Dit heb ik ook altijd een mooie gevonden. Sneijdertje in 2010.quote:Op donderdag 21 maart 2013 00:19 schreef THEFXR het volgende:
[..]
Robben heeft ook roids genomen, daar kreeg hij weer blessures van, moest hij weer cortisonen laten spuiten en toen begon de cirkel weer opnieuw.....
Dan ben je ook lekker bezig.quote:''In mijn eerste jaar Real Madrid heb ik zelfs elke wedstrijd met een spuit gespeeld. Ik had last van mijn heup."
"Op de wedstrijddag kreeg ik een inspuiting, daarna kon ik twee dagen niet lopen. Pas na het EK van 2008 heb ik een aantal weken rust genomen en ging het over."
Heb het idee dat ze in Nederland wel wat verstandiger zijn met dit soort zaken. Wel dat ze een spuit zetten als het geen kwaad kan verder, maar niet dit soort idiote dingen.quote:Op donderdag 21 maart 2013 00:21 schreef OProg het volgende:
[..]
Dit heb ik ook altijd een mooie gevonden. Sneijdertje in 2010.
[..]
Dan ben je ook lekker bezig.
je bedoelt PSV en Ronaldo?quote:Op donderdag 21 maart 2013 00:24 schreef debeterebob het volgende:
[..]
Heb het idee dat ze in Nederland wel wat verstandiger zijn met dit soort zaken. Wel dat ze een spuit zetten als het geen kwaad kan verder, maar niet dit soort idiote dingen.
Cees-Rein van den Hoogenbandquote:
Tussen nog wel kijken en niet boeien zitten nog wel wat gradaties. organiserende instanties zouden op zijn minst hun best kunnen doen in de bestrijding van doping.quote:Op donderdag 21 maart 2013 00:19 schreef marcodej het volgende:
[..]
Uiteindelijk boeit toch niemand die doping? We zeggen allemaal 'foei' tegen de wielrenner, maar uiteindelijk willen we toch allemaal vermaakt worden? Zijn er minder mensen naar de 100m sprint gaan kijken sinds 1988 of de Balco-affaire? Staan er minder mensen langs de kant bij de Tour? Of zijn we allemaal minder sport gaan kijken na het Oost-Duitsland-drama?
en dat staat gelijk aan heel Nederland??quote:Op donderdag 21 maart 2013 00:28 schreef debeterebob het volgende:
[..]
Een trainer als Verbeek zie ik eerder zeggen dat ze op moeten donderen met een spuit
Wel een beetje voor de behoudende cultuur wat betreft spuiten zetten.quote:Op donderdag 21 maart 2013 00:31 schreef THEFXR het volgende:
[..]
en dat staat gelijk aan heel Nederland??
Uiteraard. Ik ben ook tegen doping, maar ondertussen blijf ik kijken en sta ik, zoals vanmiddag bij de finish van Dwars Door Vlaanderen, weer te springen voor de tv.quote:Op donderdag 21 maart 2013 00:29 schreef 0ne_of_the_few het volgende:
[..]
Tussen nog wel kijken en niet boeien zitten nog wel wat gradaties. organiserende instanties zouden op zijn minst hun best kunnen doen in de bestrijding van doping.
Ook als Voeckler had gewonnen?quote:Op donderdag 21 maart 2013 00:32 schreef marcodej het volgende:
[..]
Uiteraard. Ik ben ook tegen doping, maar ondertussen blijf ik kijken en sta ik, zoals vanmiddag bij de finish van Dwars Door Vlaanderen, weer te springen voor de tv.
gewoon wat meer spuiten, dan winnen we gewoon weer eens wat vaker.quote:Op donderdag 21 maart 2013 00:32 schreef debeterebob het volgende:
[..]
Wel een beetje voor de behoudende cultuur wat betreft spuiten zetten.
Ik ook hoor. Wielrennen blijft gewoon een mooie sport.quote:Op donderdag 21 maart 2013 00:32 schreef marcodej het volgende:
[..]
Uiteraard. Ik ben ook tegen doping, maar ondertussen blijf ik kijken en sta ik, zoals vanmiddag bij de finish van Dwars Door Vlaanderen, weer te springen voor de tv.
In zekere zin vind ik matchfixing nog veel erger dan doping. Met matchfixing wordt sport helemaal een farce.quote:Op woensdag 20 maart 2013 23:59 schreef 0ne_of_the_few het volgende:
[..]
Niet alleen matchfixing, vooral de doping.
Er zijn nu hele teams waarvan iedereen achteraf lacherig zegt dat ze massaal aan de dope zaten. Tot aan spelers aan toe. Consequenties heeft het niet. Maar als je ziet tot hoever een Armstrong terug in de tijd wordt opgejaagd, dan is een Juventus van 1996 in een veel grotere sport minstens net zo goed voorpagina nieuws.
Hebben ze een jaar of wat geleden ook gedaan en toen vonden ze niks. Benieuwd wat voor nieuwe opspoortechnieken ze nu dan hebbben.quote:
Hedrick, Timmer, Fabris, Wust en Bob?quote:Op donderdag 21 maart 2013 08:27 schreef Klopkoek het volgende:
Ze gaan dus Turijn hertesten. Zou mooi zijn als een paar schaatsers van hun voetstuk tuimelen.
Marianne Timmer boekt vast een vlucht naar Brazilië denk ikquote:Op donderdag 21 maart 2013 08:27 schreef Klopkoek het volgende:
Ze gaan dus Turijn hertesten. Zou mooi zijn als een paar schaatsers van hun voetstuk tuimelen.
Wie is er nou naïefquote:Affaire Rochus-Nadal blijft sudderen
De affaire tussen de Belgische ex-prof Christophe Rochus en Rafael Nadal blijft de gemoederen bezig houden. Nu was het oom Toni Nadal, die olie op het vuur gooide. ‘Die Rochus is ongemanierd, wat een naïeveling’, fulmineert de vertrouwensman en coach van de Spaanse wereldster op de website puntodebreak.com. ‘Rafa heeft nooit verboden middelen tot zich genomen en zal dat ook nooit doen. Het is ongelooflijk, dat zo’n dwaas iets dergelijks heeft durven te verkondigen.’
In januari had de oudste van de Rochus-broers via een radio-interview de knuppel in het hoenderhok gegooid. ‘Natuurlijk zit doping in de tenniswereld’, verklaarde hij destijds. Rochus noemde de lange afwezigheid van Nadal en de Zweed Robin Söderling verdacht. ‘Het blijven geruchten, maar toch stelt iedereen zich dezelfde vraag. Hoe kan het dat Nadal zeldzaam goed is op Roland Garros en een maand later zogezegd niet meer kan spelen? Dat is verdacht, maar er zijn geen bewijzen.’
Nadat Nadal had gezegd het onbegrijpelijk te vinden, dat zulke beschuldigingen doodleuk mogen worden gepubliceerd was het nu de beurt aan oom Toni om elk gerucht in de kiem te smoren en de boodschapper ervan langs te geven. Maar van de invoering van een biologisch paspoort in de tennissport had Toni Nadal merkwaardig genoeg nog niet gehoord. ‘Biologisch paspoort? Ik weet niet wat dat is, ik weet niets over doping. Het wordt tijd dat de topsporter niet als een crimineel wordt behandeld. Maak de resultaten van controles openbaar. Uitstekend, maar probeer ook eens respect op te brengen voor topatleten.’
Tennis.nl
Ik word zo moe van dit soort mongolen.quote:
Ga er maar vanuit dat het niet veel gaat opleveren.quote:Op donderdag 21 maart 2013 08:27 schreef Klopkoek het volgende:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |