Klinkt goed. Waar train je?quote:Op dinsdag 19 maart 2013 16:23 schreef Banaanensuiker het volgende:
Als ik dit zo hoor ben ik blij met mijn gym. Squatrack, 4 normaal Bp, 1 incline, 1 decline, nog stuk of 5 barbells met vast gewicht. Bumperplates, belts, genoeg dumbbells.
Inclusief vloerbedekking.
Gewoon shorts dragen, broeken zijn voor ecto's.quote:Op dinsdag 19 maart 2013 17:30 schreef Drommeldaris het volgende:
Is er iemand die online broeken besteld die van onderen wat wijder zijn zodat de kuiten er nog inpassen? Was net weer in Groningen en ik merk dat die broeken er alleen maar smaller op worden naarmate de tijd doortikt
Ik draag sowieso alleen loose-fit spijkerbroeken. Strakke spijkerbroeken zitten echt voor geen meter, en als je dan nog een telefoon en wat sleutel in je zak wil proppen al helemaal niet meer.quote:Op dinsdag 19 maart 2013 17:30 schreef Drommeldaris het volgende:
Is er iemand die online broeken besteld die van onderen wat wijder zijn zodat de kuiten er nog inpassen? Was net weer in Groningen en ik merk dat die broeken er alleen maar smaller op worden naarmate de tijd doortikt
quote:Op dinsdag 19 maart 2013 17:55 schreef seto het volgende:
jwz
camo shorts
witte v-neck
teenslippers
#dat pauper lifestyle
Hier net ook, gelukkig zijn het de typische beachboi's dus het preachercurl bankje werd druk bezocht evenals de benchpress.quote:Op dinsdag 19 maart 2013 18:15 schreef Questular het volgende:
De zomer komt eraan hoor, meteen 2x zoveel mensen aan het trainen in mn gym
kun je lekker ziek die bicepsjes helemaal mee de vernieling in helpenquote:Op dinsdag 19 maart 2013 18:46 schreef no1uknow het volgende:
Waar is zo'n preacherscurl bank eigenlijk goed voor, kan je door die houding zwaarder tillen ofzo?
Ik kan niet wachten tot dat het 15 graden of warmer isquote:Op dinsdag 19 maart 2013 17:52 schreef Levolution het volgende:
[..]
Gewoon shorts dragen, broeken zijn voor ecto's.
Zal nu de cargopants van de C&A weer terugbrengen. Schijnbaar hebben ze een nieuw smaller model want ook die passen ineens niet meerquote:Op dinsdag 19 maart 2013 17:35 schreef kaasplankje het volgende:
Ik bestel nooit online kleding, ik pas het liever in de winkel. Tenzij ik zeker weet dat de maat goed is.
Ja dat begrijp ik maar waarom in zo'n houding en niet gewoon rechtop staand biceps curl doen als je dat zou willen..quote:
omdat je nu veel meer de focus legt op je bicepsenquote:Op dinsdag 19 maart 2013 18:53 schreef no1uknow het volgende:
[..]
Ja dat begrijp ik maar waarom in zo'n houding en niet gewoon rechtop staand biceps curl doen als je dat zou willen..
Facilitair gezien is Flash top, kwa publiek wat minder destijds. Olympia ook eens geprobeerd? Daar trainde ik voorheen.quote:Op dinsdag 19 maart 2013 18:15 schreef Banaanensuiker het volgende:
[..]
Flash gym in Den Bosch, na aanraden van jou.
als je regtop doet is het een compound oefening waar je je rug enzo meepakt net als in dezen filmpjequote:Op dinsdag 19 maart 2013 18:53 schreef no1uknow het volgende:
[..]
Ja dat begrijp ik maar waarom in zo'n houding en niet gewoon rechtop staand biceps curl doen als je dat zou willen..
quote:Op dinsdag 19 maart 2013 19:54 schreef Levolution het volgende:
[..]
als je regtop doet is het een compound oefening waar je je rug enzo meepakt net als in dezen filmpje
quote:Op dinsdag 19 maart 2013 20:06 schreef ManageTheAnger het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Ben ik de enige die de vergelijking maakt?
Alleen Smirnoff Ice en Breezer voor mij. Killed wel de gains maarja beetje leven tog.quote:
Sinds ik elke avond een Corona drink, maak ik de gains van mijn leven.quote:Op dinsdag 19 maart 2013 20:43 schreef Luchtkoker het volgende:
[..]
Alleen Smirnoff Ice en Breezer voor mij. Killed wel de gains maarja beetje leven tog.
Welke heb je gekocht?quote:Op dinsdag 19 maart 2013 19:29 schreef Awesome_ het volgende:
Powercage is besteld. All kinds of gains at home straks
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |