SPOILER: seizoen 12/13Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Seizoen 11/12Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt. SPOILER: Het volledige speelschemaOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Idd... Hij begon slecht, maar doet het nu al een stuk beter...quote:Op zondag 17 maart 2013 15:02 schreef alors het volgende:
Ag de moeder van LIesveld wordt toegezongen en GOAL![]()
uh, nee.quote:Op zondag 17 maart 2013 15:03 schreef KingRoland het volgende:
had al 3-0 kunnen staan voor Feyenoord![]()
Die linksback van Utrecht.
Zo kan iedereen scorenKein gewalt! Wir sind das volk!
Steps taken forwards but sleepwalking back again.![]()
Op woensdag 8 augustus 2012 08:47 schreef onlogisch het volgende:
Over 2 jaar stopt Xavi bij Barça, dan kan ie mooi voor 25 of 30 miljoen daar naar toe 8-)
Mag hij Messi bedienen :D![]()
inderdaad, alleen jammer dat het gebrek aan kwaliteit dit verhinderdequote:Op zondag 17 maart 2013 15:03 schreef KingRoland het volgende:
had al 3-0 kunnen staan voor Feyenoord![]()
Meer een gebrek aan hersencellen bij de scheids.quote:Op zondag 17 maart 2013 15:06 schreef Adames het volgende:
[..]
inderdaad, alleen jammer dat het gebrek aan kwaliteit dit verhinderde![]()
Mijn moeder zat vroeger op de Ben Side.quote:Op zondag 17 maart 2013 15:07 schreef RensAjacied het volgende:
[..]
Oh ja ik bedoelde de oh zo sfeervolle Ben Side.
Groot fan van User Wotte![]()
Wedstrijd zakt een beetje inOp woensdag 8 augustus 2012 08:47 schreef onlogisch het volgende:
Over 2 jaar stopt Xavi bij Barça, dan kan ie mooi voor 25 of 30 miljoen daar naar toe 8-)
quote:![]()
Same here
Toch wel van de Coca Cola company he?!-- There are some who call me...... ... ... 'Tim' ... (!)![]()
Je wilde toch ook dat ze gingen verliezen.quote:Op woensdag 8 augustus 2012 08:47 schreef onlogisch het volgende:
Ik weet nie hee, ik wil eigenlijk toch wel dat ze winnen denk ik misschienquote:Op zondag 17 maart 2013 15:12 schreef RvLaak het volgende:
[..]
Ja en? Jij hoopte toch dat Feyenoord zou winnenWinnaar FOK-Eredivisie-Toto 2025![]()
Kan jij denken?quote:Op zondag 17 maart 2013 15:12 schreef Paul het volgende:
[..]
Ik weet nie hee, ik wil eigenlijk toch wel dat ze winnen denk ik misschien![]()
![]()
Twente als directe concurrent ja.quote:Op zondag 17 maart 2013 15:12 schreef Paul het volgende:
[..]
lol, lekker consistent ben jijquote:Op zondag 17 maart 2013 15:12 schreef Paul het volgende:
[..]
![]()
Eerste half uur was prima van Ajax... daarna idd aardig ingekaktquote:Op zondag 17 maart 2013 15:13 schreef Littlerabbit het volgende:
Ajax is niet best... Het is dat Az ook het niveau degradatiekandidaat nastreeft
-- There are some who call me...... ... ... 'Tim' ... (!)![]()
Makkie voor Heerenveen dus
Op zaterdag 26 juli 2008 11:43 schreef Kali-Mist1 het volgende:
lucifer FTW!!!!![]()
Wat een lul die Pelle, hij moet wel bedenken dat in mijn team niemand onvervangbaar is.Op woensdag 8 augustus 2012 08:47 schreef onlogisch het volgende:
Blij zijn als je beste spits geel krijgt.quote:Op zondag 17 maart 2013 15:14 schreef Ajacied422 het volgende:
PELLE GESCHORST VOOR HEE-FEY
MARCO GAAT WINNEN JAJAJAJAJAJA![]()
![]()
quote:Op zondag 17 maart 2013 15:15 schreef kapiteintje het volgende:
[..]
Blij zijn als je beste spits geel krijgt.![]()
![]()
quote:Op zondag 17 maart 2013 15:15 schreef RensAjacied het volgende:
Haha Pelle homo niet tegen SCH. Puntenverlies haha!
AFCA KAMPIOEN!graag op anoniem![]()
Ik weet het niet, ik kijk nog maar 1 wedstrijd tegelijk nu.quote:Op woensdag 8 augustus 2012 08:47 schreef onlogisch het volgende:
En dan Pelle de rest van het seizoen niet weer zien... Ja, jij bent snuggerquote:Op zondag 17 maart 2013 15:16 schreef PizzaGeit het volgende:
Schop nu maar meteen Liesveld kapot, krijg je tweede geel maar dat maakt niet uit![]()
![]()
Dan heeft je club volgende week tegen Feyenoord meer kans idd. Ik snap je euforie.quote:Op zondag 17 maart 2013 15:15 schreef RensAjacied het volgende:
Haha Pelle homo niet tegen SCH. Puntenverlies haha!
AFCA KAMPIOEN!![]()
Oke.quote:Op zondag 17 maart 2013 15:16 schreef PizzaGeit het volgende:
[..]
Liesveld was jaloers op zn uiterlijk![]()
Oh dan was het terecht geel, dat mag natuurlijk niet, knapper zijn dan de scheidsquote:Op zondag 17 maart 2013 15:16 schreef PizzaGeit het volgende:
[..]
Wie niet?quote:Op zondag 17 maart 2013 15:16 schreef PizzaGeit het volgende:
[..]
![]()
quote:Op zondag 17 maart 2013 15:16 schreef PizzaGeit het volgende:
Schop nu maar meteen Liesveld kapot, krijg je tweede geel maar dat maakt niet uit![]()
![]()
![]()
![]()
Siem zit op zn brommert. Speelt echt goeddddddddddd"Ik heb nog nooit een zak geld een doelpunt zien maken"![]()
gvd pellenka geschorst![]()
![]()
Vergeet niet te liken en te abonneren op mijn vlog:
https://youtu.be/oavMtUWDBTM?t=25s![]()
Dat mag alleen bij de amateursquote:Op zondag 17 maart 2013 15:17 schreef Stiggie het volgende:
Siem zit op zn brommert. Speelt echt goeddddddddddd
![]()
Denk eerder dat Pelle jaloers is op hem iddquote:Op zondag 17 maart 2013 15:18 schreef egeltje1985 het volgende:
[..]
Ah nee, die is ook superlekker natuurlijk.-- There are some who call me...... ... ... 'Tim' ... (!)![]()
Volgens die filosofie zijn de spelers die hij selecteert het beste van Europa en misschien de Wereld en hij selecteert heel veel Feyenoordersquote:![]()
Louis laat even zn broek zakken voor Truus in de rust"Ik heb nog nooit een zak geld een doelpunt zien maken"![]()
quote:Op zondag 17 maart 2013 15:19 schreef RensAjacied het volgende:
Feyenoord fans.
Hopen dat je eigen club verliest zodat Ajax maar niet kampioen wordt...graag op anoniem![]()
Doordat hij die Utrecht speler raakte, raakte hij uit balans gok ikquote:Op zondag 17 maart 2013 15:18 schreef Gramulanion het volgende:
Pelle ging ook liggen bij die gele kaart.![]()
?quote:Op zondag 17 maart 2013 15:19 schreef RensAjacied het volgende:
Feyenoord fans.
Hopen dat je eigen club verliest zodat Ajax maar niet kampioen wordt...
Waar de fack heb je het over![]()
Wat een onzin, wat ben je weer bijzonder irritant bezig de laatste tijd man. Je vraagt om een aparte aanpak zo.quote:Op zondag 17 maart 2013 15:19 schreef RensAjacied het volgende:
Feyenoord fans.
Hopen dat je eigen club verliest zodat Ajax maar niet kampioen wordt...
[ Bericht 2% gewijzigd door #ANONIEM op 17-03-2013 15:20:33 ]![]()
??????quote:Op zondag 17 maart 2013 15:19 schreef RensAjacied het volgende:
Feyenoord fans.
Hopen dat je eigen club verliest zodat Ajax maar niet kampioen wordt...![]()
gewoon 0-10 in Eindje, is het ook opgelostquote:Op zondag 17 maart 2013 15:19 schreef Tyron het volgende:
[..]
Nog even 18 doelpunten scoren vanmiddag en het is helemaal mooi.![]()
Je hebt het over Utrechters.quote:Op zondag 17 maart 2013 15:19 schreef RensAjacied het volgende:
Feyenoord fans.
Dan hoef je niet te doen alsof je hard geraakt werd.quote:Op zondag 17 maart 2013 15:19 schreef RvLaak het volgende:
[..]
Doordat hij die Utrecht speler raakte, raakte hij uit balans gok ik![]()
Heeft hij niet een paar knieblessures gehad?quote:Op zondag 17 maart 2013 15:20 schreef Gramulanion het volgende:
[..]
Dan hoef je niet te doen alsof je hard geraakt werd.![]()
Nee man paar jaar geleden toen tegen Twente.
Haat tegen Ajax groter dan liefde voor je eigen club.AFCA!![]()
Ik heb geen zin om met jou hier de discussie te voeren, zoek het lekker uit met je hele handel.quote:Op zondag 17 maart 2013 15:19 schreef RensAjacied het volgende:
Feyenoord fans.
![]()
boeienquote:Op zondag 17 maart 2013 15:21 schreef RensAjacied het volgende:
[ afbeelding ]
Haat tegen Ajax groter dan liefde voor je eigen club.Groot fan van User Wotte![]()
Anders even afspreken bij een weiland vlakbij Beverwijk?quote:Op zondag 17 maart 2013 15:21 schreef Noorse_Kabeltrui het volgende:
[..]
Ik heb geen zin om met jou hier de discussie te voeren, zoek het lekker uit met je hele handel.
[ afbeelding ]AFCA!![]()
Haha ja, weet je ook nog die ene keer in '92 dat Ajax dat deed. Ajax is dus ook zieligquote:Op zondag 17 maart 2013 15:21 schreef RensAjacied het volgende:
[ afbeelding ]
Haat tegen Ajax groter dan liefde voor je eigen club.![]()
![]()
![]()
![]()
groepje randdebielen, niet bepaald representatief voor de club, ondanks dat ze zelf anders denkenquote:Op zondag 17 maart 2013 15:21 schreef RensAjacied het volgende:
[ afbeelding ]
Wat loop je jezelf nu weer onsterfelijk belachelijk te maken door met iets van een paar jaar geleden aan te komen zetten op een willekeurige zondagmiddag?quote:Op zondag 17 maart 2013 15:21 schreef RensAjacied het volgende:
[ afbeelding ]
![]()
Dat is Rens hé.quote:Op zondag 17 maart 2013 15:22 schreef kapiteintje het volgende:
[..]
Wat loop je jezelf nu weer onsterfelijk belachelijk te maken door met iets van een paar jaar geleden aan te komen zetten op een willekeurige zondagmiddag?![]()
quote:Op zondag 17 maart 2013 15:22 schreef PizzaGeit het volgende:
[..]
Haha ja, weet je ook nog die ene keer in '92 dat Ajax dat deed. Ajax is dus ook zielig![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Is anders nog vrij recent.quote:Op zondag 17 maart 2013 15:22 schreef kapiteintje het volgende:
[..]
Wat loop je jezelf nu weer onsterfelijk belachelijk te maken door met iets van een paar jaar geleden aan te komen zetten op een willekeurige zondagmiddag?AFCA!![]()
idd en nu knuffelen ze elkaarquote:Op zondag 17 maart 2013 15:21 schreef RensAjacied het volgende:
[ afbeelding ]
![]()
Praat niet over dingen waar je niks van weet!quote:Op zondag 17 maart 2013 15:22 schreef RensAjacied het volgende:
[..]
Anders even afspreken bij een weiland vlakbij Beverwijk?![]()
Omdat users als Davy willen voordoen alsof Feyenoorders en Ajacieden elkaar steunen/knuffelen.quote:AFCA!![]()
Oh, dus het is weer de schuld van Davy jaquote:Op zondag 17 maart 2013 15:24 schreef RensAjacied het volgende:
[..]
Omdat users als Davy willen voordoen alsof Feyenoorders en Ajacieden elkaar steunen/knuffelen.![]()
![]()
boeienquote:Op zondag 17 maart 2013 15:24 schreef RensAjacied het volgende:
[..]
Omdat users als Davy willen voordoen alsof Feyenoorders en Ajacieden elkaar steunen/knuffelen.Groot fan van User Wotte![]()
Nee? Maar ik postte random even een ongenuanceerde mening over Feyenoord fans.quote:Op zondag 17 maart 2013 15:25 schreef tompsv18 het volgende:
[..]
Oh, dus het is weer de schuld van Davy jaAFCA!![]()
quote:Op zondag 17 maart 2013 15:25 schreef tompsv18 het volgende:
[..]
Oh, dus het is weer de schuld van Davy ja![]()
![]()
Rens is blijkbaar anaal genomen door een feyenoordsupporterquote:Op zondag 17 maart 2013 15:25 schreef tompsv18 het volgende:
[..]
Oh, dus het is weer de schuld van Davy ja![]()
dat is toch een feit.quote:Op zondag 17 maart 2013 15:24 schreef RensAjacied het volgende:
[..]
Omdat users als Davy willen voordoen alsof Feyenoorders en Ajacieden elkaar steunen/knuffelen.Monza 2021: RIC #1 - and for anyone who thought i left, i never left. i just moved aside for a bit.![]()
Beter doe je gewoon weer normaal ipv dat irritante pubergedrag van je te etaleren waar niemand een boodschap aan heeft. Act your age.quote:![]()
Over Feyenoord holmaatjes gesproken...quote:Op zondag 17 maart 2013 15:26 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Rens is blijkbaar anaal genomen door een feyenoordsupporterAFCA!![]()
quote:Op zondag 17 maart 2013 15:25 schreef RensAjacied het volgende:
[..]
Nee? Maar ik postte random even een ongenuanceerde mening over 0,4% van de Feyenoord fans.![]()
Jij bent dan ook een van de weinige die f'noord een mooie club vind..quote:Op zondag 17 maart 2013 15:26 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Rens is blijkbaar anaal genomen door een feyenoordsupporterGroot fan van User Wotte![]()
beetje raar dat Altidore niet een gele kaart kreeg voor binnen een paar minuten twee keer een overtreding maken, beetje raar die scheidsrechters die de eerste tien minuten van de wedstrijd dit soort beslissingen niet durven te nemen![]()
Praat voor jezelf. Je bent hard op weg om een plekje onder Davy op de hierarchische ladder veilig te stellen.quote:Op zondag 17 maart 2013 15:24 schreef RensAjacied het volgende:
[..]
Omdat users als Davy willen voordoen alsof Feyenoorders en Ajacieden elkaar steunen/knuffelen.![]()
Meneer is gepikeerd.quote:Op zondag 17 maart 2013 15:26 schreef kapiteintje het volgende:
[..]
Beter doe je gewoon weer normaal ipv dat irritante pubergedrag van je te etaleren waar niemand een boodschap aan heeft. Act your age.AFCA!![]()
Dit zat ik ook al te denkenquote:Op zondag 17 maart 2013 15:27 schreef Capi het volgende:
beetje raar dat Altidore niet een gele kaart kreeg voor binnen een paar minuten twee keer een overtreding maken, beetje raar die scheidsrechters die de eerste tien minuten van de wedstrijd dit soort beslissingen niet durven te nemen![]()
Welke coach heeft het nog meer gepresteerd om als eerste club een club als Ajax te leiden en daar drie keer op rij mee kampioen te worden.Zou wat zijn zeg van Frankie
... Maargoed eerst nog eve kampioen worden
Van Gaal heeft het ook gedaan in 94,95,96 maar was al vanaf 91 coach."Ik heb nog nooit een zak geld een doelpunt zien maken"![]()
Als hij het aan beide kanten doet niks mis mee man.quote:Op zondag 17 maart 2013 15:27 schreef Capi het volgende:
beetje raar dat Altidore niet een gele kaart kreeg voor binnen een paar minuten twee keer een overtreding maken, beetje raar die scheidsrechters die de eerste tien minuten van de wedstrijd dit soort beslissingen niet durven te nemenGroot fan van User Wotte![]()
Don't feed the trollquote:Op zondag 17 maart 2013 15:27 schreef kapiteintje het volgende:
[..]
Praat voor jezelf. Je bent hard op weg om een plekje onder Davy op de hierarchische ladder veilig te stellen.![]()
Zo, dat zal hem leren.quote:Op zondag 17 maart 2013 15:27 schreef kapiteintje het volgende:
[..]
Praat voor jezelf. Je bent hard op weg om een plekje onder Davy op de hierarchische ladder veilig te stellen.![]()
oke hmfquote:Op zondag 17 maart 2013 15:27 schreef kapiteintje het volgende:
[..]
Kerel, kap eens met je zelfuitgeroepen leiderschap over VBL en het feit dat je iedereen op een hiërarchische ladder wil plaatsen. Begint nogal zielig te wordenquote:Op zondag 17 maart 2013 15:27 schreef kapiteintje het volgende:
[..]
![]()
Van Rhijn maakte zn eerste overtreding en kreeg meteen geelquote:Op zondag 17 maart 2013 15:27 schreef Tjacka het volgende:
[..]
Als hij het aan beide kanten doet niks mis mee man.![]()
![]()
Nee, totaal niet. Ik vind gewoon dat je jezelf weer als een kneus gedraagt. Had meer verwacht van je dan dit stelselmatige kinderachtige gejengel van je. Je begon zo veelbelovend.quote:![]()
Van Gaal is toch een coach van het type "rustig opbouwen"?quote:Op zondag 17 maart 2013 15:27 schreef Stiggie het volgende:
Welke coach heeft het nog meer gepresteerd om als eerste club een club als Ajax te leiden en daar drie keer op rij mee kampioen te worden.Zou wat zijn zeg van Frankie
... Maargoed eerst nog eve kampioen worden
Van Gaal heeft het ook gedaan in 94,95,96 maar was al vanaf 91 coach.![]()
Nee Kapiteintje is hier de maffiabaas hoor oppassen!quote:Op zondag 17 maart 2013 15:28 schreef PizzaGeit het volgende:
[..]
Kerel, kap eens met je zelfuitgeroepen leiderschap over VBL en het feit dat je iedereen op een hiërarchische ladder wil plaatsen. Begint nogal zielig te wordenAFCA!![]()
gelukkig bepaal jij dat niet.quote:Op zondag 17 maart 2013 15:27 schreef kapiteintje het volgende:
[..]
quote:Op zondag 17 maart 2013 15:28 schreef PizzaGeit het volgende:
[..]
Kerel, kap eens met je zelfuitgeroepen leiderschap over VBL en het feit dat je iedereen op een hiërarchische ladder wil plaatsen. Begint nogal zielig te wordenquote:![]()
Frank de Boer ook, die pakt alleen wel steeds het kampioenschap even mee.quote:Op zondag 17 maart 2013 15:28 schreef RvLaak het volgende:
[..]
Van Gaal is toch een coach van het type "rustig opbouwen"?![]()
Ben ik het een keer met je eens.quote:Op zondag 17 maart 2013 15:28 schreef PizzaGeit het volgende:
[..]
Kerel, kap eens met je zelfuitgeroepen leiderschap over VBL en het feit dat je iedereen op een hiërarchische ladder wil plaatsen. Begint nogal zielig te worden![]()
quote:Op zondag 17 maart 2013 15:29 schreef GGMM het volgende:
Overigens heeft Rens volledig gelijk, dat was een dieptrieste actie van Feyenoord.
AFCA!![]()
Ik heb geen reden om feyenord te haten.quote:Op zondag 17 maart 2013 15:26 schreef Tjacka het volgende:
[..]
Jij bent dan ook een van de weinige die f'noord een mooie club vind..![]()
Ik wachtte even op jou, zodat alle onbeduidende VBL kneusjes hun mening weer hebben kunnen geven zodat we weer over kunnen gaan op de orde van de dag.quote:![]()
quote:Op zondag 17 maart 2013 15:29 schreef GGMM het volgende:
Overigens heeft Rens volledig gelijk, dat was een dieptrieste actie van Feyenoord.graag op anoniem![]()
200 rare mensen ja, gelukkig is dat maar 0,4% van een gevulde Kuip.quote:Op zondag 17 maart 2013 15:29 schreef GGMM het volgende:
Overigens heeft Rens volledig gelijk, dat was een dieptrieste actie van Feyenoord.![]()
wel wat lang geleden. bijna net zo triest en achterhaald als de successen van feijenoord oprakelenquote:Op zondag 17 maart 2013 15:29 schreef GGMM het volgende:
Overigens heeft Rens volledig gelijk, dat was een dieptrieste actie van Feyenoord.![]()
okequote:Op zondag 17 maart 2013 15:29 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Ik heb geen reden om feyenord te haten.Groot fan van User Wotte![]()
Oeh, nu voel ik me wel echt kut zeg. Ik denk dat ik even in een hoekje ga zitten huilen.quote:Op zondag 17 maart 2013 15:29 schreef kapiteintje het volgende:
[..]
Ik wachtte even op jou, zodat alle onbeduidende VBL kneusjes hun mening weer hebben kunnen geven zodat we weer over kunnen gaan op de orde van de dag.![]()
Als daar 11 man die in het veld staan tussen zitten is dat vrij cruciaal natuurlijk.quote:Op zondag 17 maart 2013 15:29 schreef Noorse_Kabeltrui het volgende:
[..]
200 rare mensen ja, gelukkig is dat maar 0,4% van een gevulde Kuip.![]()
quote:Op zondag 17 maart 2013 15:29 schreef Adames het volgende:
[..]
wel wat lang geleden. bijna net zo triest en achterhaald als de successen van feijenoord oprakelen
Groot fan van User Wotte![]()
Of die van de andere clubsquote:Op zondag 17 maart 2013 15:29 schreef Adames het volgende:
[..]
wel wat lang geleden. bijna net zo triest en achterhaald als de successen van feijenoord oprakelen![]()
![]()
Welke hoek wil je hebben? Je kunt zowel een linkse als een rechtse van me krijgen?quote:Op zondag 17 maart 2013 15:30 schreef tompsv18 het volgende:
[..]
Oeh, nu voel ik me wel echt kut zeg. Ik denk dat ik even in een hoekje ga zitten huilen.![]()
Wat heb jij vandaag manquote:Op zondag 17 maart 2013 15:31 schreef kapiteintje het volgende:
[..]
Welke hoek wil je hebben? Je kunt zowel een linkse als een rechtse van me krijgen?
AFCA!![]()
Hmm nu moet PSV het zelf maar doen.quote:Op zondag 17 maart 2013 15:31 schreef Capi het volgende:
Mooi dat AZ tegen PSV iig nu wat belangrijker wordt![]()
inb4 GGMM met kwajongen plaatje.quote:Op zondag 17 maart 2013 15:31 schreef kapiteintje het volgende:
[..]
Welke hoek wil je hebben? Je kunt zowel een linkse als een rechtse van me krijgen?![]()
Jammer, weer de nul niet gehoudenOp vrijdag 15 januari 2016 23:58 schreef Ajacied422 het volgende:
Feitelijk heeft Shreyas gewoon gelijk.![]()
Eriksen gaat nu opstaan.Op woensdag 8 augustus 2012 08:47 schreef onlogisch het volgende:
Nee ik kijk naar je moeder, niet te missenquote:Op zondag 17 maart 2013 15:34 schreef tompsv18 het volgende:
[..]
Hoe weet je dat. je kijkt toch Feyenoord?![]()
SPOILER: galatasarayOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
ga wegquote:Op zondag 17 maart 2013 15:34 schreef PizzaGeit het volgende:
[..]
Nee ik kijk naar je moeder, niet te missenGroot fan van User Wotte![]()
quote:Op zondag 17 maart 2013 15:34 schreef Dj_Day-V het volgende:
Fuck kabouter wesleySPOILER: galatasarayOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
quote:Op zondag 17 maart 2013 15:34 schreef Dj_Day-V het volgende:
SPOILER: galatasarayOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.graag op anoniem![]()
Boeiend, Ajax had net een cornerquote:Op zondag 17 maart 2013 15:36 schreef Capi het volgende:
Pelle er dus niet bij volgende week tegen Heerenveen![]()
gohquote:Op zondag 17 maart 2013 15:36 schreef Capi het volgende:
Pelle er dus niet bij volgende week tegen HeerenveenGroot fan van User Wotte![]()
O echt?quote:Op zondag 17 maart 2013 15:36 schreef Capi het volgende:
Pelle er dus niet bij volgende week tegen Heerenveen![]()
Hij is slecht ja vandaag.quote:Op zondag 17 maart 2013 15:38 schreef PowerLoungen het volgende:
Al het gevaar komt over de kant van Blind..Groot fan van User Wotte
Forum Opties Forumhop: Hop naar: