Ziet er niet slecht uit. Lijkt me ook wel watquote:Op maandag 18 maart 2013 13:40 schreef lipjes het volgende:
[..]
Deze beelden komen van een Rollei Bullet HD2 Lite.
Cheap-ass camera'tje van 100 euro.
Accu gaat 2 uur mee, maar schiet wel 720p.
Voor mij is het voldoende, mijn woon-werk is 30-45 minuten.
Dus als je hem voor net als mij als veiligheidscam wilt gebruiken, is dit een prima merkje
Linkje:
http://www.videocamerasho(...)ullet-hd-2-lite.html
Beelden 's avonds:
Beelden overdag:
Yep, maar als je echt tourritten e.d. wilt filmen, zou ik wel een wat duurdere nemen (GoPro, Contour).quote:Op maandag 18 maart 2013 16:15 schreef picodealion het volgende:
[..]
Ziet er niet slecht uit. Lijkt me ook wel wat.
Yep, dit is specifiek als safety cam.quote:Op maandag 18 maart 2013 16:20 schreef picodealion het volgende:
Inderdaad, ga ik nog wel even naar kijken. Maar is het niet handiger om hem op je motor zelf te monteren? Of is dit zodat je eventueel naar specifieke dingen kan kijken/filmen?
Of een Drift, als een eckte eindbaasquote:Op maandag 18 maart 2013 16:19 schreef lipjes het volgende:
[..]
Yep, maar als je echt tourritten e.d. wilt filmen, zou ik wel een wat duurdere nemen (GoPro, Contour).
Meh, daarmee ga je toch op dezelfde manier door de bocht heenquote:Op maandag 18 maart 2013 16:35 schreef Dekatria het volgende:
[..]
Of een Drift, als een eckte eindbaas
Heul nietquote:Op maandag 18 maart 2013 16:39 schreef lipjes het volgende:
[..]
Meh, daarmee ga je toch op dezelfde manier door de bocht heen
das wel heel kort door de bocht deze reactie....quote:Op maandag 18 maart 2013 16:57 schreef Dekatria het volgende:
[..]
Heul niet
In b4 Sala die iets over een greppel zegt
Ik zie heul geen motorquote:Op maandag 18 maart 2013 17:19 schreef GeneraalOnbenul het volgende:
Thanks! Ben ook helemaal in de wolken ^^
[ afbeelding ]
Ziet er goed uit!quote:Op maandag 18 maart 2013 17:19 schreef GeneraalOnbenul het volgende:
[ afbeelding ]
PICS!quote:Op maandag 18 maart 2013 16:57 schreef Dekatria het volgende:
[..]
Heul niet
In b4 Sala die iets over een greppel zegt
Mwa, 4x een GSXFquote:Op maandag 18 maart 2013 17:55 schreef BlackLining het volgende:
Volgens mij zijn de SV's hier onderhand wel zwaar in de meerderheid
Mooi ding hoor.
Ik heb al ¤262 binnen dit jaarquote:Op maandag 18 maart 2013 18:00 schreef lipjes het volgende:
Deze keer ben jij ontzien mijnheer
Ik heb er van het weekend waarschijnlijk ook 1 gereden.
Met een fiat panda 1.2, dus een hele prestatie
There, i fixed it for you!quote:Op maandag 18 maart 2013 18:37 schreef BlackLining het volgende:
Lekker ook. APK van de auto van pa is al sinds 04-01-'13 verlopen. Heb er toch enkele honderden kilometers in gemaakt (en boetes in gekregen). Blij dat ik niet staande ben gehouden, dan ben je flink aan de beurt
Blij dat ik die onzin NOG niet heb![]()
wat heb je gedaan?quote:Op maandag 18 maart 2013 18:34 schreef Juicyhil het volgende:
Komende dinsdag mag ik na anderhalve jaar m'n boete van 320 euri aanvechten
daar krijg je notabene een brief over dat de APK binnenkort verlooptquote:Op maandag 18 maart 2013 18:37 schreef BlackLining het volgende:
Lekker ook. APK van de auto van pa is al sinds 04-01-'13 verlopen. Heb er toch enkele honderden kilometers in gemaakt (en boetes in gekregen). Blij dat ik niet staande ben gehouden, dan ben je flink aan de beurt
Blij dat ik die onzin niet heb![]()
Verzekering van een oud brommertje toen. Dat sanctiebedrag is gewoon echt veel te overdreven.quote:
Ja, daarom heb ik er ook niet op gelet. Het is niet mijn blik.quote:Op maandag 18 maart 2013 19:02 schreef Salatrel het volgende:
[..]
daar krijg je notabene een brief over dat de APK binnenkort verloopt
Die heb ik ook een keer gehad ja. Schorsing verlopen, onverzekerd, en ka-ching. 356 euroquote:Op maandag 18 maart 2013 19:20 schreef Juicyhil het volgende:
[..]
Verzekering van een oud brommertje toen. Dat sanctiebedrag is gewoon echt veel te overdreven.
Man, ik ben nog aan het lessen en ik snap nu al waarom mensen zo op fietsers haten. Als je zelf alleen maar fietst heb je echt geen idee hoe asociaal je bezig bentquote:Op maandag 18 maart 2013 19:31 schreef Gummiebeer het volgende:
Vandaag 2x een noodstop geoefend dankzij blinde fietsers. Ik begin fietsers onderhand meer te haten dan die koekblikkers.
Ja, maar het idiote is, ik zat net zo ver op hem als hij op zijn voorganger.quote:Op maandag 18 maart 2013 19:38 schreef WhiteJoker het volgende:
Hij vond waarschijnlijk dat je te dicht achterop hem reed...
Zij moeten hun frustratie kwijt na zo'n lange winter zonder motoren op de weg lijkt het wel. Vandaag had ik ook een Audi rijder achter mij die zwart rubber op zijn voorbumper wou hebbenquote:Op maandag 18 maart 2013 19:37 schreef einschtein het volgende:
Ik reed vandaag achter een auto. Gaat het handje omhoog, drukt ie stevig op rem. Even later gaat ie naar rechts, houdt ie de middelvinger op.
Had echt een 'dafuq, watskeburt' momentje.
Tsja Frusti's hequote:Op maandag 18 maart 2013 19:41 schreef einschtein het volgende:
[..]
Ja, maar het idiote is, ik zat net zo ver op hem als hij op zijn voorganger.
Daarom zijn motorrijders heel goed in vooruit kijken, een koekblikker zou zonder blikken of blozen doorgaan.quote:Op maandag 18 maart 2013 19:45 schreef einschtein het volgende:
Nog een wattefack momentje op de motor: een vrachtwagen die grandioos door rood reed. Ik had groen, hij moest rechtdoor (links van mij, dus hij moest naar rechts van mij) en ik moest dezelfde kant als hem op. Als ik 'normaal' was weggereden, had ik er tegenaan gezeten.
Vandaag 2x voorwiel weg gegleden en tig x de achterwiel. Maar dat kan ook komen omdat ik door het bos reedquote:Op maandag 18 maart 2013 19:52 schreef lipjes het volgende:
Zo, politie weer ff gebeld.
Olie op de weg naar mijn weten, voelde ineens mijn achterwiel wegglijden, terwijl ik 10 min eerder ergens anders 3 keer zo plat door de bocht ging.
Ja bij mij was het gewoon op de snelwegquote:Op maandag 18 maart 2013 19:56 schreef Gummiebeer het volgende:
[..]
Vandaag 2x voorwiel weg gegleden en tig x de achterwiel. Maar dat kan ook komen omdat ik door het bos reed
Tevens was het niet slim om de ketting te smeren voordat ik weg ging
In een bocht? Grote kans op dieselolie wegens een goed afgevulde tank van een vrachtwagenquote:Op maandag 18 maart 2013 19:59 schreef lipjes het volgende:
[..]
Ja bij mij was het gewoon op de snelweg
die eerste is een 808 camera, heb ik er ook 1 van, 8 dollarquote:Op maandag 18 maart 2013 14:34 schreef Gummiebeer het volgende:
[..]
Deze bijvoorbeeld: http://www.marktplaats.nl(...)8f31&previousPage=lr
En deze: http://www.marktplaats.nl(...)8f31&previousPage=lr
998cc!!!1 da's gewoon evenveel als een R1quote:Op maandag 18 maart 2013 18:03 schreef BlackLining het volgende:
[..]
Ik heb al ¤262 binnen dit jaarMet een 900cc Citroen C1, kun je nagaan.
Yep. A16 richting rotterdam, afrit naar de n3.quote:Op maandag 18 maart 2013 20:01 schreef Gummiebeer het volgende:
[..]
In een bocht? Grote kans op dieselolie wegens een goed afgevulde tank van een vrachtwagen
Ik heb dat eens in extremis gehad. Stond te wachten, het werd groen, en echt een volle 2-3 seconden daarna komt een dieplader het kruispunt overgedenderd met 70. Was ik gaan rijden dan was ik plat geweestquote:Op maandag 18 maart 2013 19:45 schreef einschtein het volgende:
Nog een wattefack momentje op de motor: een vrachtwagen die grandioos door rood reed. Ik had groen, hij moest rechtdoor (links van mij, dus hij moest naar rechts van mij) en ik moest dezelfde kant als hem op. Als ik 'normaal' was weggereden, had ik er tegenaan gezeten.
Wat voor camera heb jij erop zitten?quote:Op maandag 18 maart 2013 20:22 schreef einschtein het volgende:
[ afbeelding ]
Dus dan heb je groen, maar komt dit nog even voorbij.
[ afbeelding ]
Waar ws dat ?quote:Op maandag 18 maart 2013 20:22 schreef einschtein het volgende:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Zoiets had ik dus ook. Dan sta je daar ook van 'Wut, ik heb toch groen?'quote:Op maandag 18 maart 2013 20:22 schreef einschtein het volgende:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
GoPro Hero 3, Silver Editionquote:Op maandag 18 maart 2013 20:24 schreef handboek het volgende:
[..]
Wat voor camera heb jij erop zitten?
Groningen, als je de N7 op gaat vanaf de kant van Ikea. Hiero: https://maps.google.nl/ma(...)bp=12,158.37,,0,6.07quote:
Ja, dat had ik dus ook.quote:Op maandag 18 maart 2013 20:26 schreef Dekatria het volgende:
[..]
Zoiets had ik dus ook. Dan sta je daar ook van 'Wut, ik heb toch groen?'
https://maps.google.nl/ma(...)bp=12,238.13,,0,4.78quote:Op maandag 18 maart 2013 20:29 schreef Gummiebeer het volgende:
Dan was die chauffeur zeker de weg kwijt want je kan meen ik enkel links of rechts vanuit dat punt.
Verkeerd gedacht.![]()
quote:Op maandag 18 maart 2013 20:31 schreef einschtein het volgende:
[..]
https://maps.google.nl/ma(...)bp=12,238.13,,0,4.78
Verkeerd gedacht
ninja-edit!
Lang leve het motorrijden. Zelfs het voorbereiden van anticiperen in het verkeerd voorbereiden: it'll save your life some day.quote:Op maandag 18 maart 2013 20:42 schreef BlackLining het volgende:
Ik moet ook eens aan de helmcam. Zoveel idiote dingen die je tegenkomt
Moet wel zeggen dat sinds ik motor rijd veel meer van die dingen mee opvallen al voor ze gaan gebeuren. En zo kom ik dan weer bij 3 uur verplicht motorrijles bij het halen van een koekblikrijbewijs..
In het geval van de kisten die ik heb (ZEGA's van Touratech) zijn ze inderdaad universeel. Het enige wat je nodig hebt is een raamwerk waar je ze in kan hangen. Montage is makkelijk, mits je er de tijd voor neemt... en als je de bevestiging eenmaal hebt zitten kan je de kisten makkelijk erop zetten en eraf halen.quote:Op maandag 18 maart 2013 20:44 schreef Sloggi het volgende:
Vraagje:
Universele koffers, heeft iemand hier daar ervaring mee? Is dat gemakkelijk te monteren of moet je toch vaak erg creatief worden?
Dat was om de stukjes rubber vast te zetten, die ik net ervoor op gelijmd had. En dankquote:Op maandag 18 maart 2013 21:18 schreef Sloggi het volgende:
Waar zijn de wasknijpers voor?
Ziet er netjes uit.
Zo hoort 't ookquote:Op maandag 18 maart 2013 17:55 schreef BlackLining het volgende:
Volgens mij zijn de SV's hier onderhand wel zwaar in de meerderheid
Mooi ding hoor.
Hoe heb je dat raamwerk eigenlijk aan je motor bevestigd?quote:Op maandag 18 maart 2013 21:29 schreef Dekatria het volgende:
[..]
Dat was om de stukjes rubber vast te zetten, die ik net ervoor op gelijmd had. En dank
met een boutje en een moertje en een schroefje en een nippeltjequote:Op maandag 18 maart 2013 21:39 schreef Sloggi het volgende:
[..]
Hoe heb je dat raamwerk eigenlijk aan je motor bevestigd?
Dat was een rek wat er al opzat toen ik de motor kocht (zie eerste foto bij m'n naam in de OP). Eigenlijk horen er andere koffers op... maar die waren te klein, en te onpraktisch.quote:Op maandag 18 maart 2013 21:39 schreef Sloggi het volgende:
[..]
Hoe heb je dat raamwerk eigenlijk aan je motor bevestigd?
Ok, bedankt voor je hulp!quote:Op maandag 18 maart 2013 21:49 schreef Dekatria het volgende:
[..]
Dat was een rek wat er al opzat toen ik de motor kocht (zie eerste foto bij m'n naam in de OP). Eigenlijk horen er andere koffers op... maar die waren te klein, en te onpraktisch.
Ach zat vroeger ook wekelijks ergens een pc te formateren omdat het door de spyware niet meer te redden was. Was lekker bijverdienen maar gelukkig ben ik daar nu mooi van afquote:Op maandag 18 maart 2013 22:00 schreef einschtein het volgende:
Altijd leuk. Zo'n vriendin waarvan de PC kapot is, maar dat je op afstand toch weet wat je moet doen. Als ze me nu niet dankbaar is, pfft.Soms is het zo lastig om een ICTer te zijn.
Oke, on-topic: motoren.
in de ogen van de..quote:Op maandag 18 maart 2013 22:03 schreef Vrieskist het volgende:
[..]
Ach zat vroeger ook wekelijks ergens een pc te formateren omdat het door de spyware niet meer te redden was. Was lekker bijverdienen maar gelukkig ben ik daar nu mooi van af
Ontopic: wanneer is het nou echt lente?
Nee, Banditsquote:
Ik kan der niks aan doen maar elke keer dat jij post krijg ik er een bepaalt beeld bij.quote:
Heb je geen hol aan. Die drie uur/lessen ben je alleen maar bezig met niet op je plaat te gaan.quote:Op maandag 18 maart 2013 20:42 schreef BlackLining het volgende:
Ik moet ook eens aan de helmcam. Zoveel idiote dingen die je tegenkomt
Moet wel zeggen dat sinds ik motor rijd veel meer van die dingen mee opvallen al voor ze gaan gebeuren. En zo kom ik dan weer bij 3 uur verplicht motorrijles bij het halen van een koekblikrijbewijs..
Geen idee.quote:Op dinsdag 19 maart 2013 00:00 schreef Anne het volgende:
Wordt de politie niet onderhand gestoord van al je belletjes, lipjes?
Goed plan wel, gelijk even kleppen stellen e.d.quote:Op dinsdag 19 maart 2013 00:28 schreef BlackLining het volgende:
Als ik zo het topic lees ben ik vandaag trouwens de enige die niet bijna van zijn fiets af gereden is
Zowaar geen enkele domme actie van een koekblikker gezien. Memorabel ritje..
Komende week maar eens de olie wisselen weer, hoeft dat tenminste niet vlak voor de rit nog
Hoezo moet je achter brug eruit dan?quote:Op dinsdag 19 maart 2013 09:26 schreef lipjes het volgende:
Schrap dat maar, verwachting is nu een graad of 2-4 waar het eerst 12 was.
Onderhoud gaat dus WEER uitgesteld worden
Aangezien ik buiten moet staan en het aardig wat tijd gaat kostenquote:Op dinsdag 19 maart 2013 09:28 schreef Anne het volgende:
Waarom moet het warm zijn om te sleutelen dan?
Kettinggeleider moet vervangen worden.quote:Op dinsdag 19 maart 2013 09:28 schreef BlackLining het volgende:
[..]
Hoezo moet je achter brug eruit dan?
Motornewbie?quote:Op maandag 18 maart 2013 22:47 schreef Geerd het volgende:
[..]
Ik kan der niks aan doen maar elke keer dat jij post krijg ik er een bepaalt beeld bij.
Misschien moeten ze meer op de weg letten en minder op waar de camera heen gericht isquote:Op dinsdag 19 maart 2013 00:28 schreef BlackLining het volgende:
Als ik zo het topic lees ben ik vandaag trouwens de enige die niet bijna van zijn fiets af gereden is
Zowaar geen enkele domme actie van een koekblikker gezien. Memorabel ritje..
Komende week maar eens de olie wisselen weer, hoeft dat tenminste niet vlak voor de rit nog
http://nieuws.weeronline.nl/wanneer-de-lente-komt/quote:Op dinsdag 19 maart 2013 10:51 schreef WhiteJoker het volgende:
Jeej! Het sneeuwt weer hier! Nog best grote vlokken trouwens...
toch wel gelijk even een doekje eroverheen? anders krijg je van die druppelvlekkenquote:Op dinsdag 19 maart 2013 14:28 schreef GeneraalOnbenul het volgende:
IK WIL ZON! En een lekker briesje. Reed gister ook ineens in een regenbui
Ik moet de pekel er nog afpoetsenquote:Op dinsdag 19 maart 2013 14:30 schreef Salatrel het volgende:
[..]
toch wel gelijk even een doekje eroverheen? anders krijg je van die druppelvlekken
Ik reed op m'n vriend zijn GSXRquote:Op dinsdag 19 maart 2013 14:30 schreef Salatrel het volgende:
[..]
toch wel gelijk even een doekje eroverheen? anders krijg je van die druppelvlekken
Vorige week reed ik ineens in de sneeuwquote:Op dinsdag 19 maart 2013 14:28 schreef GeneraalOnbenul het volgende:
IK WIL ZON! En een lekker briesje. Reed gister ook ineens in een regenbui
Een viercilinder wel jaquote:Op dinsdag 19 maart 2013 14:33 schreef Salatrel het volgende:
ohh suzuki ja die zou ik ook gewoon buiten laten staan ja
Jij wint. Lijkt me ook vrij eng, hoewel je dat niet moet voelen want dan ga je sowieso op je plaat.quote:Op dinsdag 19 maart 2013 14:34 schreef BlackLining het volgende:
[..]
Vorige week reed ik ineens in de sneeuwNog een stapje lulliger.
Mwa, het valt wel mee.quote:Op dinsdag 19 maart 2013 14:35 schreef GeneraalOnbenul het volgende:
[..]
Jij wint. Lijkt me ook vrij eng, hoewel je dat niet moet voelen want dan ga je sowieso op je plaat.
Ja, vooral dat.quote:Op dinsdag 19 maart 2013 14:39 schreef lipjes het volgende:
[..]
Mwa, het valt wel mee.
Vrijdag ook met sneeuw gereden.
De truc is juist om niet af te schuinen
en hopen dat je achterliggers voldoende afstand houden
Yep, de keer dat ik op een besneeuwde weg terecht kwam ben ik 60 gaan rijden ipv 80, zo veel mogelijk rechts, en aan het verkeer gewuifd wanneer ze er langs konden gaan.quote:Op dinsdag 19 maart 2013 14:43 schreef BlackLining het volgende:
[..]
Ja, vooral dat.
Helaas had ik een gefrustreerd Golf rijdertje achter me wat me dood wilde rijden
Dan ben je ook niet helemaal 100%quote:Een motorrijder is met hoge snelheid op de A2 bij Utrecht onderuit gegaan. De man reed met 220 kilometer per uur over de vluchtstrook in een tunnel.
De motorrijder reed gistermiddag bij Oog in Al de snelweg op. De 34-jarige Utrechter pakte meteen de linkerrijstrook en reed met hoge snelheid weg. Omdat het bij de tunnel drukker werd, besloot de man de vluchtstrook te nemen.
Bekeuringen
Bij het knooppunt Oudenrijn raakte de motorrijder de vangrail en ging het mis. De man en de motor gleden honderd meter door over het asfalt. Ondanks dat de man geen motorkleding droeg, kwam hij er met enkele schaafwonden vanaf. De motor was total loss.
De man kreeg een aantal bekeuringen, onder meer omdat hij geen rijbewijs had.
Ja, en ik had hem wel wat meer gegund dan "enkele schaafwonden"quote:Op dinsdag 19 maart 2013 15:11 schreef Anne het volgende:
[..]
Dan ben je ook niet helemaal 100%.. 220 km/h over de vluchtstrook
.
En die meneer heeft wel een erg groot en vriendelijk engeltje op zijn schouder..
Motorhoes is toch wel een pre als die buiten staat. Mijn motor stond ook een half jaar buiten zonder hoes en er begon hier en daar toch wel roest te ontwikkelen. Vooral de schroefjes van het remvloeistofresevoir zijn aardig verroest, en das niet handigquote:Op dinsdag 19 maart 2013 15:14 schreef pindaplukker het volgende:
pleh, motor starte vanochtend pas na 10 minutenVocht bij bougies ofzo
Moet nog ruimte maken in de garage, tot die tijd staat ie buiten. Toch maar een motorhoes halen.
Toch hoor je dat door een hoes ook het vocht blijft hangen, dus met droog weer blijft het vochtig.quote:Op dinsdag 19 maart 2013 15:32 schreef Gummiebeer het volgende:
[..]
Motorhoes is toch wel een pre als die buiten staat. Mijn motor stond ook een half jaar buiten zonder hoes en er begon hier en daar toch wel roest te ontwikkelen. Vooral de schroefjes van het remvloeistofresevoir zijn aardig verroest, en das niet handig![]()
Nu weer mooi onder een lidl hoes
Ook nooit de hoes over een natte motor gooien.quote:Op dinsdag 19 maart 2013 15:34 schreef KneusTeun het volgende:
[..]
Toch hoor je dat door een hoes ook het vocht blijft hangen, dus met droog weer blijft het vochtig.
Klopt, zag bij de Gamma toevallig een cheap motorhoes voor 15 pleurosquote:Op dinsdag 19 maart 2013 15:32 schreef Gummiebeer het volgende:
[..]
Motorhoes is toch wel een pre als die buiten staat. Mijn motor stond ook een half jaar buiten zonder hoes en er begon hier en daar toch wel roest te ontwikkelen. Vooral de schroefjes van het remvloeistofresevoir zijn aardig verroest, en das niet handig![]()
Nu weer mooi onder een lidl hoes
Ideaal om een seizoen mee te gaanquote:Op dinsdag 19 maart 2013 15:39 schreef pindaplukker het volgende:
[..]
Klopt, zag bij de Gamma toevallig een cheap motorhoes voor 15 pleuros
Ninja editquote:Op dinsdag 19 maart 2013 15:39 schreef pindaplukker het volgende:
[..]
Klopt, zag bij de Gamma toevallig een cheap motorhoes voor 15 pleuros
Of zit er veel verschil in motorhoezen qua prijzen en kwaliteit?
Ligt ook aan het materiaal waar de hoes van is gemaakt.quote:Op dinsdag 19 maart 2013 15:34 schreef KneusTeun het volgende:
[..]
Toch hoor je dat door een hoes ook het vocht blijft hangen, dus met droog weer blijft het vochtig.
Ja dat denk ik ook wel, maar het fijne weet ik er ook niet van.quote:Op dinsdag 19 maart 2013 15:45 schreef Sloggi het volgende:
[..]
Ligt ook aan het materiaal waar de hoes van is gemaakt.
Het is maar voor een paar weekjes gelukkig, eerst nog wat troep van mijn ouders de garage uit trappen, en dan kan de TLS er inquote:Op dinsdag 19 maart 2013 15:41 schreef Gummiebeer het volgende:
[..]
Ninja edit
Er zit idd wel verschil in kwaliteit. Maar zo'n el cheapo hoes volstaat goed voor een seizoen of 2.
Ja, dat merkte ik.quote:Op dinsdag 19 maart 2013 16:05 schreef Geerd het volgende:
[..]
In het zuiden paar wolkjes op buienradar
Bah.quote:Op dinsdag 19 maart 2013 16:06 schreef BlackLining het volgende:
[..]
Ja, dat merkte ik.
Zeik en zeiknat
Ohw was het zo erg jaquote:Op dinsdag 19 maart 2013 16:06 schreef BlackLining het volgende:
[..]
Ja, dat merkte ik.
Zeik en zeiknat
Moet je ook niet in je broek pissenquote:Op dinsdag 19 maart 2013 16:06 schreef BlackLining het volgende:
[..]
Ja, dat merkte ik.
Zeik en zeiknat
Gadverdamme, begin je daar nou weer overquote:
Jij maakt er zeker ook nog een pannekoek bijquote:Op dinsdag 19 maart 2013 16:10 schreef Gummiebeer het volgende:
[..]
Dat is tenminste nog lekker warm.
quote:Op dinsdag 19 maart 2013 16:11 schreef Geerd het volgende:
[..]
Jij maakt er zeker ook nog een pannekoek bij
Maar ik heb het niet gedaanquote:Op dinsdag 19 maart 2013 16:11 schreef BlackLining het volgende:
[..]
Gadverdamme, begin je daar nou weer over!
Jij was degene die dat van plan was
Alleen in de slaapkamerquote:Op dinsdag 19 maart 2013 16:12 schreef GeneraalOnbenul het volgende:
[..]
Lekker in dat leer. (Of doen we hier niet aan leer)
Nou is het wel zo dat ze vroeger leer zacht maakte door er overheen te pissen jaquote:Op dinsdag 19 maart 2013 16:12 schreef GeneraalOnbenul het volgende:
[..]
Lekker in dat leer. (Of doen we hier niet aan leer)
Ah, dus het is gewoon jouw schuld?quote:Op dinsdag 19 maart 2013 16:13 schreef BlackLining het volgende:
[..]
Nou is het wel zo dat ze vroeger leer zacht maakte door er overheen te pissen ja
Is ook meteen waarom ze Tilburgers (hallo El_Thijs) kruikenzeikers noemen
Zonde!quote:Op dinsdag 19 maart 2013 16:17 schreef Anne het volgende:
De leren pakken zijn hier sowieso dik in de minderheid volgens mij.
Maar wel een zachte g?quote:Op dinsdag 19 maart 2013 16:14 schreef BlackLining het volgende:
[..]
Nee, want ik ben geen Tilburger. Laat dat duidelijk zijn [ afbeelding ]
Tevens heb ik geen leren pak
Moet nog alleen een leren broekquote:Op dinsdag 19 maart 2013 16:17 schreef Anne het volgende:
De leren pakken zijn hier sowieso dik in de minderheid volgens mij.
Ja ik ben verzot op m'n leren pak!quote:Op dinsdag 19 maart 2013 16:18 schreef Anne het volgende:
[..]
Vind je?
Ik heb er eentje gepast op de Motorbeurs: Niks voor mij![]()
.
Ben ik ook, maar draag voor normaal meestal een leren jas. Sinds de beurs dus een leren jas waar ook protectoren in kunnen, dus dan is een leren broek erbij een kleine stapquote:Op dinsdag 19 maart 2013 16:19 schreef Anne het volgende:
[..]
Echt? Wil je dat ook ja? En ik dacht dat je ook volledig in het textiel was op de brommert.
Ja maar ik moest iemand de schuld gevenquote:Op dinsdag 19 maart 2013 16:14 schreef BlackLining het volgende:
[..]
Nee, want ik ben geen Tilburger. Laat dat duidelijk zijn [ afbeelding ]
Tevens heb ik geen leren pak
Ik heb in -2 gelest in 't leer. Koud krijgt dan n hele andere betekenis haha. Maar met alles in de plus valt het wel mee, thermolegging en shirtje er onder aan en goaaan.quote:Op dinsdag 19 maart 2013 16:20 schreef Geerd het volgende:
Ook wel eens wat gepast maar krijg die bende niet eens aan mekaar geritst.
Heb der ook niet echt de motor voor, en met dit weer best koud volgens mij.
quote:Op dinsdag 19 maart 2013 16:21 schreef lipjes het volgende:
[..]
En ook een harde L
Sorry, te makkelijk
Je hebt ook uitneembare voeringen in een leer pak, welliswaar wat anders. Ik zou iig niet meer anders willen, wil naast mijn combi ook nog een overall.quote:Op dinsdag 19 maart 2013 16:25 schreef lipjes het volgende:
Maar om even OT te blijven.
Vind textiel toch prettiger met uitneembare voeringen e.d.
Nu zitten alle lagen erin, komt het boven de 15+ en blijft het daar, gaat de thermolaag in de broek eruit, 20-25+ gaat de thermolaag in de jas eruit
Behalve 30+quote:Op dinsdag 19 maart 2013 16:26 schreef Dekatria het volgende:
Uitneembare voeringen zijn ideaal ja. Heel het jaar door met één jas
Gewoon gaatjes prikken.quote:Op dinsdag 19 maart 2013 16:27 schreef lipjes het volgende:
[..]
Behalve 30+
Daar komt dit jaar echt een doorwaaipak voor!
Tegenwoordig toch allemaal gore tex?quote:Op dinsdag 19 maart 2013 16:26 schreef lipjes het volgende:
Ja wij rijden thuis allemaal in textiel dus we zijn niet anders gewend.
en dan ook nog allemaal in gore-tex
Ja behalve ik, mijn saldo is de afgelopen tijd nogal laag
Ik heb 't niet in mijn leren jas.quote:Op dinsdag 19 maart 2013 16:26 schreef Dekatria het volgende:
Uitneembare voeringen zijn ideaal ja. Heel het jaar door met één jas
Jaquote:
Minder koekjes etenquote:Op dinsdag 19 maart 2013 16:20 schreef Geerd het volgende:
Ook wel eens wat gepast maar krijg die bende niet eens aan mekaar geritst.
Vandaar dat ik ook met textiel rij vooralsnogquote:Op dinsdag 19 maart 2013 16:28 schreef GeneraalOnbenul het volgende:
[..]
Ik heb 't niet in mijn leren jas.
Nee, komt gewoon een apart pak voorquote:
Nope, aerotex en nog 10talle andere texen.quote:
Ook Aerotex hier hoor. Goretex is allemaal leuk en aardig, maar veuls te duur.quote:Op dinsdag 19 maart 2013 16:30 schreef lipjes het volgende:
Nope, aerotex en nog 10talle andere texen.
Gore-tex blijft het beste tot op heden, alleen ben je dan al gauw 1000 euro lichter voor een goed pak.
Daarom heb ik nog geen gore-tex en de rest wel
Goretex is toch om het waterdicht te houden?quote:Op dinsdag 19 maart 2013 16:31 schreef BlackLining het volgende:
Ik zou sowieso nooit dat Goretex spul nemen
Beetje een maandsalaris uitgeven aan iets wat je ook met een stevige trui van 25 euro kunt oplossen.
Ja en op temperatuur.quote:Op dinsdag 19 maart 2013 16:32 schreef Geerd het volgende:
[..]
Goretex is toch om het waterdicht te houden?
Als je waterdicht wil zijn ga je maar in een auto zitten, denk ik dan altijd.quote:Op dinsdag 19 maart 2013 16:32 schreef Geerd het volgende:
[..]
Goretex is toch om het waterdicht te houden?
Heb ik ook altijd, kak zooi. maar is een keer kijken naar zoon motor overall heb je der geen last meer van.quote:Op dinsdag 19 maart 2013 16:33 schreef BlackLining het volgende:
[..]
Ja en op temperatuur.
Maar mijn simpele textiele jas va 200 euro is ook waterdicht. Het heeft er een keer doorheen gelekt, toen reed ik van Leiden naar Eindhoven, 3 uur over gedaan in de stromende regen door de file. Maar dan houdt Goretex het ook voor gezien hoor.
Hatelijk moment trouwens wanneer het water van je jas je broek in begint te stromen!
Ik heb dat altijd met m'n mouwen. Loopt zo al het water vanaf als ik afstap, alsof m'n armen lekkenquote:Op dinsdag 19 maart 2013 16:33 schreef BlackLining het volgende:
Hatelijk moment trouwens wanneer het water van je jas je broek in begint te stromen!
Heb zelf een gore-tex broek gehad voor op de brommert.quote:Op dinsdag 19 maart 2013 16:31 schreef BlackLining het volgende:
Ik zou sowieso nooit dat Goretex spul nemen
Beetje een maandsalaris uitgeven aan iets wat je ook met een stevige trui van 25 euro kunt oplossen.
Ja Aerotex is ook goed, maar merk wel dat het wel iets eerder begint door te lekkenquote:Op dinsdag 19 maart 2013 16:31 schreef Dekatria het volgende:
[..]
Ook Aerotex hier hoor. Goretex is allemaal leuk en aardig, maar veuls te duur.
Overigens: doorwaaipakken
Broers waren met de motor op vakantie, 5-6 uur regen gehad, kurkdroog onder het pak.quote:Op dinsdag 19 maart 2013 16:33 schreef BlackLining het volgende:
[..]
Ja en op temperatuur.
Maar mijn simpele textiele jas va 200 euro is ook waterdicht. Het heeft er een keer doorheen gelekt, toen reed ik van Leiden naar Eindhoven, 3 uur over gedaan in de stromende regen door de file. Maar dan houdt Goretex het ook voor gezien hoor.
Was dan ook een motorvakantiequote:Op dinsdag 19 maart 2013 16:39 schreef BlackLining het volgende:
Als ik op vakantie ben kom ik mijn bed niet uit als het regent hoor. Kom nou. Niet voor niets vakantie
Op een of andere manier denk ik: gejat!quote:Op dinsdag 19 maart 2013 15:11 schreef Anne het volgende:
[..]
.
En die meneer heeft wel een erg groot en vriendelijk engeltje op zijn schouder..
Tevens chicks in leathersquote:Op maandag 18 maart 2013 17:19 schreef GeneraalOnbenul het volgende:
[ afbeelding ]
Keiharde spamtwitter:DekatriaProject twitterde op dinsdag 19-03-2013 om 17:28:31Fundraising for TWLOHA has hereby opened - check the website for more! http://t.co/8txPOYqMOj reageer retweet
Als je mijn motor in de was komt zetten geef ik je een tientje.quote:Op dinsdag 19 maart 2013 17:32 schreef Dekatria het volgende:
Keiharde spamtwitter:DekatriaProject twitterde op dinsdag 19-03-2013 om 17:28:31Fundraising for TWLOHA has hereby opened - check the website for more! http://t.co/8txPOYqMOj reageer retweet
En wrappen?quote:Op dinsdag 19 maart 2013 17:33 schreef BlackLining het volgende:
Als je mijn motor in de was komt zetten geef ik je een tientje.
Dat laatste is idd klotequote:Op dinsdag 19 maart 2013 16:33 schreef BlackLining het volgende:
[..]
Ja en op temperatuur.
hij zal wel een MF sticker achterop gehad hebbenquote:Op dinsdag 19 maart 2013 15:11 schreef Anne het volgende:
[..]
.
Met die snelheden die wij rijden zal het allemaal wel los lopen. Het circuit is ook behoorlijk breed hè.. Ik had me eigenlijk ook wel aan willen melden, maar volgens mij word ik linea recta de baan afgestuurd ivm decibels..quote:Op dinsdag 19 maart 2013 18:44 schreef WhiteJoker het volgende:
Ik heb m'n startbewijs voor de Tourrit op TT Circuit Assen tijdens de Motordagen & Motul Open Paddock Event binnen. Ik ga samen met een aantal vrienden een poging wagen. Knijp hem best wel een beetjeIk heb me in een lacherige bui aangemeld en ik zag net het kaartje, bij de Strubben-tribune zit best wel een scherpe bocht...
Volgens de regels mag je 101dB produceren. Je krijgt een transponder mee die onder andere geluid en tijden bijhoudt. Een van m'n vrienden (die als je startnummers vergelijkt) achter me gaat rijden zei al: Knietje aan de grond. Mijn reactie: Dan kan je een rode vlag verwachten met mij naast de bocht...quote:Op dinsdag 19 maart 2013 19:18 schreef JK1982 het volgende:
[..]
Met die snelheden die wij rijden zal het allemaal wel los lopen. Het circuit is ook behoorlijk breed hè.. Ik had me eigenlijk ook wel aan willen melden, maar volgens mij word ik linea recta de baan afgestuurd ivm decibels..
Motorduivels die dat hebbenquote:Op dinsdag 19 maart 2013 19:11 schreef Salatrel het volgende:
[..]
hij zal wel een MF sticker achterop gehad hebben
Jonge, niet haten op mijn MF Stickerquote:Op dinsdag 19 maart 2013 19:11 schreef Salatrel het volgende:
[..]
hij zal wel een MF sticker achterop gehad hebben
Mooi pak!quote:Op dinsdag 19 maart 2013 16:28 schreef Danger.Mouse het volgende:
Leren pakken
Mijn leren pak
sexybeast
[ afbeelding ]
/sexybeast![]()
Te groot? Of wat anders op 't oog?quote:Op dinsdag 19 maart 2013 19:43 schreef Salatrel het volgende:
ik moet mijn leren pak nog steeds verkopen
ik rij tegenwoordig op een allroad en daar hoort geen leren pak bijquote:Op dinsdag 19 maart 2013 19:47 schreef GeneraalOnbenul het volgende:
[..]
Te groot? Of wat anders op 't oog?
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op dinsdag 19 maart 2013 19:48 schreef Salatrel het volgende:
[..]
ik rij tegenwoordig op een allroad en daar hoort geen leren pak bijDoe eens filmenSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
je wil gewoon mij in het leer zien viezerikquote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Nice!quote:Op dinsdag 19 maart 2013 16:28 schreef Danger.Mouse het volgende:
Leren pakken
Mijn leren pak
sexybeast
[ afbeelding ]
/sexybeast![]()
quote:Op dinsdag 19 maart 2013 19:49 schreef Salatrel het volgende:
[..]
je wil gewoon mij in het leer zien viezerikNee dat is jou zieke fantasieSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Ja, echt, he.quote:Op dinsdag 19 maart 2013 19:52 schreef lipjes het volgende:
Ja ik ook, wacht maar tot je de beelden van vandaag ziet
Wat duurt dat kopieeren lang van de camera.
Dan nog verwerken, renderen en uploaden
OPSCHIETENquote:Op dinsdag 19 maart 2013 19:52 schreef lipjes het volgende:
Ja ik ook, wacht maar tot je de beelden van vandaag ziet
Wat duurt dat kopieeren lang van de camera.
Dan nog verwerken, renderen en uploaden
Doe dan gas op die lollie of zo!quote:Op dinsdag 19 maart 2013 20:42 schreef lipjes het volgende:
Ja wil het liedje on the road again eronder hebben, maar heb dat nr niet
en is te kort, hmm....
Ja moet nu nog een nummer hebben wat iets te maken heeft met gaten in de weg oid.quote:Op dinsdag 19 maart 2013 22:30 schreef Gummiebeer het volgende:
Leuk filmpje en die track erbij is geweldig![]()
Het wordt hier ook tijd voor een camera
het enige asociale wat je ziet als ik een filmpje maak van de rit naar huis is een Tenere die met 130 door de trajectcontrole boektquote:
quote:Op dinsdag 19 maart 2013 22:37 schreef Salatrel het volgende:
[..]
het enige asociale wat je ziet als ik een filmpje maak van de rit naar huis is een Tenere die met 130 door de trajectcontrole boekt
Dus jij hebt de camera achter je motor hangen?quote:Op dinsdag 19 maart 2013 22:37 schreef Salatrel het volgende:
[..]
het enige asociale wat je ziet als ik een filmpje maak van de rit naar huis is een Tenere die met 130 door de trajectcontrole boekt
suctioncupmount op het windscherm met camera naar achter gerichtquote:Op dinsdag 19 maart 2013 22:40 schreef lipjes het volgende:
[..]
Dus jij hebt de camera achter je motor hangen?
Doe mij die rig
Maar dit is voor mij dagelijkse bezigheid, en verbaas me er elke dag weer over
Als het goed is komt er morgen weer een filmpje, maar dan gaan we vorstgaten tellen
inb4 parkeerplaats filmpjequote:Op dinsdag 19 maart 2013 20:02 schreef lipjes het volgende:
Ja ben er mee bezig.
Ohja, ik zag vanochtend een busje van RTL rijden, van eigen huis en tuin
[ afbeelding ]
Dat van jou mag er ook zeker zijnquote:
Geloof het wel, 12%quote:Op woensdag 20 maart 2013 00:29 schreef damirovic het volgende:
Ik weet nog dat ze een tijdje geleden de wegenbelasting van motoren omhoog wouden doen. Is dat doorgevoerd? Niet toch?
Oh gelukkig valt het wel mee. Ongeveer 10tje per maand. Had het erger verwachtquote:Op woensdag 20 maart 2013 00:31 schreef lipjes het volgende:
[..]
Geloof het wel, 12%
Edit, yep.
Betaalde eerst 100 per jaar.
Uitkomst berekening
Motorrijtuigenbelasting per kwartaal: ¤ 29,00
Motorrijtuigenbelasting per jaar: ¤ 116,00
http://www.belastingdiens(...)rrijtuigenbelasting/
Ja dit is in Brabant, verschilt per provincie hequote:Op woensdag 20 maart 2013 00:36 schreef damirovic het volgende:
[..]
Oh gelukkig valt het wel mee. Ongeveer 10tje per maand. Had het erger verwacht
Voor zit soort mensen heb ik nu een 2 tonige hoorn erop gezetquote:Op dinsdag 19 maart 2013 21:44 schreef einschtein het volgende:
[ afbeelding ]
Ook redelijk spannend. Zo'n invoegende auto, die je (denk ik) niet ziet en lekker dichtbij komt. Op de snelweg. Met (minimaal) 120 kmph.
Zeker weten dat er over een paar weken geen CJIB fanmail ligt?quote:Op woensdag 20 maart 2013 02:24 schreef Geerd het volgende:
Was minder koud dan ik dacht, ook weer een politie auto out in the middle of fucking nowhere.
Beetje in de berm staan knal je gewoon met 100+ langs doen ze nog niks
Zou niet weten hoe, die flitsers in containers doen het alleen bij licht.quote:Op woensdag 20 maart 2013 02:26 schreef BlackLining het volgende:
[..]
Zeker weten dat er over een paar weken geen CJIB fanmail ligt?
Of je ging zo hard, dat ie je gewoon niet voorbij zag komen.quote:Op woensdag 20 maart 2013 02:29 schreef Geerd het volgende:
[..]
Zou niet weten hoe, die flitsers in containers doen het alleen bij licht.
Als ze aan het lazeren waren konden ze mijn kenteken nooit zo snel noteren.
Worden wel vaak rijbewijzen ingevorderd dat stuk dat is vaak 140/160.
Misschien ging ik niet hard genoeg
Thanks! Hij is van damenleathers, maar er komt nog een andere bij.quote:Op dinsdag 19 maart 2013 23:46 schreef Danger.Mouse het volgende:
[..]
Dat van jou mag er ook zeker zijn
quote:Alleen Nederlands verzet tegen Europese APK
Op 19 maart 2013 heeft de Europese vervoerscommissie gesproken over het verslag van rapporteur Kuhn over de invoering van een Europees geregelde APK voor motorvoertuigen en aanhangers.
Dit rapport is de reactie van de commissie op het voorstel van Europees commissaris voor transport Siim Kallas. Hoewel een aantal commissieleden een Europese richtlijn niet nodig vond en zij pleitten voor een minder vergaande richtlijn was de algemene teneur wel, dat vrijwel alle commissieleden vonden, dat een verplichte periodieke keuring ook voor (onder andere) motorfietsen zou moeten gelden.
De Nederlandse europarlementariër en motorrijder Peter van Dalen (Christen Unie) was het enige commissielid die zich luid en duidelijk tegen een verplichte APK voor motorfietsen uitsprak. Hij riep rapporteur Kuhn op om zijn verslag in te trekken, omdat de huidige praktijk volgens hem geen verandering behoeft en de voorgestelde wetgeving geen verbetering is.
Tot 26 maart 2013 kunnen de commissieleden nog amendementen indienen en op 22/23 april volgt het definitieve debat binnen de commissie.
Het debat is te bekijken via deze link: www.europarl.europa.eu/vo(...)t=wmv&type=2&lang=NL.
Het stuk over de APK begint bij 1:11:20. De bijdrage van Van Dalen begint bij 1:53:45.
Discussie houd ik ook daar, maar meld het hier ook even natuurlijkquote:Op woensdag 20 maart 2013 10:06 schreef Sounddragon het volgende:
Ik zag het; laten we die discussie dan ook daar verder houden, anders zit straks half FOK! die er wat over te zeggen heeft, hier te blaten
Wat vraagie me nou?quote:Op woensdag 20 maart 2013 10:08 schreef 1517 het volgende:
Zijn hier enduro rijders die het voor de zondag doen?
Dat Enduro rijden lijkt me wel gaaf maar waar doe je dat?
Kun je gewoon het bos in jagen en gaan?
Woon in de omgeving van Haarlem/Amsterdam en heb geen zin om om de haverklap een loslopende hond tegen te komen
Er zitten hier geen enduro rijders, wel allroad rijders, en volgens mij is er behalve ondergetekende niemand die zijn brommer het bos in jaagt, en al helemaal niet in de randstad, Mag niet, hoge boetes enzo.. die honden zijn daar trouwens je minste zorg..quote:Op woensdag 20 maart 2013 10:08 schreef 1517 het volgende:
Zijn hier enduro rijders die het voor de zondag doen?
Dat Enduro rijden lijkt me wel gaaf maar waar doe je dat?
Kun je gewoon het bos in jagen en gaan?
Woon in de omgeving van Haarlem/Amsterdam en heb geen zin om om de haverklap een loslopende hond tegen te komen
Voor de lol bedoelde ik, niet in competitie verband.quote:
Ik kom zelf uit het oosten van het land en daar ken ik wel wat jongens die de bossen in knallen en weet ik wel waar dat kan. Maar woon sinds kort in Amsterdam en vroeg me af of je ergens een beetje van het asfalt af kan.quote:Op woensdag 20 maart 2013 10:11 schreef Sounddragon het volgende:
[..]
Er zitten hier geen enduro rijders, wel allroad rijders, en volgens mij is er behalve ondergetekende niemand die zijn brommer het bos in jaagt, en al helemaal niet in de randstad, Mag niet, hoge boetes enzo.. die honden zijn daar trouwens je minste zorg..
Vanuit het oosten in 020 gaan wonen; ben je een beetje hard gevallen ofzo?quote:Op woensdag 20 maart 2013 10:14 schreef 1517 het volgende:
[..]
Voor de lol bedoelde ik, niet in competitie verband.
[..]
Ik kom zelf uit het oosten van het land en daar ken ik wel wat jongens die de bossen in knallen en weet ik wel waar dat kan. Maar woon sinds kort in Amsterdam en vroeg me af of je ergens een beetje van het asfalt af kan.
Waar mag je wel het bos in? Of waar is het te doen?
Ow okayquote:Op woensdag 20 maart 2013 10:14 schreef 1517 het volgende:
[..]
Voor de lol bedoelde ik, niet in competitie verband.
2 pakken? 1 tour combi en 1 race overal? Als je het geld hebt waarom niet tochquote:Op woensdag 20 maart 2013 09:42 schreef GeneraalOnbenul het volgende:
[..]
Thanks! Hij is van damenleathers, maar er komt nog een andere bij.
Zit ik met mijn pak van 200-300 euroquote:Op woensdag 20 maart 2013 10:19 schreef Danger.Mouse het volgende:
[..]
2 pakken? 1 tour combi en 1 race overal? Als je het geld hebt waarom niet toch
Tell me about itquote:Op woensdag 20 maart 2013 10:17 schreef Sounddragon het volgende:
[..]
Vanuit het oosten in 020 gaan wonen; ben je een beetje hard gevallen ofzo?![]()
Je beste mogelijkheid is denk ik de kuil, bij IJmuiden, google maarNiet vergelijkbaar met een ekt bos, maar wel een plekkie waar je je een middagje zoet kunt houden...
Die van mij is maximaal 200 euro. Boeiahquote:Op woensdag 20 maart 2013 10:22 schreef lipjes het volgende:
[..]
Zit ik met mijn pak van 200-300 euro
Ja das waar.quote:Op woensdag 20 maart 2013 10:23 schreef Anne het volgende:
[..]
Die van mij is maximaal 200 euro. Boeiah. Als het zijn ding maar doet.
Present! Maar dan wel in het oostenquote:Op woensdag 20 maart 2013 10:11 schreef Sounddragon het volgende:
[..]
Er zitten hier geen enduro rijders, wel allroad rijders, en volgens mij is er behalve ondergetekende niemand die zijn brommer het bos in jaagt, en al helemaal niet in de randstad, Mag niet, hoge boetes enzo.. die honden zijn daar trouwens je minste zorg..
Of liever gewoon nietquote:Op woensdag 20 maart 2013 10:23 schreef Anne het volgende:
[..]
Die van mij is maximaal 200 euro. Boeiah. Als het zijn ding maar doet.
Hmkay, maar jij zit een eind hoger als ikke toch?quote:Op woensdag 20 maart 2013 10:33 schreef Gummiebeer het volgende:
[..]
Present! Maar dan wel in het oosten
Ik vind het altijd zo jammer dat ik mijn zuurverdiende centen maar 1 keer uit kan geven. Aan de andere kant hangt mijn über-Geile Dainese pak nu trots aan de muur van m'n slaapkamertquote:Op woensdag 20 maart 2013 10:22 schreef lipjes het volgende:
[..]
Zit ik met mijn pak van 200-300 euro
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Ik hou van kaas. Geraspte kaas.
Tevens motormuis: 2005 Kawasaki ZX-6R
quote:Op woensdag 20 maart 2013 10:49 schreef Sounddragon het volgende:
[..]
Hmkay, maar jij zit een eind hoger als ikke toch?
Hier op zich ook wel, maar op veel plekken hebben ze hier ook die kutbordjes al uitgevondenquote:Op woensdag 20 maart 2013 10:54 schreef Gummiebeer het volgende:
[..]![]()
053. Veel bos en blubberpaadjes in de omgeving.
quote:Op woensdag 20 maart 2013 10:53 schreef Danger.Mouse het volgende:
[..]
Ik vind het altijd zo jammer dat ik mijn zuurverdiende centen maar 1 keer uit kan geven. Aan de andere kant hangt mijn über-Geile Dainese pak nu trots aan de muur van m'n slaapkamert
En ondertussen rij je in een textielpakkie van 150 euro zodat je leer niet vies wordt ?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Ja, er mag steeds minder op meer plekken, ook hier het geval helaas. Maar gelukkig zijn er nog wel een paar plekken om te spelen in de modder, voor hoelang het duurt.quote:Op woensdag 20 maart 2013 10:59 schreef Sounddragon het volgende:
[..]
Hier op zich ook wel, maar op veel plekken hebben ze hier ook die kutbordjes al uitgevonden
Ja, met dank aan zeikviolende kutwandelaars die denken het alleenrecht op recreatie in het bos te hebben, en dat geldt ook voor debieltjes op MTB's..quote:Op woensdag 20 maart 2013 11:02 schreef Gummiebeer het volgende:
[..]
Ja, er mag steeds minder op meer plekken, ook hier het geval helaas. Maar gelukkig zijn er nog wel een paar plekken om te spelen in de modder, voor hoelang het duurt.
Stel je voor dat iemand een motor(rijder) herrie hoort maken, dat zou toch verschrikkelijk zijn in een bos!quote:Op woensdag 20 maart 2013 11:18 schreef Sounddragon het volgende:
[..]
Ja, met dank aan zeikviolende kutwandelaars die denken het alleenrecht op recreatie in het bos te hebben, en dat geldt ook voor debieltjes op MTB's..
Ik vind het juist leuk om op zondag door die zwarte-kousen gemeentes te rijdenquote:Op woensdag 20 maart 2013 11:19 schreef iFries het volgende:
[..]
Stel je voor dat iemand een motor(rijder) herrie hoort maken, dat zou toch verschrikkelijk zijn in een bos!
* iFries meldt zich!quote:Op woensdag 20 maart 2013 11:20 schreef lipjes het volgende:
[..]
Ik vind het juist leuk om op zondag door die zwarte-kousen gemeentes te rijden
En dan natuurlijk al die boze gezichten te zien dat ik op zondag wel plezier mag maken.
Wat is er precies mis met mensen die hun mountainbike uitlaten in het bos?quote:Op woensdag 20 maart 2013 11:18 schreef Sounddragon het volgende:
[..]
Ja, met dank aan zeikviolende kutwandelaars die denken het alleenrecht op recreatie in het bos te hebben, en dat geldt ook voor debieltjes op MTB's..
Rijden in de weg en zeiken over motoren die daar volgens hen niet horen, en ja, daar hoor jij dan dus ook bij, debieltjequote:Op woensdag 20 maart 2013 11:22 schreef BlackLining het volgende:
[..]
Wat is er precies mis met mensen die hun mountainbike uitlaten in het bos?
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.De wetenschap is er nog steeds niet uit, waarom de meest gestroomlijnde vrouwen, de meeste weerstand bieden
Mja, een motorrijder rijdt mij ook wel eens in de weg en zit te zeiken dat ik daar niet hoor.quote:Op woensdag 20 maart 2013 11:22 schreef Sounddragon het volgende:
[..]
Rijden in de weg en zeiken over motoren die daar volgens hen niet horen, en ja, daar hoor jij dan dus ook bij
Volgens mij mag dat hier trouwens wel hoorquote:Op woensdag 20 maart 2013 11:24 schreef BlackLining het volgende:
[..]
Mja, een motorrijder rijdt mij ook wel eens in de weg en zit te zeiken dat ik daar niet hoor.
Mountainbiken mag trouwens ook niet in de meeste bossen.
Same shit.
Waar mag dat dan? Plekken als Noord bij het vliegveld, omgeving rutbeek, losser,haaksbergen? Of waar rij je?quote:Op woensdag 20 maart 2013 11:02 schreef Gummiebeer het volgende:
[..]
Ja, er mag steeds minder op meer plekken, ook hier het geval helaas. Maar gelukkig zijn er nog wel een paar plekken om te spelen in de modder, voor hoelang het duurt.
Deze plekken idd. Meestal de gebieden tussen Enschede, Buurse en Haaksbergen. Omgeving rond Rutbeek. Afwisseling tussen bos en zandpaden. De Lutte kan je al vergeten, helemaal kapot door dagjesmensen, en dat was juist een mooie locatie.quote:Op woensdag 20 maart 2013 11:29 schreef 1517 het volgende:
[..]
Waar mag dat dan? Plekken als Noord bij het vliegveld, omgeving rutbeek, losser,haaksbergen? Of waar rij je?
Ik weet dat het over de grens niet mag.quote:Op woensdag 20 maart 2013 11:28 schreef Sounddragon het volgende:
[..]
Volgens mij mag dat hier trouwens wel hooralleen gemotoriseerd spul niet..
Gisteren stonden ze te lachen en te kijken toen ik bij Termaat binnen kwam, dus ik vroeg wat er grappig was. Dachten ze dat ik wasmiddel kwam halen voor mijn pak, omdat die eruit ziet alsof hij een beetje gebruikt isquote:Op woensdag 20 maart 2013 12:00 schreef Salatrel het volgende:
ik moet nog steeds een nieuw pak eigenlijk
Pics?quote:Op woensdag 20 maart 2013 12:04 schreef Sounddragon het volgende:
[..]
Gisteren stonden ze te lachen en te kijken toen ik bij Termaat binnen kwam, dus ik vroeg wat er grappig was. Dachten ze dat ik wasmiddel kwam halen voor mijn pak, omdat die eruit ziet alsof hij een beetje gebruikt isVuil en olievlekken zijn standaard, daarbij zijn mijn pak en motor een setje, en dat moet je kunnen zien
quote:Op woensdag 20 maart 2013 12:04 schreef Sounddragon het volgende:
[..]
Gisteren stonden ze te lachen en te kijken toen ik bij Termaat binnen kwam, dus ik vroeg wat er grappig was. Dachten ze dat ik wasmiddel kwam halen voor mijn pak, omdat die eruit ziet alsof hij een beetje gebruikt isVuil en olievlekken zijn standaard, daarbij zijn mijn pak en motor een setje, en dat moet je kunnen zien
Ik vind het allemaal wel meevallen, alleen mijn broek onder de knie is een beetje grijzig, maarja, het is was ooit een khaki kleurig pak, en dat is ruim 3 jaar en 50K km lang door weer, wind en pekel gesleurd.. daar wordt ie niet mooier van nee.quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |