Een groene Suzuki Jimny en daarna een Ford Fiesta...quote:Op woensdag 20 maart 2013 21:07 schreef Descendent het volgende:
[..]
Rooie Seat Ibiza toevallig?
Had ik voor me met 60 op een 100 weg; zat niet eens een bejaarde in maar een kerel van een jaartje of 30.
Vandaag was vooroordeelbevestigingsdag:
Ik had vandaag: 1 bumperklever; één doorgetrokken streep inhaler; één die iemand volkomen onnodig over het verdrijvingsvlak inhaalde en één die met 150 aan kwam scheuren terwijl de linker- en rechterbaan 90 reden wegens drukte....... en raad es??
Allemaal Audi's.
wisselbaan?quote:Op donderdag 21 maart 2013 19:02 schreef Piles het volgende:
De hele A1 vanuit Amsterdam stond stil, en de wisselbaan was leeg. Waarom snappen mensen het niet
Niet deze domme, nutteloze discussie weer alsjeblieft. Dank.quote:
mwah, ik kom niet uit Belgie en wist ook niet wat een wisselstrook is/was..quote:Op vrijdag 22 maart 2013 13:04 schreef Anne het volgende:
sararaats komt uit België en bevindt zichzelf niet zo vaak (of vrijwel nooit) op de (Nederlandse) snelweg, dus volgens mij was het een gemeende vraag van haar wat een wisselbaan/strook inhoudt.
Die andere discussie gaan we hier inderdaad niet voeren.
Wat Marco zegt.quote:Op vrijdag 22 maart 2013 13:10 schreef Marco001 het volgende:
[..]
mwah, ik kom niet uit Belgie en wist ook niet wat een wisselstrook is/was..
Wijsneusquote:Op vrijdag 22 maart 2013 12:44 schreef RealBizkit666 het volgende:
[..]
Baan vervangen door strook...
http://nl.wikipedia.org/wiki/Wisselstrook
Sorry, ben er zo aan gewendquote:
Na mijn wijzigingen kent Wikipedia inderdaad de term wisselbaan. Daarvoor ging het altijd over wisselstroken in het gehele artikel en vond je niet het artikel als je op wisselbaan zocht.quote:
Helder. Ik ben meteen overtogen.quote:Op vrijdag 22 maart 2013 17:07 schreef Descendent het volgende:
Stadsbussen!(sommige in elk geval; dwz de bestuurders ervan....)
Mooi; dan hoef ik verder ook niets uit te leggen.quote:
Maak er maar nooit vanquote:Op vrijdag 22 maart 2013 13:04 schreef Anne het volgende:
sararaats komt uit België en bevindt zichzelf niet zo vaak (of vrijwel nooit) op de (Nederlandse) snelweg, dus volgens mij was het een gemeende vraag van haar wat een wisselbaan/strook inhoudt.
Die andere discussie gaan we hier inderdaad niet voeren.
quote:
quote:Op vrijdag 22 maart 2013 20:59 schreef Descendent het volgende:
[..]
Mooi; dan hoef ik verder ook niets uit te leggen.
Ah oke, enfin, dit was voor mij hooguit lastig, maar voor hun gevaarlijk. Als ze zich zo onbewust van de omgeving zijn acht ik ze in staat om midden op een 80 weg nog stil te gaan staan.quote:Op woensdag 20 maart 2013 20:15 schreef Marco001 het volgende:
[..]
Hier heb je niet zo'n taxipas hoor..
65+ers krijgen hier alleen korting op het OV.
Je hebt wel een regiotaxipas, maar die krijgt lang niet iedereen.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |