quote:Resterend programma Feyenoord
Datum Wedstrijd
17 maart Feyenoord - FC Utrecht
30 maart SC Heerenveen - Feyenoord
5 april Feyenoord - VVV-Venlo
14 april RKC Waalwijk - Feyenoord
21 april Feyenoord - Vitesse
28 april Feyenoord - Heracles Almelo
5 mei ADO Den Haag - Feyenoord
12 mei Feyenoord - NAC Breda
Resterend programma PSV
Datum Wedstrijd
16 maart PSV - RKC Waalwijk
31 maart Roda JC Kerkrade - PSV
6 april Willem II - PSV
14 april PSV - Ajax
20 april AZ - PSV
27 april PSV - FC Groningen
5 mei PSV - NEC
12 mei FC Twente - PSV
Resterend programma Ajax
Datum Wedstrijd
17 maart AZ - Ajax
31 maart Ajax - NEC
7 april Ajax - Heracles Almelo
14 april PSV - Ajax
19 april Ajax - SC Heerenveen
27 april NAC Breda - Ajax
5 mei Ajax - Willem II
12 mei FC Groningen - Ajax
Resterend programma Vitesse
ADO Den Haag - Vitesse
Vitesse - PEC Zwolle
Vitesse - NAC Breda
Roda JC - Vitesse
Feyenoord - Vitesse
Vitesse - Willem II
RKC Waalwijk - Vitesse
Vitesse - VVV Venlo
De Boei heeft dan ook 10000 keer zoveel spelinzicht als Cabralquote:Op zondag 17 maart 2013 15:07 schreef Zaran het volgende:
Je ziet nu wel het verschil tussen Boeitius en Cabral. Cabral probeerde er altijd langs te komen terwijl Boeitius een opening zoekt om de bal te spelen
quote:Op zondag 17 maart 2013 15:10 schreef Zaran het volgende:
Zal me niks verbazen als een Italiaanse club straks in de zomer 20 miljoen of meer neerlegt voor Pelle
quote:Op zondag 17 maart 2013 15:10 schreef Zaran het volgende:
Zal me niks verbazen als een Italiaanse club straks in de zomer 20 miljoen of meer neerlegt voor Pelle
Nooit accepteren natuurlijkquote:Op zondag 17 maart 2013 15:11 schreef TheDutchguy het volgende:
[..]
Mij wel. Denk dat een bod van 5 miljoen realistischer is.
Italiaanse spelers zijn altijd meer waard. En hij ligt nog 4 jaar vast (Zomer 2017)quote:Op zondag 17 maart 2013 15:11 schreef TheDutchguy het volgende:
[..]
Mij wel. Denk dat een bod van 5 miljoen realistischer is.
Volgens mij zie je dat nooit als iemand net getekend heeft, of heeft iemand voorbeelden?quote:Op zondag 17 maart 2013 15:10 schreef Zaran het volgende:
In m'n Fifa 13 career mode wilde PSV (!!!) 'm voor 20 miljoen kopen.quote:Op zondag 17 maart 2013 15:10 schreef Zaran het volgende:
Hoe gaan we uit tegen Heerenveen winnen zonder Pelle? We hebben geen 2e spits op niveau. Te Vrede en Fernandez kunnen niks en Immers in de spits is ook niksquote:
Counteren met Schaken en Boëthius.quote:Op zondag 17 maart 2013 15:15 schreef Zaran het volgende:
[..]
Hoe gaan we uit tegen Heerenveen winnen zonder Pelle? We hebben geen 2e spits op niveau. Te Vrede en Fernandez kunnen niks en Immers in de spits is ook niks
Die hebben er toch ook al 3? 2 zekerquote:Op zondag 17 maart 2013 15:18 schreef SuperHarregarre het volgende:
Nja, Pelle geel kan maar dan hadden er ook vier of vijf geel voor Utrecht kunnen zijn.
Ja dat werkte zo goed toen tegen Kiev met Schaken en Cissequote:
Dat was eerder bij Vilhena zo.quote:Op zondag 17 maart 2013 15:18 schreef RvLaak het volgende:
[..]
Haf hij hem goed geraakt, was die Utrecht speler flink de lul man.
In de 16 bedoel je?quote:Op zondag 17 maart 2013 15:20 schreef SuperHarregarre het volgende:
[..]
Dat was eerder bij Vilhena zo.
Ah, dat had ook net zo goed rood kunnen zijn jaquote:Op zondag 17 maart 2013 15:21 schreef SuperHarregarre het volgende:
[..]
Nee, die tackle op de enkel van Asare.
Immers in de spits, Vilhena naar 10 en Vormer op de plek van Vilhena. Geef ik je op een briefje.quote:Op zondag 17 maart 2013 15:19 schreef Zaran het volgende:
[..]
Ja dat werkte zo goed toen tegen Kiev met Schaken en Cisse![]()
Misschien Achabar maar van stal halen
en dan kunnen we gewoon winnenquote:Op zondag 17 maart 2013 15:21 schreef Merkie het volgende:
[..]
Immers in de spits, Vilhena naar 10 en Vormer op de plek van Vilhena. Geef ik je op een briefje.
Precies, an sich gaat hij wel voor de bal maar de manier waarop Asare vaststaat in het gras was echt gevaarlijk. Had makkelijk z'n enkelbanden kunnen scheuren.quote:Op zondag 17 maart 2013 15:21 schreef RvLaak het volgende:
[..]
Ah, dat had ook net zo goed rood kunnen zijn ja.... Smerige overtreding
Ik moet zeggen dat Liesveld steeds beter fluit naar mate de wedstrijd vordert. Misschien is hij in de laatste 10 minuten zelfs een capabel scheidsquote:Op zondag 17 maart 2013 15:22 schreef SuperHarregarre het volgende:
[..]
Precies, an sich gaat hij wel voor de bal maar de manier waarop Asare vaststaat in het gras was echt gevaarlijk. Had makkelijk z'n enkelbanden kunnen scheuren.
Maar goed, blijft klote geen Pelle in Heerenveen.
Hij liep er ook al 15 wedstrijden mee ofzoquote:Op zondag 17 maart 2013 15:23 schreef Merkie het volgende:
Maar goed, die vijfde gele kaart zat er aan te komen...
Wat het per wedstrijd steeds onvermijdelijker maaktequote:Op zondag 17 maart 2013 15:24 schreef PizzaGeit het volgende:
[..]
Hij liep er ook al 15 wedstrijden mee ofzo
geel Pellequote:Op zondag 17 maart 2013 15:26 schreef XSbig het volgende:
Verdomme 1e helft gemist, staat 1-0 toch? Voorderest nog wat gemist?
Pelle is geschorst tegen Heerenveen.quote:Op zondag 17 maart 2013 15:26 schreef XSbig het volgende:
Ajax staat met 0 - 2 voor in Alkmaar.quote:Op zondag 17 maart 2013 15:26 schreef XSbig het volgende:
Liesveld heeft openlijk bekendgemaakt een Ajacied te zijnquote:Op zondag 17 maart 2013 15:26 schreef XSbig het volgende:
Liesveld die heel de wedstrijd helemaal kapotfluit, dus maar goed dat je dat niet gezien hebt, scheelt je frustraties.quote:Op zondag 17 maart 2013 15:26 schreef XSbig het volgende:
Ook vreselijk ja, schakelde even snel over naar EL2, zag ik die misselijke gore kop van die Siem de Jong grijnzen, toen wist ik al genoeg.quote:
timing is alleen wat beroerd nu, moeilijke wedstrijd en vanwege interlands ook net wat te lang rustquote:Op zondag 17 maart 2013 15:23 schreef Merkie het volgende:
Maar goed, die vijfde gele kaart zat er aan te komen...
Die dikke kale van EL die het filmpje van Ajax inluidt met "het gaat geweldig in Alkmaar".quote:Op zondag 17 maart 2013 15:27 schreef Kerftminister het volgende:
[..]
Ook vreselijk ja, schakelde even snel over naar EL2, zag ik die misselijke gore kop van die Siem de Jong grijnzen, toen wist ik al genoeg.
Even een wedstrijd de scheidsrechter niet mee, treurwilg.quote:Op zondag 17 maart 2013 15:26 schreef PizzaGeit het volgende:
[..]
Liesveld heeft openlijk bekendgemaakt een Ajacied te zijn
Ik vind jou mening in dit topic niet zo rullevant.quote:Op zondag 17 maart 2013 15:30 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Even een wedstrijd de scheidsrechter niet mee, treurwilg.
PG heeft ze niet allemaal op een rijtje, als het gaat om het objectief beoordelen van de beslissingen van de arbitrage in de wedstrijden van Feyenoordquote:Op zondag 17 maart 2013 15:30 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Even een wedstrijd de scheidsrechter niet mee, treurwilg.
Dat is waar. Tegen Heerenveen valt 't gemis nog ietwat mee.quote:Op zondag 17 maart 2013 15:30 schreef Cara het volgende:
Liever nu tegen Heerenveen dan tegen Vitesse
Hoezoquote:Op zondag 17 maart 2013 15:30 schreef Cara het volgende:
Liever nu tegen Heerenveen dan tegen Vitesse
Heerenveen is wel in vormquote:Op zondag 17 maart 2013 15:32 schreef SuperHarregarre het volgende:
[..]
Dat is waar. Tegen Heerenveen valt 't gemis nog ietwat mee.
Neequote:Op zondag 17 maart 2013 15:37 schreef PizzaGeit het volgende:
Kan een gele kaart eigenlijk geseponeerd worden?
was nog woede van tegendoeltpuntquote:
geen stream hier..link?quote:Op zondag 17 maart 2013 15:51 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
owje loopt achter met je stream?
Immers matig, water nat...quote:Op zondag 17 maart 2013 16:01 schreef SuperHarregarre het volgende:
Immers verricht ook nuttig werk vandaag.
Eerst zelf de 3 punten maar binnen halen, lastig zat.quote:Op zondag 17 maart 2013 16:02 schreef Montelly het volgende:
komaaan AZ..gelijkspel moet erin zitten..
Ja als we onder druk komen daardoor en we snelheid nodig hebben.quote:Op zondag 17 maart 2013 16:05 schreef Zaran het volgende:
[..]
Verhoek is het pietertje van het team. Mag altijd het laatste kwartier even invallen
Ik ook iddquote:Op zondag 17 maart 2013 16:08 schreef Zaran het volgende:
Ben ik de enige die de hele tijd kinderen hoort?
Nee.quote:Op zondag 17 maart 2013 16:08 schreef Zaran het volgende:
Kelderdeur open laten staan?quote:Op zondag 17 maart 2013 16:08 schreef Zaran het volgende:
Zijn stemmen in je hoofdquote:Op zondag 17 maart 2013 16:08 schreef Zaran het volgende:
Ach houd toch op. Sexy Lexy leg er drie in volgende week.quote:Op zondag 17 maart 2013 16:13 schreef De_Pel het volgende:
Zo spannend is het niet meer: Pel weg = titel weg
Scouts voor Pelle.quote:Op zondag 17 maart 2013 16:14 schreef Zaran het volgende:
Zitten een paar mooie vrouwen in publiek, zie je zelden
Roda speelde dan ook beter dan Feyenoord in die minutenquote:Op zondag 17 maart 2013 16:16 schreef XSbig het volgende:
Op een of andere manier ben ik rustiger dan tegen Roda de laatste minuten
uhuh, en verhoek wordt sprintkampioen en fernandez leert ineens voetballenquote:Op zondag 17 maart 2013 16:14 schreef Sloggi het volgende:
[..]
Ach houd toch op. Sexy Lexy leg er drie in volgende week.
En het was uitquote:Op zondag 17 maart 2013 16:17 schreef RvLaak het volgende:
[..]
Roda speelde dan ook beter dan Feyenoord in die minuten
Eigenlijk wel, ja.quote:Op zondag 17 maart 2013 16:23 schreef De_Pel het volgende:
Feyenoord is de verliezer van dit weekend: iedereen pakt z'n punten maar wij verliezen onze belangrijkste speler
blij dat Ajax gewonnen had ws.....quote:Op zondag 17 maart 2013 16:25 schreef zoekeenleven het volgende:
Waarom waren ze zo blij in het stadion?
Je moet gewoon met een spits spelen geen gelul met plan B.quote:
Misverstand met 3-3 AZ-Ajax, was 2-3.quote:Op zondag 17 maart 2013 16:25 schreef zoekeenleven het volgende:
Waarom waren ze zo blij in het stadion?
tja we willen het wel een beetje spannend houden he, nu al kampioen is ook niet zo leuk.quote:
quote:Op zondag 10 maart 2013 14:55 schreef De_Pel het volgende:
Ik zei het gisteren al, zwolle gaat daar gewoon een flink pak op de broek krijgen.
Geeft niets, volgende week AZ er op en er over.
Je voorspelling is niet uitgekomen.quote:Op zondag 10 maart 2013 15:01 schreef Devv het volgende:
[..]
Ik quote deze alvast voor na de overwinning van Ajax op AZ.
Dat zijn eigenlijk geen supporters, maja.quote:Op zondag 17 maart 2013 16:27 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
Liever verliezen van 010, dan 020 als kampioen zien.
1 wedstrijd natuurlijk.quote:Op zondag 17 maart 2013 16:28 schreef DSL het volgende:
Wat is er gebeurd met Pelle? Hoe lang ligt hij eruit denken jullie?
hoezo niet?quote:Op zondag 17 maart 2013 16:28 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Dat zijn eigenlijk geen supporters, maja.
Je eigen club willen zien verliezen omdat je rivaal? Kom op man, je eigen club heeft de punten hard nodig. Twente en Utrecht hebben de rest van het seizoen een onderling gevecht waar de verschillen absurd klein.quote:
Haha Ajax.quote:Op zondag 17 maart 2013 16:31 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Je eigen club willen zien verliezen omdat je rivaal? Kom op man, je eigen club heeft de punten hard nodig. Twente en Utrecht hebben de rest van het seizoen een onderling gevecht waar de verschillen absurd klein.
Alleen maar piepen over de scheidsrechter terwijl jullie ook zo gelukkig wegkwamen vorige week, treurwilg.quote:Op zondag 17 maart 2013 16:31 schreef Kerftminister het volgende:
Janmaat
Nette overwinning, Liesveld nog alles aan gedaan om de wedstrijd kapot te maken, Vd Hoorn mag gewoon hands maken (Vond ik helemaal niet speciaal trouwens, is dat Nederlands elftal materiaal?) etc etc.
Zeg tyft lekker op met je pleuris neus naar het Ajaxtopic aub.quote:Op zondag 17 maart 2013 16:32 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Alleen maar piepen over de scheidsrechter terwijl jullie ook zo gelukkig wegkwamen vorige week, treurwilg.
Ik ga niet happen.quote:Op zondag 17 maart 2013 16:32 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Alleen maar piepen over de scheidsrechter terwijl jullie ook zo gelukkig wegkwamen vorige week, treurwilg.
tja het hoort er allemaal bij he, utrecht staat gewoon safe op playoffs en meer zit er waarschijnlijk ook niet veel meer in. En als je dan toch je rivaal een beetje tegen kan werken waarom niet?quote:Op zondag 17 maart 2013 16:31 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Je eigen club willen zien verliezen omdat je rivaal? Kom op man, je eigen club heeft de punten hard nodig. Twente en Utrecht hebben de rest van het seizoen een onderling gevecht waar de verschillen absurd klein.
Te vaak, meer antwoord is niet nodigquote:Op zondag 17 maart 2013 16:37 schreef Joeriii het volgende:
Hoe vaak heeft die van der Gun al gescoord tegen Feyenoord?
Te hoog niveau voor mij, daar kijk ik niet naar.quote:Op zondag 17 maart 2013 16:41 schreef Kerftminister het volgende:
Jongens kijken we nu wel allemaal naar een niveau hoger dan Feyenoord op EL. De club die een stap hogerop is? #leroyferradervoice
ow god..quote:
Wat lul je man, Feyenoord had vorige week een stapel gelukquote:Op zondag 17 maart 2013 16:50 schreef fantasyboy het volgende:
Jammer dat de KNV(J)B er weer alles aan doet om Feyenoord van de titel af te houden....
quote:Op zondag 17 maart 2013 16:51 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Wat lul je man, Feyenoord had vorige week een stapel geluk
Ga eens weg jij.quote:Op zondag 17 maart 2013 16:51 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Wat lul je man, Feyenoord had vorige week een stapel geluk
Riepen we dat vorig jaar niet ook en masse toen Guidetti geschorst was?quote:Op zondag 17 maart 2013 16:55 schreef Cara het volgende:
heel trots, maar heb er volgende week een hard hoofd in. (deze post heb ik overigens de afgelopen 3 weken elke week geplaatst) maar zonder Pelle.. ai ai..
Zolang Ajax al zijn wedstrijden blijft winnen, maakt Feyenoord toch geen aanspraak op de landstitel.quote:Op zondag 17 maart 2013 16:50 schreef fantasyboy het volgende:
Jammer dat de KNV(J)B er weer alles aan doet om Feyenoord van de titel af te houden....
ach, feiten kijkend moet je gewoon uit tegen een club die 4x op rij gewonnen heeft, waaronder van PSV, daarbij heb je geen reservespits en ben je waarschijnlijk afhankelijk van de kansen die Immers op goal peunt..quote:Op zondag 17 maart 2013 16:56 schreef RvLaak het volgende:
[..]
Riepen we dat vorig jaar niet ook en masse toen Guidetti geschorst was?
Hetzelfde geldt voor PSV. Als één van die 2 alles wint, is die club kampioen. Feyenoord heeft het niet in eigen handquote:Op zondag 17 maart 2013 16:56 schreef Devv het volgende:
[..]
Zolang Ajax al zijn wedstrijden blijft winnen, maakt Feyenoord toch geen aanspraak op de landstitel.
Hij floot zeker niet tegen Feyenoord, maar oh wat slechtquote:Op zondag 17 maart 2013 16:57 schreef Pascalus het volgende:
[Doublepain mode]
Jangod![]()
[/Doublepain mode]
Ik vond Clasie en De Vrij erg slecht. Clasie was de bal steeds kwijt en De Vrij had ook een paar rare acties.
Liesveld floot ook vreemd, Van der Maarel krijgt na twee overtredingen een waarschuwing en maakt er vervolgens nog twee maar krijgt geen kaart, hoewel Pellè, Mathijsen en Vilhena na één overtreding wel een kaart kregen. Boëtius maakt volgens Liesveld hands, maar die verdediger van Utrecht in de tweede helft niet? Ik wil niet zeggen dat hij Feyenoord naaide, maar het was wel heel inconsequent.
Van beide kanten drama, overal om fluiten en veel te vroeg kaarten geven. Was bang dat het nog uit de hand zou lopen.quote:Op zondag 17 maart 2013 16:59 schreef RvLaak het volgende:
[..]
Hij floot zeker niet tegen Feyenoord, maar oh wat slecht
Geen idee waarom de meeste scheidsrechters in Nederland zo slecht fluiten... Begint irritant te wordenquote:Op zondag 17 maart 2013 17:00 schreef Kerftminister het volgende:
[..]
Van beide kanten drama, overal om fluiten en veel te vroeg kaarten geven. Was bang dat het nog uit de hand zou lopen.
Je zag de irritaties opborrelen inderdaad.quote:Op zondag 17 maart 2013 17:00 schreef Kerftminister het volgende:
[..]
Van beide kanten drama, overal om fluiten en veel te vroeg kaarten geven. Was bang dat het nog uit de hand zou lopen.
Kneuzenquote:Op zondag 17 maart 2013 17:13 schreef Dekatria het volgende:
[..]
Het ging rond dat het 3-3 was tegen AZ
Liesveld zag wel meer niet goed vandaagquote:Op zondag 17 maart 2013 17:15 schreef Caland het volgende:
Volgens zanger Rinus twee zekere strafschoppen niet gekregen
Zie eerst maar eens te winnen in Heerenveen.quote:Op zondag 17 maart 2013 17:17 schreef arjan1212 het volgende:
14 april psv-ajax.
Daarna weten we pas of feyenoord kampioen kan worden.
PSV moet nog naar Roda en AZ, die beiden tegen degradatie strijden, Ajax NAC en Grunn uit in de laatste 3 wedstrijden. Je weet nooit hoe een koeman een haas vangt.quote:Op zondag 17 maart 2013 17:17 schreef arjan1212 het volgende:
14 april psv-ajax.
Daarna weten we pas of feyenoord kampioen kan worden.
Mathijsen heeft er 4 ipv 5 volgens mij.quote:Op zondag 17 maart 2013 17:25 schreef fantasyboy het volgende:
Mahtijsen en Pelle geschorst. Hoeft geen probleem te zijn.
Mathijsen is niet geschorst, volgens Leo Driessen in ieder geval.quote:Op zondag 17 maart 2013 17:25 schreef fantasyboy het volgende:
Heerenveen heeft een goede reekst nu neergezet maar de kans dat het nu weer een keer fout gaat wordt met de week groter bij de friezen.
Mahtijsen en Pelle geschorst. Hoeft geen probleem te zijn.
Over de KNVB nog een keer...sinds M van Praag de ex voorzitter van Ajax nu de voorzitter van KNVB is weet je dat ze er alles aan doen om Ajax aan de titel te helpen door de concurentie van de amsterdammers wekelijks te naaien.
overal stond idd mathijsen op scherp, maar dat is ie dus helemaal nietquote:Op zondag 17 maart 2013 17:26 schreef Dekatria het volgende:
[..]
Mathijsen heeft er 4 ipv 5 volgens mij.
Komt door die geseponeerde gele kaart bij Willem II uitquote:Op zondag 17 maart 2013 17:26 schreef Cara het volgende:
[..]
overal stond idd mathijsen op scherp, maar dat is ie dus helemaal niet
Tijdens de wedstrijd op Eredivisie Live stond onderin beeld dat Mathijsen 4 gele kaarten had, en Leo Driessen zei dat hij niet geschorst is.quote:Op zondag 17 maart 2013 17:30 schreef fantasyboy het volgende:
Dit staat op VI.nl
http://www.vi.nl/nieuws/2(...)rd-langs-Utrecht.htm
Smet op de vierde competitieoverwinning op rij waren de gele kaarten voor Pellè en Joris Mathijsen. Beiden zijn geschorst als Feyenoord over twee weken de uitwedstrijd tegen SC Heerenveen afwerkt.
Wat Mathijssen betreft heeft Feyenoord echt geluk gehad... Had echt rood kunnen krijgenquote:Op zondag 17 maart 2013 17:31 schreef Pascalus het volgende:
[..]
Tijdens de wedstrijd op Eredivisie Live stond onderin beeld dat Mathijsen 4 gele kaarten had, en Leo Driessen zei dat hij niet geschorst is.
Mathijsen? Dat was toch gewoon een aanval onderbreken? Had meer dat gevoel bij Vilhena.quote:Op zondag 17 maart 2013 17:35 schreef RvLaak het volgende:
[..]
Wat Mathijssen betreft heeft Feyenoord echt geluk gehad... Had echt rood kunnen krijgen
quote:Op zondag 17 maart 2013 17:36 schreef Irritatie100 het volgende:
[..]
Mathijsen? Dat was toch gewoon een aanval onderbreken? Had meer dat gevoel bij Vilhena.
Gewoon Vormer op de plek naast Clasie en Vilhena op 10. Of misschien gaan ze voor een 442 zoals de Italianen speelde van de zomer. 3 middenvelders op 1 lijn en dan 1tje ervoor.quote:Op zondag 17 maart 2013 17:36 schreef Irritatie100 het volgende:
Was weer lekker billenknijpen... Ach ja, punten zijn weer binnen en verdiend ook.
Geloof trouwens dat volgende week Immers spits staat en er een middenvelder bijkomt. Dat is iig wat ik opmaakte uit de woorden van Koeman.
Ja totdat er een paar golfballetjes ofzo naar beneden worden getyft.quote:Op zondag 17 maart 2013 17:40 schreef Caland het volgende:
Er werden bij die 1-1 weer liters drank naar beneden gegooid op die kinderen uit het Sophia ziekenhuisFeyenoord wacht zeker met dat net totdat het echt mis gaat
Ze waren ook nog bezig met hun feestje en toen viel de 2-1quote:Op zondag 17 maart 2013 17:40 schreef Caland het volgende:
Er werden bij die 1-1 weer liters drank naar beneden gegooid op die kinderen uit het Sophia ziekenhuisFeyenoord wacht zeker met dat net totdat het echt mis gaat
Meeste kinderen konden er wel om lachen trouwensquote:Op zondag 17 maart 2013 17:40 schreef Caland het volgende:
quote:
Erg triest inderdaad.quote:Op zondag 17 maart 2013 17:40 schreef Caland het volgende:
Je eierdop zit een beetje scheef.quote:Op zondag 17 maart 2013 17:25 schreef fantasyboy het volgende:
Over de KNVB nog een keer...sinds M van Praag de ex voorzitter van Ajax nu de voorzitter van KNVB is weet je dat ze er alles aan doen om Ajax aan de titel te helpen door de concurentie van de amsterdammers wekelijks te naaien.
Inderdaad, Feyenoord heeft dit seizoens qua pingels en kaarten alles tegen gehad en Ajax alles mee, niet normaal dit. KNJBquote:Op zondag 17 maart 2013 17:25 schreef fantasyboy het volgende:
Aha, ja dat ging opeens als een lopend vuurtje. Wat een dooddoener toen bleek dat het om een afgekeurde goal gingquote:Op zondag 17 maart 2013 17:46 schreef Dekatria het volgende:
[..]
Vreugde om vermeende 3-3 bij AZ-Ajax.
Afgekeurde goal heb ik dan gemist, denk ik.quote:Op zondag 17 maart 2013 17:47 schreef onlogisch het volgende:
[..]
Aha, ja dat ging opeens als een lopend vuurtje. Wat een dooddoener toen bleek dat het om een afgekeurde goal ging
Oh, dat was het verhaal achteraf toen bleek dat het nog 2-3 stondquote:Op zondag 17 maart 2013 17:47 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Afgekeurde goal heb ik dan gemist, denk ik.
Dan is het gewoon een misverstand in zijn geheel. Ik heb staan stuiteren van spanning, in de laatste paar minuten had Viergever nog een ultragrote kans op de 3-3. Alleen is viergever een matige spelert.quote:Op zondag 17 maart 2013 17:48 schreef onlogisch het volgende:
[..]
Oh, dat was het verhaal achteraf toen bleek dat het nog 2-3 stond
Lekker Stinho, je begint het al te leren jongen. Volgend jaar seizoenkaartje vakkie p met papa Kapi?quote:Op zondag 17 maart 2013 17:49 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Dan is het gewoon een misverstand in zijn geheel. Ik heb staan stuiteren van spanning, in de laatste paar minuten had Viergever nog een ultragrote kans op de 3-3. Alleen is viergever een matige spelert.
Vieze jodenhoerquote:Op zondag 17 maart 2013 17:49 schreef CasselerRIP het volgende:
Zat achter mij iemand die van z'n vrouw een smsje kreeg in de eerste helft dat AZ 1-0 voor stond.
Pas nou maar op, straks wordt hij weer boos .quote:Op zondag 17 maart 2013 17:50 schreef Typisch het volgende:
[..]
Lekker Stinho, je begint het al te leren jongen. Volgend jaar seizoenkaartje vakkie p met papa Kapi?
Die Utrechtquote:Op zondag 17 maart 2013 17:59 schreef fantasyboy het volgende:
Die Utrecht hebben gewoon gelijk met dat spandoek
Vind ik ook.quote:Op zondag 17 maart 2013 17:59 schreef fantasyboy het volgende:
Die Utrecht supporters hebben gewoon gelijk met dat spandoek
Zeker als je ploeg staat op de plek die ze staan, maar goed wat kan je verwachten van een Utrechtenaarquote:Op zondag 17 maart 2013 17:59 schreef fantasyboy het volgende:
Die Utrecht supporters hebben gewoon gelijk met dat spandoek
Mooie club jaquote:Op zondag 17 maart 2013 18:11 schreef Tarado het volgende:
[..]
Zeker als je ploeg staat op de plek die ze staan, maar goed wat kan je verwachten van een Utrechtenaar
Wat bedoel je precies Pietertjequote:Op zondag 17 maart 2013 18:12 schreef tammepiet het volgende:
Zal een club die elke wedstrijd laat lopen, maar 2x benen breekt tegen Ajax. Speelt in de Anti-Ajax-dome veel seizoenkaarten verkopen?
Wat lul je nou ik begrijp niets van je post en het gaat niet over Feyenoord.quote:Op zondag 17 maart 2013 18:12 schreef tammepiet het volgende:
Zal een club die elke wedstrijd laat lopen, maar 2x benen breekt tegen Ajax. Speelt in de Anti-Ajax-dome veel seizoenkaarten verkopen?
Que?quote:Op zondag 17 maart 2013 18:12 schreef tammepiet het volgende:
Mijn toevoeging vandaag: Babovic rood, Biseswar gescoord. Aju.quote:Op zondag 17 maart 2013 18:13 schreef Dr.Mikey het volgende:
[..]
Wat lul je nou ik begrijp niets van je post en het gaat niet over Feyenoord.
wieberen.
Mooi voor ze !quote:Op zondag 17 maart 2013 18:15 schreef tammepiet het volgende:
[..]
Mijn toevoeging vandaag: Babovic rood, Biseswar gescoord. Aju.
Immers speelt in de spits, dat was plan B.quote:Op zondag 17 maart 2013 18:17 schreef DonRaja het volgende:
Schaken in de spits, JPB op links en Badr Verhoek op rechts.
Die joden zijn sowieso vaker met ons bezig dan wij met hun.quote:Op zondag 17 maart 2013 18:17 schreef Caland het volgende:
Pietertje zit vaker hier dan in het Ajax topic. Feyenoord obsessietje
Dat blijkt.quote:Op zondag 17 maart 2013 18:18 schreef zoekeenleven het volgende:
[..]
Die joden zijn sowieso vaker met ons bezig dan wij met hun.
Dat is plan B2.quote:Op zondag 17 maart 2013 18:18 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Immers speelt in de spits, dat was plan B.
En dan nog zijn er mensen die beweren dat ik wel eens een onduidelijke post maak.quote:Op zondag 17 maart 2013 18:17 schreef Caland het volgende:
Net als Stijn houdt Pietertje van Feyenoord. Kan ik alleen maar waarderen zulke mensen.quote:Op zondag 17 maart 2013 18:17 schreef Caland het volgende:
Huh, wees eens duidelijk?quote:Op zondag 17 maart 2013 18:20 schreef Dr.Mikey het volgende:
[..]
En dan nog zijn er mensen die beweren dat ik wel eens een onduidelijke post maak.
quote:Op zondag 17 maart 2013 18:18 schreef zoekeenleven het volgende:
[..]
Die joden zijn sowieso vaker met ons bezig dan wij met hun.
Ik gun Feyenoord gewoon wat meer dan dat andere ajax supporters doen. Ik heb geen enkele reden om ze uit te kotsen of te vernederen. Misschien zijn het wat overdreven posts maar ja.quote:Op zondag 17 maart 2013 18:20 schreef Happel het volgende:
[..]
Net als Stijn houdt Pietertje van Feyenoord. Kan ik alleen maar waarderen zulke mensen.
Dit is geen correcte Nederlandse zin. Wartaal.quote:Op zondag 17 maart 2013 18:12 schreef tammepiet het volgende:
Joden die uit de (boeken)kast moeten komen. De ironie.quote:Op zondag 17 maart 2013 18:20 schreef Happel het volgende:
[..]
Net als Stijn houdt Pietertje van Feyenoord. Kan ik alleen maar waarderen zulke mensen.
Dat heeft nog steeds geen reet met Feyenoord te maken.quote:Op zondag 17 maart 2013 18:15 schreef tammepiet het volgende:
[..]
Mijn toevoeging vandaag: Babovic rood, Biseswar gescoord. Aju.
Edit: Fer en Castagnios ook.
Okequote:
Graag gedaan. Dit seizoen gaan jullie ons een dienst bewijzen door gelijk te spelen tegen psvquote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |