quote:
Yeaaahh bitchesquote:
Gek beter weet je waar je over praat shit is aaanquote:
Gokken = gokkenquote:Op zondag 17 maart 2013 04:01 schreef Geo4kant het volgende:
Deze gok gaat dus vast niet goed uitpakken
Wat had je gekozen dan?quote:Op zondag 17 maart 2013 04:01 schreef Geo4kant het volgende:
Deze gok gaat dus vast niet goed uitpakken
Nee man, steady blijven is t belangrijkst, aantonen dat je nonstop vestand hebtquote:Op zondag 17 maart 2013 04:02 schreef Geo4kant het volgende:
[..]
Moet wel he als ik nog champ wil worden
Taz heeft ook Camozzi, alleen bij Ellenberger vs. Marquardt hebben jullie niet dezelfde gepickt.quote:Op zondag 17 maart 2013 04:02 schreef Geo4kant het volgende:
[..]
Moet wel he als ik nog champ wil worden
quote:Op zondag 17 maart 2013 04:06 schreef Hoogstaande het volgende:
Wtf lopen jullie voor, ik heb gewoon betaald
quote:Op zondag 17 maart 2013 04:06 schreef Hoogstaande het volgende:
Wtf lopen jullie voor, ik heb gewoon betaald
Op UFC.tv wordt ie meteen geüpload(et) dus je kunt ook terugspoelen. Wij hebben slechts een streampje.quote:
Nou, begin maar vast met schelden danquote:Op zondag 17 maart 2013 04:21 schreef ChesterPerry het volgende:
moet perse nick en hendrix goed hebben voor me systeem...
Haha nuck gaat nie winnequote:Op zondag 17 maart 2013 04:21 schreef ChesterPerry het volgende:
nick maakt niet echt veel kans, toch?quote:Op zondag 17 maart 2013 04:21 schreef ChesterPerry het volgende:
Triest dit.quote:Op zondag 17 maart 2013 04:29 schreef Hoogstaande het volgende:
Zin in dit gevecht, eindbaas tegen scared dude who only can run away
Wie wint dit denk je?quote:Op zondag 17 maart 2013 04:28 schreef Geo4kant het volgende:
Ik vind Johnny's wrestling helemaal niet impressive.
Really?quote:
Tja durf het niet te zeggen, heb voor Condit gekozen volgens mij..quote:
Brain cellsquote:Op zondag 17 maart 2013 04:30 schreef Geo4kant het volgende:
[..]
Tja durf het niet te zeggen, heb voor Condit gekozen volgens mij..
Maar het kan net als net gaan, een keer een harde klap landen en Condit ziet veel sterren
Ja maar die kerel heeft 26 van zijn 27 fights gefinished en omdat hij 1x een gameplan implementeerde die wel wat laf was ja maar hem een title fight bezorgde terwijl hij tot 2 keer toe GENAAID werd door de UFC.. can't blame him.quote:
Ik heb hem ook als winnaar hoor, maar ik vind m wel een lafbek.quote:Op zondag 17 maart 2013 04:30 schreef Geo4kant het volgende:
[..]
Ja maar die kerel heeft 26 van zijn 27 fights gefinished en omdat hij 1x een gameplan implementeerde die wel wat laf was ja maar hem een title fight bezorgde terwijl hij tot 2 keer toe GENAAID werd door de UFC.. can't blame him.
Nee, hij werd genaaid omdat de Diaz hype gewoon on going wasquote:Op zondag 17 maart 2013 04:32 schreef Hoogstaande het volgende:
[..]
Ik heb hem ook als winnaar hoor, maar ik vind m wel een lafbek.
Ik zeg niet dat je moet traden met Diaz, maar wegrennen is gewoon laf. En als je genaaid wordt door de ufc finish je niet en dat is dan je eigen schulds
`Tsja, laatste gevecht telt gewoon.quote:Op zondag 17 maart 2013 04:33 schreef Geo4kant het volgende:
[..]
Nee, hij werd genaaid omdat de Diaz hype gewoon on going wasDiaz lult zich tot 2x toe naar een title shot.
Wat ik wil zeggen, beetje jammer om een fighter nu anders aan te kijken na 1 minder gevecht.
Zei hij net niet dat hij nog nooit is neergegaan?quote:
Dan is het nog niet verstandig om er zoveel op je kanis te krijgenquote:Op zondag 17 maart 2013 04:41 schreef AFCNiels het volgende:
[..]
Zei hij net niet dat hij nog nooit is neergegaan?
Eens moet de eerste keer zijn.quote:Op zondag 17 maart 2013 04:41 schreef Geo4kant het volgende:
[..]
Dan is het nog niet verstandig om er zoveel op je kanis te krijgen
Ik denk dat hij aardig op is.quote:Op zondag 17 maart 2013 04:47 schreef Geo4kant het volgende:
nu ben ik benieuwd hoe ze er bij lopen, vooral Johnny in de 3e ronde
Eitjequote:Op zondag 17 maart 2013 04:47 schreef ChesterPerry het volgende:
nog 1 ronde volhouden en oppassen voor de sub en die is binnen
Als nick komt moet je altijd opblijvenquote:
echt hequote:Op zondag 17 maart 2013 04:51 schreef ChesterPerry het volgende:
gebroken hand en nog 2 uppercuts ermee geven
quote:Op zondag 17 maart 2013 04:28 schreef Geo4kant het volgende:
Ik vind Johnny's wrestling helemaal niet impressive.
Nigga please.. Condit die springt als een kleuter van 3 die haar vader 3 dagen niet heeft gezien in zijn armen, Johnny hoeft hem maar te vangen en te vallenquote:
dan vreet ik me lul op dat zal na de onterechte decision op diaz de 2de onterechte zijnquote:
hij deed er niks mee, elke keer rocked voor de td gaanquote:Op zondag 17 maart 2013 04:54 schreef Hooidraad het volgende:
[..]
En voor een takedown krijg je geen punten wil je zeggen?
Maakt niet uit, je scoort er gewoon punten mee. Als je dat 1-2x doet dan scoor je er niet veel mee maar 11-12 takedowns in één fight tikt flink aan hoor.quote:Op zondag 17 maart 2013 04:56 schreef THEFXR het volgende:
[..]
hij deed er niks mee, elke keer rocked voor de td gaan
ja, lay en pray heet datquote:Op zondag 17 maart 2013 04:58 schreef Hooidraad het volgende:
[..]
Maakt niet uit, je scoort er gewoon punten mee. Als je dat 1-2x doet dan scoor je er niet veel mee maar 11-12 takedowns in één fight tikt flink aan hoor.
zoiezo Diaz via tkoquote:Op zondag 17 maart 2013 05:01 schreef roepdeman het volgende:
WAR DIAZ! Eindelijk, na jaren! Het is zover!!!!!! 209 mothafucka's!!!
Heb je hier nog op gewed?quote:Op zondag 17 maart 2013 05:03 schreef Geo4kant het volgende:
[..]
Zou mij niet verbazen als dat zo is.
In ieder geval die Franstaligenquote:Op zondag 17 maart 2013 05:04 schreef Hooidraad het volgende:
[..]
Of al die Canadezen zijn zo. GSP, Nick Ring, Mike Ricci...
Zou een prima einde van de avond zijn.quote:Op zondag 17 maart 2013 05:05 schreef Geo4kant het volgende:
[..]
Tegen beter weten in een klein betje op GSP via TKO.
van iemand fan zijn is wel erg jaquote:Op zondag 17 maart 2013 05:06 schreef Geo4kant het volgende:
[..]
Kerel volgens mij wil jij wel DP van de Diaz bro's of niet?Nuthugger.
jij wil wel grabbelen in het strakke broekje van gsp volgens mijquote:Op zondag 17 maart 2013 05:06 schreef Geo4kant het volgende:
[..]
Zal je nog eens streams sturen jonge..quote:Op zondag 17 maart 2013 05:07 schreef Mr.Smokey het volgende:
[..]
jij wil wel grabbelen in het strakke broekje van gsp volgens mij
quote:Op zondag 17 maart 2013 05:06 schreef Geo4kant het volgende:
[..]
kamikazepiloten hadden ook altijd zo'n hoofdbandquote:
*spriets*quote:Op zondag 17 maart 2013 05:10 schreef Geo4kant het volgende:
Silva die Weidman sloopt
GSP die Hendricks decision'd
En dan Silva vs GSP, Silva KO'd GSP en dan beide met pensioen.
Wel een goeie samenvatting is dat.quote:
te laatquote:
dat is diaz stijl, incasseren om zn reach te vindenquote:Op zondag 17 maart 2013 05:31 schreef Geo4kant het volgende:
[..]
GSP boxt heel goed. Hele goede jab. Outboxed nick tot nu toe. Maar never count Nick out.
Het lukt in ieder geval minder nu.quote:Op zondag 17 maart 2013 05:34 schreef Geo4kant het volgende:
Ik vind George zijn takedowns erg telegraphen.. heel voorspelbaar, hij vertraagd!?
nee, nick is gassedquote:Op zondag 17 maart 2013 05:35 schreef Geo4kant het volgende:
Ik denk dat GSP moe is.. die 5e ronde gaat mooi worden (voor Nick).
Hij houdt er echt niet van om geraakt te worden, is wel interessant als hij komende zomer tegen Hendricks moet.quote:Op zondag 17 maart 2013 05:33 schreef Geo4kant het volgende:
Georgie kreeg een paar goede patsen, dat vond hij niet leuk.
Hij heeft ook geen horloge omquote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Op woensdag 8 augustus 2012 08:47 schreef onlogisch het volgende:
Over 2 jaar stopt Xavi bij Barça, dan kan ie mooi voor 25 of 30 miljoen daar naar toe 8-)
Mag hij Messi bedienen :D
Rammen moeten zequote:Op zondag 17 maart 2013 05:39 schreef Geo4kant het volgende:
Als ze maar niet gaan knuffelen en respect geven aan het einde.. zie het wel gebeuren
5 Uur kijken en dan 4 minuten voor het einde afhakenquote:Op zondag 17 maart 2013 05:40 schreef ChesterPerry het volgende:
laat maar nick heeft geen 1 punch ko power ik ben weg hier
je geeft op?quote:Op zondag 17 maart 2013 05:40 schreef ChesterPerry het volgende:
En roepen dat je een fan bentquote:Op zondag 17 maart 2013 05:41 schreef AFCNiels het volgende:
[..]
5 Uur kijken en dan 4 minuten voor het einde afhaken
Quitter.quote:Op zondag 17 maart 2013 05:40 schreef ChesterPerry het volgende:
lolquote:Op zondag 17 maart 2013 05:43 schreef ChesterPerry het volgende:
george is gwn een hoerezoon ik hoop nog op een grote brawl na afloop
quote:Op zondag 17 maart 2013 05:39 schreef Geo4kant het volgende:
Als ze maar niet gaan knuffelen en respect geven aan het einde.. zie het wel gebeuren
quote:Op zondag 17 maart 2013 05:43 schreef ChesterPerry het volgende:
george is gwn een hoerezoon ik hoop nog op een grote brawl na afloop
quote:Op zondag 17 maart 2013 05:44 schreef Heer-Snader het volgende:
[..]
lol
Nick is gewoon gedomineerd, maakt niet uit hoe hij is gewoon gedomineerd
quote:Op zondag 17 maart 2013 05:39 schreef Geo4kant het volgende:
Tja, als ik GSP weer zie flinchen bij elke harde stoot.. en Johnny is wel echt sterk.. als hij de eerste 2 rondes het staande kan houden..quote:Op zondag 17 maart 2013 05:45 schreef Hooidraad het volgende:
Wat denken jullie tot nu toe mensen? GSP of Hendricks?
Hendricks verliest wel denk ik, maar hij was wel veel leuker om naar te kijken.quote:Op zondag 17 maart 2013 05:45 schreef Hooidraad het volgende:
Wat denken jullie tot nu toe mensen? GSP of Hendricks?
Zelfs Shields wist nog meer te landen dan Nick.quote:Op zondag 17 maart 2013 05:46 schreef Geo4kant het volgende:
Zoals verwacht.. Nick wordt op elk gebied gedomineerd.
Gooi Shields dan erbij.. GSP vs Nick+Jakequote:Op zondag 17 maart 2013 05:47 schreef Mr.Smokey het volgende:
wheres my rematch? dont be scared homie
Hoeveel euro ben je kwijt?quote:Op zondag 17 maart 2013 05:48 schreef ChesterPerry het volgende:
geen zin in dit gelul van dat stokbrood, weltrusten
De allerlaatste ronde is ergens in een darkroom denk ik.quote:
quote:Op zondag 17 maart 2013 05:51 schreef Geo4kant het volgende:
Psstt.. Nick.. zit je lekker.. in je slachtoffer rol?
Dat zou leuk zijn.quote:Op zondag 17 maart 2013 05:52 schreef Geo4kant het volgende:
Hopelijk slaat Johnny GSP zo snoeihard KO ..
Make it happenquote:Op zondag 17 maart 2013 05:53 schreef Hooidraad het volgende:
GSP vs. Hendricks
Ellenburger vs. Maia
Condit vs. McDonald
Condit mag dan wel heel hard aan zijn TDD gaan werken want anders wordt het 3 op een rij verlies voor hem.quote:
Ik zit toch niet te wachten op een rematch met GSP.. veel te vroeg.quote:Op zondag 17 maart 2013 05:58 schreef Hooidraad het volgende:
[..]
Condit mag dan wel heel hard aan zijn TDD gaan werken want anders wordt het 3 op een rij verlies voor hem.
GSP? We hebben het toch over McDonald.quote:Op zondag 17 maart 2013 05:59 schreef Geo4kant het volgende:
[..]
Ik zit toch niet te wachten op een rematch met GSP.. veel te vroeg.
Nee ik had het over Condit.quote:Op zondag 17 maart 2013 06:03 schreef Hooidraad het volgende:
[..]
GSP? We hebben het toch over McDonald.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |