Katequote:Op woensdag 27 maart 2013 18:10 schreef Mabawa. het volgende:
[..]
Mooooi![]()
Hier hebben we al een aantal namen. Mocht het een meisje zijn staat een van de namen sowieso al voor 99% vast, zou zowel als eerste of 2e naam kunnen.
Iemand tips voor een multi-culti naam waar geen 'el' in zit en die liever niet eindigt op een 'a'?
Mijn smaak:
Ik wil Olivia erg mooi maar icm achternaam niet zo. Rosalie prachtig maar dat wordt bij mij Ggrossalie en vriendlief vindt het ook niet zo. Grace vind ik ook mooi maar lijkt teveel op mijn 2e naam en wil niet vernoemen. Met multi-culti bedoel ik geen Shaniqua of Kay-leigh ofzomaar ivm ons kleurtje en helft van de familie in buitenland moet je er alle kanten mee op kunnen.
Wie biedt?
Norah vind ik geweldig maar dat wordt Noga hierquote:Op woensdag 27 maart 2013 18:50 schreef Spees_Eend het volgende:
[..]
Kate
Norah
Leah
Ruby
Sam
Liz
Liv
Lou
Skylar
quote:Op woensdag 27 maart 2013 18:45 schreef Spirit82 het volgende:
Baby's met een kleurtje zijn zooooo mooooiiii![]()
Sorry voor offtopic
quote:
Lieve namen zijn datquote:Op woensdag 27 maart 2013 18:52 schreef Mabawa. het volgende:
[..]
Norah vind ik geweldig maar dat wordt Noga hier
Ruby en Liv vind ik ook leuk, ga ik eens in de groep gooien hier.
quote:Op woensdag 27 maart 2013 18:54 schreef Spees_Eend het volgende:
[..]
Lieve namen zijn datMaar wel voor stoere meisjes met donkerblauwe shirtjes *droom*
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Doris
Ellis
Ivy
Nour
Tamar
Lucie
Emily
Zarah
Fiona
Lily
Suzie
Julie
Isabella
Lila
quote:Op woensdag 27 maart 2013 19:07 schreef Spees_Eend het volgende:
Okee, tweede ronde!Ivy en Lucie/ySPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Doris
Ellis
Ivy
Nour
Tamar
Lucie
Emily
Zarah
FionaMaar niet zo mooi met de naam die we al hebben.
De rest vind ik maar zozo.
Lilian is hier trouwens een kanshebber!
Had er nog een paar bij gezet in een editquote:Op woensdag 27 maart 2013 19:10 schreef Mabawa. het volgende:
[..]
Ivy en Lucie/yMaar niet zo mooi met de naam die we al hebben.
De rest vind ik maar zozo.
Lilian is hier trouwens een kanshebber!
Zoëquote:Op woensdag 27 maart 2013 18:10 schreef Mabawa. het volgende:
[..]
Mooooi![]()
Hier hebben we al een aantal namen. Mocht het een meisje zijn staat een van de namen sowieso al voor 99% vast, zou zowel als eerste of 2e naam kunnen.
Iemand tips voor een multi-culti naam waar geen 'el' in zit en die liever niet eindigt op een 'a'?
Mijn smaak:
Ik wil Olivia erg mooi maar icm achternaam niet zo. Rosalie prachtig maar dat wordt bij mij Ggrossalie en vriendlief vindt het ook niet zo. Grace vind ik ook mooi maar lijkt teveel op mijn 2e naam en wil niet vernoemen. Met multi-culti bedoel ik geen Shaniqua of Kay-leigh ofzomaar ivm ons kleurtje en helft van de familie in buitenland moet je er alle kanten mee op kunnen.
Wie biedt?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |