Ja, maar dat LHO de verkeersregels totaal niet begrijpt was inmiddels al wel duidelijk toch?quote:
Wat doet hij vaag op die rotonde? Hij moet daar gewoon wachten hoor haaietanden...quote:Op dinsdag 19 maart 2013 00:07 schreef Tocadisco het volgende:
Goed nieuws, LeeHarveyOswald heeft nog een heel kanaal vol met ander video's :
http://www.youtube.com/user/scootercamnet?feature=watch
Vooral de actie op 0:18 hier is mooi:
Ik heb voorrang gegeven hoor het staat op filmquote:Op dinsdag 19 maart 2013 10:24 schreef Jimbo het volgende:
oeh ik ga aangifte doen, oeeeh
gatverdamme, dat mag zich een man noemen
en ik zet het op joeptoep hoorquote:Op dinsdag 19 maart 2013 10:26 schreef Stuart het volgende:
[..]
Ik heb voorrang gegeven hoor het staat op film
Eens.quote:Op dinsdag 19 maart 2013 10:20 schreef Caland het volgende:
[..]
Ja, maar dat LHO de verkeersregels totaal niet begrijpt was inmiddels al wel duidelijk toch?
Je moet voorang verlenen aan elk voertuig als er haaientanden op je wegdeel naar je gericht staan. dus als een voertuig aanstalte maakt om je te passeren voor de haaientanden langs, moet je deze voor laten gaan. Zelfs als je net aan de rechterkant bent ingehaald op het zelfde wegvlak( wat niet voorkomt, maar zo is het ook uit te leggen).quote:
quote:Op dinsdag 19 maart 2013 11:25 schreef NEC-Nijmegen het volgende:
Is em dat echt? Die is toch van dat pestforum?
Maar die vent heeft gelijk. Is gewoon een zebrapad.
ja dat forum is van hem volgens googlequote:Op dinsdag 19 maart 2013 11:25 schreef NEC-Nijmegen het volgende:
Is em dat echt? Die is toch van dat pestforum?
Maar die vent heeft gelijk. Is gewoon een zebrapad.
De scootermeneer die duwde zelfs, ik was als ik die marktkoopman was op de grond gaan liggen als een echte voetballer in het strafschopgebied.quote:Op dinsdag 19 maart 2013 11:27 schreef NEC-Nijmegen het volgende:
Politieagent reageert helemaal gepast trouwens.
meteen grote mondquote:Op dinsdag 19 maart 2013 11:30 schreef NEC-Nijmegen het volgende:
En maar volhouden: we gaven voorrang. Nee oetlul, dat deed je niet en dat kan iedereen zien.
Niet om te bashen, maar leuke vriendin ook.
En hij heeft het in z'n jeugd al zo moeilijk gehad.quote:Op dinsdag 19 maart 2013 11:33 schreef GekkePoes het volgende:
[..]
meteen grote mondJa die gast gaat het later moelijk krijgen.
quote:
Ik ga op m'n handen zitten nu. en Cc móet weten waaromquote:Op dinsdag 19 maart 2013 01:17 schreef ffffffffffffffffhhhhhhhhh het volgende:
WTF, die vrouw op die scooter spoort totaal niet: Ze stuurt elke maand €100,- naar een ter dood veroordeelde Texaan met wie ze briefcontact heeft zodat die gast wc-papier kan kopen.
Hij veegt zijn reet af met haar brieven.quote:Op dinsdag 19 maart 2013 11:41 schreef yvonne het volgende:
Ik ga op m'n handen zitten nu. en Cc móet weten waarom
Nee, denk aan, euhm, bos.quote:Op dinsdag 19 maart 2013 11:43 schreef Copycat het volgende:
[..]
Hij veegt zijn reet af met haar brieven.
Letterlijk en figuurlijk.
Nu denk ik aan een Luna-tic, maar mis ik nog de connectie.quote:
Graag gedaan.quote:Op dinsdag 19 maart 2013 11:53 schreef opgebaarde het volgende:
[..]
Bedankt voor het delen van je infantiele debiele gedragingen
Ik moet altijd denken aan dat kaartspelletje op de compjoeter. Solitaire.quote:Op dinsdag 19 maart 2013 11:46 schreef Copycat het volgende:
[..]
Nu denk ik aan een Luna-tic, maar mis ik nog de connectie.
Godver!
nog wel een foto van het pestforumquote:Op dinsdag 19 maart 2013 11:58 schreef _GdR_ het volgende:
[ afbeelding ]
wat een jank muil heeft die autist joh
We komen er welquote:Op dinsdag 19 maart 2013 11:55 schreef Anne het volgende:
[..]
Ik moet altijd denken aan dat kaartspelletje op de compjoeter. Solitaire.
quote:Op zondag 24 februari 2013 14:16 schreef LeeHarveyOswald het volgende:
[..]
500 euro?? Ik zie geen fuck zonder bril, heb een cilindrische afwijking, en de sterkte is zo enorm dat als ik niet met HR++ glas voor mn kop wil lopen, het ook nog verdund moet worden (Enkelvoudig, want anders is de vervorming te groot). En ik ben voor een volledige bril ca. 250 euro kwijt. Waarvan om het jaar 150 vergoed wordt door verzekeraar.
Ja, niet schelden enzo. Anders zet ik het op youtube.quote:Op dinsdag 19 maart 2013 12:02 schreef Jimbo het volgende:
Jullie moeten die jongen niet zo pesten zeg
Yvonne, doe er wat aan!![]()
![]()
Baasquote:Op dinsdag 19 maart 2013 12:04 schreef yvonne het volgende:
[..]
Ja, niet schelden enzo. Anders zet ik het op youtube.
quote:Op dinsdag 19 maart 2013 12:04 schreef yvonne het volgende:
[..]
Ja, niet schelden enzo. Anders zet ik het op youtube.
quote:Op dinsdag 19 maart 2013 12:05 schreef yvonne het volgende:
En trouwens meneer LHW, met je pestforum,
wat ben je nu zelf aan het doen?
http://www.pestforum.nl/forum/quote:Op dinsdag 19 maart 2013 12:08 schreef Copycat het volgende:
Linkje naar het pestforum van Willempie met z'n hellempie?
Fotoboek van LeeHarveyOswaldquote:Op dinsdag 19 maart 2013 12:08 schreef Copycat het volgende:
Zit vol virussen volgens mijn virusscanner.quote:Op dinsdag 19 maart 2013 12:20 schreef GekkePoes het volgende:
hij zit ook op CU2
http://www.cu2.nl/Jeroentje1984
(is openbaar profiel)
ik denk die website zelf.quote:Op dinsdag 19 maart 2013 12:21 schreef NEC-Nijmegen het volgende:
[..]
Zit vol virussen volgens mijn virusscanner.
http://www.pestforum.nl/forum/index.php?showtopic=751quote:Op dinsdag 19 maart 2013 12:08 schreef Copycat het volgende:
ik vraag me af waarom hij de naam heeft van de sluipschutter die de amerikaanse president Kennedy heeft neergeschotenquote:Op dinsdag 19 maart 2013 12:28 schreef theunderdog het volgende:
Hoe weet men eigenlijk dat dit hem is: Fotoboek van LeeHarveyOswald
Tja...quote:Op dinsdag 19 maart 2013 12:29 schreef GekkePoes het volgende:
[..]
ik vraag me af waarom hij de naam heeft van de sluipschutter die de amerikaanse president Kennedy heeft neergeschoten
Ik had al een link gepost.quote:Op dinsdag 19 maart 2013 12:25 schreef Dark_Angelus het volgende:
[..]
http://www.pestforum.nl/forum/index.php?showtopic=751
Al is dit het voorstel topic, ik zie niets staan over z'n helmpje.
ach,je kijkt eens naar een TT,je klikt eens op de linkjes in dit topic, je kijkt het filmpje en dan kunn je er gerust van uitgaan dat het klopt...quote:Op dinsdag 19 maart 2013 12:28 schreef theunderdog het volgende:
Hoe weet men eigenlijk dat dit hem is: Fotoboek van LeeHarveyOswald
we hebben hier hele goede detectivesquote:Op dinsdag 19 maart 2013 12:34 schreef theunderdog het volgende:
Maar hoe weet men nu dat hij dat is?
Zie z'n FOK!fotoboek.quote:
Ik snap der niets van.quote:Op dinsdag 19 maart 2013 12:35 schreef yvonne het volgende:
[..]
ach,je kijkt eens naar een TT,je klikt eens op de linkjes in dit topic, je kijkt het filmpje en dan kunn je er gerust van uitgaan dat het klopt...
als je GS gehaald hebt is dat verstandig.quote:
Ik zie daar niks over sylquote:
Die ISEGRIM dinges. Da's z'n moppie toch?quote:Op dinsdag 19 maart 2013 12:37 schreef Anne het volgende:
[..]
Ik zie daar niks over syl. Ik zie alleen Lupa.
Maar ik weet inmiddels hoe en wat. De tamtams werken goed via DM hier.
Ja. Maar dat is syl nietquote:Op dinsdag 19 maart 2013 12:39 schreef Dark_Angelus het volgende:
[..]
Die ISEGRIM dinges. Da's z'n moppie toch?
NEE, LEG UITquote:
quote:Op dinsdag 19 maart 2013 12:40 schreef Anne het volgende:
Godver. Als ik SD m'n geile oude man noem krijg ik denk ik een klap voor me harses.
Ohhh! We gaan diep!quote:
quote:
meestal verbeter je jezelf maar deze clown gaat de omgekeerde wereld. Van een goede versie naar een 1.0 variant vol bugs.quote:
óf je volgt even mn pohiquote:Op dinsdag 19 maart 2013 12:37 schreef Anne het volgende:
[..]
Ik zie daar niks over syl. Ik zie alleen Lupa.
Maar ik weet inmiddels hoe en wat. De tamtams werken goed via DM hier.
pics van 1.0 en 2.0quote:Op dinsdag 19 maart 2013 12:43 schreef Toekito het volgende:
[..]
meestal verbeter je jezelf maar deze clown gaat de omgekeerde wereld. Van een goede versie naar een 1.0 variant vol bugs.
Ja, gun m vooral wéér een nieuwe scooter.quote:Op dinsdag 19 maart 2013 10:19 schreef Stuart het volgende:
Die gast had van zijn scooter gegooid moeten worden.
Pohi. Ons dig. Het kan allemaal.quote:Op dinsdag 19 maart 2013 12:45 schreef Jimbo het volgende:
pohi ?
ik ben te lang weggeweest geloof ik
ik snap er nog geen kut vanquote:
Brabants!quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |