Voor de statistiekfreaks heeft Piles een overzichtje met stats gemaakt: Piles' statsquote:In memoriam: SebasserOp zondag 15 november 2009 bereikte ons het droevige bericht dat KSC'er van het eerste uur Sebasser op veel te jonge leeftijd is overleden na een slopende ziekte. Tussen 6 maart 2007 en 2 november 2009 dronk hij hier regelmatig een bakkie mee.
Sebasser, rust in vrede.

De term is meeeeten.quote:
Wel uit de buurt van mijn stenenverzameling toch?quote:Op zondag 17 maart 2013 23:08 schreef Stuart het volgende:
[..]
Ja met niemand om mij heen
Precies zoals ik het wil
hahahaquote:Op zondag 17 maart 2013 23:08 schreef MPG het volgende:
[..]
Ik vind van niet, maar als 'ze' iemand van 86 al een ouwe l*l vinden, ben ik het blijkbaar wel...
Zou kunnen dat ik die zooi omver heb geschoptquote:Op zondag 17 maart 2013 23:11 schreef -Engel- het volgende:
[..]
Wel uit de buurt van mijn stenenverzameling toch?
quote:Op zondag 17 maart 2013 23:11 schreef -Engel- het volgende:
[..]
De term is meeeeten.
[..]
[..]
hahaha![]()
Meeten dan?quote:Op zondag 17 maart 2013 23:11 schreef -Engel- het volgende:
[..]
De term is meeeeten.
[..]
[..]
hahaha![]()
Jij wilde datenquote:
dan kom ik bij jou wonen hoorquote:Op zondag 17 maart 2013 23:12 schreef Stuart het volgende:
[..]
Zou kunnen dat ik die zooi omver heb geschopt
Dat mag hoor. Als je maar stil bentquote:
quote:
hoezo????quote:Op zondag 17 maart 2013 23:12 schreef Stuart het volgende:
Ik ben erin geluisd trouwens met die lapo. Als ik weer lapo heb binnen de komende 48 uur dan open ik niet
Ik heb geloof ik al 5x achter elkaar lapo gehad dit weekend. Dat vinden de mensen hier niet tofquote:
Ja maar..... ik let daar nooit zo op..... ik vind t ook niet zo boeiend.... behalve als ik een rijtje van 10 ofzo kan makenquote:Op zondag 17 maart 2013 23:16 schreef Stuart het volgende:
[..]
Ik heb geloof ik al 5x achter elkaar lapo gehad dit weekend. Dat vinden de mensen hier niet tof
Een rijtje van 10 dan moet het wel absurd rustig zijn. Dan ben je tegen jezelf aan het pratenquote:Op zondag 17 maart 2013 23:17 schreef -Engel- het volgende:
[..]
Ja maar..... ik let daar nooit zo op..... ik vind t ook niet zo boeiend.... behalve als ik een rijtje van 10 ofzo kan makendan vind ik dat het ook mijn lapo is
Daar doe ik niet aan, sorryquote:
dat noem ik mijn persoonlijke yt-reeksquote:Op zondag 17 maart 2013 23:17 schreef Stuart het volgende:
[..]
Een rijtje van 10 dan moet het wel absurd rustig zijn. Dan ben je tegen jezelf aan het praten
quote:Op zondag 17 maart 2013 23:18 schreef Stuart het volgende:
[..]
Daar doe ik niet aan, sorry![]()
Dan kan ik niet eens meer normaal over straat als ik in NL ben
Tsss wel me beetje lekker maken en dan niets he... niet lief... nikkie haalt gauw fotos uit fotoboek morgenquote:Op zondag 17 maart 2013 23:18 schreef Stuart het volgende:
[..]
Daar doe ik niet aan, sorry![]()
Dan kan ik niet eens meer normaal over straat als ik in NL ben
lekker ja... die zat bij ons in de maakcq kraak tquote:
sinds ik weet waar ie over gaat vind ik m n stuk minder ghettoquote:
Zo oud ben je toch niet???quote:Op zondag 17 maart 2013 23:21 schreef D. het volgende:
Ik denk dat ik jullie kinders maar met rust ga laten en mijn oude lijf ten ruste ga leggen
Blijft gewoon grappig dat liedjequote:Op zondag 17 maart 2013 23:21 schreef -Engel- het volgende:
[..]
lekker ja... die zat bij ons in de maakcq kraak t
Geniet van je luisterboek opa en welterusten alvastquote:Op zondag 17 maart 2013 23:21 schreef D. het volgende:
Ik denk dat ik jullie kinders maar met rust ga laten en mijn oude lijf ten ruste ga leggen
De oudst aanwezige hierquote:Op zondag 17 maart 2013 23:24 schreef Nikkie_86 het volgende:
[..]
weet ik maar omdat je zei oude lijf...
LDGquote:Op zondag 17 maart 2013 23:21 schreef littledrummergirl het volgende:
[..]
sinds ik weet waar ie over gaat vind ik m n stuk minder ghetto
slaap lekker!quote:Op zondag 17 maart 2013 23:25 schreef D. het volgende:
[..]
De oudst aanwezige hier
Anyway, tot weer weer
Slaap lekker Engeltjequote:
Nope.quote:
ja?quote:
dat heb ik alleen eerder op mn telefoon gehad als mn wifi hapertquote:
Harde reload geprobeerd?quote:
quote:
Hoe doe ik dat in FF?quote:Op zondag 17 maart 2013 23:34 schreef MPG het volgende:
[..]
Harde reload geprobeerd?
cache als es leeggemieterd?
ctrl + F5quote:
Sorry flash.. ik kan je er niet mee helpen ben ik bang hihi als ik je help is heel je pc naar zn grootje...quote:
Waar zeg ik neequote:
Kun je geen andere browser gebruikenquote:
Ja en zodra ik dan weer inlog zit ik in dezelfde shitquote:
T was ook geen ja... graag of niet ben nu in zoen bui... dus tja moet wat aan gedaan worden...quote:Op zondag 17 maart 2013 23:39 schreef MPG het volgende:
[..]
Waar zeg ik nee?
Ik was alleen ff verrast door je vraag
Kan de layout verneukt zijn die je gebruiktquote:Op zondag 17 maart 2013 23:40 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Ja en zodra ik dan weer inlog zit ik in dezelfde shit
Ikke niet hoor flash... ik vind je wel lief..quote:Op zondag 17 maart 2013 23:43 schreef Dr_Flash het volgende:
Fok wil mij gewoon kwijt, oke. Kun je ook gewoon zeggen.
quote:Op zondag 17 maart 2013 23:40 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Kom danquote:Op zondag 17 maart 2013 23:41 schreef Nikkie_86 het volgende:
[..]
T was ook geen ja... graag of niet ben nu in zoen bui... dus tja moet wat aan gedaan worden...
yesssss zoenen met mpg woehoeeeeh we zijn met half uur wel terug...quote:
Hopelijk lost het zich vanzelf op. Welterusten Flesquote:
Heb je een andere browser geprobeerd Fles? Niemand hier gebruikt FF volgens mij namelijk. Misschien kun je het anders melden in BUG en mogelijk dat je daar een nuttige reactie krijgtquote:Op maandag 18 maart 2013 00:07 schreef Dr_Flash het volgende:
Sterf. Echt. Ik heb hier niet om gevraagd, ineens is de hele bloedhoere zooi naar de hoere en en er is NIETS wat ik eraan kan doen, maar niemand ander heeft dit probleem. Krijg allemaal vet de tering
FF is inderdaad een vrij veel gebruikte browser, dat klopt. Opera ken ik alleen van naam, heb ik zelf nog nooit gebruikt. Ik gebruik Safari (Mac) en op Windows had ik standaard IE. Maar goed, dat is allemaal niet belangrijk.quote:Op maandag 18 maart 2013 00:16 schreef Dr_Flash het volgende:
Ff is een meer dan doodnormale browser en daarop moer het gewoon werken. Maar voor de volledigheid, op Opera hetzelfde gezeik
quote:(i) Top 20 in de KoffieSC-reeks op 17-03-2013 (i)
Plaats / aantal berichten / gebruiker
01. 512 Stuart
02. 233 -Engel-
03. 180 D.
04. 159 Toekito
05. 099 Nikkie_86
06. 057 KapiteinGasthof
07. 046 crv
08. 043 MPG
09. 042 Koen66
10. 038 Sammers
11. 035 goldfinger1963
12. 032 JJH
13. 032 Miniem
14. 031 DaMart
15. 029 Dr_Flash
16. 026 suikertaartje
17. 014 douche-eendje
18. 012 Tropanzia
19. 010 Rafeiro
20. 009 Bos81
Reeks-statistieken!
Ik had het gewoon zelf stuk gemaaktquote:Op zondag 17 maart 2013 23:40 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.nee echt, ik haat herfst maar voetbal meer
Sukkelquote:Op maandag 18 maart 2013 07:02 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Ik had het gewoon zelf stuk gemaakteoa gaar goor guur kut hoerig vinkje bij CSS
Stu was onder invloedquote:Op maandag 18 maart 2013 07:52 schreef DaMart het volgende:
Goedemorgen.
Vanwaar deze narcistische TT?.
gaat het weer een beetjequote:
zit je nu met jezelf te lullenquote:Op maandag 18 maart 2013 07:02 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Ik had het gewoon zelf stuk gemaakteoa gaar goor guur kut hoerig vinkje bij CSS
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.There are 2 Situations that drives an man Crazy: With and without wife
Wanneer een man de deur van zijn auto voor zijn vrouw openhoud is of de auto nieuw of zijn vrouw
Sorry, mind closed until further notice🍷
ehm... wat?quote:De politie is op zoek naar de vrouw, die samen er, met haar man en twee kinderen, met een flinke som geld vandoor is gegaan.
mogguh wokquote:
ca va, c'est lundiquote:
vreselijk he martquote:Op maandag 18 maart 2013 08:56 schreef DaMart het volgende:
Wat een mistroostig weer vandaag... regen is saai.
Ik wil lente... met zonnestralen, vogels die vrolijk fluiten, bomen en struiken die weer groen worden, vrouwen die in rokjes en strakke t-shirts lopen (quote:
op de vrouwen na wil ik hetzelfde...alleen ben ik zobizo geen fan van mister winter...quote:Op maandag 18 maart 2013 09:01 schreef DaMart het volgende:
[..]
Ik wil lente... met zonnestralen, vogels die vrolijk fluiten, bomen en struiken die weer groen worden, vrouwen die in rokjes en strakke t-shirts lopen ().... ik ben fan van de winter, maar daar hebben we wel even genoeg van gehad nu
.
depri-weerquote:Op maandag 18 maart 2013 08:56 schreef DaMart het volgende:
Wat een mistroostig weer vandaag... regen is saai.
mijne ook niet, heb geen talenknobbel eerder taalalzheimerquote:Op maandag 18 maart 2013 08:59 schreef Nikkie_86 het volgende:
[..]
Uhhh zo goed is mn frans niet meer... hihi
QFT met name het rokjes weerquote:Op maandag 18 maart 2013 09:01 schreef DaMart het volgende:
[..]
Ik wil lente... met zonnestralen, vogels die vrolijk fluiten, bomen en struiken die weer groen worden, vrouwen die in rokjes en strakke t-shirts lopen ().... ik ben fan van de winter, maar daar hebben we wel even genoeg van gehad nu
.
wat jij er neer zette maak ik al niks van haha duits en engels gaat redelijk maar frans nee die hoeft er niet bij van mij....quote:Op maandag 18 maart 2013 09:03 schreef crv het volgende:
[..]
mijne ook niet, heb geen talenknobbel eerder taalalzheimer
ik moet wel, maar kost me heel erg veel moeitequote:Op maandag 18 maart 2013 09:04 schreef Nikkie_86 het volgende:
[..]
wat jij er neer zette maak ik al niks van haha duits en engels gaat redelijk maar frans nee die hoeft er niet bij van mij....
Wat hebben mannen met rokjes... weet je hoe onhandig die dingen zijn??? En heel irritant zitten enzo..quote:
Ik vind het gewoon bij de juiste vrouwen leuk en vroljik staan en het is voor mij een teken van lente/zomerquote:Op maandag 18 maart 2013 09:05 schreef Nikkie_86 het volgende:
[..]
Wat hebben mannen met rokjes... weet je hoe onhandig die dingen zijn??? En heel irritant zitten enzo..
Wij dragen ze niet, wij kijken gewoon graag naar vrouwen die ze dragenquote:Op maandag 18 maart 2013 09:05 schreef Nikkie_86 het volgende:
[..]
Wat hebben mannen met rokjes... weet je hoe onhandig die dingen zijn??? En heel irritant zitten enzo..
maar waarom zitten ze dan irritant?quote:Op maandag 18 maart 2013 09:05 schreef Nikkie_86 het volgende:
[..]
QFTquote:Op maandag 18 maart 2013 09:08 schreef DaMart het volgende:
[..]
Wij dragen ze niet, wij kijken gewoon graag naar vrouwen die ze dragen.
mits gedragen door "right-shaped-ladies"quote:Op maandag 18 maart 2013 09:08 schreef DaMart het volgende:
[..]
Wij dragen ze niet, wij kijken gewoon graag naar vrouwen die ze dragen.
mogguh Toekquote:
LoLaquote:
Ja koortsig nog steeds maar die van Sander is nu wel een hele graad gedaan *wauw*quote:
Zullen we het daar niet over hebben..quote:
ik ben al koffie halenquote:Op maandag 18 maart 2013 09:53 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
Zullen we het daar niet over hebben..
Ik heb donderdag een concert en mag niet ziek worden
Sowieso mogen mama's dat niet
mooi, loop even en neem voor mij ook meequote:
Ja doeg, jij ging koffie halen luie aapquote:Op maandag 18 maart 2013 09:58 schreef Toekito het volgende:
[..]
mooi, loop even en neem voor mij ook mee
ik moet me scheren ik weetquote:Op maandag 18 maart 2013 10:01 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
Ja doeg, jij ging koffie halen luie aap
alleen lola mag dat, even voor de goeie ordequote:
Yeah right...als k t zeg doe je t ook....quote:Op maandag 18 maart 2013 10:10 schreef Toekito het volgende:
[..]
alleen lola mag dat, even voor de goeie orde
nee johquote:Op maandag 18 maart 2013 10:12 schreef Nikkie_86 het volgende:
[..]
Yeah right...als k t zeg doe je t ook....
quote:
quote:Op maandag 18 maart 2013 10:12 schreef Nikkie_86 het volgende:
[..]
Yeah right...als k t zeg doe je t ook....
noem je mij nou slaaf van de vrouwen?quote:Op maandag 18 maart 2013 10:15 schreef Nikkie_86 het volgende:
[..]
Denk zelfs dat t veel vrouwen lukt haha....
nou slaaf gaat wel ver... maar je doet veel voor t vrouwelijk schoon...quote:Op maandag 18 maart 2013 10:16 schreef Toekito het volgende:
[..]
noem je mij nou slaaf van de vrouwen?
daar gaat mijn reputatie hier.....ik daal steeds verder af naar niveau Mart en MPGquote:Op maandag 18 maart 2013 10:17 schreef Nikkie_86 het volgende:
[..]
nou slaaf gaat wel ver... maar je doet veel voor t vrouwelijk schoon...
2 woorden 7 letters...quote:Op maandag 18 maart 2013 10:18 schreef Toekito het volgende:
[..]
daar gaat mijn reputatie hier.....ik daal steeds verder af naar niveau Mart en MPG
fuck offquote:Op maandag 18 maart 2013 10:22 schreef Nikkie_86 het volgende:
[..]
Ja... tis engels en ik zeg t vaak tegen je...
moet ik jou nou ook al gaan onderwijzen?quote:Op maandag 18 maart 2013 10:18 schreef Toekito het volgende:
[..]
daar gaat mijn reputatie hier.....ik daal steeds verder af naar niveau Mart en MPG
quote:Op maandag 18 maart 2013 10:24 schreef wel.o.k het volgende:
[..]
moet ik jou nou ook al gaan onderwijzen?
Doe dat maar wokje...quote:Op maandag 18 maart 2013 10:24 schreef wel.o.k het volgende:
[..]
moet ik jou nou ook al gaan onderwijzen?
rijk wijfquote:Op maandag 18 maart 2013 10:27 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
Laat ik eens wijs mijn mond houden
rondje apotheek/drogist en even tanken
daaag lola tot strakkiesquote:Op maandag 18 maart 2013 10:27 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
Laat ik eens wijs mijn mond houden
rondje apotheek/drogist en even tanken
goed weer om als zolderautist hele dag binnen te zittenquote:
Binnen??? Buiten bedoel je lekker zonnetje...quote:Op maandag 18 maart 2013 10:38 schreef Toekito het volgende:
[..]
goed weer om als zolderautist hele dag binnen te zitten
ik kijk wel uitquote:Op maandag 18 maart 2013 10:39 schreef Nikkie_86 het volgende:
[..]
Binnen??? Buiten bedoel je lekker zonnetje...
ja dat zou ook nog kunnen... maar goed je moet nog naar je date toe???quote:
date? krijgen we dat weer.....naar kapper en idd sjoelen met div. FOK!kers.quote:Op maandag 18 maart 2013 10:44 schreef Nikkie_86 het volgende:
[..]
ja dat zou ook nog kunnen... maar goed je moet nog naar je date toe???
I know. Zal niet vaak gebeuren hoorquote:
quote:Op maandag 18 maart 2013 06:57 schreef Koen66 het volgende:
[..]
Jezus, Stuart
Goede morgen allemaal vanaf Schiphol
Van het liedjequote:Op maandag 18 maart 2013 07:52 schreef DaMart het volgende:
Goedemorgen.
Vanwaar deze narcistische TT?.
inteelt?quote:Op maandag 18 maart 2013 10:48 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Hey![]()
Ik kom ff de inteeltchat verrijken
er ligt hier sneeuwquote:Op maandag 18 maart 2013 10:39 schreef Nikkie_86 het volgende:
[..]
Binnen??? Buiten bedoel je lekker zonnetje...
oh wou zeggen als bij Nikkie de zo schijnt dan bij jou ookquote:
heb ook niet gezegd dat het een romantische date was???quote:Op maandag 18 maart 2013 10:47 schreef Toekito het volgende:
[..]
date? krijgen we dat weer.....naar kapper en idd sjoelen met div. FOK!kers.
nee maar je kent de RoddelKSC toch?quote:Op maandag 18 maart 2013 11:08 schreef Nikkie_86 het volgende:
[..]
heb ook niet gezegd dat het een romantische date was???
Geen inteelt hier voor zover ik weet...quote:Op maandag 18 maart 2013 10:48 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Hey![]()
Ik kom ff de inteeltchat verrijken
ik doe niks, ik kijk tv (gisteren in slaap gevallenquote:
wat wenst u voor koffie meneer ?quote:
wat niet is ....quote:Op maandag 18 maart 2013 11:08 schreef Nikkie_86 het volgende:
[..]
heb ook niet gezegd dat het een romantische date was???
kloptquote:
quote:
mooi tochquote:
sjoelen kan een behoorlijk geile sport zijn hoorquote:
veel plezierquote:Op maandag 18 maart 2013 11:32 schreef Nikkie_86 het volgende:
Nikkie is er weg van om te werken doei doei
jup achter iemand staan en er tegenaan rijden om uitleg te geven over sjoelen ofzo....quote:Op maandag 18 maart 2013 11:32 schreef crv het volgende:
[..]
sjoelen kan een behoorlijk geile sport zijn hoor
bijvoorbeeldquote:Op maandag 18 maart 2013 11:33 schreef Nikkie_86 het volgende:
[..]
jup achter iemand staan en er tegenaan rijden om uitleg te geven over sjoelen ofzo....
LDG hoekt me meteen neer.....quote:Op maandag 18 maart 2013 11:33 schreef Nikkie_86 het volgende:
[..]
jup achter iemand staan en er tegenaan rijden om uitleg te geven over sjoelen ofzo....
quote:
hebben ze je door ?quote:Op maandag 18 maart 2013 12:12 schreef Toekito het volgende:
Politie Amsterdam Amstelland belde me....
te laat, der is al een nieuwe pausquote:
geloof er geen reet van, waarschijnlijk controleerden ze waar je wasquote:
Ja, logisch, anders zou je argwaan krijgenquote:Op maandag 18 maart 2013 12:23 schreef Toekito het volgende:
Ik heet geen Dorsma volgens mij....maar ze wilde niet zeggen wat er was en mijn vraag naar Vledder vonden ze niet grappig.
Het zal wel over die moord op Picornie gaanquote:Op maandag 18 maart 2013 12:26 schreef crv het volgende:
[..]
Ja, logisch, anders zou je argwaan krijgen
dat ze je überhaupt op het spoor zijn gekomenquote:Op maandag 18 maart 2013 12:27 schreef Toekito het volgende:
[..]
Het zal wel over die moord op Picornie gaan
dikke knuffel voor sjefquote:Op maandag 18 maart 2013 12:29 schreef Bos81 het volgende:
Straks weer naar Pa en dn Sjef. Morgen naar het ziekenhuis voor jaarlijkse MRI-scan. Pa woont iets dichterbij het ziekenhuis dan ik, dus blijf ik daar slapen want ik moet om 8.30 uur daar zijn..
ja ik was toen niet eens in Noord Hollandquote:Op maandag 18 maart 2013 12:30 schreef crv het volgende:
[..]
dat ze je überhaupt op het spoor zijn gekomen
wees maar lief tegen de kapper anders kom jequote:
mijn pa?quote:Op maandag 18 maart 2013 12:52 schreef crv het volgende:
[..]
wees maar lief tegen de kapper anders komt jeterug
als die ook niet lief was tegen de kapper zou dat kunnenquote:
quote:
Dat klinkt niet verkeerd zeg. Dat zou er bij mij ook best ingaanquote:
kom langs, hij is nog openquote:Op maandag 18 maart 2013 13:02 schreef Stuart het volgende:
[..]
Dat klinkt niet verkeerd zeg. Dat zou er bij mij ook best ingaan
quote:
hij was idd niet zo lief tegen mn opaquote:Op maandag 18 maart 2013 12:57 schreef crv het volgende:
[..]
als die ook niet lief was tegen de kapper zou dat kunnen
Gerelateerd filmpje:quote:
wtf is esmee?quote:Op maandag 18 maart 2013 14:28 schreef Toekito het volgende:
Grappen over de dikke reet van Esmee zijn erg makkelijk.
zit op werk, geen filmpjes / geen foto'squote:
neequote:
Heb je de laatste twee jaar in NL een reclame van de Plus supermarkt gezien?quote:Op maandag 18 maart 2013 14:31 schreef crv het volgende:
[..]
zit op werk, geen filmpjes / geen foto's
FHAquote:
niet in Nederland, maar ik heb canaldigitaal in FR dusquote:Op maandag 18 maart 2013 14:34 schreef MPG het volgende:
[..]
Heb je de laatste twee jaar in NL een reclame van de Plus supermarkt gezien?
hallo fhaquote:
Daar zitten 3 meiden en een negert in he?quote:Op maandag 18 maart 2013 14:36 schreef crv het volgende:
[..]
niet in Nederland, maar ik heb canaldigitaal in FR dus
Goed hoorquote:
ow die lijkt me best gezelligquote:Op maandag 18 maart 2013 14:37 schreef MPG het volgende:
[..]
Daar zitten 3 meiden en een negert in he?
Nou, dat volslanke meisje, dát is Esmée.
Die heet Bianca.quote:Op maandag 18 maart 2013 14:37 schreef MPG het volgende:
[..]
Daar zitten 3 meiden en een negert in he?
Nou, dat volslanke meisje, dát is Esmée.
Mijn vloer trilt door de vrachtauto buitenquote:
Dat is dan weer een beetje kinderachtig van dr. Het is maar fok weetje.quote:Op maandag 18 maart 2013 14:40 schreef Toekito het volgende:
En die muts is boos op FOK! want een user had wat lulligs gepaint.
wat hadie dan gepaint, een muts op die muts der mutsquote:Op maandag 18 maart 2013 14:40 schreef Toekito het volgende:
En die muts is boos op FOK! want een user had wat lulligs gepaint.
Bij de Plus wel indd.quote:
Exact.quote:Op maandag 18 maart 2013 14:40 schreef Dr_Flash het volgende:
Die is trouwens lang niet lelijk. Wel dik natuurlijk, maar lelijk is anders![]()
En die andere 2 zijn gewoon![]()
![]()
![]()
En Edgar is de excuus-neger-homo-moslim-man allestegelijk. Mooi makkelijk
Succesquote:
Happy endquote:
Heb ik al te vaak gehad in de laatste paar dagenquote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |