quote:Resterend programma Feyenoord
Datum Wedstrijd
17 maart Feyenoord - FC Utrecht
30 maart SC Heerenveen - Feyenoord
5 april Feyenoord - VVV-Venlo
14 april RKC Waalwijk - Feyenoord
21 april Feyenoord - Vitesse
28 april Feyenoord - Heracles Almelo
5 mei ADO Den Haag - Feyenoord
12 mei Feyenoord - NAC Breda
Resterend programma PSV
Datum Wedstrijd
16 maart PSV - RKC Waalwijk
31 maart Roda JC Kerkrade - PSV
6 april Willem II - PSV
14 april PSV - Ajax
20 april AZ - PSV
27 april PSV - FC Groningen
5 mei PSV - NEC
12 mei FC Twente - PSV
Resterend programma Ajax
Datum Wedstrijd
17 maart AZ - Ajax
31 maart Ajax - NEC
7 april Ajax - Heracles Almelo
14 april PSV - Ajax
19 april Ajax - SC Heerenveen
27 april NAC Breda - Ajax
5 mei Ajax - Willem II
12 mei FC Groningen - Ajax
Resterend programma Vitesse
ADO Den Haag - Vitesse
Vitesse - PEC Zwolle
Vitesse - NAC Breda
Roda JC - Vitesse
Feyenoord - Vitesse
Vitesse - Willem II
RKC Waalwijk - Vitesse
Vitesse - VVV Venlo
De Boei heeft dan ook 10000 keer zoveel spelinzicht als Cabralquote:Op zondag 17 maart 2013 15:07 schreef Zaran het volgende:
Je ziet nu wel het verschil tussen Boeitius en Cabral. Cabral probeerde er altijd langs te komen terwijl Boeitius een opening zoekt om de bal te spelen
quote:Op zondag 17 maart 2013 15:10 schreef Zaran het volgende:
Zal me niks verbazen als een Italiaanse club straks in de zomer 20 miljoen of meer neerlegt voor Pelle
quote:Op zondag 17 maart 2013 15:10 schreef Zaran het volgende:
Zal me niks verbazen als een Italiaanse club straks in de zomer 20 miljoen of meer neerlegt voor Pelle
Nooit accepteren natuurlijkquote:Op zondag 17 maart 2013 15:11 schreef TheDutchguy het volgende:
[..]
Mij wel. Denk dat een bod van 5 miljoen realistischer is.
Italiaanse spelers zijn altijd meer waard. En hij ligt nog 4 jaar vast (Zomer 2017)quote:Op zondag 17 maart 2013 15:11 schreef TheDutchguy het volgende:
[..]
Mij wel. Denk dat een bod van 5 miljoen realistischer is.
Volgens mij zie je dat nooit als iemand net getekend heeft, of heeft iemand voorbeelden?quote:Op zondag 17 maart 2013 15:10 schreef Zaran het volgende:
In m'n Fifa 13 career mode wilde PSV (!!!) 'm voor 20 miljoen kopen.quote:Op zondag 17 maart 2013 15:10 schreef Zaran het volgende:
Hoe gaan we uit tegen Heerenveen winnen zonder Pelle? We hebben geen 2e spits op niveau. Te Vrede en Fernandez kunnen niks en Immers in de spits is ook niksquote:
Counteren met Schaken en Boëthius.quote:Op zondag 17 maart 2013 15:15 schreef Zaran het volgende:
[..]
Hoe gaan we uit tegen Heerenveen winnen zonder Pelle? We hebben geen 2e spits op niveau. Te Vrede en Fernandez kunnen niks en Immers in de spits is ook niks
Die hebben er toch ook al 3? 2 zekerquote:Op zondag 17 maart 2013 15:18 schreef SuperHarregarre het volgende:
Nja, Pelle geel kan maar dan hadden er ook vier of vijf geel voor Utrecht kunnen zijn.
Ja dat werkte zo goed toen tegen Kiev met Schaken en Cissequote:
Dat was eerder bij Vilhena zo.quote:Op zondag 17 maart 2013 15:18 schreef RvLaak het volgende:
[..]
Haf hij hem goed geraakt, was die Utrecht speler flink de lul man.
In de 16 bedoel je?quote:Op zondag 17 maart 2013 15:20 schreef SuperHarregarre het volgende:
[..]
Dat was eerder bij Vilhena zo.
Ah, dat had ook net zo goed rood kunnen zijn jaquote:Op zondag 17 maart 2013 15:21 schreef SuperHarregarre het volgende:
[..]
Nee, die tackle op de enkel van Asare.
Immers in de spits, Vilhena naar 10 en Vormer op de plek van Vilhena. Geef ik je op een briefje.quote:Op zondag 17 maart 2013 15:19 schreef Zaran het volgende:
[..]
Ja dat werkte zo goed toen tegen Kiev met Schaken en Cisse![]()
Misschien Achabar maar van stal halen
en dan kunnen we gewoon winnenquote:Op zondag 17 maart 2013 15:21 schreef Merkie het volgende:
[..]
Immers in de spits, Vilhena naar 10 en Vormer op de plek van Vilhena. Geef ik je op een briefje.
Precies, an sich gaat hij wel voor de bal maar de manier waarop Asare vaststaat in het gras was echt gevaarlijk. Had makkelijk z'n enkelbanden kunnen scheuren.quote:Op zondag 17 maart 2013 15:21 schreef RvLaak het volgende:
[..]
Ah, dat had ook net zo goed rood kunnen zijn ja.... Smerige overtreding
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |