op de vrouwen na wil ik hetzelfde...alleen ben ik zobizo geen fan van mister winter...quote:Op maandag 18 maart 2013 09:01 schreef DaMart het volgende:
[..]
Ik wil lente... met zonnestralen, vogels die vrolijk fluiten, bomen en struiken die weer groen worden, vrouwen die in rokjes en strakke t-shirts lopen ().... ik ben fan van de winter, maar daar hebben we wel even genoeg van gehad nu
.
depri-weerquote:Op maandag 18 maart 2013 08:56 schreef DaMart het volgende:
Wat een mistroostig weer vandaag... regen is saai.
mijne ook niet, heb geen talenknobbel eerder taalalzheimerquote:Op maandag 18 maart 2013 08:59 schreef Nikkie_86 het volgende:
[..]
Uhhh zo goed is mn frans niet meer... hihi
QFT met name het rokjes weerquote:Op maandag 18 maart 2013 09:01 schreef DaMart het volgende:
[..]
Ik wil lente... met zonnestralen, vogels die vrolijk fluiten, bomen en struiken die weer groen worden, vrouwen die in rokjes en strakke t-shirts lopen ().... ik ben fan van de winter, maar daar hebben we wel even genoeg van gehad nu
.
wat jij er neer zette maak ik al niks van haha duits en engels gaat redelijk maar frans nee die hoeft er niet bij van mij....quote:Op maandag 18 maart 2013 09:03 schreef crv het volgende:
[..]
mijne ook niet, heb geen talenknobbel eerder taalalzheimer
ik moet wel, maar kost me heel erg veel moeitequote:Op maandag 18 maart 2013 09:04 schreef Nikkie_86 het volgende:
[..]
wat jij er neer zette maak ik al niks van haha duits en engels gaat redelijk maar frans nee die hoeft er niet bij van mij....
Wat hebben mannen met rokjes... weet je hoe onhandig die dingen zijn??? En heel irritant zitten enzo..quote:
Ik vind het gewoon bij de juiste vrouwen leuk en vroljik staan en het is voor mij een teken van lente/zomerquote:Op maandag 18 maart 2013 09:05 schreef Nikkie_86 het volgende:
[..]
Wat hebben mannen met rokjes... weet je hoe onhandig die dingen zijn??? En heel irritant zitten enzo..
Wij dragen ze niet, wij kijken gewoon graag naar vrouwen die ze dragenquote:Op maandag 18 maart 2013 09:05 schreef Nikkie_86 het volgende:
[..]
Wat hebben mannen met rokjes... weet je hoe onhandig die dingen zijn??? En heel irritant zitten enzo..
maar waarom zitten ze dan irritant?quote:Op maandag 18 maart 2013 09:05 schreef Nikkie_86 het volgende:
[..]
QFTquote:Op maandag 18 maart 2013 09:08 schreef DaMart het volgende:
[..]
Wij dragen ze niet, wij kijken gewoon graag naar vrouwen die ze dragen.
mits gedragen door "right-shaped-ladies"quote:Op maandag 18 maart 2013 09:08 schreef DaMart het volgende:
[..]
Wij dragen ze niet, wij kijken gewoon graag naar vrouwen die ze dragen.
mogguh Toekquote:
LoLaquote:
Ja koortsig nog steeds maar die van Sander is nu wel een hele graad gedaan *wauw*quote:
Zullen we het daar niet over hebben..quote:
ik ben al koffie halenquote:Op maandag 18 maart 2013 09:53 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
Zullen we het daar niet over hebben..
Ik heb donderdag een concert en mag niet ziek worden
Sowieso mogen mama's dat niet
mooi, loop even en neem voor mij ook meequote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |