Weeronlinequote:Op dinsdag 19 maart 2013 10:30 schreef Symer het volgende:
Maar, maar, Weeronline had toch 17 graden voorspeld dit weekend?
quote:Op dinsdag 19 maart 2013 10:33 schreef Jor_Dii het volgende:
Vrijdag over 2 weken voor 4 maanden naar Arizona![]()
[ afbeelding ]
Veel te warm!111quote:Op dinsdag 19 maart 2013 10:33 schreef Jor_Dii het volgende:
[ afbeelding ]
Werk? Begin augustus dus terug, kan je nog mooi even een paar onweers dagen meepakkenquote:Op dinsdag 19 maart 2013 10:33 schreef Jor_Dii het volgende:
[ afbeelding ]
Als dat zou kunnen...quote:Op dinsdag 19 maart 2013 11:04 schreef haags_kwartiertje het volgende:
Straks volgen er gewoon 3 hittegolven in de zomer.
Werk/stagequote:Op dinsdag 19 maart 2013 10:55 schreef INViCTuS het volgende:
[..]
Werk? Begin augustus dus terug, kan je nog mooi even een paar onweers dagen meepakken
Tja, hier heb je veel wissels en kabelsquote:Op dinsdag 19 maart 2013 12:02 schreef INViCTuS het volgende:
Dit zul je in Nederland natuurlijk nooit zien...
[ afbeelding ]
Qua sneeuwdikte kan misschien nog wel, maar geen rijdende treinenquote:Op dinsdag 19 maart 2013 12:02 schreef INViCTuS het volgende:
[ afbeelding ]
Wel mooi plaatje!quote:Op dinsdag 19 maart 2013 12:02 schreef INViCTuS het volgende:
[ afbeelding ]
Komt uit Noorwegen. Daar rijden ze over het algemeen gewoon door...quote:
quote:Op dinsdag 19 maart 2013 12:02 schreef INViCTuS het volgende:
[ afbeelding ]
Nederland heeft ook 1 snowtrainquote:
Sorry dat ik het zeg, maar tief op met dat regio oost. Zo lijkt het nog erger!quote:Op dinsdag 19 maart 2013 10:26 schreef INViCTuS het volgende:
Weer een koud weekend voor de boeg...
[ afbeelding ]
Daar zal ie er in de VS ook wel een paar van krijgen.quote:Op dinsdag 19 maart 2013 10:55 schreef INViCTuS het volgende:
[..]
Werk? Begin augustus dus terug, kan je nog mooi even een paar onweers dagen meepakken
Dat zou fijn zijnquote:Op dinsdag 19 maart 2013 18:36 schreef Djeez het volgende:
Ben bang dat we dit jaar geen lente en zomer hoeven te verwachten. Het zal dit hele jaar wel 10 graden te koud zijn. De Nieuwe IJstijd is nu toch echt aangebroken
Nou als dat in de zomer betekent dat het 20 graden is ipv 30 dan teken ik ervoor hoor...quote:Op dinsdag 19 maart 2013 18:36 schreef Djeez het volgende:
Ben bang dat we dit jaar geen lente en zomer hoeven te verwachten. Het zal dit hele jaar wel 10 graden te koud zijn. De Nieuwe IJstijd is nu toch echt aangebroken
Ik hoop dat je kloten aan je zadel vastvriezenquote:
Nee dank je. Een echte zomer is weken lang 25 tot 30cquote:Op dinsdag 19 maart 2013 18:50 schreef Nijna het volgende:
[..]
Nou als dat in de zomer betekent dat het 20 graden is ipv 30 dan teken ik ervoor hoor...
Preciesquote:Op dinsdag 19 maart 2013 18:50 schreef Nijna het volgende:
[..]
Nou als dat in de zomer betekent dat het 20 graden is ipv 30 dan teken ik ervoor hoor...
Ja maar helaas leven we niet in Italie of zo (al heb ik zelf liever de hele zomer 30 graden dan 20 graden). In nederland zou dat betekenen dat het de hele zomer 6 graden is in plaats van 16.quote:Op dinsdag 19 maart 2013 18:50 schreef Nijna het volgende:
[..]
Midden is bijna hetzelfdequote:Op dinsdag 19 maart 2013 17:10 schreef Lemans24 het volgende:
[..]
Sorry dat ik het zeg, maar tief op met dat regio oost. Zo lijkt het nog erger!
quote:Op dinsdag 19 maart 2013 19:14 schreef Schuifpui het volgende:
De weersverwachting![]()
Alleen al om het gezeur van iedereen.Laat het nog maar twee maanden koud blijven.
quote:
Dat kan niet. Is het dat ooit geweest? Nee toch?quote:Op dinsdag 19 maart 2013 19:11 schreef bloodymary1 het volgende:
[..]
Ja maar helaas leven we niet in Italie of zo (al heb ik zelf liever de hele zomer 30 graden dan 20 graden). In nederland zou dat betekenen dat het de hele zomer 6 graden is in plaats van 16.
Volgens mij riepen ze dat ook in 2006 rond deze tijd.quote:Op dinsdag 19 maart 2013 18:36 schreef Djeez het volgende:
Lijkt nu toch wel echt. Hoorde net dat er een enorm hogedrukgebied bij Groenland zit die de komende maanden niet van zijn plaats zal wijken. Dag lente en zomerquote:Op dinsdag 19 maart 2013 20:02 schreef Gitank2 het volgende:
[..]
Volgens mij riepen ze dat ook in 2006 rond deze tijd.
Maastricht beleeft koudste zomerdag sinds 1975quote:Op dinsdag 19 maart 2013 19:38 schreef nummer_zoveel het volgende:
[..]
Dat kan niet. Is het dat ooit geweest? Nee toch?
quote:Op dinsdag 19 maart 2013 20:05 schreef Djeez het volgende:
[..]
Lijkt nu toch wel echt. Hoorde net dat er een enorm hogedrukgebied bij Groenland zit die de komende maanden niet van zijn plaats zal wijken. Dag lente en zomer
Ja, maar dus niet de hele zomer.quote:Op dinsdag 19 maart 2013 20:40 schreef -CRASH- het volgende:
[..]
Maastricht beleeft koudste zomerdag sinds 1975
MAASTRICHT - De eerste zondag van juni 2012, de dag waarop in Maastricht de 'Cultuurzomer' officieel geopend werd, is met een maximumtemperatuur van 11 graden Celsius in De Bilt de koudste dag van de meteorologische zomer sinds 1975. Afgelopen eerste kerstdag was het ongeveer even 'warm'. Dat meldt het weerbureau Meteo Consult.
Rond het middaguur zakte het kwik tot nog geen 9 graden. De dichte bewolking en voortdurende regen zijn de belangrijkste oorzaken van de kille temperatuur. Zonnestralen bereiken daardoor nauwelijks de aarde, terwijl het verdampende regenwater op zich ook nog een verkoelende werking heeft. In Maastricht waren de terrassen nagenoeg leeg en liep het winkelend publiek op deze koopzondag met jassen aan. Bij Edd's café aan het Amorsplein werden potentiële klanten door middel van een opvallend bord uitgenodigd om vooral naar binnen te komen voor een koek en zopie-achtige versnapering.
Meteo Consult verwacht dat het kwik in de loop van de week langzaam stijgt. Aan het einde van de week wordt dan mogelijk een 'normalere' maximumtemperatuur gehaald. Die ligt in deze tijd van het jaar op ongeveer 20 graden.
Ik ook. Iig stevenen we af op een wit Pasen. Sowieso weer een Pasen dat kouder is dan de Kerst ervoorquote:Op dinsdag 19 maart 2013 20:43 schreef Revolution-NL het volgende:
[..]
Als dat zo is verhang ik mijzelf of emigreer ik.
2012 was Vrij koel zoals KNMI zegtquote:Op dinsdag 19 maart 2013 20:43 schreef nummer_zoveel het volgende:
[..]
Ja, maar dus niet de hele zomer.
Gewoon een failliet land overnemen (als Spanje gaat, of Griekenland), dat overnemen en alle mensen die van zomer houden daarheen.quote:Op dinsdag 19 maart 2013 20:43 schreef Revolution-NL het volgende:
[..]
Als dat zo is verhang ik mijzelf of emigreer ik.
Zeker voor noord Nederlandquote:Op dinsdag 19 maart 2013 21:54 schreef michiel_merk het volgende:
[ afbeelding ]
de pluim
daar gaan weer weer ,zelfs kans op een ijsdag
Idee voor een meet?quote:Op dinsdag 19 maart 2013 20:45 schreef Djeez het volgende:
[..]
Ik ook. Iig stevenen we af op een wit Pasen. Sowieso weer een Pasen dat kouder is dan de Kerst ervoor
Moet naar schoonouders het Paasweekend. En dat is in België. Mocht het sneeuwen, kan ik niet naar mijn schoonmoeder, en dat zou zonde zijn...quote:
Wat heb ik daar in 2050 nu nog aan?!?!?!?!?quote:Op dinsdag 19 maart 2013 20:52 schreef -CRASH- het volgende:
Waargenomen en verwachte aantal zomerse dagen rond 2050
[ afbeelding ]
Die windquote:Op dinsdag 19 maart 2013 21:54 schreef michiel_merk het volgende:
[ afbeelding ]
de pluim
daar gaan weer weer ,zelfs kans op een ijsdag
In de zomer komt de warmte juist uit het oosten en zuiden. Dit hogedrukgebied zorgt dan voor zomerweer.quote:Op dinsdag 19 maart 2013 20:05 schreef Djeez het volgende:
[..]
Lijkt nu toch wel echt. Hoorde net dat er een enorm hogedrukgebied bij Groenland zit die de komende maanden niet van zijn plaats zal wijken. Dag lente en zomer
Snap niets van dat kaartjequote:Op dinsdag 19 maart 2013 20:52 schreef -CRASH- het volgende:
Waargenomen en verwachte aantal zomerse dagen rond 2050
[ afbeelding ]
kloptquote:Op dinsdag 19 maart 2013 23:16 schreef Felagund het volgende:
In de winter komt de hitte ook uit het zuiden hoor.
Mij ook werkelijk waar volstrekt onduidelijk, en ik ben een semi-meteoroloogquote:
Jij bent wel iets meer meteoroloog dan ik inderdaad. Maar gelukkig dat jij het ook niet snapt.quote:Op dinsdag 19 maart 2013 23:37 schreef Felagund het volgende:
Ik snap er ook niets van, als afgestudeerd meteoroloog, maar dat komt volgens mij doordat die legenda zeer onduidelijk is.
Lees:quote:HARLINGEN - Nadat we deze winter eerst met zijn allen op natuurijs hebben kunnen schaatsen, volgt al snel een warme periode. In maart en of april worden we verwend met prachtig voorjaarsweer. Komende zomer worden we geteisterd door zware buien, maar krijgen we ook warm zomerweer. De herfst verloopt waarschijnlijk rustig. Dat is wat weerman Piet Paulusma globaal over 2013 verwacht.
De kleuren in de contourplot stellen het huidige aantal zomerse dagen voor, zover is mij duidelijk. Maar wat die verschillende letters betekenen (G, G+, W, W+)? Verschillende scenarios?quote:Op dinsdag 19 maart 2013 23:41 schreef Norrage het volgende:
[..]
Jij bent wel iets meer meteoroloog dan ik inderdaad. Maar gelukkig dat jij het ook niet snapt.
Gieten , extra gieten waterig en extra waterig.quote:Op dinsdag 19 maart 2013 23:51 schreef VacaLoca het volgende:
Gemiddeld, boven gemiddeld, warm en erg warm?
Alsjeblieft niet.quote:Op woensdag 20 maart 2013 09:52 schreef Nattekat het volgende:
Hier gaat het net wel of net niet sneeuwen
Van mij mag die troep in het zuiden blijven.
De troep blijft voorlopig in het zuidenquote:Op woensdag 20 maart 2013 09:53 schreef lipjes het volgende:
[..]
Alsjeblieft niet.
Ben op de motor vandaag enw as al een sneeuwpop vanochtend
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |