Ik had gehoopt dat dat in deze aflevering zou zitten.quote:Op maandag 18 maart 2013 22:15 schreef waaromniet1988 het volgende:
Fajah Lourens heeft die fietser al geraakt
Ja hoiquote:
Ik had gehoopt dat ik in Fajah Lourens zou zitten.quote:Op maandag 18 maart 2013 22:17 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Ik had gehoopt dat dat in deze aflevering zou zitten.
twitter:harryvermeegen twitterde op maandag 18-03-2013 om 22:17:25Die @RubenSchaken was niet meer van die kameel te slaan. Bleef maar rijden.#laep reageer retweet
quote:Op maandag 18 maart 2013 22:20 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Ik had gehoopt dat ik in Fajah Lourens zou zitten.
Nou het is meestal een schwalbe hoorquote:Op maandag 18 maart 2013 22:25 schreef Dos37 het volgende:
Wat is dat voor een idioot die zich van de fiets laat schieten
Niet mis met Niveaquote:
Vergeet Harry's riante salaris niet.quote:Op maandag 18 maart 2013 22:29 schreef Van_Poppel het volgende:
Heb zo het idee dat Nivea hier behoorlijk voor heeft betaald.
Wat lul jij nou?quote:
Die gozer, die lult uit z'n nek!quote:Op maandag 18 maart 2013 22:31 schreef waaromniet1988 het volgende:
[..]
Wat lul jij nou?
Waar heb jij dat vandaan?
quote:Op maandag 18 maart 2013 22:31 schreef Pascalus het volgende:
"Eigen veld" van drie bij vier meter op het terrein van VV Nunspeet zelf.
Ik heb zo'n vermoeden dat hij nog nooit op straat geweest is in België. Hij kende dat stadhuis niet eens.quote:Op maandag 18 maart 2013 22:34 schreef tongytongylickylicky het volgende:
Demy is wel een beroemdheid in Belgie. Hij kan bijna niet over straat.
Jij vond het item van Demy wel leuk zekerquote:
Hij gaat liever naar van die parkeerplekken bij het tankstation.quote:Op maandag 18 maart 2013 22:36 schreef Pascalus het volgende:
[..]
Ik heb zo'n vermoeden dat hij nog nooit op straat geweest is in België. Hij kende dat stadhuis niet eens.
Ik wou net hetzelfde vragen.quote:
En waarschijnlijk is dit ook in scene gezet.quote:Op maandag 25 maart 2013 22:06 schreef Rodawa het volgende:
Er staan 7 mensen naast zijn auto. "Wat een chaos man, wat een chaos!"
Als 7 man tegen jouw auto leunen en schreeuwen praat je wel anders.quote:Op maandag 25 maart 2013 22:06 schreef Rodawa het volgende:
Er staan 7 mensen naast zijn auto. "Wat een chaos man, wat een chaos!"
Harry zag hem over het hoofdquote:
Ik zou er niet vrolijk van worden nee, maar voor de rest was de straat leeg, dus het was wel enigszins overdreven.quote:Op maandag 25 maart 2013 22:06 schreef Dj_Day-V het volgende:
[..]
Als 7 man tegen jouw auto leunen en schreeuwen praat je wel anders.
Dak mag iets meer open verder idd aardig van binnen.quote:Op maandag 25 maart 2013 22:09 schreef TheSolution het volgende:
Nieuwe Kuip zoiets doen, maar dan 10 keer beter
Echt totaal niet grappig.quote:
quote:
Ach zo armoedig is Eindhoven toch ook niet.quote:Op maandag 25 maart 2013 22:26 schreef TheVulture het volgende:
Toch een leuke carriere vanuit het slop die Amrabat
Duwtje geven als je je vrouw zat ben, zo ken ik er één.quote:Op maandag 1 april 2013 22:04 schreef Greenpeas het volgende:
Je zou maar naar beneden vallen en je nek breken.
De been-oog coordinatie van een profvoetballer is wel wat beter dan die van de gemiddelde persoon.quote:Op maandag 1 april 2013 22:04 schreef Greenpeas het volgende:
Je zou maar naar beneden vallen en je nek breken.
Inderdaadquote:Op maandag 1 april 2013 22:05 schreef PowerLoungen het volgende:
wat is dat voor een kolerebende daar?
Idd, hebben ze geen materiaalman daar ofzo.quote:Op maandag 1 april 2013 22:05 schreef PowerLoungen het volgende:
wat is dat voor een kolerebende daar?
PSV?quote:Op maandag 1 april 2013 22:04 schreef kapiteintje het volgende:
Bazig man, van een onbekende linksback van PSV naar zo'n kast van een huis en alles er op en eraan qua arbeidsomstandigheden in Manchester.
Idd.quote:Op maandag 1 april 2013 22:06 schreef Abed het volgende:
Nivea sluikreclame erbij. Neergelegde gel en shampoo
Wat een niveau.quote:Op maandag 1 april 2013 22:06 schreef Abed het volgende:
Nivea sluikreclame erbij. Neergelegde gel en shampoo
Henk Herderquote:Op maandag 1 april 2013 22:06 schreef kapiteintje het volgende:
[..]
Idd, hebben ze geen materiaalman daar ofzo.
Je veter zit los.quote:Op maandag 1 april 2013 22:08 schreef kapiteintje het volgende:
[..]
Ik snap je grap, maar hij pakte wat minder uit.
Links rijden is niet zo moeilijk, links schakelen is wel even wennen.quote:Op maandag 1 april 2013 22:12 schreef Greenpeas het volgende:
Hij doet het toch wel even hoor, dat linksrijden.
Danku, danku.quote:Op maandag 1 april 2013 22:13 schreef kapiteintje het volgende:
[..]
Links rijden is niet zo moeilijk, links schakelen is wel even wennen.
Mooie UI trouwens.
Ik ook, heb net een goede 220 gram erwten op.quote:Op maandag 1 april 2013 22:17 schreef Greenpeas het volgende:
[..]
Danku, danku.
Ik houd van erwtjes.
Dat proef je wel, al is 't alleen maar om die plakbek die je van normale cola krijgt.quote:Op maandag 1 april 2013 22:21 schreef Greenpeas het volgende:
Kan trouwens toch niet dat je het verschil tussen Coca Cola en Coca Cola Zero niet proeft.
Hij heeft zelfs auto's gewassen.quote:Op maandag 1 april 2013 22:27 schreef tralalala het volgende:
Hij heeft vroeger een bijbaantje gehad! DAT DIT KAN IN NEDERLAND
Maar Harvey heeft nooit auto's lopen wassenquote:Op maandag 1 april 2013 22:15 schreef kapiteintje het volgende:
Joey van den Berg:
[ afbeelding ]
Gabriel Macht
[ afbeelding ]
Harvey is een eindbaas.quote:Op maandag 1 april 2013 22:31 schreef waaromniet1988 het volgende:
[..]
Maar Harvey heeft nooit auto's lopen wassen
Ja zekerquote:Op maandag 1 april 2013 22:34 schreef kapiteintje het volgende:
[..]
Harvey is een eindbaas.Maar hij lijkt wel he?
Die autistquote:
Ben jij die Syrische chickquote:Op maandag 8 april 2013 22:06 schreef johannes_vermeer het volgende:
Ik zocht het topic al, ik ga kijken of ik in beeld kom
Waarschijnlijk de best verdienende down-patient van Nederlandquote:Op maandag 8 april 2013 22:08 schreef JR-Style-93 het volgende:
HarryWanneer wordt hij eens opgenomen?
Harry is Harryquote:Op maandag 8 april 2013 22:08 schreef JR-Style-93 het volgende:
Veel handicaps zijn jaloersquote:Op maandag 8 april 2013 22:08 schreef JR-Style-93 het volgende:
Ja viel me ook mee zegquote:Op maandag 8 april 2013 22:11 schreef tongytongylickylicky het volgende:
Lekker wijf heeft Melvin zeg.
KITTquote:Op maandag 8 april 2013 22:14 schreef johannes_vermeer het volgende:
De auto van Michael Knight kon meer
Hiervoor is Gregory naar Parijs gekomen.quote:Op maandag 8 april 2013 22:23 schreef johannes_vermeer het volgende:
Ze zijn bij de sacré coeur, montmartre
Even mijn kennis tentoon spreiden natuurlijk, kost een paar centen dus dan mag ik wel even shinenquote:
Laat gaat ouwe reusquote:
En een stuk of 15 producten op de tafelquote:Op maandag 8 april 2013 22:26 schreef johannes_vermeer het volgende:
Toevallig een nivea product in het kastje
In dat geval zet ik het ook op. Immers is zelfs het spel van Ajax gebaseerd op toevalligheden.quote:Op maandag 8 april 2013 22:26 schreef johannes_vermeer het volgende:
Toevallig een nivea product in het kastje
Begrijp ik ook niet, hij is bloedirritant.quote:Op maandag 8 april 2013 22:27 schreef JR-Style-93 het volgende:
Waarom gaan die voetballers eigenlijk met die man op stap?
Krijgen ze centen voor...quote:Op maandag 8 april 2013 22:27 schreef JR-Style-93 het volgende:
Dit is gewoon een sponsorverplichting hoor. Krijgen de spelers geen cent extra voor.quote:Op maandag 8 april 2013 22:27 schreef JR-Style-93 het volgende:
Fred vertelde dat hij een boner heeftquote:Op maandag 8 april 2013 22:29 schreef Littlerabbit het volgende:
Ik kan liplezen. Rutten zei daar "Barcelona heeft Messi. Vitesse heeft Bony"
Ik zou minimaal een miljoen willen denk ik. Met zo'n man op stapquote:Op maandag 8 april 2013 22:29 schreef PowerLoungen het volgende:
[..]
Een bedrag boven de 4 nullen denk ik
Denk dat ie in het echt anders is.quote:Op maandag 8 april 2013 22:31 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Ik zou minimaal een miljoen willen denk ik. Met zo'n man op stap
Waarom doet hij zo debiel dan?quote:Op maandag 8 april 2013 22:31 schreef PowerLoungen het volgende:
[..]
Denk dat ie in het echt anders is.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |