kun je lekker ziek die bicepsjes helemaal mee de vernieling in helpenquote:Op dinsdag 19 maart 2013 18:46 schreef no1uknow het volgende:
Waar is zo'n preacherscurl bank eigenlijk goed voor, kan je door die houding zwaarder tillen ofzo?
Ik kan niet wachten tot dat het 15 graden of warmer isquote:Op dinsdag 19 maart 2013 17:52 schreef Levolution het volgende:
[..]
Gewoon shorts dragen, broeken zijn voor ecto's.
Zal nu de cargopants van de C&A weer terugbrengen. Schijnbaar hebben ze een nieuw smaller model want ook die passen ineens niet meerquote:Op dinsdag 19 maart 2013 17:35 schreef kaasplankje het volgende:
Ik bestel nooit online kleding, ik pas het liever in de winkel. Tenzij ik zeker weet dat de maat goed is.
Ja dat begrijp ik maar waarom in zo'n houding en niet gewoon rechtop staand biceps curl doen als je dat zou willen..quote:
omdat je nu veel meer de focus legt op je bicepsenquote:Op dinsdag 19 maart 2013 18:53 schreef no1uknow het volgende:
[..]
Ja dat begrijp ik maar waarom in zo'n houding en niet gewoon rechtop staand biceps curl doen als je dat zou willen..
Facilitair gezien is Flash top, kwa publiek wat minder destijds. Olympia ook eens geprobeerd? Daar trainde ik voorheen.quote:Op dinsdag 19 maart 2013 18:15 schreef Banaanensuiker het volgende:
[..]
Flash gym in Den Bosch, na aanraden van jou.
als je regtop doet is het een compound oefening waar je je rug enzo meepakt net als in dezen filmpjequote:Op dinsdag 19 maart 2013 18:53 schreef no1uknow het volgende:
[..]
Ja dat begrijp ik maar waarom in zo'n houding en niet gewoon rechtop staand biceps curl doen als je dat zou willen..
quote:Op dinsdag 19 maart 2013 19:54 schreef Levolution het volgende:
[..]
als je regtop doet is het een compound oefening waar je je rug enzo meepakt net als in dezen filmpje
quote:Op dinsdag 19 maart 2013 20:06 schreef ManageTheAnger het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Ben ik de enige die de vergelijking maakt?
Alleen Smirnoff Ice en Breezer voor mij. Killed wel de gains maarja beetje leven tog.quote:
Sinds ik elke avond een Corona drink, maak ik de gains van mijn leven.quote:Op dinsdag 19 maart 2013 20:43 schreef Luchtkoker het volgende:
[..]
Alleen Smirnoff Ice en Breezer voor mij. Killed wel de gains maarja beetje leven tog.
Welke heb je gekocht?quote:Op dinsdag 19 maart 2013 19:29 schreef Awesome_ het volgende:
Powercage is besteld. All kinds of gains at home straks
even het liedje erbijquote:Op dinsdag 19 maart 2013 20:06 schreef ManageTheAnger het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Ben ik de enige die de vergelijking maakt?
275?quote:
385,-quote:
quote:
Om eerlijk te zijn valt hier geen chocola van te maken.quote:Op dinsdag 19 maart 2013 21:14 schreef vitessearnhem1.026 het volgende:
Heb pasgeleden dit topic ontdekt en heb gelijk een vraagje.
Ik train nu sinds 4 maanden en ben benieuwd of jullie zo aan de hand van deze foto's kunnen zien of mijn schouders en borst gelijk groeien, Dat niet de voorkant van de schouders of bovenkant borst achterloopt. Sorry voor de slechte kwaliteit foto's, ik had even geen fotocamera bij de hand.![]()
[ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ]
Haha baas.quote:
Of je hier overtraind van raakt heeft denk ik te maken met hoe frequent je de training uitvoert en met welke intensiteit. Het lijkt op een benenprogramma voor iemand die thuis traint gezien de oefeningen.quote:Op dinsdag 19 maart 2013 21:08 schreef MrGuma het volgende:
Ik heb hier iemand met een schema van 'Body Beast' waarin het volgende gebeurt op een willekeurige trainingsdag:
Single set:
Sumo Squat: 15-12-8-8 reps.
Super set:
Lunge (Alternating) 15-12-8
Step-up Reverse Lunge 15-12-8
Giant set:
Parallel squat 15-12-8
Bulgarian squat 15-12-8
straight leg deadlift 15-12-8
Giant set:
singe leg calf raise 30 sec 2x
seated calf reise 30 sec 2x
in and outs 30 sec 2x
Bedoelt voor optimale spiergroei en krachttoename. 5x p/w; andere spiergroepen ed. Ik weet dat je maar een maximale hoeveelheid spiergroei kan hebben per maand, dus dan moet het meer gericht zijn op krachttoename? Ik geloof overigens dat dit ongeveer 4 weken duurt. De bulk fase dan.
1: Ik weiger te geloven dat dit, gericht op overtraining ed., goed voor je is. Ook al bulk je tot je een ons weegt en optimaal slaapt.
2: Ik denk dat je met minder oefeningen hetzelfde resultaat kan bereiken.
3: intensiteit weet ik nog niet, maar gezien het ook gericht is op krachttoename ga ik er vanuit dat dit niet met 1kg dumbells gebeurt.
Wat is jullie visie hier in? Ik vind het allemaal wat teveel van het goede klinken.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |