Rob en Fred speelden Bingo en belden willekeurige mensen om een nummer te roepen. Bellen ze een Chinees restaurant met de vraag: Niem een nummer tussen de 1 en 50.
Vrouw: Nummel 51 ja, bestellen ja? Is goed, waar moet het heen?
quote:Die was echt hilarisch!
Op maandag 12 mei 2003 20:01 schreef SunChaser het volgende:Zo lag ik vanmiddag dubbel om de Bingo Chinees met Rob Stenders.
"geef ons een nummer tussen de 1 en 50" "uhh... 51"
Maar voor de rest is het ook wel erg grappig, al die (foute) hits van "toen" komen weer even langs, erg leuk
Erg leuke muziek (goed is niet het juiste woord). Mogen ze van mij vaker doen.
[Dit bericht is gewijzigd door Just-Dennis op 13-05-2003 10:52]
quote:Lalalalalalaaadiedaaaaa
Op dinsdag 13 mei 2003 10:46 schreef calvobbes het volgende:al die (foute) hits van "toen" komen weer even langs, erg leuk
quote:Die is nog goed, vergeleken met de smurfenhouse van Irene Moors
Op dinsdag 13 mei 2003 10:50 schreef SunChaser het volgende:Lalalalalalaaadiedaaaaa
Be My Lover Baby Be My Lover, lover lover
quote:Die draaiden ze gister nog
Op dinsdag 13 mei 2003 11:02 schreef calvobbes het volgende:[..]
Die is nog goed, vergeleken met de smurfenhouse van Irene Moors
quote:is dat fragment nog ergens te herleiden? wil het dolgraag hebben.
Op maandag 12 mei 2003 20:01 schreef SunChaser het volgende:
Deze week 90's Request week. Onder meer met muziek uit de jaren 90 maar vooral oude fragmenten van Radio 3-jockeys. Zo lag ik vanmiddag dubbel om de Bingo Chinees met Rob Stenders.Rob en Fred speelden Bingo en belden willekeurige mensen om een nummer te roepen. Bellen ze een Chinees restaurant met de vraag: Niem een nummer tussen de 1 en 50.
Vrouw: Nummel 51 ja, bestellen ja? Is goed, waar moet het heen?
GROW UP!!!
Daarbij is er bij Westbroek ook al een cd in gegaan...
Muziek is goed maar de dj's mogen voor een groot deel optiefen (iig die tussen 9 en 16 uur)
quote:Dat was alleen ff vanmiddag met "Rotterdam Termination Squad" en dat is inderdaad hele erge kut-muziek jah.
Op woensdag 14 mei 2003 17:29 schreef Joz het volgende:
vindt t echt helemaal nix, van mij mogen ze al die pong pong nummertjes schrappen, zo kan ik toch nie rustig werken
Wel jammer dat ze niet het hele jingle-pakket doen, zoals een tijdje geleden met de week van de jaren 80...
quote:Rotterdam termination source HEERSCHT!!!
Op woensdag 14 mei 2003 17:39 schreef PPL het volgende:[..]
Dat was alleen ff vanmiddag met "Rotterdam Termination Squad" en dat is inderdaad hele erge kut-muziek jah.
Voor de rest vind ik het eigenlijk wel leukWel jammer dat ze niet het hele jingle-pakket doen, zoals een tijdje geleden met de week van de jaren 80...
quote:
Op woensdag 14 mei 2003 17:54 schreef IsaacD het volgende:[..]
Rotterdam termination source HEERSCHT!!!
Maar goed, over smaak valt (zoals gewoonlijk) niet te twisten
En degene die het nummer Steal My Sunshine van LEN had aangevraagd, dat vanmiddag even na twaalven bij Henk Westbroek werd gedraaid, word zeer gewaardeerd.
quote:Die had ik idd al een tijdje niet gehoord nee.
Op woensdag 14 mei 2003 19:58 schreef CrazyCavia het volgende:
Leuk, al die nummers weer horen.En degene die het nummer Steal My Sunshine van LEN had aangevraagd, dat vanmiddag even na twaalven bij Henk Westbroek werd gedraaid, word zeer gewaardeerd.
quote:
Op woensdag 14 mei 2003 17:54 schreef IsaacD het volgende:
Rotterdam termination source HEERSCHT!!!
quote:
Op donderdag 15 mei 2003 08:46 schreef MSXUser het volgende:[..]
Zojuist nog Paul Elstak gehoord.
henk Westbroek draaide vanmiddag een Nederlandse band met een onverstaanbaar accent, maar wel mooie muziek. Wie waren dat?
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |