nee want ik gebruik natuurlijk geen applequote:Op maandag 18 maart 2013 17:37 schreef henkde_j het volgende:
Hebben jullie dit ook ineens?![]()
[ afbeelding ]
quote:Op maandag 18 maart 2013 17:41 schreef rubbereend het volgende:
[..]
nee want ik gebruik natuurlijk geen apple
Sowieso is het toch geen NPO bij 3fm?quote:
ik wilde hem eigenlijk helemaal nietquote:
Nieuwe 30STM? Naam?quote:
Omhoog in de lucht.quote:Op maandag 18 maart 2013 17:42 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Nieuwe 30STM? Naam?
Een van de meest onderschatte bands.
alles van 30stm eigenlijkquote:Op maandag 18 maart 2013 17:42 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Nieuwe 30STM? Naam?
Oh wacht; nu weet ik pas welke band er bedoeld wordt...quote:Op maandag 18 maart 2013 17:42 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Nieuwe 30STM? Naam?
quote:Op maandag 18 maart 2013 17:41 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Sowieso is het toch geen NPO bij 3fm?
Jared Leto kan inderdaad niet zingen, Mars Volta is beter. Maar verder..quote:
Mjah, er zijn eigenlijk twee reeksen. Na SR06 is er een nieuwe reeks gestart, deze 3FM-reeks.quote:Op maandag 18 maart 2013 17:39 schreef rubbereend het volgende:
[..]
volgens mij heb ik niet in het eerste deel gepost hoor
wowquote:Op maandag 18 maart 2013 17:45 schreef Pino112 het volgende:
[..]
Mjah, er zijn eigenlijk twee reeksen. Na SR06 is er een nieuwe reeks gestart, deze 3FM-reeks.
In die SR06-reeks wel in #1, in deze 3FM-reeks ben je bij 8 begonnen.
TV / [Radio3 FM] The 90's Request Weekquote:Op maandag 18 maart 2013 17:46 schreef rubbereend het volgende:
[..]
wow
volgens mij was er zelfs in het allereerste 90's forum ook al een 3FM livereeks
hey Rockje heb jij vandaag je waterkoker aan laten staan?quote:Op maandag 18 maart 2013 17:47 schreef 3rdRock het volgende:
heb ik gewoon niet kunnen posten in 4000
quote:Op donderdag 15 mei 2003 21:24 schreef -Hans- het volgende:
SUPER week! echt heerlijk!
Leuk om al die oude house muziek te horen, ik hoorde een vette mix net bij Corne Kleijn met daar vervolgens achteraan Capella nou ik ging toch echt even uit mijn dak.
Zal de happy hardcore terug komen? want je hebt al een tijdje Bounzz op TMF, en nu de week van de jaren '90 op 3FM.
Jammer dat het maar 1 week is, echt toppie
NIN / 3FM luisteraars hier verzamelenquote:Op maandag 18 maart 2013 17:53 schreef Pino112 het volgende:
[..]
TV / [Radio3 FM] The 90's Request Week
Die?
Ja die had ik ook al, maar dat is 2006.quote:Op maandag 18 maart 2013 17:55 schreef rubbereend het volgende:
[..]
NIN / 3FM luisteraars hier verzamelen
ja dat jaar was er pas voor het eerst een 90's subforumquote:Op maandag 18 maart 2013 17:55 schreef Pino112 het volgende:
[..]
Ja die had ik ook al, maar dat is 2006.
Owh je bedoelde met meerdere delen. Ja oke, dan is het diequote:Op maandag 18 maart 2013 17:55 schreef rubbereend het volgende:
[..]
NIN / 3FM luisteraars hier verzamelen
die bedoelde ik, dat werd ook een reeks met meerdere delen
nouja, dat maak ik ervanquote:Op maandag 18 maart 2013 17:56 schreef Pino112 het volgende:
[..]
Owh je bedoelde met meerdere delen. Ja oke, dan is het die.
nee hoezo?quote:Op maandag 18 maart 2013 17:53 schreef Evertjan het volgende:
[..]
hey Rockje heb jij vandaag je waterkoker aan laten staan?
quote:Op maandag 18 maart 2013 17:56 schreef rubbereend het volgende:
[..]
nouja, dat maak ik ervanomdat ik dan eer kan opstrijken
quote:Op maandag 18 maart 2013 17:57 schreef ieniminimuis het volgende:
zo lekker een klodder mayo erbij om de gezonde maaltijd af te maken
Geen knoflook?quote:Op maandag 18 maart 2013 17:57 schreef ieniminimuis het volgende:
zo lekker een klodder mayo erbij om de gezonde maaltijd af te maken
dat vond je in dat restaurant ook geen bezwaarquote:
er zitten 2 teentjes knoflook door het gerecht zelf, dus nog meer leek me niet nodigquote:
Toch niet? Hopen dat je niemand tegen komt vanavond. Dikke meur bendequote:Op maandag 18 maart 2013 18:11 schreef ieniminimuis het volgende:
[..]
er zitten 2 teentjes knoflook door het gerecht zelf, dus nog meer leek me niet nodig
Dat was wel een hele toffe avond en ze hadden grote tafelkledenquote:Op maandag 18 maart 2013 18:09 schreef rubbereend het volgende:
[..]
dat vond je in dat restaurant ook geen bezwaar
Knoflookquote:Op maandag 18 maart 2013 18:11 schreef ieniminimuis het volgende:
[..]
er zitten 2 teentjes knoflook door het gerecht zelf, dus nog meer leek me niet nodig
Ik en iemand tegen komenquote:Op maandag 18 maart 2013 18:13 schreef Lamabal het volgende:
[..]
Toch niet? Hopen dat je niemand tegen komt vanavond. Dikke meur bende
omdat je zo aandringtquote:Op maandag 18 maart 2013 18:15 schreef minthy het volgende:
[..]
Dat was wel een hele toffe avond en ze hadden grote tafelkleden![]()
Komende keer duik jij er maar onder
ik wil niet van mijn zolderkamertje afkomen!quote:
De echte FOK!kers.quote:Op maandag 18 maart 2013 18:18 schreef ieniminimuis het volgende:
[..]
ik wil niet van mijn zolderkamertje afkomen!
Volgens m'n huisarts is dat een broodje aap-verhaal. Het doet maar weinig tegen een te hoge bloeddruk!quote:
Ik dring helemaal niet aan. Je wil het zelf, geef nou maar gewoon toequote:
Het helpt wel om vlooien, muggen en ander ongedierte weg te houdenquote:Op maandag 18 maart 2013 18:19 schreef minthy het volgende:
[..]
Volgens m'n huisarts is dat een broodje aap-verhaal. Het doet maar weinig tegen een te hoge bloeddruk!
Jammer dat hij dat pas zei nadat ik 4 verse bollen op had...
Iets om uit te proberen komende zomer, muggen moeten me vaak hebben...quote:Op maandag 18 maart 2013 18:22 schreef ieniminimuis het volgende:
[..]
Het helpt wel om vlooien, muggen en ander ongedierte weg te houden
en ik vergeet vampiers!quote:Op maandag 18 maart 2013 18:26 schreef minthy het volgende:
[..]
Iets om uit te proberen komende zomer, muggen moeten me vaak hebben...
In huis heb ik overigens nooit last van muggen, hiephoera voor m'n katten
Brrrr!!quote:
Je houdt het liever bij verkleden maniakken in de achtertuinquote:Op maandag 18 maart 2013 18:31 schreef minthy het volgende:
[..]
Brrrr!!![]()
Gelukkig nog nooit één tegen het lijf gelopen, idem geldt voor zombies. Je zou me af kunnen voeren
Voortuin. En ja, die was na een paar uur weer weg, zonder iets engs gedaan te hebbenquote:Op maandag 18 maart 2013 18:31 schreef ieniminimuis het volgende:
[..]
Je houdt het liever bij verkleden maniakken in de achtertuin
Waarom niet?quote:Op maandag 18 maart 2013 18:19 schreef FZN05 het volgende:
André Pronk, jammer dat hij nooit meer in de Freaknacht zal zijn
quote:Op maandag 18 maart 2013 18:20 schreef minthy het volgende:
[..]
Ik dring helemaal niet aan. Je wil het zelf, geef nou maar gewoon toe
Ik vind dit wel een leuk liedje.quote:Op maandag 18 maart 2013 19:18 schreef rubbereend het volgende:
wat een ellende maakt die Alain Clark toch
quote:
Omdat Giel hem niet meer doet en Giel zei de laatste keer dat ie er was ook dat ie niet meer terug mocht komen.quote:
Ik hou ook nog steeds van jou hoor, vergeet dat niet!!!quote:
wut?quote:Op maandag 18 maart 2013 18:32 schreef minthy het volgende:
[..]
Voortuin. En ja, die was na een paar uur weer weg, zonder iets engs gedaan te hebben
Een paar dagen geleden stond hier een volwassen kerel in konijnenpak voor het huis. Niets bijzondersquote:
dat is de paashaas die was gewoon te vroeg uit de grond gekropenquote:Op maandag 18 maart 2013 19:26 schreef minthy het volgende:
[..]
Een paar dagen geleden stond hier een volwassen kerel in konijnenpak voor het huis. Niets bijzonders
Het was een vossenjachtquote:Op maandag 18 maart 2013 19:32 schreef Evertjan het volgende:
[..]
dat is de paashaas die was gewoon te vroeg uit de grond gekropen
nee want tussen mei en oktober komt er gigantische downtime van fokquote:Op maandag 18 maart 2013 19:31 schreef Sirolf het volgende:
[..]
Nah, ergens eind dit jaar ofzo? Kan behoorlijk snel gaan...
?quote:Op maandag 18 maart 2013 19:34 schreef wolfrolf het volgende:
[..]
nee want tussen mei en oktober komt er gigantische downtime van fok
Ik dacht al, wat ben je negatief over Michiel.quote:Op maandag 18 maart 2013 19:36 schreef InTrePidIvity het volgende:
Die stem...DIE STEM
![]()
-edit-
Verkeerde topic.
Femke Halsemaquote:Op maandag 18 maart 2013 19:37 schreef Sirolf het volgende:
[..]
Ik dacht al, wat ben je negatief over Michiel.
ik zeg niets.quote:Op maandag 18 maart 2013 20:03 schreef ieniminimuis het volgende:
ik zuig in tekenen![]()
ik houd het wel op naaien als hobby.
owkeej het is niet de juiste combi van woorden...quote:
Ik heb het even op google opgezocht. Dit is het resultaat: http://www.humo.be/pukkel(...)2013-de-eerste-namenquote:Op maandag 18 maart 2013 21:13 schreef Dagoduck het volgende:
Hebben jullie die line-up van Pukkelpop gezien?
zoals?quote:Op maandag 18 maart 2013 21:17 schreef ieniminimuis het volgende:
Artiesten die ik graag wil zien, spelen alleen in de VS. Dus wil iemand sponsoren voor een ticket die kant op?
quote:Op maandag 18 maart 2013 21:18 schreef minthy het volgende:
Waarom naar een concert gaan als het daarna ook op Youtube geplaatst wordt?!
Country artiesten komen hier nooit.quote:
Gelukkig niet.quote:Op maandag 18 maart 2013 21:22 schreef ieniminimuis het volgende:
[..]
Country artiesten komen hier nooit.
de eerste namen zijn alweer uitgelekt vanmiddagquote:Op maandag 18 maart 2013 21:18 schreef MarijeH het volgende:
[..]
Ik heb het even op google opgezocht. Dit is het resultaat: http://www.humo.be/pukkel(...)2013-de-eerste-namen
Vanavond in 3 voor 12 radio maken Michiel Veenstra en Roosmarijn Reijmer de volgende 23 namen voor lowlands bekend. Deze worden ook gedraait las ik.
punt voor de poesquote:Op maandag 18 maart 2013 21:18 schreef minthy het volgende:
Waarom naar een concert gaan als het daarna ook op Youtube geplaatst wordt?!
WIEHOE!!!!!quote:
BROEK UIT BROEK UITquote:Op maandag 18 maart 2013 22:00 schreef minthy het volgende:
[..]
WIEHOE!!!!!![]()
![]()
![]()
Potver, ik scheur zowat uit m'n broekje van opwinding en trots!!![]()
![]()
quote:
*zucht*quote:
toevalquote:Op maandag 18 maart 2013 22:04 schreef minthy het volgende:
[..]
*zucht*
Ik ga zo naar boven voor een douche, even geduld nog!
een haarmasker?quote:Op maandag 18 maart 2013 22:07 schreef ieniminimuis het volgende:
ben net 2x onder de douche geweest.
Haarmasker doen. Wat een gedoe zeg
samen soppenquote:
ik neem op Lowlands mn geweer wel mee om van die meeuw af te komenquote:
quote:
quote:
Treedt ze daar op dan?quote:Op maandag 18 maart 2013 22:10 schreef rubbereend het volgende:
[..]
ik neem op Lowlands mn geweer wel mee om van die meeuw af te komen
geen idee, maar ik acht de kans best grootquote:
Ik hoop dat ze dat kreng meeneemtquote:Op maandag 18 maart 2013 22:11 schreef rubbereend het volgende:
[..]
geen idee, maar ik acht de kans best groot
quote:Op maandag 18 maart 2013 22:13 schreef minthy het volgende:
[..]
Ik hoop dat ze dat kreng meeneemt![]()
Overigens ben ik dol op meeuwen, zeker na de storm van kritiek die ik over me heen kreeg nadat ik een foto van een meeuw had gepost op Twitter
Vorig jaar een dagje Scheveningen gedaan en er kwam een joekel van een meeuw heel dichtbij zitten. Vond ik gaaf, hier zie je alleen maar kleinere soorten meeuwenquote:
?quote:Op maandag 18 maart 2013 22:13 schreef minthy het volgende:
[..]
Ik hoop dat ze dat kreng meeneemt![]()
Overigens ben ik dol op meeuwen, zeker na de storm van kritiek die ik over me heen kreeg nadat ik een foto van een meeuw had gepost op Twitter
quote:Op maandag 18 maart 2013 22:16 schreef minthy het volgende:
[..]
Vorig jaar een dagje Scheveningen gedaan en er kwam een joekel van een meeuw heel dichtbij zitten. Vond ik gaaf, hier zie je alleen maar kleinere soorten meeuwen![]()
Jajajaja, wereldvreemd. I know
Beste band ooit.quote:
Jij was één van de meeuwenhaters...quote:Op maandag 18 maart 2013 22:18 schreef SilentChaos het volgende:
Morgen meespelen met m'n vaders band
De drummer is op vakantie dus ik ga drummen (kan ik een beetje)
Zat ff nummers te luisteren, deze tekst![]()
Sorry?quote:
wel okéquote:
Oh, je leest niet terug... Een paar posts hierboven zei ik dat ik vorig jaar werd gehaat om mijn liefde voor een grote meeuw in Scheveningenquote:
quote:Op maandag 18 maart 2013 22:21 schreef rubbereend het volgende:
alle namen staan gewoon op LL site inmiddels
oh sorryquote:Op maandag 18 maart 2013 22:21 schreef minthy het volgende:
[..]
Oh, je leest niet terug... Een paar posts hierboven zei ik dat ik vorig jaar werd gehaat om mijn liefde voor een grote meeuw in Scheveningen
NIN is dat niet?quote:Op maandag 18 maart 2013 22:23 schreef Mexicanobakker het volgende:
buiten NIN wel vrij cliche namen hoor
Smerig tof!!quote:Op maandag 18 maart 2013 22:22 schreef SilentChaos het volgende:
[..]
oh sorry
Hahaha, nou ik ben geen meeuwenhater... Mijn grote vriend Jeffrey (een echte Scheveninger btw) wel! Zijn haring werd zo uit z'n mond gekaapt
ja onbegrijpelijkquote:
Prachtige beestenquote:Op maandag 18 maart 2013 22:24 schreef minthy het volgende:
[..]
Smerig tof!!![]()
Zo zag ik een kerel woest worden omdat een meeuw er met zijn broodje hamburger vandoor ging
Vind ik veel te groot voor LL.quote:
quote:Op maandag 18 maart 2013 22:25 schreef rubbereend het volgende:
Petite Noir, ik ken het niet maar van dat fragment word ik bloednerveus
quote:Op maandag 18 maart 2013 22:25 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Vind ik veel te groot voor LL.
Alleen daarom zou ik haast al een dagje zee gaan inplannen komend zomerquote:Op maandag 18 maart 2013 22:25 schreef SilentChaos het volgende:
[..]
Prachtige beestenEn fucking groot en niet bang
Kan je meteen mij ontmoetenquote:Op maandag 18 maart 2013 22:27 schreef minthy het volgende:
[..]
Alleen daarom zou ik haast al een dagje zee gaan inplannen komend zomer
Wat een ego, misschien ga ik wel naar Den Helder om Dagoduck te ontmoetenquote:
Serieus. NIN betaal je 60 euro voor een concertje. Zelden boekt LL zulke namenquote:
kom gewoon naar eindhoven aan zeequote:Op maandag 18 maart 2013 22:28 schreef minthy het volgende:
[..]
Wat een ego, misschien ga ik wel naar Den Helder om Dagoduck te ontmoeten
Moet je doenquote:Op maandag 18 maart 2013 22:28 schreef minthy het volgende:
[..]
Alleen als ze er palmbomen hebbenquote:Op maandag 18 maart 2013 22:28 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
kom gewoon naar eindhoven aan zee
dan naar Spanjequote:
Tof!!quote:
Jij meet niet. Lieg niet.quote:Op maandag 18 maart 2013 22:28 schreef minthy het volgende:
[..]
Niet in m'n uppie, al was Frankrijk afgelopen zomer nog een serieuze optiequote:
Wat een geweldige dat heb je danquote:Op maandag 18 maart 2013 22:30 schreef minthy het volgende:
[..]
Tof!!![]()
![]()
Mezelf kennende zou ik naar Den Haag rijden via Den Helder, dus het zou maar zo kunnen zijn dat ik beide op één dag spreek
Woont James sinds kort ook in Rijswijk dan?!quote:Op maandag 18 maart 2013 22:32 schreef SilentChaos het volgende:
[..]
Wat een geweldige dat heb je dan
Mag je met mij Metallica kijken
Wat een chaosquote:Op maandag 18 maart 2013 22:30 schreef SilentChaos het volgende:
Gevonden
Kut Beyoncé verpest de hele muziek
Ik ken de helft niet...quote:
Wel een stillequote:
Ik = groot Metallica fanquote:Op maandag 18 maart 2013 22:33 schreef minthy het volgende:
[..]
Woont James sinds kort ook in Rijswijk dan?!
Nine Inch Nails maakt alles goed toch?quote:Op maandag 18 maart 2013 22:33 schreef minthy het volgende:
[..]
Ik ken de helft niet...
maar goed, ik ben aardig dus vind ik het tof voor je!
Wel eens van gehoord, maar ik ken ze verder nietquote:Op maandag 18 maart 2013 22:35 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Nine Inch Nails maakt alles goed toch?
The Downward Spiral
Downward Spiral. Luisteren.quote:Op maandag 18 maart 2013 22:35 schreef minthy het volgende:
[..]
Wel eens van gehoord, maar ik ken ze verder niet![]()
*rent hard weg*
South Parkquote:Op maandag 18 maart 2013 22:35 schreef FZN05 het volgende:
NU op StuBru
TV / [StuBru #2] Waar de festivalzomer begonnen is!
Je reactie op die bovenste commentquote:
quote:
Mja, buiten NIN is het niet veelquote:Op maandag 18 maart 2013 22:43 schreef ieniminimuis het volgende:
Als ik de line up van Lowlands bekijk dan ga ik niets missen door ergens anders te zijn dan in Flevoland.
Het sfeertje zal ontzettend tof zijn, het is dat ik ontzéttend naar word van alleen al het idee me in die drukte te moeten begevenquote:Op maandag 18 maart 2013 22:43 schreef ieniminimuis het volgende:
Als ik de line up van Lowlands bekijk dan ga ik niets missen door ergens anders te zijn dan in Flevoland.
Ik ga wel heel hard sparen voor het Bevrijdingsfestival.quote:Op maandag 18 maart 2013 22:44 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Mja, buiten NIN is het niet veel
en dan slapen in je tentje tussen allemaal dronken en kotsende mensen. Nee dankje.quote:Op maandag 18 maart 2013 22:45 schreef minthy het volgende:
[..]
Het sfeertje zal ontzettend tof zijn, het is dat ik ontzéttend naar word van alleen al het idee me in die drukte te moeten begeven
Naar omstandigheden wel goed.quote:Op maandag 18 maart 2013 22:31 schreef minthy het volgende:
[..]
PIENJOOO!!![]()
Hoe heb je het gehad vanavond?
Mocht dat me niet aanstaan, dan ben ik binnen drie kwartier thuisquote:Op maandag 18 maart 2013 22:46 schreef ieniminimuis het volgende:
[..]
en dan slapen in je tentje tussen allemaal dronken en kotsende mensen. Nee dankje.
Oh...quote:Op maandag 18 maart 2013 22:47 schreef Pino112 het volgende:
[..]
Naar omstandigheden wel goed.
Ze had al geappt dat ze niet kwam, school enzo. Maar het bier smaakte prima weer
quote:De Drie Tieten steken de draak met country- en folkklassiekers van onder meer Woody Guthrie, Lonnie Donegan en Steve Earle. De muzikanten zijn gekleed in cowboypakken en hebben verzonnen namen als Sheriff Gatiman (gitaar, zang), Herman the Sperman (trekzak, gitaar, mandoline, zang), The Kid (banjo, mandoline, zang) en Kapitein Weerzin (slagwerk). Ook gitarist Johan Jansen (Cash On Delivery) maakt enkele jaren deel uit van de band.
Herman, met z'n trekzakquote:Op maandag 18 maart 2013 22:50 schreef ieniminimuis het volgende:
en de band voor SC komt; de Drie Tieten
[..]
quote:Op maandag 18 maart 2013 22:50 schreef ieniminimuis het volgende:
en de band voor SC komt; de Drie Tieten
[..]
Ik back je up, jong!!quote:Op maandag 18 maart 2013 22:55 schreef SilentChaos het volgende:
Bazen bij elkaar
Overigens prachtig om te zien hoe James alle teksten meezingt omdat Ozzy een grote invloed was op hem
James Hetfieldwat een baas
(back me up here Minthy)
Ook St. Anger?quote:Op maandag 18 maart 2013 22:56 schreef minthy het volgende:
[..]
Ik back je up, jong!!
Metallica is altijd +veel
St. Angerquote:
quote:Op maandag 18 maart 2013 22:46 schreef ieniminimuis het volgende:
[..]
en dan slapen in je tentje tussen allemaal dronken en kotsende mensen. Nee dankje.
quote:
quote:Nieuwe namen!
JA! Het is zover, nieuwe namen! Een rijtje dat lekker alle kanten opgaat, speciaal voor jullie… Hier komt ‘ie dan!
De koning van de industrial rock komt naar Lowlands: een nieuw Nine Inch Nails, met o.a. leden van King Crimson (Adrian Belew) en Jane’s Addiction aan Reznor’s zijde! We kunnen niet wachten!
Driemaal is doorgaans scheepsrecht, maar bij de Engelse indierockers van Foals is tot nu toe élk van hun drie albums raak. Hun nieuwe plaat heet Holy Fire en dat is niet voor niets…
Remember Franz Ferdinand? Het is wat lang stil geweest rond de Schotse punkfunkers, maar they’re back!
De bijzondere muziek van het Zweedse synthpop- en elektronicaduo The Knife voelt alsof je met een te klein schepnetje tevergeefs een vlinder probeert te vangen.
Na vier jaar weer teken van leven van de poppunkband Fall Out Boy! En ze slaan ons polderfestival natuurlijk niet over!
De knoestige indierockdarlings van Band of Horses kwamen vorig jaar met hun vierde album ‘Mirage Rock’ en passen dan nu definitief in het enige zadel dat bij hun naam past: dat van de onversneden countryrock.
Maar er is nog veel meer!
Major Lazer | Tame Impala | Bat for Lashes | Kendrick Lamar | Jake Bugg | Maya Jane Coles | Jacco Gardner | Imagine Dragons | Petite Noir | We Came As Romans | Unknown Mortal Orchestra | Ben Pearce | Bombino | Half Moon Run | Pokey LaFarge | Protoje & Indiggnation | Torche
Kan ik ook waarderen, maar het vroegere werk vind ik echt geweldigquote:
Handsome Poets zijn erg leuk. Van Chef's Special krijg ik moordneigingenquote:Op maandag 18 maart 2013 22:48 schreef ieniminimuis het volgende:
owh nog best wel leuke namen hier op bevrijdingsfestival; Rigby, Handsome Poets, Chef's Special en Frank Boeijen.
Elke Metallica fan wordt pissig als ik dit zeg, maar Loadquote:Op maandag 18 maart 2013 23:01 schreef minthy het volgende:
[..]
Kan ik ook waarderen, maar het vroegere werk vind ik echt geweldig![]()
Black Album
Uhm ik ben 2x op kamp geweest met studiegenoten. Als mensen op een festival nog meer drinken en nog meer herrie maken ,weet ik al genoeg.quote:
Ik hou eigenlijk alleen van Lide the Rightning.quote:Op maandag 18 maart 2013 23:01 schreef minthy het volgende:
[..]
Kan ik ook waarderen, maar het vroegere werk vind ik echt geweldig![]()
Black Album
Koop een banjo en wees mijn held!quote:Op maandag 18 maart 2013 23:02 schreef SilentChaos het volgende:
[..]
Elke Metallica fan wordt pissig als ik dit zeg, maar LoadReload
Zal m'n country invloed wel zijn, want Load heeft veel country invloeden
And Justice for allquote:Op maandag 18 maart 2013 23:03 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Ik hou eigenlijk alleen van Lide the Rightning.
The memory remains vind ik een topnummer, daardoor een verhitte discussie met m'n ex gehadquote:Op maandag 18 maart 2013 23:02 schreef SilentChaos het volgende:
[..]
Elke Metallica fan wordt pissig als ik dit zeg, maar LoadReload
Zal m'n country invloed wel zijn, want Load heeft veel country invloeden
Foutquote:Op maandag 18 maart 2013 23:03 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Ik heb een dobroquote:Op maandag 18 maart 2013 23:03 schreef ieniminimuis het volgende:
[..]
Koop een banjo en wees mijn held!
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.A morning of awkwardness is far better than a night of loneliness...
I won't go down in history, but I will go down on your sister...
Freedom is just another word for missing someone...
Satisfaction is the death of desire...
Festival campings zijn briljantquote:Op maandag 18 maart 2013 23:02 schreef ieniminimuis het volgende:
[..]
Uhm ik ben 2x op kamp geweest met studiegenoten. Als mensen op een festival nog meer drinken en nog meer herrie maken ,weet ik al genoeg.
Als ik wat wil zien check ik wel in via youtube.
Vietnamese Roempiasquote:
Goede plaat trouwens, maar Master of Puppets staat wel hogerquote:Op maandag 18 maart 2013 23:03 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Nee, Rekkelquote:
I feel you sisterquote:Op maandag 18 maart 2013 23:06 schreef ieniminimuis het volgende:
al 7 min over bedtijd heen, maar nog niet moe en nog niet naar bed willen.
Je overleeft het wel!quote:Op maandag 18 maart 2013 23:06 schreef ieniminimuis het volgende:
al 7 min over bedtijd heen, maar nog niet moe en nog niet naar bed willen.
Smeerpijpquote:
Waar overheen?quote:Op maandag 18 maart 2013 23:07 schreef minthy het volgende:
[..]
Je overleeft het wel!
Ik ga er regelmatig een uurtje of 4 overheen, ik adem ook nog
quote:
Zonder s.quote:Op maandag 18 maart 2013 23:01 schreef rubbereend het volgende:
[..]
Handsome Poets zijn erg leuk. Van Chef's Special krijg ik moordneigingen
Ik denk dat ik voor jou van billenman naar borstenman zou transformerenquote:
Zolang je maar niet van man naar vrouw gaat transformeren, dat ben ik niet waard namelijk...quote:Op maandag 18 maart 2013 23:09 schreef SilentChaos het volgende:
[..]
Ik denk dat ik voor jou van billenman naar borstenman zou transformeren
Ik heb altijd fucking veel zin gitaar te spelen, nummers op te nemen... vol inspiratiequote:Op maandag 18 maart 2013 23:09 schreef ieniminimuis het volgende:
ik krijg 's avonds laat altijd zin om rare dingen te doen; schoonmaken, muurschildering te maken, muziek hard zetten en dan lekker dansen. Andere creatieve uitspattingen.
Rond een uur of 2 in de nacht de afwas wegwerken wil ook prima hierquote:Op maandag 18 maart 2013 23:09 schreef ieniminimuis het volgende:
ik krijg 's avonds laat altijd zin om rare dingen te doen; schoonmaken, muurschildering te maken, muziek hard zetten en dan lekker dansen. Andere creatieve uitspattingen.
ik heb huisgenotenquote:Op maandag 18 maart 2013 23:10 schreef SilentChaos het volgende:
[..]
Ik heb altijd fucking veel zin gitaar te spelen, nummers op te nemen... vol inspiratie
Helaas slaapt er boven mij een klein lief 4 jarig jongetje die ik dat niet aan wil doen
ah, blijft kutmuziekquote:
overrated inderdaad. geef mij maar de YYY'squote:
Sacrilige is ook baas jaquote:Op maandag 18 maart 2013 23:13 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
overrated inderdaad. geef mij maar de YYY's
Ik kreeg gisteren zo'n heel klein choco-stickje. Gelijk een brain-freezequote:
Y Control, Zero, Maps, Date With The Nightquote:Op maandag 18 maart 2013 23:14 schreef Pino112 het volgende:
[..]
Sacrilige is ook baas ja
Vooral dat koor.
quote:Op maandag 18 maart 2013 23:12 schreef minthy het volgende:
[..]
Koop maar een extra Cornetto, Pino is fan
Die ken ik niet. Of ik moet ze eerst horen. Nieuwe nummers?quote:Op maandag 18 maart 2013 23:15 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Y Control, Zero, Maps, Date With The Night
quote:Op maandag 18 maart 2013 23:13 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
overrated inderdaad. geef mij maar de YYY's
de albums hiervoor zijn ook geweldigquote:Op maandag 18 maart 2013 23:14 schreef Pino112 het volgende:
[..]
Sacrilige is ook baas ja
Vooral dat koor.
ik loop ook altijd een uur na te rillen na het eten van een ijsjequote:Op maandag 18 maart 2013 23:14 schreef minthy het volgende:
[..]
Ik kreeg gisteren zo'n heel klein choco-stickje. Gelijk een brain-freeze
In de zomer niet, maar nu welquote:Op maandag 18 maart 2013 23:17 schreef ieniminimuis het volgende:
[..]
ik loop ook altijd een uur na te rillen na het eten van een ijsje
ook in de zomer, maar dat heb ik er wel voor over voor lekker ijs.quote:
Warm drinken is goed bij hittequote:Op maandag 18 maart 2013 23:18 schreef ieniminimuis het volgende:
[..]
ook in de zomer, maar dat heb ik er wel voor over voor lekker ijs.
Maargoe ik drink nog thee als het 30 graden is
Dat schijnt ook goed te helpen tegen dorst, juist bij die temperaturen.quote:Op maandag 18 maart 2013 23:18 schreef ieniminimuis het volgende:
[..]
thee is altijd lekkerquote:Op maandag 18 maart 2013 23:18 schreef ieniminimuis het volgende:
[..]
met 37 graden op Lowlandsquote:
Trusten alvast Mintquote:Op maandag 18 maart 2013 23:21 schreef minthy het volgende:
Slaap lekker alvast aan hen die gaan slapen, ik ga me een uur vermaken onder de douche
Trusten alvastquote:Op maandag 18 maart 2013 23:21 schreef minthy het volgende:
Slaap lekker alvast aan hen die gaan slapen, ik ga me een uur vermaken onder de douche
Zero ken je wel denk ik.quote:Op maandag 18 maart 2013 23:16 schreef Pino112 het volgende:
[..]
Die ken ik niet. Of ik moet ze eerst horen. Nieuwe nummers?
Denk niet dat ik die ken. Alleen Head Will Roll en nu Sacrilege.quote:Op maandag 18 maart 2013 23:17 schreef rubbereend het volgende:
[..]
[..]
de albums hiervoor zijn ook geweldigen live zijn ze
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.And if you think that I've been loosing my way
That's because I'm slightly blinded
And if you think that I don't make too much sense
That's because I'm broken minded
quote:Op maandag 18 maart 2013 23:44 schreef 3rdRock het volgende:
hee, best aardige lineup op Befrijdingsfestival Fryslan:
Audio Adam
Go Back to the Zoo
Miss Montreal
Sven Hammond Soul
Chef' Special
en Ernst Bobbie en de Rest!Blijf thuis manSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.[i]Put me on a pedestal and I'll only disappoint you
Tell me I'm exceptional and I promise to exploit you
Give me all your money and I'll make some origami honey
I think you're a joke but I don't find you very funny[/i]
quote:Op maandag 18 maart 2013 23:44 schreef 3rdRock het volgende:
hee, best aardige lineup op Befrijdingsfestival Fryslan:
Audio Adam
Go Back to the Zoo
Miss Montreal
Sven Hammond Soul
Chef' Special
en Ernst Bobbie en de Rest!AA, SHS en CSSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
oh, die rij bands ga ik misschien nog wel zien. tis toch maar 5min lopen. maar ik ga niet naar Ernst en Bobbie. ik kots van die 2. en dan vooral van die kutBobbie.quote:
kom lekker naar Leeuwarden! dat programma vind ik persoonlijk beterquote:Op maandag 18 maart 2013 23:48 schreef Pino112 het volgende:
Die in Zwolle is ook maar vrij matig: http://www.bevrijdingsfes(...)mma/hoofdpodium.html
Mjah daar ken ik maar een paar nummers van..quote:Op maandag 18 maart 2013 23:49 schreef 3rdRock het volgende:
[..]
kom lekker naar Leeuwarden! dat programma vind ik persoonlijk beteren als je wil blijven pitten kan dat. ik woon op loopafstand
edit: dat 2e podium (abott ofzo) heeft wel goeie namen: Delain, Mozes and the Firstborn en dat Nobody beats the Drum lijkt ook wel ok
als die namen bij mij zouden staan zou ik gaan kijken. tis toch voor gratiesch. vorig jaar me vermaakt met Sonic Boom Six. en ik wilde naar De Staat maar dat was me toch te drukquote:Op maandag 18 maart 2013 23:52 schreef Pino112 het volgende:
[..]
Mjah daar ken ik maar een paar nummers van..
Ik las "schoot"...quote:Op maandag 18 maart 2013 23:56 schreef Pino112 het volgende:
De zangeres van Delain heeft nog bij me op school gezeten btw.
geil!quote:Op maandag 18 maart 2013 23:56 schreef Pino112 het volgende:
De zangeres van Delain heeft nog bij me op school gezeten btw.
quote:Op maandag 18 maart 2013 23:58 schreef 3rdRock het volgende:
[..]
geil!
edit: ik las ook schoot......geintje natuurlijk!
Ja, sorryquote:Op maandag 18 maart 2013 23:57 schreef Pino112 het volgende:
[..]
Jezus mint
Nee, al zou ik het best willen hoor
Je hebt je flikkerlichtjes weer in de kast gedaan?quote:Op maandag 18 maart 2013 23:58 schreef 3rdRock het volgende:
[..]
geil!
edit: ik las ook schoot......geintje natuurlijk!
tijdje geleden alquote:Op maandag 18 maart 2013 23:59 schreef henkde_j het volgende:
[..]
Je hebt je flikkerlichtjes weer in de kast gedaan?
J. Alba?quote:Op dinsdag 19 maart 2013 00:01 schreef Pino112 het volgende:
Bij nader inzien heb ik toch liever iemand anders op m'n schoot hoor
Ik weet het wel zeker!!quote:Op dinsdag 19 maart 2013 00:01 schreef Pino112 het volgende:
Bij nader inzien heb ik toch liever iemand anders op m'n schoot hoor
Zou maar zo kunnen.quote:Op dinsdag 19 maart 2013 00:03 schreef minthy het volgende:
[..]
Ik weet het wel zeker!!
Misschien volgende week maandag?
Owhja, ik zie het nu op FB.quote:Op dinsdag 19 maart 2013 00:04 schreef minthy het volgende:
Roel is jarig!!![]()
![]()
Gefeliciteerd!
Dat ze maar veel kutplaten mogen draaien vandaag voor je
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |