quote:Resterend programma Feyenoord
Datum Wedstrijd
17 maart Feyenoord - FC Utrecht
30 maart SC Heerenveen - Feyenoord
5 april Feyenoord - VVV-Venlo
14 april RKC Waalwijk - Feyenoord
21 april Feyenoord - Vitesse
28 april Feyenoord - Heracles Almelo
5 mei ADO Den Haag - Feyenoord
12 mei Feyenoord - NAC Breda
Resterend programma PSV
Datum Wedstrijd
16 maart PSV - RKC Waalwijk
31 maart Roda JC Kerkrade - PSV
6 april Willem II - PSV
14 april PSV - Ajax
20 april AZ - PSV
27 april PSV - FC Groningen
5 mei PSV - NEC
12 mei FC Twente - PSV
Resterend programma Ajax
Datum Wedstrijd
17 maart AZ - Ajax
31 maart Ajax - NEC
7 april Ajax - Heracles Almelo
14 april PSV - Ajax
19 april Ajax - SC Heerenveen
27 april NAC Breda - Ajax
5 mei Ajax - Willem II
12 mei FC Groningen - Ajax
Resterend programma Vitesse
ADO Den Haag - Vitesse
Vitesse - PEC Zwolle
Vitesse - NAC Breda
Roda JC - Vitesse
Feyenoord - Vitesse
Vitesse - Willem II
RKC Waalwijk - Vitesse
Vitesse - VVV Venlo
Als het je de titel kost door, concentratie verlies, blessures, oververmoeid, arrogantie, whatever dan is dat een schijntjequote:Op maandag 18 maart 2013 14:41 schreef Scarface88 het volgende:
Waarom kut interlands? Levert Feyenoord wel ¤ 112.000 op.
Saai.quote:Op maandag 18 maart 2013 14:41 schreef Scarface88 het volgende:
Anders gesteld: ik denk dat de lijnrechters maanden lang in onduidelijkheid zitten welke witte lijnen ze nou in de gaten moeten houden.quote:
En dan nog op vrijdag ook, kutdagquote:Op maandag 18 maart 2013 14:52 schreef Grifte het volgende:
Weer pas over 3 weken naar de Kuip, kut interlands.
Wat een baas is hij toch ookquote:Graziano Pellè was zondag ondanks een kleine verkoudheid goedgemutst na de 2-1 zege van Feyenoord op FC Utrecht. De Italiaan scoorde, maar kreeg ook een gele kaart en is daardoor geschorst voor het uitduel met sc Heerenveen. Over zijn vervanger had Pellè zo zijn ideeën. "Misschien John Guidetti", grapte de spits. "Nee, we kunnen het wel opvangen. Er zijn genoeg goede spelers. Ze creëeren ook elke keer de kansen voor mij. Dat kunnen ze ook voor iemand anders."
Pellè, die zijn 21e treffer maakte, was niet helemaal tevreden over zijn optreden. "Ik was een beetje ziek de afgelopen dagen. Als ik fitter was, had ik er meer kunnen maken. Daryl Janmaat maakte de tweede goal van de Rotterdammers. Daar was Pellè blij mee, want hij had de rechtsback al eens streng toegesproken.
"Soms als die jongens bij de goal komen, Janmaat en Bruno Martins Indi, lijkt het wel of ze geil worden of zoiets. Ze willen zelf scoren. Dan word ik boos. Janmaat had het nu ook een keer. Hij schoot uit een moeilijke hoek en dat werd een corner. Daarna scoorde hij wel. Dan mag hij een gebaartje naar mij maken dat ik stil moet zijn", zei Pellè met zijn vinger voor zijn mond.
De clubtopscorer had een opmerkelijke uitleg voor de consternatie in het stadion, die ontstond toen het publiek dacht dat AZ gelijk had gemaakt tegen Ajax. "Ik dacht dat er iemand het veld op kwam. Misschien een streaker, maar dat was niet zo haha."
Na die vraag wilde de grieperige Pellè het stadion graag snel verlaten. Daar was de schare meisjes die zich voor de uitgang had verzameld het niet mee eens. Pellè twijfelde even, maar kon de gillende massa niet teleurstellen en poseerde toch nog voor wat foto's. Een kwartier later verliet hij De Kuip.
Begin dan net met afstuderen, wat dat betreft is een week dronken zijn wel kut gepland, maar ja, alles voor het goede doelquote:Op maandag 18 maart 2013 14:54 schreef SjaakBauer het volgende:
[..]
's Ochtends tentamen, daarna beginnen met zuipen en naar Rotterdam. Niks mis mee.
Omdat we nu in een fucking spannende competitie zitten.quote:Op maandag 18 maart 2013 14:41 schreef Scarface88 het volgende:
Oke.quote:Op maandag 18 maart 2013 15:25 schreef Veloso het volgende:
Jaaa... Ik hoorde die kids allemaal schreeuwen...
Alhoewel ik het een karig bedrag vind op 47k bezoekers, is het al een stuk meer dan vorig jaar en natuurlijk wel een prachtig bedragquote:Op maandag 18 maart 2013 15:20 schreef SjaakBauer het volgende:
Er is gisteren ruim 20000 euro opgehaald voor het Sophia.
Zoveel mensen die doorlopen zonder op of om te kijkenquote:Op maandag 18 maart 2013 15:29 schreef Bombvis het volgende:
[..]
Alhoewel ik het een karig bedrag vind op 47k bezoekers, is het al een stuk meer dan vorig jaar en natuurlijk wel een prachtig bedrag
Ruben was even de nieuwe ride van de rijbewijsloze Fernandez aan 't uittesten.quote:Op maandag 18 maart 2013 15:55 schreef Aldo-MC het volgende:
Wtf is nou weer het verhaal achter die foto
Yessss dat komt vanavondquote:Op maandag 18 maart 2013 15:57 schreef OProg het volgende:
Is weer iets uit 'Leven als een Prof' dat vanavond op TV is.
Die beesten kunnen niet eens zwemmen, dus die springen niet in 't water.quote:Op maandag 18 maart 2013 15:58 schreef Aldo-MC het volgende:
[..]
Yessss dat komt vanavond![]()
Hij heeft wel lef met zo'n onvoorspelbaar beest van een halve ton aan de rand van de Maas
Callie het Kameel, jij je zin. Zeikerdquote:Op maandag 18 maart 2013 16:13 schreef kapiteintje het volgende:
[..]
[..]
Nu schrijf je het ineens met een C. Wees een beetje consistent, wil je.
quote:Op maandag 18 maart 2013 16:04 schreef DonRaja het volgende:
[..]
Nieuwe leasebakken komen uit het wagenpark van Blijdorp?
quote:Op maandag 18 maart 2013 16:14 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Callie het Kameel, jij je zin. Zeikerd
¨Ik heb genoten jongen van je spel, hè grote vriend van me!¨quote:Op maandag 18 maart 2013 17:58 schreef Ajacied422 het volgende:
http://nos.nl/video/485965-pers-duikt-op-oranjeklant-vilhena.html
Filmpje
Fuck. Hadden ze me daar goed beet, dacht even dat het een foto was.quote:Op maandag 18 maart 2013 17:58 schreef Ajacied422 het volgende:
http://nos.nl/video/485965-pers-duikt-op-oranjeklant-vilhena.html
Filmpje
Ik word altijd een beetje treurig van mensen die zo graag tegen beroemdheden aanschuren.quote:Op maandag 18 maart 2013 18:04 schreef elCholo het volgende:
[..]
¨Ik heb genoten jongen van je spel, hè grote vriend van me!¨
¨ja ja ja¨
"ja ja ja ja ja ja"quote:Op maandag 18 maart 2013 18:04 schreef elCholo het volgende:
[..]
¨Ik heb genoten jongen van je spel, hè grote vriend van me!¨
¨ja ja ja¨
Achteraf gezien is het grappig joh.quote:Op maandag 18 maart 2013 18:38 schreef Devv het volgende:
[..]
Dat er nog maar veel van dat soort momenten mogen volgen.
Klopt. Natuurlijk had hij misschien anders moeten reageren na twee seizoenen blessureleed. Maar Feyenoord deed er ook niet alles aan hem te behouden.quote:Op maandag 18 maart 2013 18:24 schreef Aldo-MC het volgende:
De Guzman kun je nauwelijks iets kwalijk nemen hij is slachtoffer van het kansloze beleid in die periode.
Wanneer flikkert die gozer nou eens optwitter:fr12live twitterde op maandag 18-03-2013 om 18:45:10Aboutaleb wil liplees camera's in de Kuip. What's next? Röntgencamera's? reageer retweet
quote:Op maandag 18 maart 2013 18:51 schreef Grifte het volgende:
Wanneer flikkert die gozer nou eens optwitter:fr12live twitterde op maandag 18-03-2013 om 18:45:10Aboutaleb wil liplees camera's in de Kuip. What's next? Röntgencamera's? reageer retweet
Ik hoop dat die jongen inelkaar geslagen isquote:Op maandag 18 maart 2013 18:38 schreef Devv het volgende:
[..]
Dat er nog maar veel van dat soort momenten mogen volgen.
Abou is nu echt aan het doordraaienquote:Op maandag 18 maart 2013 18:51 schreef Grifte het volgende:
tijd over dusquote:Op maandag 18 maart 2013 19:03 schreef Zaran het volgende:
[ afbeelding ]
Waarom is Mitchell Te Vrede in zoveel promotie materiaal terug te vinden terwijl die nog geen minuut in de basis heeft gestaan in officiele wedstrijden?
Idd durft het toch niet aan.quote:Op maandag 18 maart 2013 19:12 schreef Muto het volgende:
Aboutaleb zegt nog niet nagedacht te hebben over een evt. huldiging op de Coolsingel.
Zegt genoeg, lijkt me.
Huldiging op de Coolsingel gaat er nooit komen. Ja misschien op maandagochtend om 11.00.quote:Op maandag 18 maart 2013 19:12 schreef Muto het volgende:
Aboutaleb zegt nog niet nagedacht te hebben over een evt. huldiging op de Coolsingel.
Zegt genoeg, lijkt me.
Inderdaad. Zorg gewoon dat er genoeg bier te kopen is. Politie moet zich beetje afzijdig houden. Die kunnen beter de winkels in de gaten houden zodat de lijnbaan jeugd niet alles weer gaat plunderen.quote:Op maandag 18 maart 2013 19:15 schreef Muto het volgende:
Het grappige is dat iedereen tóch naar het centrum gaat. Lijkt mij dat je beter iets kunt organiseren, dan helemaal niks te doen daar.
Welke spreekkoren dan?!quote:Burgemeester Eberhard van der Laan van Amsterdam heeft de discussie over het weer toelaten van uitsupporters bij wedstrijden tussen Feyenoord en Ajax twee weken geleden geopend. Collega Ahmed Aboutaleb van Rotterdam is echter huiverig. De burgervader wil openlijk nog niets uitsluiten, maar zijn uitspraken lijken toch echt gericht op een langere uitsluiting van uitsupporters bij de Klassieker.
Aboutaleb heeft zich zondagmiddag weer groen en geel geërgerd aan spreekkoren in de wedstrijd tussen Feyenoord en FC Utrecht, zo liet hij weten tegenover Radio Rijnmond. De ambtsdrager zou het liefst lipleescamera's in het stadion zien, waarover ze in Engeland al beschikken.
Huldiging
Aboutaleb heeft nog geen beslissing genomen over een eventuele huldiging op de Coolsingel bij een kampioensfeest van Feyenoord. De befaamde Coolsingel is traditiegetrouw de plek waar tienduizenden supporters samenkomen voor een onvergetelijk Rotterdams feestje, maar Aboutaleb sloot niet uit dat het feest verplaatst zal worden naar de Kuip. De definitieve beslissing volgt pas één week voor een eventuele kampioenswedstrijd.
Verkeerde informatie
In het vragenuurtje op Radio Rijnmond verafschuwde burgemeester Aboutaleb ook de gebeurtenissen voor Roda JC - Feyenoord. Aboutaleb doelde daarmee op het vermeende slopen van een supportersbus en het bedreigen van een chauffeur. Beide incidenten zijn echter volledig uit de lucht gegrepen door de landelijke media.
ik vond ze wel sterkquote:Op maandag 18 maart 2013 19:28 schreef Maastoren het volgende:
[..]
Welke spreekkoren dan?!![]()
Die man is echt een gevaar voor de samenleving, met name Rotterdam. En dat is dan burgemeester![]()
Wat een laffe jood is die gast toch ook die burgemeestert van onsquote:Op maandag 18 maart 2013 19:28 schreef Maastoren het volgende:
[..]
Die man is echt een gevaar voor de samenleving, met name Rotterdam. En dat is dan burgemeester![]()
Dat zou echt Haren 10.0 wordenquote:Op maandag 18 maart 2013 19:15 schreef Muto het volgende:
Lijkt mij dat je beter iets kunt organiseren, dan helemaal niks te doen daar.
Af en toe dat die moeder van Liesvelt een prostituee zou zijn.quote:
quote:Aboutaleb twijfelt over feest op Coolsingel: 'Daar wil ik over nadenken'
De supporters van Feyenoord dromen van het eerste kampioenschap sinds 1999 en een feest op de Coolsingel. Mocht de ploeg van Ronald Koeman er echter in slagen om de landstitel te pakken, dan is het nog helemaal niet zeker dat Feyenoord op deze locatie gehuldigd wordt. Dat zegt burgemeester Ahmed Aboutaleb van Rotterdam: "Daar wil ik in alle rust over nadenken."
Aboutaleb denkt terug aan 1999, toen het titelfeest van Feyenoord op de Coolsingel uit de hand liep en er zelfs geschoten werd. "Toen is er een rapport verschenen van het COT waaruit eigenlijk is gebleken dat de Coolsingel niet geschikt is voor huldigingen", zegt Aboutaleb tegen RTV Rijnmond. "Als het zich voordoet gaan wij er opnieuw naar kijken en nemen we een besluit."
In 2008 won Feyenoord de KNVB Beker en de ploeg werd destijds wel weer gehuldigd op de Coolsingel. De binnenstad moest toen echter worden afgezet met containers en Aboutaleb vraagt zich af of hij dat weer moet doen. De burgemeester benadrukt echter dat hij nog niet over een huldiging heeft nagedacht: "Feyenoord moet eerst kampioen worden."
Tja ik weet niet of je er de laatste keer bij was maar dat was echt niet normaal meer hoor. Het hele centrum werd gesloopt. Het feest op de Coolsingel was grandioos maar daarna, heel beangstigend allemaal. Dan kan je wel zeggen dat hij een lafaard is maar als hij niets doet en de pleuris breekt uit is Nederland ook te klein.quote:Op maandag 18 maart 2013 20:39 schreef onlogisch het volgende:
In het kader van "laten we maar alvast op de zaken vooruit lopen" laat ook de burgervader van de havenstad zich weer eens van zijn beste kant zien.
[..]
Op dit soort persberichtjes is maar 1 reactie mogelijk:quote:Op maandag 18 maart 2013 20:39 schreef onlogisch het volgende:
Aboutaleb denkt terug aan 1999, toen het titelfeest van Feyenoord op de Coolsingel uit de hand liep en er zelfs geschoten werd. "Toen is er een rapport verschenen van het COT waaruit eigenlijk is gebleken dat de Coolsingel niet geschikt is voor huldigingen", zegt Aboutaleb tegen RTV Rijnmond. "Als het zich voordoet gaan wij er opnieuw naar kijken en nemen we een besluit."
Enige Marokkaan in Nederland die in staat was de zuiveringseed uit te spreken.quote:Op maandag 18 maart 2013 21:04 schreef PIETR het volgende:
Serieus, hoe kan zon mongool burgemeester van Rotterdam worden?
Dat noemen ze nou om de hetebrij heendraaien.quote:Op maandag 18 maart 2013 20:39 schreef onlogisch het volgende:
In het kader van "laten we maar alvast op de zaken vooruit lopen" laat ook de burgervader van de havenstad zich weer eens van zijn beste kant zien.
[..]
Dat zou wel typisch Aboutaleb zijn om de stad droog te leggen.quote:Op maandag 18 maart 2013 21:12 schreef Tomatenboer het volgende:
Mocht Feyenoord kampioen worden dan gaan we na Feyenoord - NAC met z'n allen toch lekker alsnog naar de Coolsingel. Mag een behoorlijk peloton ME uitrukken willen ze 50.000 man tegenhouden hoor.
Sowieso kunnen ze een feest op eigen initiatief in het centrum niet verbieden lijkt mij, als alle Feyenoorders besluiten om het kampioenschap in de kroeg te vieren dan lijkt me dat ze dat niet kunnen verbieden, of ze moeten die dag de hele stad droogleggen.
Gemakkelijker gezegd dan gedaan.quote:Op maandag 18 maart 2013 21:14 schreef WethouderHekking het volgende:
[..]
Gewoon een feest op de Coolsingel en mensen die de orde verstoren hard aanpakken.
quote:Aboutaleb volhardt in leugen!
Rotterdam, 18 maart 2013
Aan het begin van de avond was burgemeester Aboutaleb te gast bij het programma Rijnmond Nu op Radio Rijnmond. Bij dit programma krijgen luisteraars de kans om telefonisch, per e-mail en Twitter vragen te stellen aan de studiogast. Van die gelegenheid maakten vele luisteraars gebruikt en dus stroomden via telefoon, e-mail, Twitter en het reactiesysteem op Rijnmond.nl de vragen binnen over de schadelijke leugens van Aboutaleb over de bus die onderweg naar Kerkrade gesloopt zou zijn.
Toch werd Aboutaleb niet naar deze leugens gevraagd. Sterker nog: hij kreeg zelfs de kans om deze leugen te herhalen. Aboutaleb meldde live in de uitzending wederom dat er onderweg naar Kerkrade een bus is gesloopt door Feijenoorders. Een pertinente en schadelijke leugen! Wij herhalen nog maar eens dat de enige schade aan de bus is veroorzaakt door een ME-bus en dat de chauffeur van de bus ook na terugkomst in Rotterdam sprak over goed en gezellig gedrag van zijn passagiers.
Het is een grove schande dat Aboutaleb tot twee keer toe deze leugens de wereld in helpt. Het is ook triest om te constateren dat Radio Rijnmond de vele vragen hierover van luisteraars vakkundig negeerde. Datzelfde Rijnmond houdt de leugen over de zogenaamd bedreigde chauffeur overigens in stand, want in het nieuwsbericht over de teruggestuurde bus lezen wij nog steeds: ‘Aanvankelijk weigerde de chauffeur rechtsomkeert te maken, omdat hij werd bedreigd door inzittenden.’
Wel vonden verslaggever Ruud van Os en burgemeester Aboutaleb het nodig om vermeende spreekkoren bij Feyenoord – FC Utrecht aan te halen en kwamen zelfs ongeregeldheden uit 1999 ter sprake. Triest om wederom te constateren dat er enkel oog is voor negatieve randzaken, terwijl deze in sommige gevallen nota bene zelfs verzonnen worden!
Wij verzoeken Feyenoord om Aboutaleb, als burgemeester een van de ketenpartners van de club, om tekst en uitleg te vragen over deze leugens en zijn reactie terug te koppelen naar de achterban.
Dat Feyenoord die hufter nog uitnodigd!!quote:Op maandag 18 maart 2013 19:28 schreef Maastoren het volgende:
[..]
Zie hem zelfs de Hofpleinfontein droogleggen.quote:Op maandag 18 maart 2013 21:14 schreef Happel het volgende:
Dat zou wel typisch Aboutaleb zijn om de stad droog te leggen.
Ik moet altijd lachen hoe die mensen die dat typen hun onwetendheid proberen te verbergen met dure woorden, "Pertinente en schadelijke leugen"quote:
Technisch gezien is binnenstad sowieso al "droog" volgens mij... Geloof dat het verboden is alcohol op straat te drinken in centrum Utrecht. Als je daar met genoeg ME op gaat controleren op de coolsingel is het feestje wel snel voorbij denk ikquote:Op maandag 18 maart 2013 21:14 schreef Happel het volgende:
[..]
Dat zou wel typisch Aboutaleb zijn om de stad droog te leggen.
Welke onwetendheid, schat?quote:Op maandag 18 maart 2013 21:19 schreef Zaran het volgende:
[..]
Ik moet altijd lachen hoe die mensen die dat typen hun onwetendheid proberen te verbergen met dure woorden, "Pertinente en schadelijke leugen"
Juist door vooraf zulke stoere praatjes te verkondigen gaat het aan op de coolsingel bij een evt kampioenschap.quote:Op maandag 18 maart 2013 21:16 schreef Zaran het volgende:
Haten op de burgermeester![]()
De beste stuurlui staan aan wal zullen we maar zeggen. Laat maar weer eens zien hoe weinig bestuurskundig inzicht sommige van jullie hebben. Burgermeester van Rotterdam is een erg zware taak en hij heeft toch bepaalde verplichtingen en verantwoordelijkheden die hij moet nakomen. Als we kampioen worden dan blijft het niet bij een feest maar wordt ook heel het centrum gesloopt en alle winkels geplunderd. Sommige uitspraken zoals lipleescamera's zijn inderdaad idioot maar hij heeft bij sommige dingen wel een punt.
Abou begrijpt Rotterdam gewoon niet, dat heeft'ie al lang en breed laten zien.quote:Op maandag 18 maart 2013 21:16 schreef Zaran het volgende:
De beste stuurlui staan aan wal zullen we maar zeggen.
Haha, jij komt niet uit de gemeente hier, ik krijg tenminste korting (ja, ik ben geen echte Rotterdammer, ik weet het)quote:Op maandag 18 maart 2013 21:09 schreef Happel het volgende:
Met spreekkoren zal hij wel doelen op het wie niet springt die is een jood. Verder heb ik helemaal niks gehoord namelijk. Buiten dat de moeder van Liesveld een hoer was, wat ik kan beamen. Voor 50 euro doet ze alles.
Hij zal best een punt hebben met sommige uitspraken maar hij uit alleen van die spierballentaal Feyenoord betreft terwijl er veel grotere problemen in de stad zijn, maar daar hoor ik hem niet over.quote:Op maandag 18 maart 2013 21:16 schreef Zaran het volgende:
De beste stuurlui staan aan wal zullen we maar zeggen. Laat maar weer eens zien hoe weinig bestuurskundig inzicht sommige van jullie hebben. Burgermeester van Rotterdam is een erg zware taak en hij heeft toch bepaalde verplichtingen en verantwoordelijkheden die hij moet nakomen. Als we kampioen worden dan blijft het niet bij een feest maar wordt ook heel het centrum gesloopt en alle winkels geplunderd. Sommige uitspraken zoals lipleescamera's zijn inderdaad idioot maar hij heeft bij sommige dingen wel een punt.
Zouden ze bij RR zo bang zijn om de rechten weer kwijt te raken? Ongelofelijk toch dat ze niet kritisch durven te zijnquote:
Laat hem maar eens beginnen met zijn eigen teringvolk aan te pakken in plaats van voetbalsupporters maar daar is hij te schijterig voor.quote:Op maandag 18 maart 2013 21:16 schreef Zaran het volgende:
Dat is erg lastig op lokaal niveau dat moet echt met landelijke wetgeving. En dan zou hij de mensen die op hem stemmen aanpakkenquote:Op maandag 18 maart 2013 21:43 schreef Caland het volgende:
[..]
Laat hem maar eens beginnen met zijn eigen teringvolk aan te pakken in plaats van voetbalsupporters maar daar is hij te schijterig voor.
Op lokaal niveau kan meneer wel besluiten om Feyenoorders op billboards door de hele stad te plaatsen, naar zo later bleek voor een deel nog onterecht ook. Gek genoeg daarna nooit meer voorgekomen.quote:Op maandag 18 maart 2013 21:52 schreef Zaran het volgende:
[..]
Dat is erg lastig op lokaal niveau dat moet echt met landelijke wetgeving. En dan zou hij de mensen die op hem stemmen aanpakken
quote:Op maandag 18 maart 2013 22:07 schreef Pascalus het volgende:
Je boy van de VVV bij Leven als een Prof.
![]()
Laatste weken écht goed hoor voor een buitenspeler in de Eredivisie.quote:Op maandag 18 maart 2013 22:14 schreef Scrummie het volgende:
Rubinhooooooo! Wat een baas is dat toch. Niet de beste, maar goeie gast.
Kom op zeg, er is voldoende wetgeving om het tuig aan te pakken!quote:Op maandag 18 maart 2013 21:52 schreef Zaran het volgende:
[..]
Dat is erg lastig op lokaal niveau dat moet echt met landelijke wetgeving.
Ghetto van Nederland, snap het welquote:
Is idd niet niks zeg om daar op te groeienquote:
Lijkt wel of ze dat verplicht moeten doen ze allemaal super irritantquote:Op maandag 18 maart 2013 22:25 schreef Merkie het volgende:
Heeft iemand geturfd hoe vaak Ruben de naam "Harry" heeft gezegd?
Het is wel heel knap van Schakinho hoe die zich heeft verbeterd. Eerste seizoen was het zo'n ongelofelijke miskoop. Langzaamaan is het gewoon een absolute basisspeler geworden die we nu op de flanken echt zouden missen. Ondanks zijn beperkingen. Ben eigenlijk wel benieuwd op hij echt of specifieke dingen traint om die te verbeteren (zoals zijn voorzetten)...het verschil tussen zijn eerste seizoen en nu is namelijk zo gigantisch groot dat ik mij bijna niet kan voorstellen dat dat gewoon te maken heeft met "gewenning aan het niveau".quote:Op maandag 18 maart 2013 22:16 schreef Typisch het volgende:
Laatste weken écht goed hoor voor een buitenspeler in de Eredivisie.
Hij heeft nu voor het eerst een vaste spits die goals kan maken uit voorzetten. Hij kan rennen en een mannetje voorbij komen. Dat is de basis voor een basisspelertje en nu gaat hij ook nog eens voorzetten geven, dikke prima.quote:Op maandag 18 maart 2013 22:36 schreef Aloulou het volgende:
[..]
Het is wel heel knap van Schakinho hoe die zich heeft verbeterd. Eerste seizoen was het zo'n ongelofelijke miskoop. Langzaamaan is het gewoon een absolute basisspeler geworden die we nu op de flanken echt zouden missen. Ondanks zijn beperkingen. Ben eigenlijk wel benieuwd op hij echt op specifieke dingen traint om die te verbeteren (zoals zijn voorzetten).
Ja, maar zijn eerste seizoen was echt puur drama wat ik mij herinner. Zelfs de mannetjes normaal voorbij komen zoals hij nu doet op kracht en een versnelling had hij toen totaal niet. Anyway zie hem graag blijven, absolute meerwaarde en constant gevaar. JPB & Ruben kunnen Blinker & Taument combo wel evenaren mettertijd als buitenspelers.quote:Op maandag 18 maart 2013 22:38 schreef Typisch het volgende:
Hij heeft nu voor het eerst een vaste spits die goals kan maken uit voorzetten. Hij kan rennen en een mannetje voorbij komen. Dat is de basis voor een basisspelertje en nu gaat hij ook nog eens voorzetten geven, dikke prima.
Wie was er in dat seizoen wél goed? We hadden toen bijvoorbeeld El Ahmadi ook afgeschrevenquote:Op maandag 18 maart 2013 22:43 schreef Aloulou het volgende:
[..]
Ja, maar zijn eerste seizoen was echt puur drama wat ik mij herinner. Zelfs de mannetjes normaal voorbij komen zoals hij nu doet op kracht en een versnelling had hij toen totaal niet. Anyway zie hem graag blijven, absolute meerwaarde en constant gevaar. JPB & Ruben kunnen Blinker & Taument combo wel evenaren mettertijd als buitenspelers.
Klopt, lantaarnpaal op linksback zetten en je was van Rubinho af. Nu heeft elke back het lastig, mooi man.quote:Op maandag 18 maart 2013 22:43 schreef Aloulou het volgende:
[..]
Ja, maar zijn eerste seizoen was echt puur drama wat ik mij herinner. Zelfs de mannetjes normaal voorbij komen zoals hij nu doet op kracht en een versnelling had hij toen totaal niet. Anyway zie hem graag blijven, absolute meerwaarde en constant gevaar. JPB & Ruben kunnen Blinker & Taument combo wel evenaren mettertijd als buitenspelers.
inderdaad!quote:Op maandag 18 maart 2013 21:43 schreef Caland het volgende:
[..]
Laat hem maar eens beginnen met zijn eigen teringvolk aan te pakken in plaats van voetbalsupporters maar daar is hij te schijterig voor.
Zomercarnaval.quote:Op maandag 18 maart 2013 22:48 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
inderdaad!
Dan feestje op de Coolsingel!
En dan in augustus de danceparade terug graag
Klopt, hij doet alles op snelheid en vooral kracht. Hij heeft wel een heerlijke versnelling als hij zijn mannetje opzoekt...op kracht/snelheid nog ff doorschakelen van 4 naar 5. Als die kerel gewoon actief aan zijn voorzetten verder blijft werken (is al veel beter overigens dan voorheen!) dan heb je voor de NLse competitie een top rechtsbuiten. Wellicht de beste van de Eredivisie.quote:Op maandag 18 maart 2013 22:49 schreef Caland het volgende:
Schaken doet wel echt alles op snelheid. Vaak is dat bij spelers op zijn leeftijd ook opeens voorbij al zorgt hij volgens mij wel goed voor zichzelf.
Hij is in ieder geval nog wel ripped en fit als een mofo.quote:Op maandag 18 maart 2013 22:49 schreef Caland het volgende:
Schaken doet wel echt alles op snelheid. Vaak is dat bij spelers op zijn leeftijd ook opeens voorbij al zorgt hij volgens mij wel goed voor zichzelf.
Als de burgemeester zegt dat er geen feest is, dan komt er ook niemand. Kijk maar naar Haren, daar werkte dat ook perfectquote:Op maandag 18 maart 2013 23:05 schreef De_Pel het volgende:
Die Abou
Alsof hij even 300k feestvierders wil gaan tegenhouden
Wat een bazen-UI weer Donquote:Op maandag 18 maart 2013 22:44 schreef DonRaja het volgende:
[..]
Wie was er in dat seizoen wél goed? We hadden toen bijvoorbeeld El Ahmadi ook afgeschreven
Denk dat hij minstens 4 zeecontainers op elkaar mag stapelen en 3 peletons ME-ers er voor mag zetten wil hij de coolsingel leeghouden bij een eventueel kampioenschapquote:Op maandag 18 maart 2013 23:05 schreef Bombvis het volgende:
[..]
Als de burgemeester zegt dat er geen feest is, dan komt er ook niemand. Kijk maar naar Haren, daar werkte dat ook perfect
Hoe moet ik dan aan mijn goedkope laptops komen?quote:Op maandag 18 maart 2013 23:10 schreef De_Pel het volgende:
[..]
Denk dat hij minstens 4 zeecontainers op elkaar mag stapelen en 3 peletons ME-ers er voor mag zetten wil hij de coolsingel leeghouden bij een eventueel kampioenschap
Dit kún je niet tegenhouden. Gewoon een knalfeest bouwen, gewoon bier verkopen, maar zorg gewoon dat je téringgoed voorbereid ben, en dat heel Nederland dat vooraf ook gewoon weet.
500 extra cameras en 80% van de politie uit Zuid-Holland paraat (maar in de mand) houden.
Iedereen die échte problemen veroorzaakt (dus niet een beetje dronken rondwaggelen en over joden roepen of in de Hofpleinfontein springen maar echt stoeptegels door winkels etc) kei- en keihard afstraffen.
www.marktplaats.nlquote:Op maandag 18 maart 2013 23:12 schreef DonRaja het volgende:
[..]
Hoe moet ik dan aan mijn goedkope laptops komen?
De W lijkt erg veel op een Mquote:Op maandag 18 maart 2013 23:14 schreef Dekatria het volgende:
[ afbeelding ]
OP LN met bijschrift 'binnenkort te koop bij FRFC'. Zo'n rood-wit sponsorloos thuisshirt lijkt me wel wat
quote:Op maandag 18 maart 2013 23:14 schreef Dekatria het volgende:
[ afbeelding ]
Op LN met bijschrift 'binnenkort te koop bij FRFC'. Zo'n klassiek sponsorloos thuisshirt lijkt me wel wat
quote:
Als je nou Feyenooit had gebruikt dan had die nog best wel wat teweeg kunnen brengen.quote:Op dinsdag 19 maart 2013 00:11 schreef tammepiet het volgende:
Feyenoord en ordinair dik winnen? Van Go Ahead?
Het als grap opvatten. Tekent de situatie waarin Feyenoord verkeerd.quote:Op dinsdag 19 maart 2013 00:16 schreef elCholo het volgende:
[..]
Als je nou Feyenooit had gebruikt dan had die nog best wel wat teweeg kunnen brengen.
Nu valt je grap best wel heel erg tegen eigenlijk.
*verkeert.quote:Op dinsdag 19 maart 2013 00:18 schreef tammepiet het volgende:
[..]
Het als grap opvatten. Tekent de situatie waarin Feyenoord verkeerd.
Ideaal.quote:Op dinsdag 19 maart 2013 00:24 schreef Caland het volgende:
[..]
*verkeert.
Maar maakt niet uit Pietertje. Wellicht moet er ooit nog wel eens iemand lachen om je grappen en grollen.
In interview had hij toch aangegeven dat hij na mislukking eerste seizoen was begonnen met Wiel Coerver methode om z'n techniek te verbeteren? Dat zie je best wel terug in bepaalde standaard bewegingen die hij voorheen nooit gebruikte en nu bijna altijd.quote:Op maandag 18 maart 2013 22:36 schreef Aloulou het volgende:
[..]
Het is wel heel knap van Schakinho hoe die zich heeft verbeterd. Eerste seizoen was het zo'n ongelofelijke miskoop. Langzaamaan is het gewoon een absolute basisspeler geworden die we nu op de flanken echt zouden missen. Ondanks zijn beperkingen. Ben eigenlijk wel benieuwd op hij echt of specifieke dingen traint om die te verbeteren (zoals zijn voorzetten)...het verschil tussen zijn eerste seizoen en nu is namelijk zo gigantisch groot dat ik mij bijna niet kan voorstellen dat dat gewoon te maken heeft met "gewenning aan het niveau".
Boëtius of Leerdamquote:Op dinsdag 19 maart 2013 00:51 schreef SuperHarregarre het volgende:
[..]
In interview had hij toch aangegeven dat hij na mislukking eerste seizoen was begonnen met Wiel Coerver methode om z'n techniek te verbeteren? Dat zie je best wel terug in bepaalde standaard bewegingen die hij voorheen nooit gebruikte en nu bijna altijd.
Maar goed, vind Schaken een voorbeeldige prof dus hij heeft bij mij altijd wel een streepje voor. Doet nu ook leuk werk terug voor jonge voetballertjes met zijn voetbalschool, hij is altijd bezig om zichzelf te verbeteren en presteert het om ondanks de oplopende leeftijd superfit te blijven. Vraag me af wie laagste vetpercentage in selectie heeft, zou best Schaken kunnen zijn.
Die zijn vooral iel. Maar Schaken is ook nog erg sterk, niet simpelweg mager.quote:
Nou he, die is al zo goed het hele seizoen.quote:Op dinsdag 19 maart 2013 00:55 schreef RensAjacied het volgende:
Alsof ze in Heerenveen gaan winnen tegen een team wat een speler als Djuricic heeft
Janmaat staat op Djuricic...quote:Op dinsdag 19 maart 2013 00:55 schreef RensAjacied het volgende:
Alsof ze in Heerenveen gaan winnen tegen een team wat een speler als Djuricic heeft
quote:Op dinsdag 19 maart 2013 07:11 schreef RvLaak het volgende:
[..]
Die gaat de hele wedstrijd dus geen fuck klaarspelen
Alsof je kan verliezen van een team dat een speler als Ramon fucking Zomer heeftquote:Op dinsdag 19 maart 2013 00:55 schreef RensAjacied het volgende:
Jullie speelden gelijk tegen fucking NACquote:Op dinsdag 19 maart 2013 07:35 schreef Irritatie100 het volgende:
[..]
Alsof je kan verliezen van een team dat een speler als Ramon fucking Zomer heeft
jullie speelden 9x gelijk. Het verschil is 1 punt.quote:Op dinsdag 19 maart 2013 07:38 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Jullie speelden gelijk tegen fucking NAC![]()
Jullie verloren van PEC![]()
Jullie speelden gelijk tegen Twente
Ajax scoort meer, laat minder door.quote:Op dinsdag 19 maart 2013 07:41 schreef Cara het volgende:
[..]
jullie speelden 9x gelijk. Het verschil is 1 punt.
Jullie leden een thuisnederlaagquote:Op dinsdag 19 maart 2013 07:38 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
en moet nog uit tegen psv.quote:Op dinsdag 19 maart 2013 07:43 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Ajax scoort meer, laat minder door.
Sinds wanneer ben jij voor Ajax?quote:Op dinsdag 19 maart 2013 07:43 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Sinds wanneer ben jij fan van Pellé?quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Jullie verloren een thuis wedstrijdquote:Op dinsdag 19 maart 2013 07:38 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
quote:Op dinsdag 19 maart 2013 07:46 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Sinds wanneer ben jij fan van Pellé?Ik ben geen fan van Pelle, maar van Feyenoord.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op dinsdag 19 maart 2013 07:46 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Sinds wanneer ben jij fan van Pellé?Korfbal kneusSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Dit is mijn uitspraak en daarmee zult u het moeten doen.
PSV scoort nog meer en wint vaker, je punt?quote:Op dinsdag 19 maart 2013 07:43 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
dat ene puntquote:Op dinsdag 19 maart 2013 09:15 schreef RvLaak het volgende:
[..]
PSV scoort nog meer en wint vaker, je punt?
Net als 2? jaar geleden zwaar tegen de verhouding met 0 - 1 winnen.quote:Op dinsdag 19 maart 2013 00:08 schreef Slobeend het volgende:
Bijna iedereen zegt dat Heerenveen gaat winnen, dat gaan die Friezen ook geloven en dus gaan we daar ordinair dik winnen.
Dat is wat realistischer inderdaad.quote:Op dinsdag 19 maart 2013 09:28 schreef Luni het volgende:
[..]
Net als 2? jaar geleden zwaar tegen de verhouding met 0 - 1 winnen.
Die jood op het eind die er ook bij wil horen.quote:
quote:
Stadionverbodwaardig.quote:
Hij kan de 3 altijd nog in een 8 veranderen in 2018quote:
En die 1 kan altijd nog verandert worden in een 7..quote:Op dinsdag 19 maart 2013 11:25 schreef Jimbo het volgende:
[..]
Hij kan de 3 altijd nog in een 8 veranderen in 2018
Multifunctionele tattoo dusquote:Op dinsdag 19 maart 2013 11:58 schreef Bombvis het volgende:
[..]
En die 1 kan altijd nog verandert worden in een 7..
quote:Burgemeester aboelaatklep graag zou ik zien dat je je hele teringzooi bij elkaar raapt en met je gladgestreken geitenkop opdondert uit mijn mooie stad en weer lekker vertrek naar die grafstad 020 want mocht Feyenoord kampioen worden moet dat gewoon op de coolsingel gevierd worden en je hebt je groen en geel geërgerd aan spreekkoren tijdens Feyenoord utreg ?????? Dat je nu lipleescameras in t stadion wil hebben volgens mij sla je nu de spreekwoordelijke plank helemaal mis VOETBAL IS EMOTIE hufter je snapt r werkelijk waar geen ene reet van heejjjjjj je helpt de hele stad naar de klote met je waanideeën oja de danceparade mocht ook niet doorgaan vanwege t geweld wat daar uit voortkomt tja en dan laat je t carnaval wel doorgaan waar die negers elkaar overhoop schieten om een broodje bakeljauw dus bij deze ROT OP UIT MIJN STAD GA LEKKER NAAR 020 begin een shoarmazaak en hou lekker je achterlijke bek dicht
ja, nee nog een shoarma zaak..dat hebben ze nodigquote:
Een genuanceerde mening over het gebeuren.quote:
Leidense Aad is dat, echt zo gek als een deur met zijn rollende rrrrr maar hij is er wel altijd.quote:Op dinsdag 19 maart 2013 10:38 schreef Caland het volgende:
[..]
Die jood op het eind die er ook bij wil horen.![]()
Die ouwe kerel staat trouwens na afloop van elke wedstrijd bij het Maasgebouw om met elke speler van de tegenstander op de foto te gaan. Beetje een apart figuur. Die gaf toen ook Kluivert een bloemetje na dat onophoudelijke 'moordenaar' vanaf de tribunes.
Dat moet je hem wel nageven ja.quote:Op dinsdag 19 maart 2013 12:32 schreef TN-FR het volgende:
[..]
Leidense Aad is dat, echt zo gek als een deur met zijn rollende rrrrr maar hij is er wel altijd.
Afhankelijk van de uitslag kan het wel leuk zijn natuurlijkquote:Op dinsdag 19 maart 2013 12:35 schreef Caland het volgende:
[..]
Dat moet je hem wel nageven ja.
Al is het niet echt mijn ding om na de klassieker met elke Ajacied op de foto te gaan.
Je laat ons schrikken manquote:Op dinsdag 19 maart 2013 12:50 schreef satecl het volgende:
Janmaat al geblesseerd
EDIT: gelukkig uit voorzorg aan de kant gehaald. valt dus wel mee.
Wat praat jij, jeweetzellef, mang. Opgroeien met die Mocromatties jeweettoch.quote:Op dinsdag 19 maart 2013 12:49 schreef zoekeenleven het volgende:
Vilhena is trouwens echt waardeloos met de media
In duel met Siem de Jong.quote:Op dinsdag 19 maart 2013 12:50 schreef satecl het volgende:
Janmaat al geblesseerd
EDIT: gelukkig uit voorzorg aan de kant gehaald. valt dus wel mee.
Waarom heeft hij dat snertjonk dan niet aangepaktquote:Op dinsdag 19 maart 2013 12:51 schreef Caland het volgende:
[..]
In duel met Siem de Jong.
[ afbeelding ]
quote:Op dinsdag 19 maart 2013 13:38 schreef ursel het volgende:
Heeft Ritmo trouwens een witte auto? Kwam in de Hoekse waard volgens mij een ouder model Fiat tegen waar achterop stond "Ritmo"
Makkelijk zat om er nog 2015, 2016, 2018 of 2019 van de makenquote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Bestuur tegen de muur. Met de groeten van Ron Vlaar :W
Die is gewoon gevaarlijk dom, zoals wel meer voetballers.quote:Op dinsdag 19 maart 2013 12:49 schreef zoekeenleven het volgende:
Vilhena is trouwens echt waardeloos met de media
Die kerel jinxtquote:
Eens nu wordt Feyenoord het nietquote:
Vitesse, PSV en Ajax worden kampioenquote:
Die zie ik nog vaak door Leiden wandelen.quote:Op dinsdag 19 maart 2013 10:38 schreef Caland het volgende:
Die ouwe kerel staat trouwens na afloop van elke wedstrijd bij het Maasgebouw om met elke speler van de tegenstander op de foto te gaan. Beetje een apart figuur. Die gaf toen ook Kluivert een bloemetje na dat onophoudelijke 'moordenaar' vanaf de tribunes.
Zou wel knap zijn als PSV kampioen werd.quote:Op dinsdag 19 maart 2013 14:35 schreef vandermar het volgende:
[..]
Vitesse, PSV en Ajax worden kampioen
Thuis tegen die matige gedrochten uit die homo-stad. WInnen volstaat.quote:Op dinsdag 19 maart 2013 14:37 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Zou wel knap zijn als PSV kampioen werd.
1 winst niet.quote:Op dinsdag 19 maart 2013 14:39 schreef vandermar het volgende:
[..]
Thuis tegen die matige gedrochten uit die homo-stad. WInnen volstaat.
Voor de rest tegen alleen slechte teams moeten ze.quote:
PSV heeft altijd een baggereindsprint, ze hebben ook altijd slippertjes die je niet verwacht, de kampioensdruk is toegeslagen daar, ze doen de gekste dingen.quote:Op dinsdag 19 maart 2013 14:42 schreef vandermar het volgende:
[..]
Voor de rest tegen alleen slechte teams moeten ze.
Ik vind PSV nog een net zo'n lastig programma hebben als Feyenoord hoor.quote:Op dinsdag 19 maart 2013 14:42 schreef vandermar het volgende:
[..]
Voor de rest tegen alleen slechte teams moeten ze.
Ik heb ook zo het gevoel dat hij niet zo van praten houdt.quote:Op dinsdag 19 maart 2013 14:14 schreef Caland het volgende:
Die is gewoon gevaarlijk dom, zoals wel meer voetballers.
quote:
Erg lelijk gezet ook. Zelfde tattoo artist waar Jordy Clasie langs is geweest toevallig?quote:Op dinsdag 19 maart 2013 10:59 schreef OProg het volgende:
http://www.ad.nl/ad/nl/56(...)pioenstatoeage.dhtml
Hij had er geen jaartal onder moeten zetten. Zo ging die AZ-supporter ook in de fout.quote:
Ach nu heeft hij zijn 15 seconds of fame ook gehadquote:Op dinsdag 19 maart 2013 16:07 schreef Pascalus het volgende:
[..]
Hij had er geen jaartal onder moeten zetten. Zo ging die AZ-supporter ook in de fout.
'Het was een mooie tatoeage..'quote:
quote:Op dinsdag 19 maart 2013 18:26 schreef PIETR het volgende:
http://m.youtube.com/#/wa(...)26feature%3Dyoutu.be
Kijk die moves van Koeman
quote:Op dinsdag 19 maart 2013 18:26 schreef PIETR het volgende:
http://m.youtube.com/#/wa(...)26feature%3Dyoutu.be
Kijk die moves van Koeman
De keren dat ik er stond wel.quote:Op dinsdag 19 maart 2013 21:02 schreef Jimbo het volgende:
Is Y een beetje tof om te staan? Doen ze daar net als op s/x constant zingen en alles?
Moet je wel een helm meenemen voor alle rotzooi die ze uit het uitvak gooien.quote:Op dinsdag 19 maart 2013 21:02 schreef Jimbo het volgende:
Is Y een beetje tof om te staan? Doen ze daar net als op s/x constant zingen en alles?
Y1 was tegen Utrecht en PSV prima.quote:Op dinsdag 19 maart 2013 21:02 schreef Jimbo het volgende:
Y1 heb je daar geen last vanquote:Op dinsdag 19 maart 2013 21:26 schreef Katth het volgende:
[..]
Moet je wel een helm meenemen voor alle rotzooi die ze uit het uitvak gooien.
Nop. Ik kan er 9 kopen. Moet je er een paar?quote:Op dinsdag 19 maart 2013 20:54 schreef Typisch het volgende:
Kut tickets kopen werkt weer voor geen reet, bij beide barcodes die ik heb geeft ie verschillende meldingen. Ongeldig en nog wat.
Iemand daar ook problemen mee?
4 zou heel flex zijn.quote:Op dinsdag 19 maart 2013 22:04 schreef Happel het volgende:
[..]
Nop. Ik kan er 9 kopen. Moet je er een paar?
er was gister een actie. Volgens mij gratis, en dan ook voor tv en het ad.quote:Op dinsdag 19 maart 2013 12:03 schreef Gert het volgende:
Over twee weken zonder Pellè naar Heerenveen, waarom zo'n haast met die tattoo. Of was hij bang dat iemand anders hem voor zou zijn en hij dan de krant niet meer zou halen.
Was net ook op pownews jaquote:Op dinsdag 19 maart 2013 23:16 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
er was gister een actie. Volgens mij gratis, en dan ook voor tv en het ad.
Je moest wel snel reageren. Je kon ook kiezen voor andere Feijenoord tattoos.
Waren er 5 geloof ik die hem gratis kregen. Tattoo Bob bestaat 45 jaar
Harryquote:Op woensdag 20 maart 2013 00:13 schreef Zaran het volgende:
Is die aflevering van Schaken met Harry het waard om terug te kijken?
Die 2 nieuwe koeien was wel leuk. Maar daar zijn jullie allemaal te jong voor denk ik.quote:Op woensdag 20 maart 2013 00:28 schreef Grifte het volgende:
Niets is met Vermeegen het terugkijken waard.
Hengelen met Harryquote:Op woensdag 20 maart 2013 00:45 schreef jakees het volgende:
[..]
Die 2 nieuwe koeien was wel leuk. Maar daar zijn jullie allemaal te jong voor denk ik.
Ja, hij is alleen een beetje blijven hangen die HArry. Maar ja hij beunt nog lekker bij zullen we maar zeggen.quote:Op woensdag 20 maart 2013 00:50 schreef Aldo-MC het volgende:
[..]
Hengelen met Harry![]()
Vanaf 1.30 met Willem
Voetballers werden ook gek van die vent mag nu geloof ik ook niet meer bij ze thuis komen of zo.quote:Op woensdag 20 maart 2013 00:54 schreef jakees het volgende:
[..]
Ja, hij is alleen een beetje blijven hangen die HArry. Maar ja hij beunt nog lekker bij zullen we maar zeggen.
Hij sloeg wel een beetje door ja. Mooiste vond ik nog dat die in Afrika ook wat deed helemaal bij het begin met Henk Spaan. Dat was wel komisch toen.quote:Op woensdag 20 maart 2013 00:58 schreef Aldo-MC het volgende:
[..]
Voetballers werden ook gek van die vent mag nu geloof ik ook niet meer bij ze thuis komen of zo.
Hopelijk gaat het mis voor je.quote:Op woensdag 20 maart 2013 08:26 schreef Happel het volgende:
Kampioenskoorts, luvin it.
Wie heeft de week, na de Coolsingel, al vrij genomen ?
Paul, dat bericht was drie dagen geleden nog nieuws.quote:Op woensdag 20 maart 2013 08:32 schreef Paul het volgende:
VBL / Feyenoordsupporter zet al kampioenstattoo
En er is al een topic over. Zo is het nog makkelijker om een slotje te zetten.quote:Op woensdag 20 maart 2013 08:32 schreef Happel het volgende:
[..]
Paul, dat bericht was drie dagen geleden nog nieuws.
serieussss g?quote:Op woensdag 20 maart 2013 08:32 schreef Paul het volgende:
VBL / Feyenoordsupporter zet al kampioenstattoo
goed planquote:Op woensdag 20 maart 2013 08:13 schreef Aldo-MC het volgende:
[ afbeelding ]
http://www.ad.nl/ad/nl/56(...)-van-wethouder.dhtml
Heerenveen overleven zonder Pelle is geen beginnen aan.quote:Op woensdag 20 maart 2013 08:26 schreef Happel het volgende:
Kampioenskoorts, luvin it.
Wie heeft de week, na de Coolsingel, al vrij genomen ?
Feyenoord treft Heerenveen helaas op een moment dat die ploeg ineens serieus goed begint te draaien. Ze hebben daar het lek boven en de laatste vier wedstrijden gewonnen waaronder tegen PSV en Twente. En Feyenoord kon eerder dit seizoen thuis, ook zonder Pellè, ook niet winnen van Heerenveen.quote:Op woensdag 20 maart 2013 09:41 schreef Grifte het volgende:
Ja want Heerenveen is echt een wereldploeg
Tuurlijk draaien ze even goed, maar dat ophemelen van hun gaat ook veel te ver. Alsof we geen kanshebben, bullshit.quote:Op woensdag 20 maart 2013 09:52 schreef Gert het volgende:
[..]
Feyenoord treft Heerenveen helaas op een moment dat die ploeg ineens serieus goed begint te draaien. Ze hebben daar het lek boven en de laatste vier wedstrijden gewonnen waaronder tegen PSV en Twente. En Feyenoord kon eerder dit seizoen thuis, ook zonder Pellè, ook niet winnen van Heerenveen.
Als daar drie punten worden weggehaald dan is dat eerder een enorme meevaller dan dat het vanzelfsprekend is.
Je zou ook kunnen zeggen dat het een groter probleem zou zijn als we 1 van onze verdedigers zouden missen. Is toch vooral de aanvalslinie daar die draait als een tierelier, middenveld en verdediging stelt imo niet zoveel voor.quote:Op woensdag 20 maart 2013 09:58 schreef Grifte het volgende:
[..]
Tuurlijk draaien ze even goed, maar dat ophemelen van hun gaat ook veel te ver. Alsof we geen kanshebben, bullshit.
Niemand die goals maakt tegen een Djuricic die er altijd wel eentje inprikt. En anders die Finbogarsson wel. Staan samen op 27 goals.quote:Op woensdag 20 maart 2013 09:52 schreef Gert het volgende:
[..]
Feyenoord treft Heerenveen helaas op een moment dat die ploeg ineens serieus goed begint te draaien. Ze hebben daar het lek boven en de laatste vier wedstrijden gewonnen waaronder tegen PSV en Twente. En Feyenoord kon eerder dit seizoen thuis, ook zonder Pellè, ook niet winnen van Heerenveen.
Als daar drie punten worden weggehaald dan is dat eerder een enorme meevaller dan dat het vanzelfsprekend is.
Lexus heeft zijn kools na de winterstop bewaard voor deze match, don't worry.quote:Op woensdag 20 maart 2013 10:00 schreef KnutdeIJsbeer het volgende:
[..]
Je zou ook kunnen zeggen dat het een groter probleem zou zijn als we 1 van onze verdedigers zouden missen. Is toch vooral de aanvalslinie daar die draait als een tierelier, middenveld en verdediging stelt imo niet zoveel voor.
Alleen is het verschil tussen Pelle en de 2e spits bij ons zo grootSerieus iedere eredivisieclub heeft een betere spits lopen.. Misschien was dat VI grapje gewoon zonder spits te spelen nog niet eens zo'n slechte optie
Ah, dus daarom verloren we van PSVquote:Op woensdag 20 maart 2013 10:03 schreef Aldo-MC het volgende:
[..]
Niemand die goals maakt tegen een Djuricic die er altijd wel eentje inprikt. En anders die Finbogarsson wel. Staan samen op 27 goals.
Zet daar ons totaal aantal gescoorde goals tegenover minus die van Pelle en je weet dat het een kansloze missie gaat worden.
Toen deed Pelle toch gewoon mee lamstraal.quote:Op woensdag 20 maart 2013 10:07 schreef KnutdeIJsbeer het volgende:
[..]
Ah, dus daarom verloren we van PSV![]()
Dank weer voor deze geweldige voetbalwijsheden Aldo
Ja en zelfs met Pelle was dat goal rekensommetje wat jij net introduceerde nogal genant voor Feyenoord niet? Doe toch niet zo dom debieltje.quote:Op woensdag 20 maart 2013 10:09 schreef Aldo-MC het volgende:
[..]
Toen deed Pelle toch gewoon mee lamstraal.
Wat voor punt probeer je nou eigenlijk te maken enorme faalnerd, enige dat ik stel dat zonder Pelle we nauwelijks doelpunten maken.quote:Op woensdag 20 maart 2013 10:10 schreef KnutdeIJsbeer het volgende:
[..]
Ja en zelfs met Pelle was dat goal rekensommetje wat jij net introduceerde nogal genant voor Feyenoord niet? Doe toch niet zo dom debieltje.
Pellè scoorde daar gewoon, of ben je dat alweer vergeten ouwe joodquote:Op woensdag 20 maart 2013 10:09 schreef Aldo-MC het volgende:
Of bedoel je uit voor de beker.
Ja dat was toch een succes met die Immers in de spits
Dat voetbalwedstrijden niet te voorspellen zijn door het maken van rekensommetjes. Dan hadden we gewonnen van PEC en verloren van PSV.quote:Op woensdag 20 maart 2013 10:13 schreef Aldo-MC het volgende:
[..]
Wat voor punt probeer je nou eigenlijk te maken enorme faalnerd, enige dat ik stel dat zonder Pelle we nauwelijks doelpunten maken.
Heerenveen uit ben je afhankelijk van die haagse kluns die sinds november niet gescoord heeft![]()
Daarbij hebben we de vorige wedstrijden zowel voor de beker als thuis ook niet gewonnen dus is er geen enkele reden voor blij gedoe.
Ben je nou achterlijk of doe je alleen achterlijk?quote:Op woensdag 20 maart 2013 10:15 schreef Grifte het volgende:
[..]
Pellè scoorde daar gewoon, of ben je dat alweer vergeten ouwe jood
in de jeugd scoorde hij ook veel, daarom is het ook onbegrijpelijk dat Immers daar elke week mag spelen.quote:Op woensdag 20 maart 2013 10:20 schreef elCholo het volgende:
De laatste keer dat Vilhena op 10 speelde scoorde die 2 keer. Het komt goed.
Boetius - Schaken - Cissequote:Op woensdag 20 maart 2013 10:29 schreef Cara het volgende:
Mensen vergeten wel dat Feyenoord nu vol zelfvertrouwen is en de spelers zich veel meer hebben ontwikkeld, terwijl Heerenveen vier wedstrijden geleden nog tegen degradatie vocht. Ik opteer voor schaken in de spits. Hun defensie is sloom en zwak
Is de Teen fit dan? Daarbij geloof ik eerder dat KGB dan Verhoek op rechtsbuiten zet, Cisse zit zelden bij de selectiequote:Op woensdag 20 maart 2013 10:31 schreef Harry15 het volgende:
[..]
Boetius - Schaken - Cisse
Die verdediging loopt zich helemaal scheel dan. Steekpassjes van Clasie en Vilhena, komt goed!
Ik verwacht dan ook Boetius - Immers - Schaken, maar ik vind dit wel een leuke suggestie. Cisse is wel weer fit toch?quote:Op woensdag 20 maart 2013 10:33 schreef Bombvis het volgende:
[..]
Is de Teen fit dan? Daarbij geloof ik eerder dat KGB dan Verhoek op rechtsbuiten zet, Cisse zit zelden bij de selectie
Hij is inderdaad fit zie ik, traint gewoon mee. Maar dan nog is hij minimaal 4e keus achter Boetiüs, Schaken, Verhoek & Goossens, denk niet dat we die nog in actie gaan zien voor Feyenoordquote:Op woensdag 20 maart 2013 10:34 schreef Harry15 het volgende:
[..]
Ik verwacht dan ook Boetius - Immers - Schaken, maar ik vind dit wel een leuke suggestie. Cisse is wel weer fit toch?
Zeker wel!quote:Op woensdag 20 maart 2013 00:28 schreef Grifte het volgende:
Niets is met Vermeegen het terugkijken waard.
Sowieso slaat die "sympathie-index" nergens op.quote:Op woensdag 20 maart 2013 11:17 schreef OProg het volgende:
http://www.ad.nl/ad/nl/56(...)en-nieuwe-fans.dhtml
Supporters waar je wat aan hebt maar niet heus.
$$$quote:Op woensdag 20 maart 2013 11:17 schreef OProg het volgende:
Supporters waar je wat aan hebt
Volgens die index had ajax 7.6 miljoen (!) supporters in Nederland (46%), dus dat geeft meteen een indicatie hoe serieus je die lijst moet nemen. Dat zou inhouden namelijk dat we in Nederland ruim 16.5 miljoen voetbalsupporters hebben, zie je het al voor je?quote:Op woensdag 20 maart 2013 11:17 schreef OProg het volgende:
Supporters waar je wat aan hebt maar niet heus.
Zelfs dat eigenlijk niet.quote:
Het gaat dan ook niet over supporters, maar over sympathie voor een club. Dat kunnen meerdere clubs zijn en men hoeft dus ook geen actief supporter of voetballiefhebber te zijn ofzo.quote:Op woensdag 20 maart 2013 11:20 schreef Bombvis het volgende:
[..]
Volgens die index had ajax 7.6 miljoen (!) supporters in Nederland (46%), dus dat geeft meteen een indicatie hoe serieus je die lijst moet nemen. Dat zou inhouden namelijk dat we in Nederland ruim 16.5 miljoen voetbalsupporters hebben, zie je het al voor je?
Oké, heb je gelijk in. We kunnen het denk ik wel eens worden dat die hele lijst te kansloos voor woorden is waaraan geen aandacht besteed zou moeten wordenquote:Op woensdag 20 maart 2013 11:22 schreef Tomatenboer het volgende:
[..]
Het gaat dan ook niet over supporters, maar over sympathie voor een club. Dat kunnen meerdere clubs zijn en men hoeft dus ook geen actief supporter of voetballiefhebber te zijn ofzo.
TV-gelden etc wordt op basis van die lijst verdeeld, allemaal van die sympathie-indexen waar een normaal denkend persoon zich van afkeert, maar blijkbaar zijn de hoge pietjes er van overtuigdquote:Op woensdag 20 maart 2013 11:24 schreef Bombvis het volgende:
[..]
Oké, heb je gelijk in. We kunnen het denk ik wel eens worden dat die hele lijst te kansloos voor woorden is waaraan geen aandacht besteed zou moeten worden
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |