Dit kan niet serieus zijn toch?quote:Op dinsdag 19 maart 2013 00:07 schreef Tocadisco het volgende:
Goed nieuws, LeeHarveyOswald heeft nog een heel kanaal vol met ander video's :
http://www.youtube.com/user/scootercamnet?feature=watch
Vooral de actie op 0:18 hier is mooi:
Volgens mij is dat pure trollerij dat filmpje. Die haaientanden zijn overduidelijk.quote:Op dinsdag 19 maart 2013 09:16 schreef GekkePoes het volgende:
[..]
Hij had sowieso al een nieuwe bril nodig denk ik.
En dat haten op die fietser zonder licht. Ik ben benieuwd of ie het aan zijn hart krijgt als die gaat autorijden, want dan kom je dat elke dag wel een keer of twee tegen, dan tik je de rem eventjes aan en rij je weer door, alsof er niets is gebeurd.quote:Op dinsdag 19 maart 2013 09:17 schreef VMSDKR het volgende:
[..]
Volgens mij is dat pure trollerij dat filmpje. Die haaientanden zijn overduidelijk.
Geldt 'rechtdoor gaat voor' hier niet? Die auto heeft namelijk ook haaientanden en slaat af op een doorgaande weg, parallel aan het fietspad. Neemt niet weg dat je wel verschrikkelijk principieel moet zijn om onder een auto terecht willen te komen om je gelijk te halen.quote:Op dinsdag 19 maart 2013 09:17 schreef VMSDKR het volgende:
[..]
Volgens mij is dat pure trollerij dat filmpje. Die haaientanden zijn overduidelijk.
Nee, lijkt me niet. Die gozer moet gewoon stoppen, die haaientanden staan daar niet voor niks.quote:Op dinsdag 19 maart 2013 10:07 schreef InTrePidIvity het volgende:
[..]
Geldt 'rechtdoor gaat voor' hier niet? Die auto heeft namelijk ook haaientanden en slaat af op een doorgaande weg, parallel aan het fietspad. Neemt niet weg dat je wel verschrikkelijk principieel moet zijn om onder een auto terecht willen te komen om je gelijk te halen.
Ligt eraan wie het eerst over de haaientanden is, als ze dat allebei nog niet zijn heeft de scooterrijder wel voorrang.quote:Op dinsdag 19 maart 2013 10:08 schreef VMSDKR het volgende:
[..]
Nee, lijkt me niet. Die gozer moet gewoon stoppen, die haaientanden staan daar niet voor niks.
quote:Op dinsdag 19 maart 2013 10:14 schreef Caland het volgende:
[..]
Ligt eraan wie het eerst over de haaientanden is, als ze dat allebei nog niet zijn heeft de scooterrijder wel voorrang.
Maar de auto is eerder, toch?quote:Op dinsdag 19 maart 2013 10:14 schreef Caland het volgende:
[..]
Ligt eraan wie het eerst over de haaientanden is, als ze dat allebei nog niet zijn heeft de scooterrijder wel voorrang.
Ja, maar dat LHO de verkeersregels totaal niet begrijpt was inmiddels al wel duidelijk toch?quote:
Wat doet hij vaag op die rotonde? Hij moet daar gewoon wachten hoor haaietanden...quote:Op dinsdag 19 maart 2013 00:07 schreef Tocadisco het volgende:
Goed nieuws, LeeHarveyOswald heeft nog een heel kanaal vol met ander video's :
http://www.youtube.com/user/scootercamnet?feature=watch
Vooral de actie op 0:18 hier is mooi:
Ik heb voorrang gegeven hoor het staat op filmquote:Op dinsdag 19 maart 2013 10:24 schreef Jimbo het volgende:
oeh ik ga aangifte doen, oeeeh
gatverdamme, dat mag zich een man noemen
en ik zet het op joeptoep hoorquote:Op dinsdag 19 maart 2013 10:26 schreef Stuart het volgende:
[..]
Ik heb voorrang gegeven hoor het staat op film
Eens.quote:Op dinsdag 19 maart 2013 10:20 schreef Caland het volgende:
[..]
Ja, maar dat LHO de verkeersregels totaal niet begrijpt was inmiddels al wel duidelijk toch?
Je moet voorang verlenen aan elk voertuig als er haaientanden op je wegdeel naar je gericht staan. dus als een voertuig aanstalte maakt om je te passeren voor de haaientanden langs, moet je deze voor laten gaan. Zelfs als je net aan de rechterkant bent ingehaald op het zelfde wegvlak( wat niet voorkomt, maar zo is het ook uit te leggen).quote:
quote:Op dinsdag 19 maart 2013 11:25 schreef NEC-Nijmegen het volgende:
Is em dat echt? Die is toch van dat pestforum?
Maar die vent heeft gelijk. Is gewoon een zebrapad.
ja dat forum is van hem volgens googlequote:Op dinsdag 19 maart 2013 11:25 schreef NEC-Nijmegen het volgende:
Is em dat echt? Die is toch van dat pestforum?
Maar die vent heeft gelijk. Is gewoon een zebrapad.
De scootermeneer die duwde zelfs, ik was als ik die marktkoopman was op de grond gaan liggen als een echte voetballer in het strafschopgebied.quote:Op dinsdag 19 maart 2013 11:27 schreef NEC-Nijmegen het volgende:
Politieagent reageert helemaal gepast trouwens.
meteen grote mondquote:Op dinsdag 19 maart 2013 11:30 schreef NEC-Nijmegen het volgende:
En maar volhouden: we gaven voorrang. Nee oetlul, dat deed je niet en dat kan iedereen zien.
Niet om te bashen, maar leuke vriendin ook.
En hij heeft het in z'n jeugd al zo moeilijk gehad.quote:Op dinsdag 19 maart 2013 11:33 schreef GekkePoes het volgende:
[..]
meteen grote mondJa die gast gaat het later moelijk krijgen.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |