SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Ik heb een blauw snoepje en ik heb een roze snoepje
Jeez. Super creatief en exotisch!quote:Op dinsdag 19 maart 2013 14:25 schreef snoopy het volgende:
Mijn laatste post:
http://www.focus-wtv.be/n(...)le-4000263933895.htm
en allemaal voor je eigen lol ook. Achterlijk!quote:Op dinsdag 19 maart 2013 14:39 schreef Kleurdoos het volgende:
wat ben je dan een eikel zeg, als je je kinderen zo te kakken zet
Ik zeg net tegen mijn vriend omg inteelt koppiesquote:Op dinsdag 19 maart 2013 14:53 schreef LadyBlack het volgende:
Mijn god, die foto van het gezin vorig jaar.... niet de snuggerste koppies ook![]()
quote:Op dinsdag 19 maart 2013 14:55 schreef debuurvrouw het volgende:
Ze heeft wel een beetje last van l'axné
Zou toch geinig zijn als ze nog één kind krijgt.quote:Op dinsdag 19 maart 2013 14:42 schreef Sjeen het volgende:
En nu nog een Leax en een Laex bakken... Oeh en Exal, Elax, Xale, Axle, nog opties te over.
Mja. Kunnen ze niet zoveel aan doen. Ik zou dit ff weghalen, vind het wel sneu voor die kinders als ze (of hun klasgenoten) hun foto terugvinden met die tekst erbijquote:Op dinsdag 19 maart 2013 14:58 schreef Pvoesss het volgende:
[..]
Ik zeg net tegen mijn vriend omg inteelt koppies![]()
Ze zien er al niet heel wijs en slim enzo uit en dan die namen
Of Myyrrdiirrquote:Op dinsdag 19 maart 2013 15:09 schreef zandsculptuur het volgende:
[..]
Zou toch geinig zijn als ze nog één kind krijgt.
William..
Indrukwekkende monobrow ook wel.quote:Op dinsdag 19 maart 2013 14:58 schreef Pvoesss het volgende:
[..]
Ik zeg net tegen mijn vriend omg inteelt koppies![]()
Ze zien er al niet heel wijs en slim enzo uit en dan die namen
[ afbeelding ]
Snap ik ook nietquote:Op dinsdag 19 maart 2013 15:57 schreef amaranta het volgende:
Ik ken ook iemand die van dat soort 'eisen'aan de namen van haar kinderen heeft gesteld.
Alle namen evenveel letters, en ze beginnen allemaal met dezelfde letter.
Daar ga ik niet mee akkoord, na die eerste twee zijn ze volledig de mist in gegaan....quote:Op dinsdag 19 maart 2013 16:04 schreef amaranta het volgende:
[..]
Ja, moet ze zelf weten. Zijn wel oké namen.
Het is gelukkig niet Henk, Hnek, Hekn.
Lol..quote:Op dinsdag 19 maart 2013 16:42 schreef Kleurdoos het volgende:
de familie heeft er weer een parel bij
Wij zijn trotse ouders en grote broer geworden van onze lieve D elano M artin P rins
wel knap trouwens, en ouders en grote broer worden
Ik probeer te bedenken hoe dat kan, maar word niet erg blij van de optiesquote:Op dinsdag 19 maart 2013 16:42 schreef Kleurdoos het volgende:
de familie heeft er weer een parel bij
Wij zijn trotse ouders en grote broer geworden van onze lieve D elano M artin P rins
wel knap trouwens, en ouders en grote broer worden
aan de groepsfoto van toen ze er nog 5 hadden te zien zitten er wel 2 tweelingen bij.quote:Op dinsdag 19 maart 2013 14:26 schreef Spees_Eend het volgende:
Trouwens... whut... 6 kinderen op je 23e![]()
Niet eens trui, dat dacht ik ook namelijk al...quote:Op dinsdag 19 maart 2013 17:21 schreef trui het volgende:
Gefeliciteerd Tante KD!
[..]
aan de groepsfoto van toen ze er nog 5 hadden te zien zitten er wel 2 tweelingen bij.
maar wat een triestigheid....
Ik had het over de namen die mijn vriendin aan haar kinderen heeft gegeven.quote:Op dinsdag 19 maart 2013 16:27 schreef Lessien01 het volgende:
[..]
Daar ga ik niet mee akkoord, na die eerste twee zijn ze volledig de mist in gegaan....
Sorry verkeerd gelezen!quote:Op dinsdag 19 maart 2013 17:58 schreef amaranta het volgende:
[..]
Ik had het over de namen die mijn vriendin aan haar kinderen heeft gegeven.
Die alexfamillie is inderdaad insane.
Die hebben zich vast laten inspireren door het ghetto-namen filmpje op YouTubequote:Op dinsdag 26 maart 2013 14:18 schreef Kleurdoos het volgende:
babybytes:
Deshanthony
Anthonischa
broer en zus
Ja, jayms Dean vond ik ook wel bijzonder jaquote:Op dinsdag 26 maart 2013 14:32 schreef Limone het volgende:
oooh babybytes!![]()
![]()
Jayms Dean
Deylan
Ghijs
Bayley (meisje)
Ghijs valt echt uit de toon. Dat is meer een soort wannabe kaque.quote:Op dinsdag 26 maart 2013 14:32 schreef Limone het volgende:
oooh babybytes!![]()
![]()
Jayms Dean
Deylan
Ghijs
Bayley (meisje)
Deze heb ik nu een paar keer hardop uitgesproken maar mij lukt het niet. Ligt misschien aan mijn dialect (Z-O Brabant). Wordt een soort Fgeegk. Misschien met een rollende R en Gooische tweede R dat het makkelijker loopt.quote:Op dinsdag 26 maart 2013 14:32 schreef Lamb29 het volgende:
Pareltjes weer idd
Op t kdv hier zit een F reerk..
Moest er eerst enorm aan wennen, maar ondertussen kan ik hem uitspreken en vind hem iig leuker dan Freek.
True, alhoewel Gronings t ook altijd goed doetquote:Op dinsdag 26 maart 2013 17:15 schreef Kleurdoos het volgende:
ah freurk?
ik klink alleen twents als ik boos ben of grapjes maak, want grapjes klinken leuker op zijn twents
Ik ben echt heel erg benieuwd naar jullie naam.quote:Op dinsdag 26 maart 2013 17:16 schreef LadyBlack het volgende:
[..]
True, alhoewel Gronings t ook altijd goed doet
Maargoed, 2 tukkers hier, dus dat klinkt nog wel regelmatig
Dat laatste denk ikquote:Op dinsdag 26 maart 2013 16:58 schreef Spees_Eend het volgende:
[..]
Deze heb ik nu een paar keer hardop uitgesproken maar mij lukt het niet. Ligt misschien aan mijn dialect (Z-O Brabant). Wordt een soort Fgeegk. Misschien met een rollende R en Gooische tweede R dat het makkelijker loopt.
Nee dat niet idd.quote:Op dinsdag 26 maart 2013 17:44 schreef debuurvrouw het volgende:
Ik ken ook een Freerk. Kan het wel uitspreken maar je krijgt er niet een ontspannen mondgevoel van ofzo.
Hahaha...ik hoor helemaal in mijn hoofd wat je bedoelt. Ik had ooit een Limburgse leraar die het Engelse woord N@tschool uitsprak als Natskoellll.quote:Op dinsdag 26 maart 2013 18:28 schreef amaranta het volgende:
[..]
Limburgers die spreken die laatste l altijd heel 'overdreven' uit.
Paulll Roelllll
Ja ik hoor het hem zeggen ja.quote:Op dinsdag 26 maart 2013 18:52 schreef Flappe-du-Pomme het volgende:
[..]
Hahaha...ik hoor helemaal in mijn hoofd wat je bedoelt. Ik had ooit een Limburgse leraar die het Engelse woord N@tschool uitsprak als Natskoellll.
Oh, als ik het typ is het helemaal niet grappig. Maar jij snapt vast meteen wat ik bedoel
quote:Op dinsdag 26 maart 2013 16:58 schreef Spees_Eend het volgende:
[..]
Deze heb ik nu een paar keer hardop uitgesproken maar mij lukt het niet. Ligt misschien aan mijn dialect (Z-O Brabant). Wordt een soort Fgeegk. Misschien met een rollende R en Gooische tweede R dat het makkelijker loopt.
Flyers van m'n schildergebeuren brengen, die krijgen alle zwangere vrouwen hier in een cadeautasje, grapjurk.quote:Op dinsdag 26 maart 2013 20:17 schreef Pvoesss het volgende:
Meev is echt naamverkrachten!
Maar uhhh wat deed jij bij de verloskundige?
Een soort Freeerik of als ik erg mijn best doe (en het dus fouter gaat) wordt het Free-urk. Komt ook door de keel-r, die maakt het er niet mooier op.quote:
Ai, mijn moeder zei altijd Pauwel. En er is dat kinderliedje van Pauwel Jonas.quote:
Dat is toch zo'n Keltische naam die op allerlei manieren geschreven wordt ondanks gelijke uitspraak? Mab en Mav = Meave. Dan kan die fonetische M eev er ook wel bij.quote:Op dinsdag 26 maart 2013 20:11 schreef innepin het volgende:
Ik spotte bij de verloskundige een M e e v.
Nou vind ik Maeve prachtig, maar Meev?
Ook nog gespot: D jolaija.![]()
quote:Op dinsdag 26 maart 2013 20:57 schreef Teslynd het volgende:
[..]
Dat is toch zo'n Keltische naam die op allerlei manieren geschreven wordt ondanks gelijke uitspraak? Mab en Mav = Meave. Dan kan die fonetische M eev er ook wel bij.
bron: Samaire Armstrong - Biographyquote:Her name is pronounced Sah-mee-rah
Her parents initially pronounced her name "Sam-air" for 3 months until they were taught how to pronounce it in its proper Irish form.
Heb je al gekeken op google? Da's nl niet zo moeilijk te vinden.quote:Op woensdag 27 maart 2013 00:44 schreef NITROHOSS het volgende:
Zijn er ook sites waar je kan zoeken op thema?
Ik heb een absolute zwak voor Siobhan en Phoebe maar het is nooit een optie geweest.quote:Op woensdag 27 maart 2013 10:52 schreef She-Wolf het volgende:
Net als de Welshe naam Myrddin. Of Siobhan. En dat mensen jou dan raar aankijken als je het wel uitspreekt zoals het hoort.
En dan te bedenken dat we hem expres geen Graham genoemd hebben omdat dit samen met Bram niet echt dwingt tot een goede uitspraak.quote:Op woensdag 27 maart 2013 11:16 schreef She-Wolf het volgende:
Nieggel![]()
Ik vind Siobhan en vooral Phoebe ook heel leuk, maar idd. Mensen hebben nu al genoeg moeite met het uitspreken van de namen van mijn dochters. En dat had ik niet echt verwacht. Vooral Eeeeevan of Ievan niet.
o god heb je hem hierquote:Op woensdag 27 maart 2013 00:52 schreef NITROHOSS het volgende:
Ik zou gewoon door wat thema's willem bladeren.... Kan ik ook thema's als paardenverzorger, krijgsheer en landwerker overslaan. Licht vind ik bijvoorbeeld wel een mooi thema... Kwam voorbij met de naam Eoin... Die naam werd helaas weggestemd....
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |