Het ene heeft m.i. niks met het ander te maken. Die nerd dreigt met het uploaden van de video op youtube en doet het ook. En dat is dan ook echt de enige reden dat iemand die video ooit heeft gezien, dus waar slaat dit gezeik op?quote:Op woensdag 20 maart 2013 18:42 schreef kapiteintje het volgende:
[..]
Gaat me om de hypocritie van het ene onfatsoenlijk vinden en tegelijkertijd zelf zoveel mogelijk doen om iemand z'n leven zo zuur mogelijk te maken.Dat vind ik gewoon sneu.
Ik vermeld expres zijn naam of de naam van zijn vriendin of de website van zijn vriendin niet in dit topic om te voorkomen dat ie hier later problemen mee krijgt ofzo. Als FOK!ers onder elkaar mag ik hem toch wel een beetje belachelijk maken?quote:Op woensdag 20 maart 2013 18:42 schreef kapiteintje het volgende:
[..]
Gaat me om de hypocritie van het ene onfatsoenlijk vinden en tegelijkertijd zelf zoveel mogelijk doen om iemand z'n leven zo zuur mogelijk te maken.Dat vind ik gewoon sneu.
Wij wel, jij dus niet.quote:Op woensdag 20 maart 2013 18:55 schreef ffffffffffffffffhhhhhhhhh het volgende:
[..]
Ik vermeld expres zijn naam of de naam van zijn vriendin of de website van zijn vriendin niet in dit topic om te voorkomen dat ie hier later problemen mee krijgt ofzo. Als FOK!ers onder elkaar mag ik hem toch wel een beetje belachelijk maken?
Het ene heeft alles met het andere te maken. Iemand op z'n onfatsoenlijke gedrag aanspreken is tot daar aan toe, maar jezelf vervolgens net zo sneu gedragen doet de kracht van die eerstgenoemde aanspraak volledig teniet.quote:Op woensdag 20 maart 2013 18:45 schreef NEC-Nijmegen het volgende:
[..]
Het ene heeft m.i. niks met het ander te maken. Die nerd dreigt met het uploaden van de video op youtube en doet het ook. En dat is dan ook echt de enige reden dat iemand die video ooit heeft gezien, dus waar slaat dit gezeik op?
Jij bent geen Fok!-er.quote:Op woensdag 20 maart 2013 18:55 schreef ffffffffffffffffhhhhhhhhh het volgende:
[..]
Ik vermeld expres zijn naam of de naam van zijn vriendin of de website van zijn vriendin niet in dit topic om te voorkomen dat ie hier later problemen mee krijgt ofzo. Als FOK!ers onder elkaar mag ik hem toch wel een beetje belachelijk maken?
Wat snap je niet aan het feit dat niemand dit ooit gezien had als ie het niet zelf geupload had?quote:Op woensdag 20 maart 2013 18:58 schreef kapiteintje het volgende:
[..]
Het ene heeft alles met het andere te maken. Iemand op z'n onfatsoenlijke gedrag aanspreken is tot daar aan toe, maar jezelf vervolgens net zo sneu gedragen doet de kracht van die eerstgenoemde aanspraak volledig teniet.
In welke zin doet dat af aan de hypocritie van het reactieve gedrag van sommigen hier?quote:Op woensdag 20 maart 2013 19:02 schreef NEC-Nijmegen het volgende:
[..]
Wat snap je niet aan het feit dat niemand dit ooit gezien had als ie het niet zelf geupload had?
Dat ie er zelf voor kiest wellicht?quote:Op woensdag 20 maart 2013 19:10 schreef kapiteintje het volgende:
[..]
In welke zin doet dat af aan de hypocritie van het reactieve gedrag van sommigen hier?
Lees het nog eens.quote:Op woensdag 20 maart 2013 19:11 schreef NEC-Nijmegen het volgende:
[..]
Dat ie er zelf voor kiest wellicht?
Het maakt me ook niet zoveel uit en ik vind 't ook een sneu figuur. Neemt niet weg dat het nogal hypocriet is om wild te gillen om respect voor anderen en je zelf enorm druk bezig houden met het aan de schandpaal nagelen van zo'n persoon. Maargoed, dat ben ik dan.quote:Op woensdag 20 maart 2013 19:14 schreef GoobyPls het volgende:
Uhrm, zijn facebook staat gewoon in zijn fok fotoboek, dus doe niet alsof hij het erg zou vinden dat mensen zijn identiteit weten.
Ik had van een NEC-er ook niet verwacht dat hij 't van de eerste keer zou begrijpen, dus het zij je vergeven.quote:Op woensdag 20 maart 2013 19:16 schreef NEC-Nijmegen het volgende:
[..]
Ik heb het gelezen 'kapiteintje'.
ik geloof dat de meesten hier vnl. lachen. Van een schandpaal is geen sprake. Niet in de ouderwetse zin in ieder geval.quote:Op woensdag 20 maart 2013 19:16 schreef kapiteintje het volgende:
[..]
Het maakt me ook niet zoveel uit en ik vind 't ook een sneu figuur. Neemt niet weg dat het nogal hypocriet is om wild te gillen om respect voor anderen en je zelf enorm druk bezig houden met het aan de schandpaal nagelen van zo'n persoon. Maargoed, dat ben ik dan.
Dezequote:Op woensdag 20 maart 2013 20:41 schreef WebBeestje het volgende:
Welk topic moet nu gevolgd worden, deze of KLB / Klaag hier over LeeHarveyOswald ?
Vorige topic niet hoor, er is meen ik alleen een soep.quote:Op woensdag 20 maart 2013 18:11 schreef ffffffffffffffffhhhhhhhhh het volgende:
[..]
Pics worden het hele topic al getolereerd,
Nee, die niet, dat ze ze op GS laten staan is hun pakkie an.quote:Op woensdag 20 maart 2013 18:08 schreef NanKing het volgende:
Toen in het eerste topic wet gezegd dat zijn vriendin bijn hara Krishna gezeten heeft had ik al zo een vermoeden dat zij t was hierboven.
Ik weet overigens niet of die pics hier kunnen blijven staan, even navragen.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |