Wat loop je jezelf nu weer onsterfelijk belachelijk te maken door met iets van een paar jaar geleden aan te komen zetten op een willekeurige zondagmiddag?quote:Op zondag 17 maart 2013 15:21 schreef RensAjacied het volgende:
Nee man paar jaar geleden toen tegen Twente.
[ afbeelding ]
Haat tegen Ajax groter dan liefde voor je eigen club.
Dat is Rens hé.quote:Op zondag 17 maart 2013 15:22 schreef kapiteintje het volgende:
[..]
Wat loop je jezelf nu weer onsterfelijk belachelijk te maken door met iets van een paar jaar geleden aan te komen zetten op een willekeurige zondagmiddag?
quote:Op zondag 17 maart 2013 15:22 schreef PizzaGeit het volgende:
[..]
Haha ja, weet je ook nog die ene keer in '92 dat Ajax dat deed. Ajax is dus ook zielig![]()
![]()
Is anders nog vrij recent.quote:Op zondag 17 maart 2013 15:22 schreef kapiteintje het volgende:
[..]
Wat loop je jezelf nu weer onsterfelijk belachelijk te maken door met iets van een paar jaar geleden aan te komen zetten op een willekeurige zondagmiddag?
idd en nu knuffelen ze elkaarquote:Op zondag 17 maart 2013 15:21 schreef RensAjacied het volgende:
Nee man paar jaar geleden toen tegen Twente.
[ afbeelding ]
Haat tegen Ajax groter dan liefde voor je eigen club.
Praat niet over dingen waar je niks van weet!quote:Op zondag 17 maart 2013 15:22 schreef RensAjacied het volgende:
[..]
Anders even afspreken bij een weiland vlakbij Beverwijk?
Omdat users als Davy willen voordoen alsof Feyenoorders en Ajacieden elkaar steunen/knuffelen.quote:
Oh, dus het is weer de schuld van Davy jaquote:Op zondag 17 maart 2013 15:24 schreef RensAjacied het volgende:
[..]
Omdat users als Davy willen voordoen alsof Feyenoorders en Ajacieden elkaar steunen/knuffelen.
boeienquote:Op zondag 17 maart 2013 15:24 schreef RensAjacied het volgende:
[..]
Omdat users als Davy willen voordoen alsof Feyenoorders en Ajacieden elkaar steunen/knuffelen.
Nee? Maar ik postte random even een ongenuanceerde mening over Feyenoord fans.quote:Op zondag 17 maart 2013 15:25 schreef tompsv18 het volgende:
[..]
Oh, dus het is weer de schuld van Davy ja
quote:Op zondag 17 maart 2013 15:25 schreef tompsv18 het volgende:
[..]
Rens is blijkbaar anaal genomen door een feyenoordsupporterquote:Op zondag 17 maart 2013 15:25 schreef tompsv18 het volgende:
[..]
dat is toch een feit.quote:Op zondag 17 maart 2013 15:24 schreef RensAjacied het volgende:
[..]
Beter doe je gewoon weer normaal ipv dat irritante pubergedrag van je te etaleren waar niemand een boodschap aan heeft. Act your age.quote:
Over Feyenoord holmaatjes gesproken...quote:Op zondag 17 maart 2013 15:26 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Rens is blijkbaar anaal genomen door een feyenoordsupporter
quote:Op zondag 17 maart 2013 15:25 schreef RensAjacied het volgende:
[..]
Nee? Maar ik postte random even een ongenuanceerde mening over 0,4% van de Feyenoord fans.
Jij bent dan ook een van de weinige die f'noord een mooie club vind..quote:Op zondag 17 maart 2013 15:26 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Rens is blijkbaar anaal genomen door een feyenoordsupporter
Praat voor jezelf. Je bent hard op weg om een plekje onder Davy op de hierarchische ladder veilig te stellen.quote:Op zondag 17 maart 2013 15:24 schreef RensAjacied het volgende:
[..]
Meneer is gepikeerd.quote:Op zondag 17 maart 2013 15:26 schreef kapiteintje het volgende:
[..]
Beter doe je gewoon weer normaal ipv dat irritante pubergedrag van je te etaleren waar niemand een boodschap aan heeft. Act your age.
Dit zat ik ook al te denkenquote:Op zondag 17 maart 2013 15:27 schreef Capi het volgende:
beetje raar dat Altidore niet een gele kaart kreeg voor binnen een paar minuten twee keer een overtreding maken, beetje raar die scheidsrechters die de eerste tien minuten van de wedstrijd dit soort beslissingen niet durven te nemen
Als hij het aan beide kanten doet niks mis mee man.quote:Op zondag 17 maart 2013 15:27 schreef Capi het volgende:
beetje raar dat Altidore niet een gele kaart kreeg voor binnen een paar minuten twee keer een overtreding maken, beetje raar die scheidsrechters die de eerste tien minuten van de wedstrijd dit soort beslissingen niet durven te nemen
Don't feed the trollquote:Op zondag 17 maart 2013 15:27 schreef kapiteintje het volgende:
[..]
Praat voor jezelf. Je bent hard op weg om een plekje onder Davy op de hierarchische ladder veilig te stellen.
Zo, dat zal hem leren.quote:Op zondag 17 maart 2013 15:27 schreef kapiteintje het volgende:
[..]
Praat voor jezelf. Je bent hard op weg om een plekje onder Davy op de hierarchische ladder veilig te stellen.
oke hmfquote:Op zondag 17 maart 2013 15:27 schreef kapiteintje het volgende:
[..]
Kerel, kap eens met je zelfuitgeroepen leiderschap over VBL en het feit dat je iedereen op een hiërarchische ladder wil plaatsen. Begint nogal zielig te wordenquote:Op zondag 17 maart 2013 15:27 schreef kapiteintje het volgende:
[..]
Van Rhijn maakte zn eerste overtreding en kreeg meteen geelquote:Op zondag 17 maart 2013 15:27 schreef Tjacka het volgende:
[..]
Als hij het aan beide kanten doet niks mis mee man.
Nee, totaal niet. Ik vind gewoon dat je jezelf weer als een kneus gedraagt. Had meer verwacht van je dan dit stelselmatige kinderachtige gejengel van je. Je begon zo veelbelovend.quote:
Van Gaal is toch een coach van het type "rustig opbouwen"?quote:Op zondag 17 maart 2013 15:27 schreef Stiggie het volgende:
Welke coach heeft het nog meer gepresteerd om als eerste club een club als Ajax te leiden en daar drie keer op rij mee kampioen te worden.Zou wat zijn zeg van Frankie
... Maargoed eerst nog eve kampioen worden
Van Gaal heeft het ook gedaan in 94,95,96 maar was al vanaf 91 coach.
Nee Kapiteintje is hier de maffiabaas hoor oppassen!quote:Op zondag 17 maart 2013 15:28 schreef PizzaGeit het volgende:
[..]
Kerel, kap eens met je zelfuitgeroepen leiderschap over VBL en het feit dat je iedereen op een hiërarchische ladder wil plaatsen. Begint nogal zielig te worden
gelukkig bepaal jij dat niet.quote:Op zondag 17 maart 2013 15:27 schreef kapiteintje het volgende:
[..]
quote:Op zondag 17 maart 2013 15:28 schreef PizzaGeit het volgende:
[..]
Kerel, kap eens met je zelfuitgeroepen leiderschap over VBL en het feit dat je iedereen op een hiërarchische ladder wil plaatsen. Begint nogal zielig te worden
quote:
Frank de Boer ook, die pakt alleen wel steeds het kampioenschap even mee.quote:Op zondag 17 maart 2013 15:28 schreef RvLaak het volgende:
[..]
Van Gaal is toch een coach van het type "rustig opbouwen"?
Ben ik het een keer met je eens.quote:Op zondag 17 maart 2013 15:28 schreef PizzaGeit het volgende:
[..]
quote:Op zondag 17 maart 2013 15:29 schreef GGMM het volgende:
Overigens heeft Rens volledig gelijk, dat was een dieptrieste actie van Feyenoord.
Ik heb geen reden om feyenord te haten.quote:Op zondag 17 maart 2013 15:26 schreef Tjacka het volgende:
[..]
Jij bent dan ook een van de weinige die f'noord een mooie club vind..
Ik wachtte even op jou, zodat alle onbeduidende VBL kneusjes hun mening weer hebben kunnen geven zodat we weer over kunnen gaan op de orde van de dag.quote:
quote:Op zondag 17 maart 2013 15:29 schreef GGMM het volgende:
Overigens heeft Rens volledig gelijk, dat was een dieptrieste actie van Feyenoord.
200 rare mensen ja, gelukkig is dat maar 0,4% van een gevulde Kuip.quote:Op zondag 17 maart 2013 15:29 schreef GGMM het volgende:
wel wat lang geleden. bijna net zo triest en achterhaald als de successen van feijenoord oprakelenquote:Op zondag 17 maart 2013 15:29 schreef GGMM het volgende:
okequote:Op zondag 17 maart 2013 15:29 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Ik heb geen reden om feyenord te haten.
Oeh, nu voel ik me wel echt kut zeg. Ik denk dat ik even in een hoekje ga zitten huilen.quote:Op zondag 17 maart 2013 15:29 schreef kapiteintje het volgende:
[..]
Ik wachtte even op jou, zodat alle onbeduidende VBL kneusjes hun mening weer hebben kunnen geven zodat we weer over kunnen gaan op de orde van de dag.
Als daar 11 man die in het veld staan tussen zitten is dat vrij cruciaal natuurlijk.quote:Op zondag 17 maart 2013 15:29 schreef Noorse_Kabeltrui het volgende:
[..]
200 rare mensen ja, gelukkig is dat maar 0,4% van een gevulde Kuip.
quote:Op zondag 17 maart 2013 15:29 schreef Adames het volgende:
[..]
wel wat lang geleden. bijna net zo triest en achterhaald als de successen van feijenoord oprakelen
Of die van de andere clubsquote:Op zondag 17 maart 2013 15:29 schreef Adames het volgende:
[..]
wel wat lang geleden. bijna net zo triest en achterhaald als de successen van feijenoord oprakelen
Welke hoek wil je hebben? Je kunt zowel een linkse als een rechtse van me krijgen?quote:Op zondag 17 maart 2013 15:30 schreef tompsv18 het volgende:
[..]
Oeh, nu voel ik me wel echt kut zeg. Ik denk dat ik even in een hoekje ga zitten huilen.
Wat heb jij vandaag manquote:Op zondag 17 maart 2013 15:31 schreef kapiteintje het volgende:
[..]
Welke hoek wil je hebben? Je kunt zowel een linkse als een rechtse van me krijgen?
Hmm nu moet PSV het zelf maar doen.quote:Op zondag 17 maart 2013 15:31 schreef Capi het volgende:
Mooi dat AZ tegen PSV iig nu wat belangrijker wordt
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |