Op UFC.tv wordt ie meteen geüpload(et) dus je kunt ook terugspoelen. Wij hebben slechts een streampje.quote:
Nou, begin maar vast met schelden danquote:Op zondag 17 maart 2013 04:21 schreef ChesterPerry het volgende:
moet perse nick en hendrix goed hebben voor me systeem...
Haha nuck gaat nie winnequote:Op zondag 17 maart 2013 04:21 schreef ChesterPerry het volgende:
nick maakt niet echt veel kans, toch?quote:Op zondag 17 maart 2013 04:21 schreef ChesterPerry het volgende:
Triest dit.quote:Op zondag 17 maart 2013 04:29 schreef Hoogstaande het volgende:
Zin in dit gevecht, eindbaas tegen scared dude who only can run away
Wie wint dit denk je?quote:Op zondag 17 maart 2013 04:28 schreef Geo4kant het volgende:
Ik vind Johnny's wrestling helemaal niet impressive.
Really?quote:
Tja durf het niet te zeggen, heb voor Condit gekozen volgens mij..quote:
Brain cellsquote:Op zondag 17 maart 2013 04:30 schreef Geo4kant het volgende:
[..]
Tja durf het niet te zeggen, heb voor Condit gekozen volgens mij..
Maar het kan net als net gaan, een keer een harde klap landen en Condit ziet veel sterren
Ja maar die kerel heeft 26 van zijn 27 fights gefinished en omdat hij 1x een gameplan implementeerde die wel wat laf was ja maar hem een title fight bezorgde terwijl hij tot 2 keer toe GENAAID werd door de UFC.. can't blame him.quote:
Ik heb hem ook als winnaar hoor, maar ik vind m wel een lafbek.quote:Op zondag 17 maart 2013 04:30 schreef Geo4kant het volgende:
[..]
Ja maar die kerel heeft 26 van zijn 27 fights gefinished en omdat hij 1x een gameplan implementeerde die wel wat laf was ja maar hem een title fight bezorgde terwijl hij tot 2 keer toe GENAAID werd door de UFC.. can't blame him.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |