bijvoorbeeldquote:Op maandag 18 maart 2013 11:33 schreef Nikkie_86 het volgende:
[..]
jup achter iemand staan en er tegenaan rijden om uitleg te geven over sjoelen ofzo....
LDG hoekt me meteen neer.....quote:Op maandag 18 maart 2013 11:33 schreef Nikkie_86 het volgende:
[..]
jup achter iemand staan en er tegenaan rijden om uitleg te geven over sjoelen ofzo....
quote:
hebben ze je door ?quote:Op maandag 18 maart 2013 12:12 schreef Toekito het volgende:
Politie Amsterdam Amstelland belde me....
te laat, der is al een nieuwe pausquote:
geloof er geen reet van, waarschijnlijk controleerden ze waar je wasquote:
Ja, logisch, anders zou je argwaan krijgenquote:Op maandag 18 maart 2013 12:23 schreef Toekito het volgende:
Ik heet geen Dorsma volgens mij....maar ze wilde niet zeggen wat er was en mijn vraag naar Vledder vonden ze niet grappig.
Het zal wel over die moord op Picornie gaanquote:Op maandag 18 maart 2013 12:26 schreef crv het volgende:
[..]
Ja, logisch, anders zou je argwaan krijgen
dat ze je überhaupt op het spoor zijn gekomenquote:Op maandag 18 maart 2013 12:27 schreef Toekito het volgende:
[..]
Het zal wel over die moord op Picornie gaan
dikke knuffel voor sjefquote:Op maandag 18 maart 2013 12:29 schreef Bos81 het volgende:
Straks weer naar Pa en dn Sjef. Morgen naar het ziekenhuis voor jaarlijkse MRI-scan. Pa woont iets dichterbij het ziekenhuis dan ik, dus blijf ik daar slapen want ik moet om 8.30 uur daar zijn..
ja ik was toen niet eens in Noord Hollandquote:Op maandag 18 maart 2013 12:30 schreef crv het volgende:
[..]
dat ze je überhaupt op het spoor zijn gekomen
wees maar lief tegen de kapper anders kom jequote:
mijn pa?quote:Op maandag 18 maart 2013 12:52 schreef crv het volgende:
[..]
wees maar lief tegen de kapper anders komt jeterug
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |