OK, goed excuus. Als je net met bv. wielrennen begint koop je ook geen fiets van 3000 euro.quote:Op zondag 17 maart 2013 23:46 schreef ManageTheAnger het volgende:
[..]
Ik had hier in de buurt net een huis gekocht, en wilde gaan fitnessen voor een niet al te hoge prijs gezien het feit dat ik vaak onderweg was en in hotels sliep vanwege mijn werk en alleen in het weekend thuis was.
Later kreeg ik dichterbij huis werk, waardoor ik vaker in de sportschool te vinden was.
Tevens was ik er ook niet zo in verdiept, ik dacht dat hetgeen wat ik deed altijd wel goed was.
Tot ik mij tot dit topic ging richten ;-)
Ja, toen ik begon met wedstrijdwielrennen ben ik ook een dag minder in de week gaan werken. Ik werkte op een kwekerij wat een klein familiebedrijf was. Het viel niet mee die dag vrij per week erdoor te krijgen maar het lukte me wel.quote:Op dinsdag 19 maart 2013 12:03 schreef RaymondK het volgende:
[..]
lol. idd.
ik werk 4x9 uur (bouw daardoor geen adv dagen op) lever zo'n 2 weken vakantie in per jaar, heb dan ook maar iets van 1,5 week echt vrij te besteden, maar ben wel elke woensdag vrij.
Als je dat vertelt tegen iemand die van z'n baas 60 uur moet werken, dan kijken ze al van
So, wou dat ik dat kon lekker makkelijke enz enz... terwijl ik uiteindelijk gewoon netzoveel werk en netzoveel vrij ben als elk ander fulltime persoon.![]()
Dat ze meer verdienen omdat ze zo'n wurgcontract hebben getekend hoor je dan niet![]()
20% lijkt me een goed begon. Maak je je niet teveel zorgen om de macro verhoudingen en probeer 2 gram eiwit per kg lichaamsgewicht te halen. Vul de rest van de kcals op met koolhydraten en vetten; in welke verhouding is persoonsafhankelijk van hoe je je voelt.quote:Op dinsdag 19 maart 2013 09:18 schreef no1uknow het volgende:
[..]
Als ik dan ga cutten, hoeveel % ga ik onder onderhoud zitten? 20% dacht ik zelf. Verhouding e/k/v is dan 40/40/20, of wellicht toch 50/30/20?
Haha, oh vandaar. Dacht al zoiets.quote:Op dinsdag 19 maart 2013 12:01 schreef Verbosity het volgende:
[..]
Good luck ermee, nou kan je er in ieder geval wat aan doen inplaats van dom door trainen of te ontlasten. ATP kennen de meeste fysio's niet. Wordt altijd gesproken over kyphose (bol) en lordose (hol). Dus als je had gezegd dat de lordose in je onderrug is verbeterd snapt ze het waarschijnlijk wel :p
Sehr gut.quote:Op dinsdag 19 maart 2013 12:39 schreef Stereotomy het volgende:
[ afbeelding ]
Mini cut completed. Terug op 12%
Nice, congratz! Hoeveel woog je en hoeveel nu?quote:Op dinsdag 19 maart 2013 12:39 schreef Stereotomy het volgende:
[ afbeelding ]
Mini cut completed. Terug op 12%
Waarom ga je cutten bij zo'n licht gewicht????quote:Op dinsdag 19 maart 2013 13:03 schreef Stereotomy het volgende:
Van ongeveer 65 naar ongeveer 63 kg. Scheelt allemaal niet veel, maar je bent er toch een paar weken mee bezig, en het scheelt weer een paar procentpunten bf.
omdat ik een dwerg benquote:Op dinsdag 19 maart 2013 13:04 schreef ManageTheAnger het volgende:
[..]
Waarom ga je cutten bij zo'n licht gewicht????
Hoe klein ben je dan?quote:Op dinsdag 19 maart 2013 13:05 schreef Stereotomy het volgende:
[..]
omdat ik een dwerg ben
Bij lichaamscompositie zijn drie dingen van belang: lengte, gewicht en bf%.
1.66mquote:Op dinsdag 19 maart 2013 13:06 schreef ManageTheAnger het volgende:
[..]
Hoe klein ben je dan?
Ik zit nu op 1m78 met +-70 kilo (ben in 2 week 2 kilo aangekomen)
Hoeveel procent zat je? Ik meen mij te herinneren dat je al eens aangaf dat je niet weer een buikje wilt krijgen. Kan ik mij voorstellen, puur vanwege het psychologische effect.quote:Op dinsdag 19 maart 2013 13:03 schreef Stereotomy het volgende:
Van ongeveer 65 naar ongeveer 63 kg. Scheelt allemaal niet veel, maar je bent er toch een paar weken mee bezig, en het scheelt weer een paar procentpunten bf.
Moest hardop lachen.quote:
Fair Enough.quote:Op dinsdag 19 maart 2013 13:06 schreef Stereotomy het volgende:
[..]
1.66m
Samen met Thom90 zo de dwergen van dit topic als ik het zo zie
Rond 15% schat ik. Ik voel me er goed bij en het is ook gezonder om je bf% niet zo enorm snel te laten fluctueren. Bulkperiodes zijn bij mij meestal 4-5 maanden, cut periodes 1-2 maanden.quote:Op dinsdag 19 maart 2013 13:06 schreef Yuri_Boyka het volgende:
[..]
Hoeveel procent zat je? Ik meen mij te herinneren dat je al eens aangaf dat je niet weer een buikje wilt krijgen. Kan ik mij voorstellen, puur vanwege het psychologische effect.
Kleine mensen hebben BB technisch betere verhoudingen vind ik t.o.v. lange mensen.quote:Op dinsdag 19 maart 2013 13:06 schreef Stereotomy het volgende:
[..]
1.66m
Samen met Thom90 zo de dwergen van dit topic als ik het zo zie
Netjes, netjes! Keep it up.quote:Op dinsdag 19 maart 2013 13:08 schreef Stereotomy het volgende:
[..]
Rond 15% schat ik. Ik voel me er goed bij en het is ook gezonder om je bf% niet zo enorm snel te laten fluctueren. Bulkperiodes zijn bij mij meestal 4-5 maanden, cut periodes 1-2 maanden.
Dat gaat natuurlijk maar tot een bepaalde lengte. Zelf vind ik tussen de 178-180 de mooiste lengte. Zo lang als bijvoorbeeld D_H heeft (behalve bij zijn sport) vrijwel alleen maar nadelen.quote:Op dinsdag 19 maart 2013 13:08 schreef kaasplankje het volgende:
[..]
Kleine mensen hebben BB technisch betere verhoudingen vind ik t.o.v. lange mensen.
Dankje, eindelijk erkenningquote:Op dinsdag 19 maart 2013 13:14 schreef Seam het volgende:
[..]
Zelf vind ik tussen de 178-180 de mooiste lengte.
Sydney lijkt me geweldig, vind in nederland dat een vooropleiding het zwaarst telt, dag ambacht, idd werken werken werken, cortisol lekker laten stijgenquote:Op dinsdag 19 maart 2013 11:30 schreef Yuri_Boyka het volgende:
[..]
Ja, inderdaad. De eerste kans die ik krijg benut ik gelijk en als ik een vriendin zou hebben dan mag ze meekomen of achterblijven. Altijd voor jezelf kiezen. Maar true, Nederland is echt een werkmaatschappij, en dat is zonde. De Amerikaanse cultuur past het meeste bij mij denk ik. Los Angeles of San Francisco zou ik dan willen wonen, Sydney zou ook nog kunnen.
Off-topic:quote:Op dinsdag 19 maart 2013 13:17 schreef mtchel112 het volgende:
[..]
Sydney lijkt me geweldig, vind in nederland dat een vooropleiding het zwaarst telt, dag ambacht, idd werken werken werken, cortisol lekker laten stijgen
precies en tel daarbij een belabberde sociale regeling en weinig vakantiedagen bij op en je komt bedrogen uit.quote:Op dinsdag 19 maart 2013 13:23 schreef Nic1 het volgende:
[..]
Off-topic:
Dat is in het buitenland niet anders, zo niet erger. In US/Australie kom je ook niet aan het werk zonder uni. En vooral in de US wordt veel meer gewerkt dan hier, waar volop mogelijkheden zijn om minder dan 40 uur te werken.
En "YOUR FIRED" --> oh okequote:Op dinsdag 19 maart 2013 13:27 schreef Seam het volgende:
[..]
precies en tel daarbij een belabberde sociale regeling en weinig vakantiedagen bij op en je komt bedrogen uit.
True, als je naar een gemiddelde Amerikaan kijkt inderdaad. Amerikanen hebben vaak ook nog twee banen.quote:Op dinsdag 19 maart 2013 13:23 schreef Nic1 het volgende:
[..]
Off-topic:
Dat is in het buitenland niet anders, zo niet erger. In US/Australie kom je ook niet aan het werk zonder uni. En vooral in de US wordt veel meer gewerkt dan hier, waar volop mogelijkheden zijn om minder dan 40 uur te werken.
You're*quote:
Heb je deze link al doorgelezen: http://www.t-nation.com/f(...)rman_volume_training ?quote:Op dinsdag 19 maart 2013 14:09 schreef NomanIW het volgende:
8Beste hete saunaswergen en bomen van boomwerpers,
Ik ben hier bepaald geen vaste klant, maar hoop jullie toch te kunnen verblijden met een vraag.
Wie heeft hier frist hand experience met het zgn herman high volume program of een spin-off hiervan? Ik zou er graag iets meer over weten, maar heb mn bedenkingen bij wat ik op sommige webfora tegenkom. Sommigen beweren bij hoog en laag trainingen af te werken die alleen aan rust al de drie kwartier voorbij gaan. Geloof ik niks van.
Wat betreft mezelf: 1.81, m, bf +- 15-18% (geschat, laatste meting meer dan een jaar terug), 86 kg bij het ochtendgloren. Verder sta ik open voor vragen, al weet ik niet waarover.
Thanks!
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |