Dus ik: zal mij aan mijn reet roesten.quote:Je video '<insert naam>' bevat mogelijk inhoud die eigendom is van of in licentie is gegeven door SME, maar de video is toch beschikbaar op YouTube. In sommige gevallen worden er advertenties naast de video weergegeven.
Deze claim heeft geen negatief effect op je accountstatus.
Dus ik check het landquote:Je video wordt in sommige landen geblokkeerd.
Altijd weer die Duitsersquote:Duitsland
Och, verwacht ook niet dat er echt wat binnen zal komen, merk het wel.quote:Op dinsdag 19 maart 2013 23:05 schreef marcel-o het volgende:
Tjah, als je op youtube video's wil monetizen, moet het van jezelf zijn, geen muziek van n ander bevatten en er mag totaal geen merk oid in voorkomen.
ik heb wat muziek mix-video's waar dat gezeik ook voorkwam.. nevertheless wel veel kijkers die dus ook andere video's bekeken![]()
maar centen verdienen met YTje moet dan echt duizenden subscribers hebben wil je iets fatsoenlijks binnenkrijgen.
De beelden zijn van mij, maar ik ben geen artiestquote:Op dinsdag 19 maart 2013 23:05 schreef Miousana het volgende:
Waarom wil je geld verdienen met een filmpje dat materiaal bevat dat niet van jou is?Ga je eigen shit maken.
Link naar de video zodat ik kan beoordelen voor hoeveel geld je aangeklaagd zal worden?quote:Op dinsdag 19 maart 2013 23:08 schreef lipjes het volgende:
[..]
Och, verwacht ook niet dat er echt wat binnen zal komen, merk het wel.
[..]
De beelden zijn van mij, maar ik ben geen artiest
Die houd ik juist bewust weg zodat het niet onder spam valt, hij staat al wel ergens anders op het forumquote:Op dinsdag 19 maart 2013 23:16 schreef Miousana het volgende:
[..]
Link naar de video zodat ik kan beoordelen voor hoeveel geld je aangeklaagd zal worden?
quote:Op dinsdag 19 maart 2013 23:05 schreef Miousana het volgende:
Waarom wil je geld verdienen met een filmpje dat materiaal bevat dat niet van jou is?Ga je eigen shit maken.
quote:Op dinsdag 19 maart 2013 23:05 schreef Miousana het volgende:
johquote:Op woensdag 20 maart 2013 02:31 schreef arjan1212 het volgende:
Youtube betaald geld voor video's die je erop zet?
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |