Ik hoop(!) dat de (basischool) formule nog wel rekening houdt met het aantal steden dat daadwerkelijk iets af wil nemen anders is het nog kutterquote:Op zondag 17 maart 2013 11:06 schreef IceDustbin2 het volgende:
[..]
Maar je bied toch automatisch aan aan elke stad waar je mee verbonden bent?
zet gewoon een kern centrale neerquote:Op zondag 17 maart 2013 11:17 schreef JaimyLee het volgende:
WatIk heb elektriciteit te kort, dus ik bouw meer dingen om het op te wekken, en sluit wat gebouwen af om het gebruik te verminderen. Somehow word m'n tekort steeds groter en groter
Oh Maxis....quote:kNoRepeatNetworkAlertSeconds : 15,
kNetDownForceQuitAfterMinutes : 20,
Niet genoeg geld en bang voor een meltdownquote:
als je een community college hebt of hoger (uni) kan je makkelijk een kerncentrale bouwen...quote:Op zondag 17 maart 2013 11:22 schreef JaimyLee het volgende:
[..]
Niet genoeg geld en bang voor een meltdown
M'n universiteit is bezig naar onderzoek greatwork zonnepanelen
Dat is niet echt veel.quote:Op zondag 17 maart 2013 11:23 schreef mschol het volgende:
[..]
als je een community college hebt of hoger (uni) kan je makkelijk een kerncentrale bouwen...
vervolgens kan je 2 torens researchen die nog meer power genereren.. ik had gegeven moment een kerncentrale die 1,2 kW leverde
quote:Finally, emergency & service vehicles such as fire trucks, ambulances, coal trucks, buses, etc… will now have priority when they leave their garages, so traffic in front of their building will stop to let them on the street.
New SimCity Update: Lead Gameplay Scripter Guillaume Pierre shows off an upcoming traffic fix: http://bit.ly/YEAM9qquote:Op zondag 17 maart 2013 11:31 schreef IceDustbin2 het volgende:
[..]
Wanneer komt die improved traffic patch dan?
Dat dat er nog niet in zat bij de release...quote:
tja.quote:Op zondag 17 maart 2013 11:35 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
[..]
Dat dat er nog niet in zat bij de release...
als ze de rest van de files ook oplossen.quote:Op zondag 17 maart 2013 11:43 schreef Thrilled het volgende:
Ik denk dat we daar nu wel van af moeten stappenEr zitten nog veel meer dingen niet in de release-versie die nu pas gepatched worden.
Verder vraag ik mij af of het veel nut heeft, ze zeggen dat ze voorrang krijgen om de weg op te mogen draaien.. In veel gevallen betekent dat niets meer dan: voorrang krijgen om aan te mogen sluiten in de file..
Thanks, toch maar even gebouwd. Hopen op geen meltdown en zo snel mogelijk zonnepanelen als greatworkquote:Op zondag 17 maart 2013 11:23 schreef mschol het volgende:
[..]
als je een community college hebt of hoger (uni) kan je makkelijk een kerncentrale bouwen...
vervolgens kan je 2 torens researchen die nog meer power genereren.. ik had gegeven moment een kerncentrale die 1,2 kW leverde
Heb ik ook gehad.. Een dag later was mijn stad van paar dagen oud teruggezet naar ongeveer een half uur na het starten. Dus met net een power plant en klein wijkjequote:Op zondag 17 maart 2013 10:58 schreef BaraCuda het volgende:
[ afbeelding ]
Ik heb bovenstaand probleem. Al een uur of 20 staat mijn grootste stad er zo bij.
Let ook op het "mementeel"![]()
Ik kan dus helemaal niks met die stad
kmw danquote:
gewoon de safety in de gaten houden.. die moet iig in het groen staanquote:Op zondag 17 maart 2013 11:47 schreef JaimyLee het volgende:
[..]
Thanks, toch maar even gebouwd. Hopen op geen meltdown en zo snel mogelijk zonnepanelen als greatwork
1200 MW = 1,2 GW (Gigawatt)quote:Op zondag 17 maart 2013 11:50 schreef mschol het volgende:
[..]
kmw dan? 1200Mw iig (1 toren levert standaard 200 op, ik had 3x de eerste upgrade staan, die 400 per toren opleveren
ah ja.. dan is het wel meer/veel ja.quote:
Dat vind ik ook wel. Ik heb veel te snel de map volgebouwd.quote:Op zondag 17 maart 2013 12:17 schreef Grrrrrrrr het volgende:
Grootste minpunt aan de hele game blijf ik toch echt de absurd kleine map vinden. Op geen enkel moment in de game heb ik het gevoel dat ik een grote metropool aan het bouwen ben...
Map zou minstens 4 keer zo groot moeten zijn.
Zou eens tijd wordenquote:
Dat zou ook wel moeten inderdaad.quote:Op zondag 17 maart 2013 12:32 schreef iScripters het volgende:
[..]
Zou eens tijd wordenEn hopen dat ze niet alleen voorrang krijgen om de weg op te gaan, maar ook gewoon door rood crossen.. en misschien zelfs dat auto's aan de kant gaan voor ze..
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |