dat is diaz stijl, incasseren om zn reach te vindenquote:Op zondag 17 maart 2013 05:31 schreef Geo4kant het volgende:
[..]
GSP boxt heel goed. Hele goede jab. Outboxed nick tot nu toe. Maar never count Nick out.
Het lukt in ieder geval minder nu.quote:Op zondag 17 maart 2013 05:34 schreef Geo4kant het volgende:
Ik vind George zijn takedowns erg telegraphen.. heel voorspelbaar, hij vertraagd!?
nee, nick is gassedquote:Op zondag 17 maart 2013 05:35 schreef Geo4kant het volgende:
Ik denk dat GSP moe is.. die 5e ronde gaat mooi worden (voor Nick).
Hij houdt er echt niet van om geraakt te worden, is wel interessant als hij komende zomer tegen Hendricks moet.quote:Op zondag 17 maart 2013 05:33 schreef Geo4kant het volgende:
Georgie kreeg een paar goede patsen, dat vond hij niet leuk.
Hij heeft ook geen horloge omquote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Op woensdag 8 augustus 2012 08:47 schreef onlogisch het volgende:
Over 2 jaar stopt Xavi bij Barça, dan kan ie mooi voor 25 of 30 miljoen daar naar toe 8-)
Mag hij Messi bedienen :D
Rammen moeten zequote:Op zondag 17 maart 2013 05:39 schreef Geo4kant het volgende:
Als ze maar niet gaan knuffelen en respect geven aan het einde.. zie het wel gebeuren
5 Uur kijken en dan 4 minuten voor het einde afhakenquote:Op zondag 17 maart 2013 05:40 schreef ChesterPerry het volgende:
laat maar nick heeft geen 1 punch ko power ik ben weg hier
je geeft op?quote:Op zondag 17 maart 2013 05:40 schreef ChesterPerry het volgende:
En roepen dat je een fan bentquote:Op zondag 17 maart 2013 05:41 schreef AFCNiels het volgende:
[..]
5 Uur kijken en dan 4 minuten voor het einde afhaken
Quitter.quote:Op zondag 17 maart 2013 05:40 schreef ChesterPerry het volgende:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |