quote:Resterend programma Feyenoord
Datum Wedstrijd
17 maart Feyenoord - FC Utrecht
30 maart SC Heerenveen - Feyenoord
5 april Feyenoord - VVV-Venlo
14 april RKC Waalwijk - Feyenoord
21 april Feyenoord - Vitesse
28 april Feyenoord - Heracles Almelo
5 mei ADO Den Haag - Feyenoord
12 mei Feyenoord - NAC Breda
Resterend programma PSV
Datum Wedstrijd
16 maart PSV - RKC Waalwijk
31 maart Roda JC Kerkrade - PSV
6 april Willem II - PSV
14 april PSV - Ajax
20 april AZ - PSV
27 april PSV - FC Groningen
5 mei PSV - NEC
12 mei FC Twente - PSV
Resterend programma Ajax
Datum Wedstrijd
17 maart AZ - Ajax
31 maart Ajax - NEC
7 april Ajax - Heracles Almelo
14 april PSV - Ajax
19 april Ajax - SC Heerenveen
27 april NAC Breda - Ajax
5 mei Ajax - Willem II
12 mei FC Groningen - Ajax
Resterend programma Vitesse
ADO Den Haag - Vitesse
Vitesse - PEC Zwolle
Vitesse - NAC Breda
Roda JC - Vitesse
Feyenoord - Vitesse
Vitesse - Willem II
RKC Waalwijk - Vitesse
Vitesse - VVV Venlo
Als het je de titel kost door, concentratie verlies, blessures, oververmoeid, arrogantie, whatever dan is dat een schijntjequote:Op maandag 18 maart 2013 14:41 schreef Scarface88 het volgende:
Waarom kut interlands? Levert Feyenoord wel ¤ 112.000 op.
Saai.quote:Op maandag 18 maart 2013 14:41 schreef Scarface88 het volgende:
Anders gesteld: ik denk dat de lijnrechters maanden lang in onduidelijkheid zitten welke witte lijnen ze nou in de gaten moeten houden.quote:
En dan nog op vrijdag ook, kutdagquote:Op maandag 18 maart 2013 14:52 schreef Grifte het volgende:
Weer pas over 3 weken naar de Kuip, kut interlands.
Wat een baas is hij toch ookquote:Graziano Pellè was zondag ondanks een kleine verkoudheid goedgemutst na de 2-1 zege van Feyenoord op FC Utrecht. De Italiaan scoorde, maar kreeg ook een gele kaart en is daardoor geschorst voor het uitduel met sc Heerenveen. Over zijn vervanger had Pellè zo zijn ideeën. "Misschien John Guidetti", grapte de spits. "Nee, we kunnen het wel opvangen. Er zijn genoeg goede spelers. Ze creëeren ook elke keer de kansen voor mij. Dat kunnen ze ook voor iemand anders."
Pellè, die zijn 21e treffer maakte, was niet helemaal tevreden over zijn optreden. "Ik was een beetje ziek de afgelopen dagen. Als ik fitter was, had ik er meer kunnen maken. Daryl Janmaat maakte de tweede goal van de Rotterdammers. Daar was Pellè blij mee, want hij had de rechtsback al eens streng toegesproken.
"Soms als die jongens bij de goal komen, Janmaat en Bruno Martins Indi, lijkt het wel of ze geil worden of zoiets. Ze willen zelf scoren. Dan word ik boos. Janmaat had het nu ook een keer. Hij schoot uit een moeilijke hoek en dat werd een corner. Daarna scoorde hij wel. Dan mag hij een gebaartje naar mij maken dat ik stil moet zijn", zei Pellè met zijn vinger voor zijn mond.
De clubtopscorer had een opmerkelijke uitleg voor de consternatie in het stadion, die ontstond toen het publiek dacht dat AZ gelijk had gemaakt tegen Ajax. "Ik dacht dat er iemand het veld op kwam. Misschien een streaker, maar dat was niet zo haha."
Na die vraag wilde de grieperige Pellè het stadion graag snel verlaten. Daar was de schare meisjes die zich voor de uitgang had verzameld het niet mee eens. Pellè twijfelde even, maar kon de gillende massa niet teleurstellen en poseerde toch nog voor wat foto's. Een kwartier later verliet hij De Kuip.
Begin dan net met afstuderen, wat dat betreft is een week dronken zijn wel kut gepland, maar ja, alles voor het goede doelquote:Op maandag 18 maart 2013 14:54 schreef SjaakBauer het volgende:
[..]
's Ochtends tentamen, daarna beginnen met zuipen en naar Rotterdam. Niks mis mee.
Omdat we nu in een fucking spannende competitie zitten.quote:Op maandag 18 maart 2013 14:41 schreef Scarface88 het volgende:
Oke.quote:Op maandag 18 maart 2013 15:25 schreef Veloso het volgende:
Jaaa... Ik hoorde die kids allemaal schreeuwen...
Alhoewel ik het een karig bedrag vind op 47k bezoekers, is het al een stuk meer dan vorig jaar en natuurlijk wel een prachtig bedragquote:Op maandag 18 maart 2013 15:20 schreef SjaakBauer het volgende:
Er is gisteren ruim 20000 euro opgehaald voor het Sophia.
Zoveel mensen die doorlopen zonder op of om te kijkenquote:Op maandag 18 maart 2013 15:29 schreef Bombvis het volgende:
[..]
Alhoewel ik het een karig bedrag vind op 47k bezoekers, is het al een stuk meer dan vorig jaar en natuurlijk wel een prachtig bedrag
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |