quote:Op maandag 18 maart 2013 13:31 schreef Enneacanthus_Obesus het volgende:
[..]
Daarom moet je ook maar je handen thuis houden en niet mensen met spuug besmeren.
Dus het is een ouderwets geval van boontje komt om zijn loontje. Moeten we medelijden gaan hebben met deze zuiger?quote:
Welnee.quote:Op maandag 18 maart 2013 13:33 schreef Richestorags het volgende:
[..]
Dus het is een ouderwets geval van boontje komt om zijn loontje. Moeten we medelijden gaan hebben met deze zuiger?
quote:Op maandag 18 maart 2013 13:33 schreef Richestorags het volgende:
[..]
ouderwets geval van boontje komt om zijn loontje.
Precies dit. Logische reactie van het standbeeld en die andere kerel moet niet miepen.quote:Op maandag 18 maart 2013 13:07 schreef theguyver het volgende:
zwak of niet zwak,
je blijft gewoon met de tengels van iemand af.
deze mijnheer zat gewoon uit te lokken, en had deze klap kunnen verwachten.
en aan het filmpje te zien... viel de tik nog redelijk mee.. wie kaatst kan de bal verwachten.
Een natte vinger in je oor krijgen van iemand die je niet kant zal door vrijwel iedereen als 'crossing the line' worden ervaren. Dat er misschien 1 iemand op elke 1000 mensen is die dat niet bezwaarlijk vindt doet niet af aan het feit dat die man had kunnen zien aankomen dat het standbeeld het grensoverschrijdend gedrag zou vinden.quote:Op maandag 18 maart 2013 13:10 schreef theunderdog het volgende:
[..]
Of dat de crossing the line is, dat is voor iedereen verschillend.
idd, kerel dacht joepie kan iemand lekker pesten, en zijn werk verstoren.quote:Op maandag 18 maart 2013 13:40 schreef Operc het volgende:
[..]
Precies dit. Logische reactie van het standbeeld en die andere kerel moet niet miepen.
[..]
Een natte vinger in je oor krijgen van iemand die je niet kant zal door vrijwel iedereen als 'crossing the line' worden ervaren. Dat er misschien 1 iemand op elke 1000 mensen is die dat niet bezwaarlijk vindt doet niet af aan het feit dat die man had kunnen zien aankomen dat het standbeeld het grensoverschrijdend gedrag zou vinden.
Ik wel.quote:Op maandag 18 maart 2013 14:08 schreef gelly het volgende:
Met al die voorstanders hier snap ik dan de ophef over dit niet zo :
Ok, ik dacht dat je vervelende mensen gewoon klappen mocht geven maar kennelijk zijn daar dus regels aan verbonden. Kan ik die ergens lezen ?quote:Op maandag 18 maart 2013 14:40 schreef jogy het volgende:
[..]
Ik wel.
één klap door één persoon =/= meerder beuken en schoppen door meerdere mensen. Lijkt me logisch.
Hoho of het mág is een tweede. Dat moet een eventuele rechter maar uitwijzen eventueel icm dit beeldmateriaal. Dat er een hoop mensen begríp voor kunnen opbrengen, ja, dat lees ik wel veelvuldig in dit topic ja.quote:Op maandag 18 maart 2013 14:41 schreef gelly het volgende:
[..]
Ok, ik dacht dat je vervelende mensen gewoon klappen mocht geven maar kennelijk zijn daar dus regels aan verbonden. Kan ik die ergens lezen ?
Je snapt niet dat iemand in een opwelling 1 tik geven minder erg is dan iemand door blijven schoppen als die al knock-out is gegaan?quote:Op maandag 18 maart 2013 14:41 schreef gelly het volgende:
[..]
Ok, ik dacht dat je vervelende mensen gewoon klappen mocht geven maar kennelijk zijn daar dus regels aan verbonden. Kan ik die ergens lezen ?
Ja hoor, vast wel. Naast het artikel waarin staat dat de wereld niet zwart wit is en er verschillende niveaus aan actie/reactie zitten. Op zich zou die bibliotheek zich ergens tussen je oren moeten bevinden.quote:Op maandag 18 maart 2013 14:41 schreef gelly het volgende:
[..]
als 1 van de slachtoffers hier een natte vinger bij 1 van de daders in zijn oor had gestoken dan was het bijna een vergelijkbare situatie geweestquote:Op maandag 18 maart 2013 14:08 schreef gelly het volgende:
Met al die voorstanders hier snap ik dan de ophef over dit niet zo :
Nou als je niet beter zou weten zou ik toch zweren dat het om hetzelfde filmpje ging.quote:Op maandag 18 maart 2013 14:54 schreef sp3c het volgende:
[..]
als 1 van de slachtoffers hier een natte bij 1 van de daders in zijn oor had gestoken dan was het bijna een vergelijkbare situatie geweest
troll
ik snap de verwarringquote:Op maandag 18 maart 2013 14:56 schreef De_Kardinaal het volgende:
[..]
Nou als je niet beter zou weten zou ik toch zweren dat het om hetzelfde filmpje ging.
Ok. Dus een natte vinger in het oor rechtvaardigt iemand op z'n kaak slaan met allerhande risico's en zelfs de dood tot gevolg. Dan weet ik dat. Waar kan ik de handleiding vinden van wanneer je wel en niet iemand op z'n bakkes mag slaan vanwege vervelend gedrag ?quote:Op maandag 18 maart 2013 14:54 schreef sp3c het volgende:
[..]
als 1 van de slachtoffers hier een natte bij 1 van de daders in zijn oor had gestoken dan was het bijna een vergelijkbare situatie geweest
Flutmod.quote:troll
quote:Op maandag 18 maart 2013 09:49 schreef ShaoliN het volgende:
[..]
Als hij zijn vinger in zijn bakkes steekt en vervolgens in je oor, dan had ik hem vol in zijn klote geschopt.
Ach je hebt ook gelijk ook. Volgende keer als een kleuter een kiezelsteen tegen je jas aan gooit ben je gerechtigd om dat kutkind in de fik te steken en zijn ouders om te brengen. Is ook vergelijkbaar.quote:Op maandag 18 maart 2013 15:00 schreef gelly het volgende:
[..]
Ok. Dus een natte vinger in het oor rechtvaardigt iemand op z'n kaak slaan met allerhande risico's en zelfs de dood tot gevolg. Dan weet ik dat. Waar kan ik de handleiding vinden van wanneer je wel en niet iemand op z'n bakkes mag slaan vanwege vervelend gedrag ?
als je er een handleiding voor nodig hebt zou ik het niet doenquote:Op maandag 18 maart 2013 15:00 schreef gelly het volgende:
[..]
Ok. Dus een natte vinger in het oor rechtvaardigt iemand op z'n kaak slaan met allerhande risico's en zelfs de dood tot gevolg. Dan weet ik dat. Waar kan ik de handleiding vinden van wanneer je wel en niet iemand op z'n bakkes mag slaan vanwege vervelend gedrag ?
quote:[..]
Flutmod.
Nogmaals, of het mag dat weet ik niet, ik ben geen jurist of rechter. Maar dat je het doet kan ik me van alles bij voorstellen.quote:Op maandag 18 maart 2013 15:01 schreef gelly het volgende:
Als iemand mij met een lijnrechtersvlag in m'n maag prikt, mag ik dan ook hard uithalen bijvoorbeeld ?
Ja, dat zou jij ook doen zegmaar.quote:Op maandag 18 maart 2013 15:02 schreef Luigi het volgende:
[..]
Nogmaals, of het mag dat weet ik niet, ik ben geen jurist of rechter. Maar dat je het doet kan ik me van alles bij voorstellen.
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |