abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_124157942
quote:
0s.gif Op zondag 17 maart 2013 11:50 schreef mschol het volgende:

[..]

kmw dan :? ? 1200Mw iig (1 toren levert standaard 200 op, ik had 3x de eerste upgrade staan, die 400 per toren opleveren
1200 MW = 1,2 GW (Gigawatt)
pi_124157967
quote:
0s.gif Op zondag 17 maart 2013 11:57 schreef remcoP het volgende:

[..]

1200 MW = 1,2 GW (Gigawatt)
oh.. giga was het... :@ ^O^
  zondag 17 maart 2013 @ 12:04:11 #53
165780 Luctor.et.Emergo
Fremantle Dockers FC
pi_124158074
quote:
0s.gif Op zondag 17 maart 2013 11:58 schreef mschol het volgende:

[..]

oh.. giga was het... :@ ^O^
ah ja.. dan is het wel meer/veel ja. :Y

kW = kilo Watt. En 1,2 kilowatt kan ik niet echt veel noemen.
Autore Deo, favente Regina Luctor et Emergo
Fuck the EBU.
pi_124158325
Grootste minpunt aan de hele game blijf ik toch echt de absurd kleine map vinden. Op geen enkel moment in de game heb ik het gevoel dat ik een grote metropool aan het bouwen ben...

Map zou minstens 4 keer zo groot moeten zijn.
"It's hard to argue against cynics - they always sound smarter than optimists because they have so much evidence on their side."
  zondag 17 maart 2013 @ 12:21:26 #55
165780 Luctor.et.Emergo
Fremantle Dockers FC
pi_124158409
quote:
13s.gif Op zondag 17 maart 2013 12:17 schreef Grrrrrrrr het volgende:
Grootste minpunt aan de hele game blijf ik toch echt de absurd kleine map vinden. Op geen enkel moment in de game heb ik het gevoel dat ik een grote metropool aan het bouwen ben...

Map zou minstens 4 keer zo groot moeten zijn.
Dat vind ik ook wel. Ik heb veel te snel de map volgebouwd.
Autore Deo, favente Regina Luctor et Emergo
Fuck the EBU.
  zondag 17 maart 2013 @ 12:32:53 #56
68036 iScripters
Personification of Evil
pi_124158681
quote:
0s.gif Op zondag 17 maart 2013 11:31 schreef Surveillance-Fiets het volgende:

[..]

_O_
Zou eens tijd worden :D En hopen dat ze niet alleen voorrang krijgen om de weg op te gaan, maar ook gewoon door rood crossen.. en misschien zelfs dat auto's aan de kant gaan voor ze..
No Comment!
  zondag 17 maart 2013 @ 12:34:39 #57
165780 Luctor.et.Emergo
Fremantle Dockers FC
pi_124158715
quote:
0s.gif Op zondag 17 maart 2013 12:32 schreef iScripters het volgende:

[..]

Zou eens tijd worden :D En hopen dat ze niet alleen voorrang krijgen om de weg op te gaan, maar ook gewoon door rood crossen.. en misschien zelfs dat auto's aan de kant gaan voor ze..
Dat zou ook wel moeten inderdaad.
Autore Deo, favente Regina Luctor et Emergo
Fuck the EBU.
  zondag 17 maart 2013 @ 12:38:12 #58
299220 Gezicht
Tuut chips
pi_124158778
Ik heb ook een en al bacteriën in m'n stad nu. Eerder nooit last van gehad. :(
Flesje bier
  zondag 17 maart 2013 @ 12:39:34 #59
384187 DeGemaskerdeMuchacho
Blinde paniek zij met ons.
pi_124158807
Zoek twee actieve spelers om een mooie regio te bouwen, en steden op elkaar af te stemmen. Meerdere steden p.p.
pi_124158836
Ik moet nog even oefenen met workers uitwisselen denk ik.
Heb nu een mega industriestad gebouwd met een klein beetje residential. Maar als buurstad juist heel veel residential en weinig industrie.
Maar de industriestad blijft zeuren dat er te weinig workers zijn, en de andere stad blijft klagen dat er te weinig werk is.

Heb wel een treinverbinding, dus ze moeten kunnen forensen. Beetje jammer.
..non est vivere sed valere vita est ..
  zondag 17 maart 2013 @ 13:01:28 #61
233102 cherrycoke
"Fear is a weapon."
pi_124159337
"I wear the mask to protect the city… but the city is what made the mask." – Batman
  zondag 17 maart 2013 @ 13:03:27 #62
299220 Gezicht
Tuut chips
pi_124159391
Mijn steden lopen telkens helemaal vast vanaf ongeveer 40k inwoners. Wat doe ik fout? ;(
Flesje bier
pi_124159432
quote:
ja, er wordt niet gesynced, dus heeft het geen effect, volgens mij was al eerder bekend dat je andermans stad kon slopen maar dat deze changes niet naar de server werden geschreven omdat je niet de eigenaar van de savegame was..
  Admin zondag 17 maart 2013 @ 13:10:41 #64
1 crew  Danny
always and nevermore
pi_124159639
quote:
0s.gif Op zondag 17 maart 2013 13:04 schreef mschol het volgende:

[..]

ja, er wordt niet gesynced, dus heeft het geen effect, volgens mij was al eerder bekend dat je andermans stad kon slopen maar dat deze changes niet naar de server werden geschreven omdat je niet de eigenaar van de savegame was..
klopt. stond een dag of vier geleden al in deze thread
Zie wat ik kijk: trakt.tv
  zondag 17 maart 2013 @ 13:54:33 #68
26777 MrTorture
Welcome to the torture chamber
pi_124161131
Ojee, ik wil mijn schooltje uitbreiden, maar daarvoor moet de bulldozer door een groot gebouw, of door een straat:



Als ik nu die straat (rood gemarkeerd) vernietig, ben ik dan ook mijn aangrenzende gebouwen (groen) kwijt?
No fear, no pain.Nobody left to blame. I'll try alone. Make destiny my own.
Dave: Al draagt een mod een blauwe kleur, het is en blijft een oude zeur.
yvonne says: nee hoor die Danny is gewoon een werknemer
Vis een optie?
  zondag 17 maart 2013 @ 13:54:35 #69
177876 Maruna
A Full Shipment of Failure
pi_124161132
quote:
Beste revieuw en helemaal waar

(helaas...)
If you try to fail a test and you succeed, did you then pass the test and failed failing, or did you fail the test and succeeded in failing?
Het FOK!ondersteuningsfront: De fruitmand voor 2cv
pi_124161211
quote:
0s.gif Op zondag 17 maart 2013 13:54 schreef MrTorture het volgende:
Ojee, ik wil mijn schooltje uitbreiden, maar daarvoor moet de bulldozer door een groot gebouw, of door een straat:

[ afbeelding ]

Als ik nu die straat (rood gemarkeerd) vernietig, ben ik dan ook mijn aangrenzende gebouwen (groen) kwijt?
als ik het zo zie blijven ze beide staan, je kan zelf kijken wat er gebeurd:
bulldozer selecteren, klikken op de weg en slepen (niet loslaten in de tussen tijd)
gebouwen worden niet geel? dan kan je em weg halen, worden ze wel geel kan je annuleren met escape
  zondag 17 maart 2013 @ 13:57:32 #71
165780 Luctor.et.Emergo
Fremantle Dockers FC
pi_124161224
quote:
0s.gif Op zondag 17 maart 2013 13:54 schreef MrTorture het volgende:
Ojee, ik wil mijn schooltje uitbreiden, maar daarvoor moet de bulldozer door een groot gebouw, of door een straat:

[ afbeelding ]

Als ik nu die straat (rood gemarkeerd) vernietig, ben ik dan ook mijn aangrenzende gebouwen (groen) kwijt?
Als het zo zie, liggen die groene gebouwen aan de 'zij'straten van je roodgemarkeerde weg.
Autore Deo, favente Regina Luctor et Emergo
Fuck the EBU.
  zondag 17 maart 2013 @ 14:10:00 #72
26777 MrTorture
Welcome to the torture chamber
pi_124161677
quote:
0s.gif Op zondag 17 maart 2013 13:57 schreef mschol het volgende:

[..]

als ik het zo zie blijven ze beide staan, je kan zelf kijken wat er gebeurd:
bulldozer selecteren, klikken op de weg en slepen (niet loslaten in de tussen tijd)
gebouwen worden niet geel? dan kan je em weg halen, worden ze wel geel kan je annuleren met escape
Ah ja :D ga ik proberen thnx :)
No fear, no pain.Nobody left to blame. I'll try alone. Make destiny my own.
Dave: Al draagt een mod een blauwe kleur, het is en blijft een oude zeur.
yvonne says: nee hoor die Danny is gewoon een werknemer
Vis een optie?
pi_124161868
Kerncentrale ontploft. Overal straling :{ Hoe fix ik dit?
Ik sloop die kapotte toren en dan krijg ik juist nog meer straling :?
pi_124161963
quote:
0s.gif Op zondag 17 maart 2013 14:16 schreef Dj_Day-V het volgende:
Ik sloop die kapotte toren en dan krijg ik juist nog meer straling :?
Natuurlijk. Eerst wordt de straling nog deels tegengehouden door het gebouw. Daarna niet meer. In Fukushima hebben ze ook niets gesloopt.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')