Dit inderdaad. Net als uitgaansgeweld. Sommige lieden krijgen bijna een hartverzakking als iemand na het stappen in elkaar wordt gebeukt. Dat terwijl er al sinds mensenheugenis klappen worden uitgedeeld in het uitgaanscircuit.quote:Op zondag 17 maart 2013 14:24 schreef YazooW het volgende:
Er zijn meer dan 1 miljoen amateurvoetballers, natuurlijk gebeurt er wel eens wat. Laat je verder ook niet zo gek maken door de media, dit speelt al jaren, pas na de dood van Richard Nieuwenhuizen wordt er aandacht aan besteedt in de landelijke media.
Het jammere van dit alles is dat veel mensen denken dat er nu een enorme stijging gaande is van geweldsincidenten rondom het amateurvoetbal, daardoor kan het voorkomen dat mensen stoppen met voetballen of ouders hun kinderen verbieden op voetbal te gaan terwijl dat eigenlijk helemaal nergens op slaat.quote:Op zondag 17 maart 2013 14:27 schreef KoosVogels het volgende:
[..]
Dit inderdaad. Net als uitgaansgeweld. Sommige lieden krijgen bijna een hartverzakking als iemand na het stappen in elkaar wordt gebeukt. Dat terwijl er al sinds mensenheugenis klappen worden uitgedeeld in het uitgaanscircuit.
Helemaal waar. Je constateert ook terecht dat het vergrootglas nu op het voetbal ligt. Want met een miljoen spelers gebeurt er natuurlijk wel eens wat. Thats life.quote:Op zondag 17 maart 2013 14:31 schreef YazooW het volgende:
[..]
Het jammere van dit alles is dat veel mensen denken dat er nu een enorme stijging gaande is van geweldsincidenten rondom het amateurvoetbal, daardoor kan het voorkomen dat mensen stoppen met voetballen of ouders hun kinderen verbieden op voetbal te gaan terwijl dat eigenlijk helemaal nergens op slaat.
lol wat een onzinquote:Op zondag 17 maart 2013 14:27 schreef KoosVogels het volgende:
[..]
Dit inderdaad. Net als uitgaansgeweld. Sommige lieden krijgen bijna een hartverzakking als iemand na het stappen in elkaar wordt gebeukt. Dat terwijl er al sinds mensenheugenis klappen worden uitgedeeld in het uitgaanscircuit.
Natuurlijk is het raar. Ik snap het best als jij je afschuw uit wil spreken over dit soort zaken. Maar wat het kopschoppen. Dat is erg, absoluut, maar denk jij dat men zich tijdens andere gevechten aan bepaalde regels houden? Dat de kop wordt ontzien?quote:Op zondag 17 maart 2013 14:52 schreef sp3c het volgende:
[..]
lol wat een onzin
sommige lieden krijgen 'bijna een hartverzakking' als er iemand door een groepje malloten schijnbaar voor de lol in elkaar wordt gebeukt tot hij bewusteloos op de grond ligt waarna ze nog een paar keer tegen zijn kop schoppen om vervolgens gezellig nog een laatste biertje te pakken ergens
dat vinden mensen schokkend
go figure
net als met het amateurvoetbal, zal mij een zorg zijn als die kereltjes met elkaar op de vuist gaan maar met zijn allen de scheidsrechter in elkaar trimmen vind ik zachtjes gezegd een beetje raar
doet dat er wat toe?quote:Op zondag 17 maart 2013 14:56 schreef KoosVogels het volgende:
[..]
Natuurlijk is het raar. Ik snap het best als jij je afschuw uit wil spreken over dit soort zaken. Maar wat het kopschoppen. Dat is erg, absoluut, maar denk jij dat men zich tijdens andere gevechten aan bepaalde regels houden? Dat de kop wordt ontzien?
jij mag ook antwoorden iddquote:
Natuurlijk doet dat er wat toe. Persoonlijk word ik namelijk erg moe van al die wereldvreemde figuren die denken dat Nederland naar de klote gaat omdat er een keer iemand in elkaar wordt gebeukt.quote:
nee dat doet er niet toequote:
die figuren bestaan ook echt alleen in jouw hoofdquote:Persoonlijk word ik namelijk erg moe van al die wereldvreemde figuren die denken dat Nederland naar de klote gaat omdat er een keer iemand in elkaar wordt gebeukt.
De maatschappelijke verontwaardiging is je ontgaan, begrijp ik.quote:Op zondag 17 maart 2013 15:07 schreef sp3c het volgende:
die figuren bestaan ook echt alleen in jouw hoofd
jij bent ook de enige die het er constant over heeft geloof ik
wel de_guidance, of je leest hier de topics nooit goedquote:Op zondag 17 maart 2013 15:08 schreef De_Guidance het volgende:
Nou nee sp3c, of je leest hier de topics nooit.
nee die is me niet ontgaanquote:Op zondag 17 maart 2013 15:08 schreef KoosVogels het volgende:
[..]
De maatschappelijke verontwaardiging is je ontgaan, begrijp ik.
Maar goed, laat ook maar.
quote:Op zondag 17 maart 2013 15:08 schreef sp3c het volgende:
[..]
wel de_guidance, of je leest hier de topics nooit goed
Lees jij de topics wel?quote:Op zondag 17 maart 2013 15:08 schreef sp3c het volgende:
[..]
wel de_guidance, of je leest hier de topics nooit goed
mij om het evenquote:
de meestequote:
Valt het kwartje inmiddels?quote:Op zondag 17 maart 2013 15:09 schreef sp3c het volgende:
[..]
nee die is me niet ontgaan
als je de rest van mijn post leest dan zie je zelfs dat ik die verontwaardiging zelfs heel goed kan begrijpen
ah dus maatschappelijke verontwaardiging is hetzelfde als 'Nederland gaat naar de klote omdat er iemand in elkaar is gebeukt!!!!!!'quote:
Nogmaals, lees jij de topics in NWS wel eens door?quote:Op zondag 17 maart 2013 15:11 schreef sp3c het volgende:
[..]
ah dus maatschappelijke verontwaardiging is hetzelfde als 'Nederland gaat naar de klote omdat er iemand in elkaar is gebeukt!!!!!!'
nogmaals ... wat een onzin
nogmaals, ja ik lees de meeste topics in NWS doorquote:Op zondag 17 maart 2013 15:13 schreef KoosVogels het volgende:
[..]
Nogmaals, lees jij de topics in NWS wel eens door?
haha okquote:Ik begrijp dat het grappig en tof is om nu te doen alsof je neus bloedt, maar ik neem aan dat je zelf ook wel beter weet.
Daar heb je gelijk in en dat is zonde. Maar de toegenomen berichtgeving over dit soort zaken zorgen ook voor positieve aspecten. En die zijn van groter belang dan de negatieve aspecten.quote:Op zondag 17 maart 2013 14:31 schreef YazooW het volgende:
[..]
Het jammere van dit alles is dat veel mensen denken dat er nu een enorme stijging gaande is van geweldsincidenten rondom het amateurvoetbal, daardoor kan het voorkomen dat mensen stoppen met voetballen of ouders hun kinderen verbieden op voetbal te gaan terwijl dat eigenlijk helemaal nergens op slaat.
Geen idee, het enige wat op dit moment bekend is is dat het om 2 broers van 15 en 20 gaat die wonen aan de Agaatlaan in Leiden.quote:Op zondag 17 maart 2013 20:02 schreef betyar het volgende:
Topic loopt niet echt storm, zullen wel gewone Hollandse jongens zijn geweest anders was dit topic al een reeks geweest.
Het is erg genoeg dat er al die jaren zo weinig aandacht aan is besteed. Alsof dit normaal is, wat hier gebeurt. Wat mij betreft melden we voortaan elk voorval op pagina 101 van Teletekst en de voorpagina van de krant; net zolang tot dit fenomeen is uitgeroeid.quote:Op zondag 17 maart 2013 14:24 schreef YazooW het volgende:
Er zijn meer dan 1 miljoen amateurvoetballers, natuurlijk gebeurt er wel eens wat. Laat je verder ook niet zo gek maken door de media, dit speelt al jaren, pas na de dood van Richard Nieuwenhuizen wordt er aandacht aan besteedt in de landelijke media.
Mee eens hoor.quote:Op zondag 17 maart 2013 20:24 schreef Elfletterig het volgende:
[..]
Het is erg genoeg dat er al die jaren zo weinig aandacht aan is besteed. Alsof dit normaal is, wat hier gebeurt. Wat mij betreft melden we voortaan elk voorval op pagina 101 van Teletekst en de voorpagina van de krant; net zolang tot dit fenomeen is uitgeroeid.
Ik ben al in zoveel hokjes aanwezig dat ik ook in het hokje "wereldvreemd" van die Fok!clown wil.quote:Op zondag 17 maart 2013 22:04 schreef Lavenderr het volgende:
[..]
Mee eens hoor.
Maar blijkbaar ben je wereldvreemd als je dit erg vindt.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |