Ik weet het niet, ik kijk nog maar 1 wedstrijd tegelijk nu.quote:
En dan Pelle de rest van het seizoen niet weer zien... Ja, jij bent snuggerquote:Op zondag 17 maart 2013 15:16 schreef PizzaGeit het volgende:
Schop nu maar meteen Liesveld kapot, krijg je tweede geel maar dat maakt niet uit
Dan heeft je club volgende week tegen Feyenoord meer kans idd. Ik snap je euforie.quote:Op zondag 17 maart 2013 15:15 schreef RensAjacied het volgende:
Haha Pelle homo niet tegen SCH. Puntenverlies haha!
AFCA KAMPIOEN!
Oke.quote:Op zondag 17 maart 2013 15:16 schreef PizzaGeit het volgende:
[..]
Liesveld was jaloers op zn uiterlijk
Oh dan was het terecht geel, dat mag natuurlijk niet, knapper zijn dan de scheidsquote:Op zondag 17 maart 2013 15:16 schreef PizzaGeit het volgende:
[..]
Wie niet?quote:Op zondag 17 maart 2013 15:16 schreef PizzaGeit het volgende:
[..]
quote:Op zondag 17 maart 2013 15:16 schreef PizzaGeit het volgende:
Schop nu maar meteen Liesveld kapot, krijg je tweede geel maar dat maakt niet uit
Dat mag alleen bij de amateursquote:Op zondag 17 maart 2013 15:17 schreef Stiggie het volgende:
Siem zit op zn brommert. Speelt echt goeddddddddddd
Denk eerder dat Pelle jaloers is op hem iddquote:Op zondag 17 maart 2013 15:18 schreef egeltje1985 het volgende:
[..]
Ah nee, die is ook superlekker natuurlijk.
Volgens die filosofie zijn de spelers die hij selecteert het beste van Europa en misschien de Wereld en hij selecteert heel veel Feyenoordersquote:
quote:Op zondag 17 maart 2013 15:19 schreef RensAjacied het volgende:
Feyenoord fans.
Hopen dat je eigen club verliest zodat Ajax maar niet kampioen wordt...
Doordat hij die Utrecht speler raakte, raakte hij uit balans gok ikquote:Op zondag 17 maart 2013 15:18 schreef Gramulanion het volgende:
Pelle ging ook liggen bij die gele kaart.
?quote:Op zondag 17 maart 2013 15:19 schreef RensAjacied het volgende:
Feyenoord fans.
Wat een onzin, wat ben je weer bijzonder irritant bezig de laatste tijd man. Je vraagt om een aparte aanpak zo.quote:Op zondag 17 maart 2013 15:19 schreef RensAjacied het volgende:
Feyenoord fans.
??????quote:Op zondag 17 maart 2013 15:19 schreef RensAjacied het volgende:
Feyenoord fans.
gewoon 0-10 in Eindje, is het ook opgelostquote:Op zondag 17 maart 2013 15:19 schreef Tyron het volgende:
[..]
Nog even 18 doelpunten scoren vanmiddag en het is helemaal mooi.
Je hebt het over Utrechters.quote:Op zondag 17 maart 2013 15:19 schreef RensAjacied het volgende:
Feyenoord fans.
Dan hoef je niet te doen alsof je hard geraakt werd.quote:Op zondag 17 maart 2013 15:19 schreef RvLaak het volgende:
[..]
Doordat hij die Utrecht speler raakte, raakte hij uit balans gok ik
Heeft hij niet een paar knieblessures gehad?quote:Op zondag 17 maart 2013 15:20 schreef Gramulanion het volgende:
[..]
Dan hoef je niet te doen alsof je hard geraakt werd.
Ik heb geen zin om met jou hier de discussie te voeren, zoek het lekker uit met je hele handel.quote:Op zondag 17 maart 2013 15:19 schreef RensAjacied het volgende:
Feyenoord fans.
boeienquote:Op zondag 17 maart 2013 15:21 schreef RensAjacied het volgende:
Nee man paar jaar geleden toen tegen Twente.
[ afbeelding ]
Haat tegen Ajax groter dan liefde voor je eigen club.
Anders even afspreken bij een weiland vlakbij Beverwijk?quote:Op zondag 17 maart 2013 15:21 schreef Noorse_Kabeltrui het volgende:
[..]
Ik heb geen zin om met jou hier de discussie te voeren, zoek het lekker uit met je hele handel.
[ afbeelding ]
Haha ja, weet je ook nog die ene keer in '92 dat Ajax dat deed. Ajax is dus ook zieligquote:Op zondag 17 maart 2013 15:21 schreef RensAjacied het volgende:
[ afbeelding ]
groepje randdebielen, niet bepaald representatief voor de club, ondanks dat ze zelf anders denkenquote:Op zondag 17 maart 2013 15:21 schreef RensAjacied het volgende:
[ afbeelding ]
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |