SPOILER: seizoen 12/13Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Seizoen 11/12Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt. SPOILER: Het volledige speelschemaOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Idd... Hij begon slecht, maar doet het nu al een stuk beter...quote:Op zondag 17 maart 2013 15:02 schreef alors het volgende:
Ag de moeder van LIesveld wordt toegezongen en GOAL![]()
uh, nee.quote:Op zondag 17 maart 2013 15:03 schreef KingRoland het volgende:
had al 3-0 kunnen staan voor Feyenoord![]()
Die linksback van Utrecht.
Zo kan iedereen scorenKein gewalt! Wir sind das volk!
Steps taken forwards but sleepwalking back again.![]()
Op woensdag 8 augustus 2012 08:47 schreef onlogisch het volgende:
Over 2 jaar stopt Xavi bij Barça, dan kan ie mooi voor 25 of 30 miljoen daar naar toe 8-)
Mag hij Messi bedienen :D![]()
inderdaad, alleen jammer dat het gebrek aan kwaliteit dit verhinderdequote:Op zondag 17 maart 2013 15:03 schreef KingRoland het volgende:
had al 3-0 kunnen staan voor Feyenoord![]()
Meer een gebrek aan hersencellen bij de scheids.quote:Op zondag 17 maart 2013 15:06 schreef Adames het volgende:
[..]
inderdaad, alleen jammer dat het gebrek aan kwaliteit dit verhinderde![]()
Mijn moeder zat vroeger op de Ben Side.quote:Op zondag 17 maart 2013 15:07 schreef RensAjacied het volgende:
[..]
Oh ja ik bedoelde de oh zo sfeervolle Ben Side.
Groot fan van User Wotte![]()
Wedstrijd zakt een beetje inOp woensdag 8 augustus 2012 08:47 schreef onlogisch het volgende:
Over 2 jaar stopt Xavi bij Barça, dan kan ie mooi voor 25 of 30 miljoen daar naar toe 8-)
quote:![]()
Same here
Toch wel van de Coca Cola company he?!-- There are some who call me...... ... ... 'Tim' ... (!)![]()
Je wilde toch ook dat ze gingen verliezen.quote:Op woensdag 8 augustus 2012 08:47 schreef onlogisch het volgende:
Ik weet nie hee, ik wil eigenlijk toch wel dat ze winnen denk ik misschienquote:Op zondag 17 maart 2013 15:12 schreef RvLaak het volgende:
[..]
Ja en? Jij hoopte toch dat Feyenoord zou winnenWinnaar FOK-Eredivisie-Toto 2025![]()
Kan jij denken?quote:Op zondag 17 maart 2013 15:12 schreef Paul het volgende:
[..]
Ik weet nie hee, ik wil eigenlijk toch wel dat ze winnen denk ik misschien![]()
![]()
Twente als directe concurrent ja.quote:Op zondag 17 maart 2013 15:12 schreef Paul het volgende:
[..]
lol, lekker consistent ben jijquote:Op zondag 17 maart 2013 15:12 schreef Paul het volgende:
[..]
![]()
Eerste half uur was prima van Ajax... daarna idd aardig ingekaktquote:Op zondag 17 maart 2013 15:13 schreef Littlerabbit het volgende:
Ajax is niet best... Het is dat Az ook het niveau degradatiekandidaat nastreeft
-- There are some who call me...... ... ... 'Tim' ... (!)![]()
Makkie voor Heerenveen dus
Op zaterdag 26 juli 2008 11:43 schreef Kali-Mist1 het volgende:
lucifer FTW!!!!![]()
Wat een lul die Pelle, hij moet wel bedenken dat in mijn team niemand onvervangbaar is.Op woensdag 8 augustus 2012 08:47 schreef onlogisch het volgende:
Blij zijn als je beste spits geel krijgt.quote:Op zondag 17 maart 2013 15:14 schreef Ajacied422 het volgende:
PELLE GESCHORST VOOR HEE-FEY
MARCO GAAT WINNEN JAJAJAJAJAJA![]()
![]()
quote:Op zondag 17 maart 2013 15:15 schreef kapiteintje het volgende:
[..]
Blij zijn als je beste spits geel krijgt.![]()
![]()
quote:Op zondag 17 maart 2013 15:15 schreef RensAjacied het volgende:
Haha Pelle homo niet tegen SCH. Puntenverlies haha!
AFCA KAMPIOEN!graag op anoniem
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |