Ziet er niet slecht uit. Lijkt me ook wel watquote:Op maandag 18 maart 2013 13:40 schreef lipjes het volgende:
[..]
Deze beelden komen van een Rollei Bullet HD2 Lite.
Cheap-ass camera'tje van 100 euro.
Accu gaat 2 uur mee, maar schiet wel 720p.
Voor mij is het voldoende, mijn woon-werk is 30-45 minuten.
Dus als je hem voor net als mij als veiligheidscam wilt gebruiken, is dit een prima merkje
Linkje:
http://www.videocamerasho(...)ullet-hd-2-lite.html
Beelden 's avonds:
Beelden overdag:
Yep, maar als je echt tourritten e.d. wilt filmen, zou ik wel een wat duurdere nemen (GoPro, Contour).quote:Op maandag 18 maart 2013 16:15 schreef picodealion het volgende:
[..]
Ziet er niet slecht uit. Lijkt me ook wel wat.
Yep, dit is specifiek als safety cam.quote:Op maandag 18 maart 2013 16:20 schreef picodealion het volgende:
Inderdaad, ga ik nog wel even naar kijken. Maar is het niet handiger om hem op je motor zelf te monteren? Of is dit zodat je eventueel naar specifieke dingen kan kijken/filmen?
Of een Drift, als een eckte eindbaasquote:Op maandag 18 maart 2013 16:19 schreef lipjes het volgende:
[..]
Yep, maar als je echt tourritten e.d. wilt filmen, zou ik wel een wat duurdere nemen (GoPro, Contour).
Meh, daarmee ga je toch op dezelfde manier door de bocht heenquote:Op maandag 18 maart 2013 16:35 schreef Dekatria het volgende:
[..]
Of een Drift, als een eckte eindbaas
Heul nietquote:Op maandag 18 maart 2013 16:39 schreef lipjes het volgende:
[..]
Meh, daarmee ga je toch op dezelfde manier door de bocht heen
das wel heel kort door de bocht deze reactie....quote:Op maandag 18 maart 2013 16:57 schreef Dekatria het volgende:
[..]
Heul niet
In b4 Sala die iets over een greppel zegt
Ik zie heul geen motorquote:Op maandag 18 maart 2013 17:19 schreef GeneraalOnbenul het volgende:
Thanks! Ben ook helemaal in de wolken ^^
[ afbeelding ]
Ziet er goed uit!quote:Op maandag 18 maart 2013 17:19 schreef GeneraalOnbenul het volgende:
Thanks! Ben ook helemaal in de wolken ^^
[ afbeelding ]
PICS!quote:Op maandag 18 maart 2013 16:57 schreef Dekatria het volgende:
[..]
Heul niet
In b4 Sala die iets over een greppel zegt
Mwa, 4x een GSXFquote:Op maandag 18 maart 2013 17:55 schreef BlackLining het volgende:
Volgens mij zijn de SV's hier onderhand wel zwaar in de meerderheid
Mooi ding hoor.
Ik heb al ¤262 binnen dit jaarquote:Op maandag 18 maart 2013 18:00 schreef lipjes het volgende:
Deze keer ben jij ontzien mijnheer
Ik heb er van het weekend waarschijnlijk ook 1 gereden.
Met een fiat panda 1.2, dus een hele prestatie
There, i fixed it for you!quote:Op maandag 18 maart 2013 18:37 schreef BlackLining het volgende:
Lekker ook. APK van de auto van pa is al sinds 04-01-'13 verlopen. Heb er toch enkele honderden kilometers in gemaakt (en boetes in gekregen). Blij dat ik niet staande ben gehouden, dan ben je flink aan de beurt
Blij dat ik die onzin NOG niet heb![]()
wat heb je gedaan?quote:Op maandag 18 maart 2013 18:34 schreef Juicyhil het volgende:
Komende dinsdag mag ik na anderhalve jaar m'n boete van 320 euri aanvechten
daar krijg je notabene een brief over dat de APK binnenkort verlooptquote:Op maandag 18 maart 2013 18:37 schreef BlackLining het volgende:
Lekker ook. APK van de auto van pa is al sinds 04-01-'13 verlopen. Heb er toch enkele honderden kilometers in gemaakt (en boetes in gekregen). Blij dat ik niet staande ben gehouden, dan ben je flink aan de beurt
Blij dat ik die onzin niet heb![]()
Verzekering van een oud brommertje toen. Dat sanctiebedrag is gewoon echt veel te overdreven.quote:
Ja, daarom heb ik er ook niet op gelet. Het is niet mijn blik.quote:Op maandag 18 maart 2013 19:02 schreef Salatrel het volgende:
[..]
daar krijg je notabene een brief over dat de APK binnenkort verloopt
Die heb ik ook een keer gehad ja. Schorsing verlopen, onverzekerd, en ka-ching. 356 euroquote:Op maandag 18 maart 2013 19:20 schreef Juicyhil het volgende:
[..]
Verzekering van een oud brommertje toen. Dat sanctiebedrag is gewoon echt veel te overdreven.
Man, ik ben nog aan het lessen en ik snap nu al waarom mensen zo op fietsers haten. Als je zelf alleen maar fietst heb je echt geen idee hoe asociaal je bezig bentquote:Op maandag 18 maart 2013 19:31 schreef Gummiebeer het volgende:
Vandaag 2x een noodstop geoefend dankzij blinde fietsers. Ik begin fietsers onderhand meer te haten dan die koekblikkers.
Ja, maar het idiote is, ik zat net zo ver op hem als hij op zijn voorganger.quote:Op maandag 18 maart 2013 19:38 schreef WhiteJoker het volgende:
Hij vond waarschijnlijk dat je te dicht achterop hem reed...
Zij moeten hun frustratie kwijt na zo'n lange winter zonder motoren op de weg lijkt het wel. Vandaag had ik ook een Audi rijder achter mij die zwart rubber op zijn voorbumper wou hebbenquote:Op maandag 18 maart 2013 19:37 schreef einschtein het volgende:
Ik reed vandaag achter een auto. Gaat het handje omhoog, drukt ie stevig op rem. Even later gaat ie naar rechts, houdt ie de middelvinger op.
Had echt een 'dafuq, watskeburt' momentje.
Tsja Frusti's hequote:Op maandag 18 maart 2013 19:41 schreef einschtein het volgende:
[..]
Ja, maar het idiote is, ik zat net zo ver op hem als hij op zijn voorganger.
Daarom zijn motorrijders heel goed in vooruit kijken, een koekblikker zou zonder blikken of blozen doorgaan.quote:Op maandag 18 maart 2013 19:45 schreef einschtein het volgende:
Nog een wattefack momentje op de motor: een vrachtwagen die grandioos door rood reed. Ik had groen, hij moest rechtdoor (links van mij, dus hij moest naar rechts van mij) en ik moest dezelfde kant als hem op. Als ik 'normaal' was weggereden, had ik er tegenaan gezeten.
Vandaag 2x voorwiel weg gegleden en tig x de achterwiel. Maar dat kan ook komen omdat ik door het bos reedquote:Op maandag 18 maart 2013 19:52 schreef lipjes het volgende:
Zo, politie weer ff gebeld.
Olie op de weg naar mijn weten, voelde ineens mijn achterwiel wegglijden, terwijl ik 10 min eerder ergens anders 3 keer zo plat door de bocht ging.
Ja bij mij was het gewoon op de snelwegquote:Op maandag 18 maart 2013 19:56 schreef Gummiebeer het volgende:
[..]
Vandaag 2x voorwiel weg gegleden en tig x de achterwiel. Maar dat kan ook komen omdat ik door het bos reed
Tevens was het niet slim om de ketting te smeren voordat ik weg ging
In een bocht? Grote kans op dieselolie wegens een goed afgevulde tank van een vrachtwagenquote:Op maandag 18 maart 2013 19:59 schreef lipjes het volgende:
[..]
Ja bij mij was het gewoon op de snelweg
die eerste is een 808 camera, heb ik er ook 1 van, 8 dollarquote:Op maandag 18 maart 2013 14:34 schreef Gummiebeer het volgende:
[..]
Deze bijvoorbeeld: http://www.marktplaats.nl(...)8f31&previousPage=lr
En deze: http://www.marktplaats.nl(...)8f31&previousPage=lr
998cc!!!1 da's gewoon evenveel als een R1quote:Op maandag 18 maart 2013 18:03 schreef BlackLining het volgende:
[..]
Ik heb al ¤262 binnen dit jaarMet een 900cc Citroen C1, kun je nagaan.
Yep. A16 richting rotterdam, afrit naar de n3.quote:Op maandag 18 maart 2013 20:01 schreef Gummiebeer het volgende:
[..]
In een bocht? Grote kans op dieselolie wegens een goed afgevulde tank van een vrachtwagen
Ik heb dat eens in extremis gehad. Stond te wachten, het werd groen, en echt een volle 2-3 seconden daarna komt een dieplader het kruispunt overgedenderd met 70. Was ik gaan rijden dan was ik plat geweestquote:Op maandag 18 maart 2013 19:45 schreef einschtein het volgende:
Nog een wattefack momentje op de motor: een vrachtwagen die grandioos door rood reed. Ik had groen, hij moest rechtdoor (links van mij, dus hij moest naar rechts van mij) en ik moest dezelfde kant als hem op. Als ik 'normaal' was weggereden, had ik er tegenaan gezeten.
Wat voor camera heb jij erop zitten?quote:Op maandag 18 maart 2013 20:22 schreef einschtein het volgende:
[ afbeelding ]
Dus dan heb je groen, maar komt dit nog even voorbij.
[ afbeelding ]
Waar ws dat ?quote:Op maandag 18 maart 2013 20:22 schreef einschtein het volgende:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Zoiets had ik dus ook. Dan sta je daar ook van 'Wut, ik heb toch groen?'quote:Op maandag 18 maart 2013 20:22 schreef einschtein het volgende:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
GoPro Hero 3, Silver Editionquote:Op maandag 18 maart 2013 20:24 schreef handboek het volgende:
[..]
Wat voor camera heb jij erop zitten?
Groningen, als je de N7 op gaat vanaf de kant van Ikea. Hiero: https://maps.google.nl/ma(...)bp=12,158.37,,0,6.07quote:
Ja, dat had ik dus ook.quote:Op maandag 18 maart 2013 20:26 schreef Dekatria het volgende:
[..]
Zoiets had ik dus ook. Dan sta je daar ook van 'Wut, ik heb toch groen?'
https://maps.google.nl/ma(...)bp=12,238.13,,0,4.78quote:Op maandag 18 maart 2013 20:29 schreef Gummiebeer het volgende:
Dan was die chauffeur zeker de weg kwijt want je kan meen ik enkel links of rechts vanuit dat punt.
Verkeerd gedacht.![]()
quote:Op maandag 18 maart 2013 20:31 schreef einschtein het volgende:
[..]
https://maps.google.nl/ma(...)bp=12,238.13,,0,4.78
Verkeerd gedacht
ninja-edit!
Lang leve het motorrijden. Zelfs het voorbereiden van anticiperen in het verkeerd voorbereiden: it'll save your life some day.quote:Op maandag 18 maart 2013 20:42 schreef BlackLining het volgende:
Ik moet ook eens aan de helmcam. Zoveel idiote dingen die je tegenkomt
Moet wel zeggen dat sinds ik motor rijd veel meer van die dingen mee opvallen al voor ze gaan gebeuren. En zo kom ik dan weer bij 3 uur verplicht motorrijles bij het halen van een koekblikrijbewijs..
In het geval van de kisten die ik heb (ZEGA's van Touratech) zijn ze inderdaad universeel. Het enige wat je nodig hebt is een raamwerk waar je ze in kan hangen. Montage is makkelijk, mits je er de tijd voor neemt... en als je de bevestiging eenmaal hebt zitten kan je de kisten makkelijk erop zetten en eraf halen.quote:Op maandag 18 maart 2013 20:44 schreef Sloggi het volgende:
Vraagje:
Universele koffers, heeft iemand hier daar ervaring mee? Is dat gemakkelijk te monteren of moet je toch vaak erg creatief worden?
Dat was om de stukjes rubber vast te zetten, die ik net ervoor op gelijmd had. En dankquote:Op maandag 18 maart 2013 21:18 schreef Sloggi het volgende:
Waar zijn de wasknijpers voor?
Ziet er netjes uit.
Zo hoort 't ookquote:Op maandag 18 maart 2013 17:55 schreef BlackLining het volgende:
Volgens mij zijn de SV's hier onderhand wel zwaar in de meerderheid
Mooi ding hoor.
Hoe heb je dat raamwerk eigenlijk aan je motor bevestigd?quote:Op maandag 18 maart 2013 21:29 schreef Dekatria het volgende:
[..]
Dat was om de stukjes rubber vast te zetten, die ik net ervoor op gelijmd had. En dank
met een boutje en een moertje en een schroefje en een nippeltjequote:Op maandag 18 maart 2013 21:39 schreef Sloggi het volgende:
[..]
Hoe heb je dat raamwerk eigenlijk aan je motor bevestigd?
Dat was een rek wat er al opzat toen ik de motor kocht (zie eerste foto bij m'n naam in de OP). Eigenlijk horen er andere koffers op... maar die waren te klein, en te onpraktisch.quote:Op maandag 18 maart 2013 21:39 schreef Sloggi het volgende:
[..]
Hoe heb je dat raamwerk eigenlijk aan je motor bevestigd?
Ok, bedankt voor je hulp!quote:Op maandag 18 maart 2013 21:49 schreef Dekatria het volgende:
[..]
Dat was een rek wat er al opzat toen ik de motor kocht (zie eerste foto bij m'n naam in de OP). Eigenlijk horen er andere koffers op... maar die waren te klein, en te onpraktisch.
Ach zat vroeger ook wekelijks ergens een pc te formateren omdat het door de spyware niet meer te redden was. Was lekker bijverdienen maar gelukkig ben ik daar nu mooi van afquote:Op maandag 18 maart 2013 22:00 schreef einschtein het volgende:
Altijd leuk. Zo'n vriendin waarvan de PC kapot is, maar dat je op afstand toch weet wat je moet doen. Als ze me nu niet dankbaar is, pfft.Soms is het zo lastig om een ICTer te zijn.
Oke, on-topic: motoren.
in de ogen van de..quote:Op maandag 18 maart 2013 22:03 schreef Vrieskist het volgende:
[..]
Ach zat vroeger ook wekelijks ergens een pc te formateren omdat het door de spyware niet meer te redden was. Was lekker bijverdienen maar gelukkig ben ik daar nu mooi van af
Ontopic: wanneer is het nou echt lente?
Nee, Banditsquote:
Ik kan der niks aan doen maar elke keer dat jij post krijg ik er een bepaalt beeld bij.quote:
Heb je geen hol aan. Die drie uur/lessen ben je alleen maar bezig met niet op je plaat te gaan.quote:Op maandag 18 maart 2013 20:42 schreef BlackLining het volgende:
Ik moet ook eens aan de helmcam. Zoveel idiote dingen die je tegenkomt
Moet wel zeggen dat sinds ik motor rijd veel meer van die dingen mee opvallen al voor ze gaan gebeuren. En zo kom ik dan weer bij 3 uur verplicht motorrijles bij het halen van een koekblikrijbewijs..
Geen idee.quote:Op dinsdag 19 maart 2013 00:00 schreef Anne het volgende:
Wordt de politie niet onderhand gestoord van al je belletjes, lipjes?
Goed plan wel, gelijk even kleppen stellen e.d.quote:Op dinsdag 19 maart 2013 00:28 schreef BlackLining het volgende:
Als ik zo het topic lees ben ik vandaag trouwens de enige die niet bijna van zijn fiets af gereden is
Zowaar geen enkele domme actie van een koekblikker gezien. Memorabel ritje..
Komende week maar eens de olie wisselen weer, hoeft dat tenminste niet vlak voor de rit nog
Hoezo moet je achter brug eruit dan?quote:Op dinsdag 19 maart 2013 09:26 schreef lipjes het volgende:
Schrap dat maar, verwachting is nu een graad of 2-4 waar het eerst 12 was.
Onderhoud gaat dus WEER uitgesteld worden
Aangezien ik buiten moet staan en het aardig wat tijd gaat kostenquote:Op dinsdag 19 maart 2013 09:28 schreef Anne het volgende:
Waarom moet het warm zijn om te sleutelen dan?
Kettinggeleider moet vervangen worden.quote:Op dinsdag 19 maart 2013 09:28 schreef BlackLining het volgende:
[..]
Hoezo moet je achter brug eruit dan?
Motornewbie?quote:Op maandag 18 maart 2013 22:47 schreef Geerd het volgende:
[..]
Ik kan der niks aan doen maar elke keer dat jij post krijg ik er een bepaalt beeld bij.
Misschien moeten ze meer op de weg letten en minder op waar de camera heen gericht isquote:Op dinsdag 19 maart 2013 00:28 schreef BlackLining het volgende:
Als ik zo het topic lees ben ik vandaag trouwens de enige die niet bijna van zijn fiets af gereden is
Zowaar geen enkele domme actie van een koekblikker gezien. Memorabel ritje..
Komende week maar eens de olie wisselen weer, hoeft dat tenminste niet vlak voor de rit nog
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |