Ik wel.quote:Op maandag 18 maart 2013 14:08 schreef gelly het volgende:
Met al die voorstanders hier snap ik dan de ophef over dit niet zo :
Ok, ik dacht dat je vervelende mensen gewoon klappen mocht geven maar kennelijk zijn daar dus regels aan verbonden. Kan ik die ergens lezen ?quote:Op maandag 18 maart 2013 14:40 schreef jogy het volgende:
[..]
Ik wel.
één klap door één persoon =/= meerder beuken en schoppen door meerdere mensen. Lijkt me logisch.
Hoho of het mág is een tweede. Dat moet een eventuele rechter maar uitwijzen eventueel icm dit beeldmateriaal. Dat er een hoop mensen begríp voor kunnen opbrengen, ja, dat lees ik wel veelvuldig in dit topic ja.quote:Op maandag 18 maart 2013 14:41 schreef gelly het volgende:
[..]
Ok, ik dacht dat je vervelende mensen gewoon klappen mocht geven maar kennelijk zijn daar dus regels aan verbonden. Kan ik die ergens lezen ?
Je snapt niet dat iemand in een opwelling 1 tik geven minder erg is dan iemand door blijven schoppen als die al knock-out is gegaan?quote:Op maandag 18 maart 2013 14:41 schreef gelly het volgende:
[..]
Ok, ik dacht dat je vervelende mensen gewoon klappen mocht geven maar kennelijk zijn daar dus regels aan verbonden. Kan ik die ergens lezen ?
Ja hoor, vast wel. Naast het artikel waarin staat dat de wereld niet zwart wit is en er verschillende niveaus aan actie/reactie zitten. Op zich zou die bibliotheek zich ergens tussen je oren moeten bevinden.quote:Op maandag 18 maart 2013 14:41 schreef gelly het volgende:
[..]
als 1 van de slachtoffers hier een natte vinger bij 1 van de daders in zijn oor had gestoken dan was het bijna een vergelijkbare situatie geweestquote:Op maandag 18 maart 2013 14:08 schreef gelly het volgende:
Nou als je niet beter zou weten zou ik toch zweren dat het om hetzelfde filmpje ging.quote:Op maandag 18 maart 2013 14:54 schreef sp3c het volgende:
[..]
als 1 van de slachtoffers hier een natte bij 1 van de daders in zijn oor had gestoken dan was het bijna een vergelijkbare situatie geweest
troll
ik snap de verwarringquote:Op maandag 18 maart 2013 14:56 schreef De_Kardinaal het volgende:
[..]
Nou als je niet beter zou weten zou ik toch zweren dat het om hetzelfde filmpje ging.
Ok. Dus een natte vinger in het oor rechtvaardigt iemand op z'n kaak slaan met allerhande risico's en zelfs de dood tot gevolg. Dan weet ik dat. Waar kan ik de handleiding vinden van wanneer je wel en niet iemand op z'n bakkes mag slaan vanwege vervelend gedrag ?quote:Op maandag 18 maart 2013 14:54 schreef sp3c het volgende:
[..]
als 1 van de slachtoffers hier een natte bij 1 van de daders in zijn oor had gestoken dan was het bijna een vergelijkbare situatie geweest
Flutmod.quote:troll
quote:Op maandag 18 maart 2013 09:49 schreef ShaoliN het volgende:
[..]
Als hij zijn vinger in zijn bakkes steekt en vervolgens in je oor, dan had ik hem vol in zijn klote geschopt.
Ach je hebt ook gelijk ook. Volgende keer als een kleuter een kiezelsteen tegen je jas aan gooit ben je gerechtigd om dat kutkind in de fik te steken en zijn ouders om te brengen. Is ook vergelijkbaar.quote:Op maandag 18 maart 2013 15:00 schreef gelly het volgende:
[..]
Ok. Dus een natte vinger in het oor rechtvaardigt iemand op z'n kaak slaan met allerhande risico's en zelfs de dood tot gevolg. Dan weet ik dat. Waar kan ik de handleiding vinden van wanneer je wel en niet iemand op z'n bakkes mag slaan vanwege vervelend gedrag ?
als je er een handleiding voor nodig hebt zou ik het niet doenquote:Op maandag 18 maart 2013 15:00 schreef gelly het volgende:
[..]
Ok. Dus een natte vinger in het oor rechtvaardigt iemand op z'n kaak slaan met allerhande risico's en zelfs de dood tot gevolg. Dan weet ik dat. Waar kan ik de handleiding vinden van wanneer je wel en niet iemand op z'n bakkes mag slaan vanwege vervelend gedrag ?
quote:[..]
Flutmod.
Nogmaals, of het mag dat weet ik niet, ik ben geen jurist of rechter. Maar dat je het doet kan ik me van alles bij voorstellen.quote:Op maandag 18 maart 2013 15:01 schreef gelly het volgende:
Als iemand mij met een lijnrechtersvlag in m'n maag prikt, mag ik dan ook hard uithalen bijvoorbeeld ?
Ja, dat zou jij ook doen zegmaar.quote:Op maandag 18 maart 2013 15:02 schreef Luigi het volgende:
[..]
Nogmaals, of het mag dat weet ik niet, ik ben geen jurist of rechter. Maar dat je het doet kan ik me van alles bij voorstellen.
En een grensrechtervlaggetje in je maag ? Als iemand je vriendin lastigvalt, jou uitscheldt ?quote:Op maandag 18 maart 2013 15:02 schreef sp3c het volgende:
[..]
als je er een handleiding voor nodig hebt zou ik het niet doen
ja als een willekeurige vreemde ongevraagd een vinger in mijn oor steekt dan krijgt hij van mij een klap op zijn hoofd ja
Het is iig goed om te lezen dat jij ook van mening bent dat je vervelend gedrag mag beantwoorden met geweld. Ik begrijp dan enkel niet waarom je in andere topics iets totaal anders beweert.quote:Op maandag 18 maart 2013 15:06 schreef sp3c het volgende:
grapje is leuk maar dat kereltje ging gewoon te ver en wie zijn billen brand moet op de blaren zitten
Je hebt gelijk in dat laatste filmpje was het levende standbeeld ook duidelijk minder goed. Die bewoog heel wat meer.quote:Op maandag 18 maart 2013 14:59 schreef sp3c het volgende:
[..]
ik snap de verwarring
je hebt mannen en vrouwen en minstens 1 klap ... lijkt heel erg op elkaar maar je moet de aantallen eens proberen te turven
ik zag het ook niet direct, daarom reageerde ik zo laat want ik pakte pen en papier en heb ik het nog minstens 5x gekeken en ik ben tot de conclusie gekomen dat het toch echt wel heel erg anders is allemaal
waarom zou iemand mij met een grensrechtervlaggetje in mijn maag steken???quote:Op maandag 18 maart 2013 15:06 schreef gelly het volgende:
[..]
En een grensrechtervlaggetje in je maag ? Als iemand je vriendin lastigvalt, jou uitscheldt ?
voorbeeld van die andere topics?quote:Op maandag 18 maart 2013 15:07 schreef gelly het volgende:
[..]
Het is iig goed om te lezen dat jij ook van mening bent dat je vervelend gedrag mag beantwoorden met geweld. Ik begrijp dan enkel niet waarom je in andere topics iets totaal anders beweert.
hoe kom je erbij dat hij geen andere optie had?quote:Op maandag 18 maart 2013 15:08 schreef gelly het volgende:
Het is ook schandalig natuurlijk dat de man geen andere optie had dan de kerel voor z'n bek te meppen. Puur uit zelfverdediging, dat zie je zo.
Ik probeer mij een beeld te vormen van wanneer je iemand op z'n bakkes mag slaan. We hebben dus de vinger in het oor. In alle andere gevallen is het zinloos geweld ?quote:Op maandag 18 maart 2013 15:09 schreef sp3c het volgende:
[..]
waarom zou iemand mij met een grensrechtervlaggetje in mijn maag steken???
als een willekeurige vreemde dat zonder reden zou doen op straat dan zou ik daar ook pissig van worden ja
Als je het naderhand op youtube zet zullen de meeste mensen het wel met je eens zijn!quote:Op maandag 18 maart 2013 15:09 schreef Luigi het volgende:
Jezus Christus te paard gelly wat ben je toch ook een zeikhomo zo af en toe he. Man man man. Zelfs een pacifist als ik zou je met liefde bewerken met een stuk hout en een roestige spijker als je zo loopt te zuigen en trollen als nu.
Als je een link naar dit topic erbij doet zal zelfs Ghandi zich een stoeprandhapactie kunnen voorstellen gok ik zo.quote:Op maandag 18 maart 2013 15:10 schreef jogy het volgende:
[..]
Als je het naderhand op youtube zet zullen de meeste mensen het wel met je eens zijn!
Ik kan het ook prima begrijpen, ik begrijp anderen niet die in andere topics van mening zijn dat geweld nooit gerechtvaardigd is en hier doodleuk beweren dat ze hetzelfde zouden doen.quote:Op maandag 18 maart 2013 15:09 schreef Luigi het volgende:
Jezus Christus te paard gelly wat ben je toch ook een zeikhomo zo af en toe he. Man man man. Zelfs een pacifist als ik zou je met liefde bewerken met een stuk hout en een roestige spijker als je zo loopt te zuigen en trollen als nu.
Wat ben jij een vies en ongelooflijk naar mannetje zeg. In mijn topic over Stivan de kopschopper kwam je al met het filmpje van de straatartiest aanzetten en je post het filmpje uit je OP alleen maar om je eigenlijke punt te kunnen maken, namelijk met betrekking tot dit filmpje. Over de rug van het slachtoffer uit de parkeergarage. Ik weet niet of je je eigen filmpje wel goed hebt bekeken maar de mannen provoceren zelf en het slachtoffer zegt daar wat van en wordt vervolgens in elkaar getrapt, en ze blijven doortrappen. Wagelijk naar mannetjequote:Op maandag 18 maart 2013 14:08 schreef gelly het volgende:
nee als je een grensrechtervlaggetje in iemand zijn oor steekt dan zou het me ook niets verbazen als je een klap krijgtquote:Op maandag 18 maart 2013 15:10 schreef gelly het volgende:
[..]
Ik probeer mij een beeld te vormen van wanneer je iemand op z'n bakkes mag slaan. We hebben dus de vinger in het oor. In alle andere gevallen is het zinloos geweld ?
Help mij even Spec.
En een kopschop, wanneer mag dat ?quote:Op maandag 18 maart 2013 15:11 schreef sp3c het volgende:
[..]
nee als je een grensrechtervlaggetje in iemand zijn oor steekt dan zou het me ook niets verbazen als je een klap krijgt
Och jongen toch, hier heb je een tissue.quote:Op maandag 18 maart 2013 15:11 schreef Richestorags het volgende:
[..]
Wat ben jij een vies en ongelooflijk naar mannetje zeg. In mijn topic over Stivan de kopschopper kwam je al met het filmpje van de straatartiest aanzetten en je post het filmpje uit je OP alleen maar om je eigenlijke punt te kunnen maken, namelijk met betrekking tot dit filmpje. Over de rug van het slachtoffer uit de parkeergarage. Ik weet niet of je je eigen filmpje wel goed hebt bekeken maar de mannen provoceren zelf en het slachtoffer zegt daar wat van en wordt vervolgens in elkaar getrapt, en ze blijven doortrappen. Wagelijk naar mannetje
als iemand je leven of je werk in dit geval dwarsboomt is een corrigerende tik op zijn plaats.quote:Op maandag 18 maart 2013 15:10 schreef gelly het volgende:
[..]
Ik probeer mij een beeld te vormen van wanneer je iemand op z'n bakkes mag slaan. We hebben dus de vinger in het oor. In alle andere gevallen is het zinloos geweld ?
Help mij even Spec.
quote:Op maandag 18 maart 2013 15:07 schreef gelly het volgende:
[..]
Het is iig goed om te lezen dat jij ook van mening bent dat je vervelend gedrag mag beantwoorden met geweld. Ik begrijp dan enkel niet waarom je in andere topics iets totaal anders beweert.
quote:
voorbeeld?quote:Op maandag 18 maart 2013 15:11 schreef gelly het volgende:
[..]
Ik kan het ook prima begrijpen, ik begrijp anderen niet die in andere topics van mening zijn dat geweld nooit gerechtvaardigd is en hier doodleuk beweren dat ze hetzelfde zouden doen.
als iemand jou tegen je kop schopt dan mag je van mij tegen zijn/haar kop schoppenquote:
In alle zinloos geweld topic van de laatste maanden waar nooit aan de onschuld van het slachtoffer getwijfeld wordt en de dader per definitie een hersenloze kopschopper is die zinloos geweld toepast , en je als een domme idioot bestempeld wordt als je ook maar durft te suggeren dat het slachtoffer zelf een aandeel in z'n mishandeling had ?quote:
quote me eens?quote:Op maandag 18 maart 2013 15:16 schreef gelly het volgende:
[..]
In alle zinloos geweld topic van de laatste maanden waar nooit aan de onschuld van het slachtoffer getwijfeld wordt en de dader per definitie een hersenloze kopschopper is die zinloos geweld toepast , en je als een domme idioot bestempeld wordt als je ook maar durft te suggeren dat het slachtoffer zelf een aandeel in z'n mishandeling had ?
Je denkt toch niet dat ik iets van jou aanneem?quote:Op maandag 18 maart 2013 15:13 schreef gelly het volgende:
[..]
Och jongen toch, hier heb je een tissue.
En dan kom je met zo'n filmpje aanzettenquote:In alle zinloos geweld topic van de laatste maanden waar nooit aan de onschuld van het slachtoffer getwijfeld wordt en de dader per definitie een hersenloze kopschopper is die zinloos geweld toepast , en je als een domme idioot bestempeld wordt als je ook maar durft te suggeren dat het slachtoffer zelf een aandeel in z'n mishandeling had ?
Als je moeder beledigt wordt of wanneer hij een snoepje van je steelt. Oh, en je vriendin aankijkt natuurlijk.quote:
en er is een groot verschil tussen iemaqnd die op de grond ligt een paar rake klappen en trappen uitdelen.quote:Op maandag 18 maart 2013 15:16 schreef gelly het volgende:
[..]
In alle zinloos geweld topic van de laatste maanden waar nooit aan de onschuld van het slachtoffer getwijfeld wordt en de dader per definitie een hersenloze kopschopper is die zinloos geweld toepast , en je als een domme idioot bestempeld wordt als je ook maar durft te suggeren dat het slachtoffer zelf een aandeel in z'n mishandeling had ?
quote:
quote:Op zondag 17 maart 2013 14:52 schreef sp3c het volgende:
net als met het amateurvoetbal, zal mij een zorg zijn als die kereltjes met elkaar op de vuist gaan maar met zijn allen de scheidsrechter in elkaar trimmen vind ik zachtjes gezegd een beetje raar
Nee, veel regels zijn ongeschreven regels, en de ongeschreven regels terzake leren de meeste mensen in hun jeugd. De meeste kinderen horen van hun moeder dat je nooit mag slaan of hooguit ter zelfverdediging, maar de meest jongetjes komen er al snel achter dat er etterbakken zijn die misbruik maken van die regel. In dat geval is lid 3 sub a van toepassing, die mogelijkheid van pro-actieve zelfverdediging toelaat: Je deelt uit, met gematigd geweld, zodat de etter de grens weet en het niet escaleert en echte zelfverdediging niet nodig is.quote:Op maandag 18 maart 2013 14:41 schreef gelly het volgende:
[..]
heb je hem zelf niet gelezen?quote:
Hij had een meisje lastig gevallen en 1 van die jongens uitgescholden. Als een natte vinger in een oor reden voor mishandeling mag zijn dan dat zeker lijkt me.quote:Op maandag 18 maart 2013 15:18 schreef Richestorags het volgende:
En dan kom je met zo'n filmpje aanzetten. Welk aandeel had het slachtoffer in godsnaam in zijn eigen mishandeling?
nee die jongens vielen dat meisje lastig en hij zei er wat van, lijkt me niet helemaal een vergelijkbare situatiequote:Op maandag 18 maart 2013 15:20 schreef gelly het volgende:
[..]
Hij had een meisje lastig gevallen en 1 van die jongens uitgescholden. Als een natte vinger in een oor reden voor mishandeling mag zijn dan dat zeker lijkt me.
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |