1200 MW = 1,2 GW (Gigawatt)quote:Op zondag 17 maart 2013 11:50 schreef mschol het volgende:
[..]
kmw dan? 1200Mw iig (1 toren levert standaard 200 op, ik had 3x de eerste upgrade staan, die 400 per toren opleveren
ah ja.. dan is het wel meer/veel ja.quote:
Dat vind ik ook wel. Ik heb veel te snel de map volgebouwd.quote:Op zondag 17 maart 2013 12:17 schreef Grrrrrrrr het volgende:
Grootste minpunt aan de hele game blijf ik toch echt de absurd kleine map vinden. Op geen enkel moment in de game heb ik het gevoel dat ik een grote metropool aan het bouwen ben...
Map zou minstens 4 keer zo groot moeten zijn.
Zou eens tijd wordenquote:
Dat zou ook wel moeten inderdaad.quote:Op zondag 17 maart 2013 12:32 schreef iScripters het volgende:
[..]
Zou eens tijd wordenEn hopen dat ze niet alleen voorrang krijgen om de weg op te gaan, maar ook gewoon door rood crossen.. en misschien zelfs dat auto's aan de kant gaan voor ze..
ja, er wordt niet gesynced, dus heeft het geen effect, volgens mij was al eerder bekend dat je andermans stad kon slopen maar dat deze changes niet naar de server werden geschreven omdat je niet de eigenaar van de savegame was..quote:Op zondag 17 maart 2013 13:01 schreef cherrycoke het volgende:
http://tweakers.net/nieuw(...)ans-stad-slopen.html
klopt. stond een dag of vier geleden al in deze threadquote:Op zondag 17 maart 2013 13:04 schreef mschol het volgende:
[..]
ja, er wordt niet gesynced, dus heeft het geen effect, volgens mij was al eerder bekend dat je andermans stad kon slopen maar dat deze changes niet naar de server werden geschreven omdat je niet de eigenaar van de savegame was..
Beste revieuw en helemaal waarquote:
als ik het zo zie blijven ze beide staan, je kan zelf kijken wat er gebeurd:quote:Op zondag 17 maart 2013 13:54 schreef MrTorture het volgende:
Ojee, ik wil mijn schooltje uitbreiden, maar daarvoor moet de bulldozer door een groot gebouw, of door een straat:
[ afbeelding ]
Als ik nu die straat (rood gemarkeerd) vernietig, ben ik dan ook mijn aangrenzende gebouwen (groen) kwijt?
Als het zo zie, liggen die groene gebouwen aan de 'zij'straten van je roodgemarkeerde weg.quote:Op zondag 17 maart 2013 13:54 schreef MrTorture het volgende:
Ojee, ik wil mijn schooltje uitbreiden, maar daarvoor moet de bulldozer door een groot gebouw, of door een straat:
[ afbeelding ]
Als ik nu die straat (rood gemarkeerd) vernietig, ben ik dan ook mijn aangrenzende gebouwen (groen) kwijt?
Ah jaquote:Op zondag 17 maart 2013 13:57 schreef mschol het volgende:
[..]
als ik het zo zie blijven ze beide staan, je kan zelf kijken wat er gebeurd:
bulldozer selecteren, klikken op de weg en slepen (niet loslaten in de tussen tijd)
gebouwen worden niet geel? dan kan je em weg halen, worden ze wel geel kan je annuleren met escape
Natuurlijk. Eerst wordt de straling nog deels tegengehouden door het gebouw. Daarna niet meer. In Fukushima hebben ze ook niets gesloopt.quote:Op zondag 17 maart 2013 14:16 schreef Dj_Day-V het volgende:
Ik sloop die kapotte toren en dan krijg ik juist nog meer straling
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |