Ben jij die Syrische chickquote:Op maandag 8 april 2013 22:06 schreef johannes_vermeer het volgende:
Ik zocht het topic al, ik ga kijken of ik in beeld kom
Waarschijnlijk de best verdienende down-patient van Nederlandquote:Op maandag 8 april 2013 22:08 schreef JR-Style-93 het volgende:
HarryWanneer wordt hij eens opgenomen?
Harry is Harryquote:Op maandag 8 april 2013 22:08 schreef JR-Style-93 het volgende:
Veel handicaps zijn jaloersquote:Op maandag 8 april 2013 22:08 schreef JR-Style-93 het volgende:
Ja viel me ook mee zegquote:Op maandag 8 april 2013 22:11 schreef tongytongylickylicky het volgende:
Lekker wijf heeft Melvin zeg.
KITTquote:Op maandag 8 april 2013 22:14 schreef johannes_vermeer het volgende:
De auto van Michael Knight kon meer
Hiervoor is Gregory naar Parijs gekomen.quote:Op maandag 8 april 2013 22:23 schreef johannes_vermeer het volgende:
Ze zijn bij de sacré coeur, montmartre
Even mijn kennis tentoon spreiden natuurlijk, kost een paar centen dus dan mag ik wel even shinenquote:
Laat gaat ouwe reusquote:
En een stuk of 15 producten op de tafelquote:Op maandag 8 april 2013 22:26 schreef johannes_vermeer het volgende:
Toevallig een nivea product in het kastje
In dat geval zet ik het ook op. Immers is zelfs het spel van Ajax gebaseerd op toevalligheden.quote:Op maandag 8 april 2013 22:26 schreef johannes_vermeer het volgende:
Toevallig een nivea product in het kastje
Begrijp ik ook niet, hij is bloedirritant.quote:Op maandag 8 april 2013 22:27 schreef JR-Style-93 het volgende:
Waarom gaan die voetballers eigenlijk met die man op stap?
Krijgen ze centen voor...quote:Op maandag 8 april 2013 22:27 schreef JR-Style-93 het volgende:
Dit is gewoon een sponsorverplichting hoor. Krijgen de spelers geen cent extra voor.quote:Op maandag 8 april 2013 22:27 schreef JR-Style-93 het volgende:
Fred vertelde dat hij een boner heeftquote:Op maandag 8 april 2013 22:29 schreef Littlerabbit het volgende:
Ik kan liplezen. Rutten zei daar "Barcelona heeft Messi. Vitesse heeft Bony"
Ik zou minimaal een miljoen willen denk ik. Met zo'n man op stapquote:Op maandag 8 april 2013 22:29 schreef PowerLoungen het volgende:
[..]
Een bedrag boven de 4 nullen denk ik
Denk dat ie in het echt anders is.quote:Op maandag 8 april 2013 22:31 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Ik zou minimaal een miljoen willen denk ik. Met zo'n man op stap
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |