SPOILER: Transferbeleid 2012-2013Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Oh.
Feyenoord heeft al 8 pingels gehad, echter maar 5 benutquote:Op maandag 18 maart 2013 11:49 schreef tammepiet het volgende:
Twente & ADO 7 pingels.
Fey. 5.
...
Ajax 1.
Ach zaken als bal in het gezicht van Alderweireld, penalty, Alderweireld doet expres zijn armen helemaal strak tegen zijn lijf, penalty.quote:Op maandag 18 maart 2013 11:49 schreef tammepiet het volgende:
Twente & ADO 7 pingels.
Fey. 5.
...
Ajax 1.
true, maar het is wel opvallend. Gisteren was gewooon beschamend om te zien.quote:Op maandag 18 maart 2013 11:53 schreef 16meter het volgende:
De arbitrage in Nederland is van een triest niveau, maar laten we ons niet verlagen tot Calimero-gedrag. Dat past meer bij andere clubs.
Maar als de bal via de eigen voet tegen een hand komt, mag het weer wel...quote:Op maandag 18 maart 2013 11:52 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Om maar te zwijgen over:ik hoorde het geluid van een handsbal
.
AZ heeft 3 keer hands gemaakt in de beker, moet allemaal kunnen johquote:Op maandag 18 maart 2013 11:55 schreef rechtsom het volgende:
[..]
Maar als de bal via de eigen voet tegen een hand komt, mag het weer wel...
Die gaan we missen.quote:Op maandag 18 maart 2013 11:57 schreef tammepiet het volgende:
Nu alsnog kampioen worden. Die winnende penal krijgen we uit bij Groningen in de 92e minuut.
ze lijken nu overal minder te fluiten. PSV - RKC is ook geen kaart gevallen, bij Feyenoord hadden ze ook een strafschop kunnen krijgen en qua tackles lieten ze ook overal wat meer toe. Net zoals vorige week, blijkbaar hebben ze zich toch wat aangetrokken van de kritiek.quote:Op maandag 18 maart 2013 11:38 schreef HeatWave het volgende:
[..]
vrijwel nooit, ik zeg niet keihard dat die overtreding op Hoesen 100% een penalty was, maar je kan hem prima geven, omlaag trekken een een schop in 16...
Hij had wel geel kunnen geven aan Altidore voor die overtreding op Poulsen, daar was geen bal in het spelquote:Op maandag 18 maart 2013 12:01 schreef Adames het volgende:
[..]
ze lijken nu overal minder te fluiten. PSV - RKC is ook geen kaart gevallen, bij Feyenoord hadden ze ook een strafschop kunnen krijgen en qua tackles lieten ze ook overal wat meer toe. Net zoals vorige week, blijkbaar hebben ze zich toch wat aangetrokken van de kritiek.
Ik heb me in ieder geval niet geergerd aan de scheids
Ik wil, waarom krijgt Altidore een waarschuwing ipv een kaart als hij zonder aanleiding schopt, daarna 2 ajacieden een gele kaart en bij de volgende overtreding van AZ gaat hij weer waarschuwen. Dat is inconsequent en tegen de spelregels.quote:Op maandag 18 maart 2013 12:01 schreef Adames het volgende:
[..]
ze lijken nu overal minder te fluiten. PSV - RKC is ook geen kaart gevallen, bij Feyenoord hadden ze ook een strafschop kunnen krijgen en qua tackles lieten ze ook overal wat meer toe. Net zoals vorige week, blijkbaar hebben ze zich toch wat aangetrokken van de kritiek.
Die corner was natuurlijk nooit gekomen als Schone de bal niet zo dom had terug gekopt.quote:Op maandag 18 maart 2013 12:03 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Ik wil, waarom krijgt Altidore een waarschuwing ipv een kaart als hij zonder aanleiding schopt, daarna 2 ajacieden een gele kaart en bij de volgende overtreding van AZ gaat hij weer waarschuwen. Dat is inconsequent en tegen de spelregels.
Corner waar de 1-2 uitviel was niet over de lijn en no fucking way dat kuipers dat had kunnen zien, maar hij besluit een corner te geven, waarom precies? nadeel van de twijfel?
Wat is je punt precies?quote:Op maandag 18 maart 2013 12:03 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Ik wil, waarom krijgt Altidore een waarschuwing ipv een kaart als hij zonder aanleiding schopt, daarna 2 ajacieden een gele kaart en bij de volgende overtreding van AZ gaat hij weer waarschuwen. Dat is inconsequent en tegen de spelregels.
Corner waar de 1-2 uitviel was niet over de lijn en no fucking way dat kuipers dat had kunnen zien, maar hij besluit een corner te geven, waarom precies? nadeel van de twijfel?
Dat scheidsen teveel beinvloedenquote:
Ja en nu?quote:Op maandag 18 maart 2013 12:12 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Dat scheidsen teveel beinvloeden.
Net als die rode kaart van Nani, die goal van Milan waar iemand 2 handen hands maakt etc..
Wat een baas was dat op VMquote:Op maandag 18 maart 2013 12:25 schreef Ranja_Ranja het volgende:
[..]
Anita komt net boven het doek uit
Ik heb me in eerste instantie ook geirriteerd aan de arbitrage, totdat ik ook tot deze constatering kwam. Ik heb liever dat de scheidsrechters wat 'Engelser' gaan fluiten, wat ze nu ook lijken te doen. Neemt de kans op inconsistentie wel een beetje toe, maar ik denk(/hoop) dat dit teniet wordt gedaan doordat het spelbeeld er nog veel meer van verbeterd.quote:Op maandag 18 maart 2013 12:01 schreef Adames het volgende:
[..]
ja, prima, helemaal voor.quote:Op maandag 18 maart 2013 12:49 schreef Gwunnik het volgende:
[..]
Ik heb me in eerste instantie ook geirriteerd aan de arbitrage, totdat ik ook tot deze constatering kwam. Ik heb liever dat de scheidsrechters wat 'Engelser' gaan fluiten, wat ze nu ook lijken te doen. Neemt de kans op inconsistentie wel een beetje toe, maar ik denk(/hoop) dat dit teniet wordt gedaan doordat het spelbeeld er nog veel meer van verbeterd.
Denk ook dat als dit de 'nieuwe' manier van fluiten is, het een paar speelrondes gaat duren voordat iedereen eraan gewend is. Ik moe(s)t er ook aan wennen, maar als er op deze manier wat minder mietig wordt gespeeld dan teken ik ervoor... beetje bikkelen en minder zeiken!
Vermeer moet eerst maar eens goed gaan keepenquote:Op maandag 18 maart 2013 13:11 schreef kurk_droog het volgende:
Simpel, Vermeer moet voortaan de bal duidelijk op de plek houden waar die hem had zodat de scheids kan kijken
Doe nou niet joh. We worden toch kampioen en hebben zo'n zeikerig calimero gedrag als supporters niet nodig.quote:Op maandag 18 maart 2013 12:03 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Zijn oude niveau heeft hij zeker wel, speelt bij Jong Ajax alsof hij nooit geblesseerd is geweest.quote:Op maandag 18 maart 2013 14:10 schreef 16meter het volgende:
Zou wel mooi zijn als Boilesen weer z'n oude niveau haalt en Blind kan doorschuiven naar CVM.
Alderweireld kan gewoon geen grote sterke spitsen dekken.quote:Op maandag 18 maart 2013 14:08 schreef Iwanius het volgende:
Ik heb andermaal gezien hoe Blind en Toby Alderweireld op die momenten dat het er toedoet (en dan bedoel ik met name Toby Alderweireld) en als het erop aankomt gewoon geen mandekking kan spelen of goed kan inschatten. Bijna elke keer zie ik hem verdedigen alsof hij voor de eerste keer in de verdediging staat. Of hij loopt weg van de man die hij direct moet verdedigen of hij sjokt maar 1/2 mee met een spits die op dreef is,maar echt moeite doen die speler af te stoppen is er niet bij.
Wat is dat toch met hem?
Nee dat vind ik ook wel prima, en terecht Kutdwerg moet zich een leren beheersen. Typisch PSV, tis zo'n warme club, maar de spelers rossen je het liefst dood op het veldquote:Op maandag 18 maart 2013 14:13 schreef tammepiet het volgende:
Ben ik de enige die verheugd is met een onderzoek naar Mertens? Over 3 speelrondes valt psv uit.
Ik vond het ook al vreemd dat er bij Studio Sport niets over werrd gezegd. Hij maakte toch een duidelijk slaande beweging.quote:Op maandag 18 maart 2013 14:13 schreef tammepiet het volgende:
Ben ik de enige die verheugd is met een onderzoek naar Mertens? Over 3 speelrondes valt psv uit.
Goed om te horen.quote:Op maandag 18 maart 2013 14:13 schreef j0rdiiii het volgende:
Zijn oude niveau heeft hij zeker wel, speelt bij Jong Ajax alsof hij nooit geblesseerd is geweest.
Helaas is Depay minstens net zo goed. Alleen krijgt die zoals bij PSV gewoon is nooit een kans.quote:Op maandag 18 maart 2013 14:14 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Nee dat vind ik ook wel prima, en terecht Kutdwerg moet zich een leren beheersen. Typisch PSV, tis zo'n warme club, maar de spelers rossen je het liefst dood op het veld.
Officieel bevestigd op vi.nl nu.quote:Op maandag 18 maart 2013 14:14 schreef TIM-846 het volgende:
[..]
Ik vond het ook al vreemd dat er bij Studio Sport niets over werrd gezegd. Hij maakte toch een duidelijk slaande beweging.
Ja, maar bijv zo'n Toivoinen, meteen weer een overtreding maken die eigenlijk rood moet zijn, Pieters met zijn glasgedoe,Strootman met zijn doorgesnoven blik, Bommel die eigenlijk geel moet krijgen voor op komen dagen. Stuk voor stuk echt ettertjes, en niet in de goeie zin van het woord.quote:Op maandag 18 maart 2013 14:14 schreef TIM-846 het volgende:
[..]
Helaas is Depay minstens net zo goed. Alleen krijgt die zoals bij PSV gewoon is nooit een kans.
Nee hoor, Valentijn Driessen krijgt er ook een harde plasser van.quote:Op maandag 18 maart 2013 14:13 schreef tammepiet het volgende:
22. Gewoon niet goed genoeg, toen hij wel fit was overtuigde hij ook niet.quote:Op maandag 18 maart 2013 14:40 schreef Assassin92 het volgende:
Toivomaki, kwam als een gróót talent binnen, was lang geblesseerd en trapt nu wat rond bij Almere. Best sneu, hoe oud is hij nou?
Hij is nooit als echt groot talent bestempeldquote:Op maandag 18 maart 2013 14:40 schreef Assassin92 het volgende:
Toivomaki, kwam als een gróót talent binnen, was lang geblesseerd en trapt nu wat rond bij Almere. Best sneu, hoe oud is hij nou?
Toen hij binnen kwam wel. Niet zoals Fischer, klopt, maar wel iemand die op termijn het eerste ging halen.quote:Op maandag 18 maart 2013 14:52 schreef LitmanenAFCA het volgende:
[..]
Hij is nooit als echt groot talent bestempeld
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |