SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.BlancoSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.VacansoleilSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Complete startlijst
Vanaf maandag iedere dag op Eurosport (2).
winnaar wielerprono 2007 :) Last.FM![]()
4 minuten voorsprong nog.quote:Op maandag 18 maart 2013 13:57 schreef Drebbelman het volgende:
Meier en Salerno na 32km al 8 minuten voorsprongwinnaar wielerprono 2007 :) Last.FM![]()
Wiggins neemt 12 man mee in de afdaling naar de finish. 1 Blanco erbij. 12 seconden."Niet-wielrenners. De leegheid van die levens schokt me." - T. Krabbé![]()
Schakel in, Sky-train op kop, wielrennen anno 2013.
Wel tof dat deze koers op tv is, want dat was de laatste jaren telkens niet toch?Jack does it in real time...![]()
J-Rod, Dan Martin, Wiggins, Valverde, Wiggins, Meersman, Agnoli, Cataldo, Gesink iig mee."Niet-wielrenners. De leegheid van die levens schokt me." - T. Krabbé![]()
Hoeveel km nog tot de streep?You don't need a weatherman to know which way the wind blows.
---------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------
Album top 100 2024![]()
Hofland tweede in pelotonssprint."Niet-wielrenners. De leegheid van die levens schokt me." - T. Krabbé![]()
Dit is volgens mij de uitslag:
1. Meersman
2. Agnoli
3. Valverde
4. D. Martin
5. D. Wyss
6. Wiggins
7. Gesink
8. Scarponi
9. López Garcia
10. Cataldo
11. Niemiec
12. Herrada
op 28 sec. peloton
edit: Rodríguez moet er ook nog tussen lijkt me![]()
1. Gianni Meersman (Omega Pharma-Quick Step) 3:55:56
2. Valerio Agnoli (Astana) m.t.
3. Alejandro Valverde (Movistar Team) m.t.
4. Daniel Martin (Garmin-Sharp) m.t.
5. Danilo Wyss (BMC) m.t.
6. Bradley Wiggins (Sky) m.t.
7. Robert Gesink (Blanco) m.t.
8. Michele Scarponi (Lampre-Merida) m.t.
9. Joaquim Rodríguez (Katusha) m.t.
10. David López (Sky) m.t.
11. Dario Cataldo (Sky) m.t.
12. Przemyslaw Niemiec (Lampre-Merida) m.t.
13. Jesús Herrada (Movistar Team) m.t.
14. Koldo Fernández de Larrea (Garmin-Sharp) a 28
15. Moreno Hofland (Blanco) m.t.![]()
Kalsen, Laborie en Meier zijn vooruit. Nog 2.22 voorsprong. Zo de plaatselijke rondjes langs de Haribofabriek. 45km nogwinnaar wielerprono 2007 :) Last.FM![]()
Ik kan maar niet wennen aan die vrouw, Danny terug aub
Goede verbinding trouwens
[ Bericht 55% gewijzigd door Szura op 19-03-2013 16:18:42 ]Lekker zuipen, lekker dansen en daarna lekker neuken.![]()
Vind haar wel ok eigenlijk. Beetje saai, maar goed.quote:Op dinsdag 19 maart 2013 16:06 schreef Szura het volgende:
Ik kan maar niet wennen aan die vrouw, Danny terug aub
Goede verbinding trouwens"Niet-wielrenners. De leegheid van die levens schokt me." - T. Krabbé![]()
Goede sprint van Meersman dus blijkbaar. Benieuwd naar de beelden.Wind extinguishes a candle and energizes fire![]()
Classic Rabo.
Hele dag op kop, 5e plaats.Het blijft toch een merkwaardige sport hè, dat wielrennen.![]()
Gesink wel drie plaatsen gestegenquote:Op dinsdag 19 maart 2013 17:05 schreef Rellende_Rotscholier het volgende:
Classic Rabo.
Hele dag op kop, 5e plaats.
Lekker zuipen, lekker dansen en daarna lekker neuken.![]()
Morgen en donderdag toch de zwaarste etappes? Ik ben benieuwd of Gesink daarin stand houdt.You don't need a weatherman to know which way the wind blows.
---------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------
Album top 100 2024![]()
Altijd leuk, dit soort etappeprofielen:
Schijnt nog sneeuw te liggen
In the coolest little capital of the world![]()
heywoodu
![]()
Van bijna dood tot olympiër:![]()
Fuck, ik dacht dat ik live zat te kijken, waren dus de laatste 10km van gisterenquote:![]()
Van bijna dood op weg naar de Olympische Spelen, tot olympiër in 2026? Elk beetje hulp wordt bijzonder gewaardeerd!
https://www.gofundme.com/(...)he-spelen-na-ongeval![]()
Slotklim begonnen. Come on Gesink."Niet-wielrenners. De leegheid van die levens schokt me." - T. Krabbé![]()
NL Postal rijdt de boel weer op een hoop.Reis ver, drink wijn, denk na, lach hard, duik diep. Kom Terug.![]()
Blanco rijdt duidelijk niet met de wattagemeters van Sky.Wind extinguishes a candle and energizes fire![]()
Sky nog prima gegroepeerd, met een man of vijf."Niet-wielrenners. De leegheid van die levens schokt me." - T. Krabbé![]()
Het valt me nu nog mee eigenlijk.quote:Op woensdag 20 maart 2013 16:55 schreef DeeBee het volgende:
De Gees lijkt weer een triple gestoken te hebben...
Grimast ook nog niet. Bloedvormpje dus."Niet-wielrenners. De leegheid van die levens schokt me." - T. Krabbé![]()
Zijn hoofd ziet eruit alsof hij net een paar tripels heeft gedronken.quote:Op woensdag 20 maart 2013 16:55 schreef DeeBee het volgende:
De Gees lijkt weer een triple gestoken te hebben...![]()
Lekkere loper voorlopig.quote:"Niet-wielrenners. De leegheid van die levens schokt me." - T. Krabbé![]()
Wiggins kan alleen geen tempoversnelling aan toch? Hij moet echt op 1 slopend tempo naar boven, want wegsprinten op bergen zoals Froome en Contador kunnen, dat kan hij niet.![]()
Gesink in 15de positie aan het harken.Reis ver, drink wijn, denk na, lach hard, duik diep. Kom Terug.![]()
Dit bedoel ik, hij kan het echt niet aan.quote:Op woensdag 20 maart 2013 17:09 schreef Syntix het volgende:
Wiggins moet echt tempoversnellingen aanleren.
![]()
heywoodu
![]()
Van bijna dood tot olympiër:![]()
Tuurlijk rijdt Wiggins het gat nog weer even dicht
Van bijna dood op weg naar de Olympische Spelen, tot olympiër in 2026? Elk beetje hulp wordt bijzonder gewaardeerd!
https://www.gofundme.com/(...)he-spelen-na-ongeval![]()
Nah ja, finished nog in wiel VDB op een seconde of 25..."Niet-wielrenners. De leegheid van die levens schokt me." - T. Krabbé![]()
Poelsquote:Op woensdag 20 maart 2013 17:11 schreef Syntix het volgende:
Is er 1 Nederlandse rijder die wel top 10 kan rijden in een TdF?"Niet-wielrenners. De leegheid van die levens schokt me." - T. Krabbé![]()
Rob Ruijgh.quote:Op woensdag 20 maart 2013 17:11 schreef Syntix het volgende:
Is er 1 Nederlandse rijder die wel top 10 kan rijden in een TdF?Reis ver, drink wijn, denk na, lach hard, duik diep. Kom Terug.![]()
Kelderman over een tijdjequote:Op woensdag 20 maart 2013 17:11 schreef Syntix het volgende:
Is er 1 Nederlandse rijder die wel top 10 kan rijden in een TdF?Lekker zuipen, lekker dansen en daarna lekker neuken.![]()
Ik heb hoop voor Poels. Die voor Gesink ben ik inmiddels kwijt.quote:Op woensdag 20 maart 2013 17:11 schreef Syntix het volgende:
Is er 1 Nederlandse rijder die wel top 10 kan rijden in een TdF?![]()
![]()
Dat groepje wat in 800 meter weer even halve minuut pakt op VDB2 / Martin / Gesink...nieuwe wielrennen loller.
Wel leuke berg, zo op die parkeerplaats nu.
Jack does it in real time...![]()
Het Klassieker-seizoen is een drie dagen oud en het gejammer begint al weer...quote:Op woensdag 20 maart 2013 17:11 schreef Syntix het volgende:
Is er 1 Nederlandse rijder die wel top 10 kan rijden in een TdF?'Cause it's easier to fly
Than to face another night
In Southern Sun
And your love is all around![]()
Nee. Kruijswijk kan niets meer sinds de Ronde van Zwitserland in 2011, en Mollema is het klimmen in het hooggebergte ook verleerd.quote:Op woensdag 20 maart 2013 17:11 schreef Syntix het volgende:
Is er 1 Nederlandse rijder die wel top 10 kan rijden in een TdF?![]()
Jij met je TDFquote:Op woensdag 20 maart 2013 17:11 schreef Syntix het volgende:
Is er 1 Nederlandse rijder die wel top 10 kan rijden in een TdF?
Robert is gewoon al zijn klimcapaciteiten verloren het laatste jaar lijkt wel. Elke tempoversnelling op een col van meer dan een paar km. is al teveel van het goede.![]()
Gesink is definitief klimtopper af."Niet-wielrenners. De leegheid van die levens schokt me." - T. Krabbé![]()
Wat ik dus vreemd vind, is dat hij eergisteren dan wel weer mee kon. Vind ik behoorlijk apart.quote:![]()
Dat had volgens mij meer met positioneren te maken.quote:Op woensdag 20 maart 2013 17:14 schreef TheArt het volgende:
[..]
Wat ik dus vreemd vind, is dat hij eergisteren dan wel weer mee kon. Vind ik behoorlijk apart.![]()
Zal t niet wat te maken hebben met zijn beenbreuk van anderhalf jaar terug? Daarna niet echt veel meer laten zien, behalve in de statesCancellara; "Tweede worden is gemakkelijker dan eerste worden"
FOK!sport *O* ✩ ✩ ✩ Ajax O+![]()
Dat was toch meer een kwestie van positioneren?quote:Op woensdag 20 maart 2013 17:14 schreef TheArt het volgende:
[..]
Wat ik dus vreemd vind, is dat hij eergisteren dan wel weer mee kon. Vind ik behoorlijk apart.Wind extinguishes a candle and energizes fire![]()
Was gewoon attent in de afdaling na een cat. 3 berg.quote:Op woensdag 20 maart 2013 17:14 schreef TheArt het volgende:
[..]
Wat ik dus vreemd vind, is dat hij eergisteren dan wel weer mee kon. Vind ik behoorlijk apart.
Bergop is het nu pure middelmaat lijkt het. Zonde."Niet-wielrenners. De leegheid van die levens schokt me." - T. Krabbé![]()
Kunnen jullie je nog de Vuelta van 2009 herinneren, waar Gesink bergop minimaal de evenknie was van Valverde en Rodriguez er op elk moment afreed? 23 was hij toen. Zoals zoveel Nederlanders lijkt Gesink alleen maar zwakker te worden als hij ouder wordt (hoewel 500CC bloed misschien ook het verschil kan zijn).![]()
Denk het ook, zal wel niet meer terug komen danquote:Op woensdag 20 maart 2013 17:14 schreef franklop het volgende:
Zal t niet wat te maken hebben met zijn beenbreuk van anderhalf jaar terug? Daarna niet echt veel meer laten zien, behalve in de states
Were making, were making!
Radio Soulwax!![]()
Echt Syntix...zou wat zijn als Wiggins ook nog even een 'puncheur' finish zou krijgen als Rodriguez en co.
Zou de definitieve belediging zijn voor pogingen om het wielrennen schoner te krijgen...Jack does it in real time...![]()
Die Gesink wil ik terug. Na overlijden vader en beenbreuk is het nooit meer top geweest.quote:Op woensdag 20 maart 2013 17:15 schreef Ereinion het volgende:
Kunnen jullie je nog de Vuelta van 2009 herinneren, waar Gesink bergop minimaal de evenknie was van Valverde en Rodriguez er op elk moment afreed? 23 was hij toen. Zoals zoveel Nederlanders lijkt Gesink alleen maar zwakker te worden als hij ouder wordt (hoewel 500CC bloed misschien ook het verschil kan zijn)."Niet-wielrenners. De leegheid van die levens schokt me." - T. Krabbé![]()
Nou, dat kost hem gewoon veel meer moeite dan al die anderen... Op hangen en wurgen sluit hij dan aan, terwijl andere mannen lekker beetje meeschuiven alleen... Ziet er allemaal zo geforceerd uit...quote:Op woensdag 20 maart 2013 17:14 schreef TheArt het volgende:
[..]
Wat ik dus vreemd vind, is dat hij eergisteren dan wel weer mee kon. Vind ik behoorlijk apart.Jack does it in real time...![]()
Ja, in 2011 was hij ook al fors minder. Zijn beenbreuk kwam pas daarna. Jammer, want hij was altijd een leuke renner om te zien, een klimmer die aanvalt, verantwoordelijkheid neemt, en in de klassiekers ook nog goed mee kon. Nu is hij in alles middelmaat.quote:Op woensdag 20 maart 2013 17:15 schreef marcodej het volgende:
[..]
Die Gesink wil ik terug. Na overlijden vader en beenbreuk is het nooit meer top geweest.![]()
Ach geen nood.. waarschijnlijk had Gesink gewoon weer last van een verkoudheid/lekke band/kuchje/vliegje in zijn oog/eksteroog en morgen vlamt hij weer als eerste de bergen over.In the coolest little capital of the world![]()
quote:Op woensdag 20 maart 2013 17:17 schreef Drebbelman het volgende:
Ach geen nood.. waarschijnlijk had Gesink gewoon weer last van een verkoudheid/lekke band/kuchje/vliegje in zijn oog/eksteroog en morgen vlamt hij weer als eerste de bergen over.
Kan ook nog.quote:Op woensdag 20 maart 2013 17:17 schreef Drebbelman het volgende:
Ach geen nood.. waarschijnlijk had Gesink gewoon weer last van een verkoudheid/lekke band/kuchje/vliegje in zijn oog/eksteroog en morgen vlamt hij weer als eerste de bergen over."Niet-wielrenners. De leegheid van die levens schokt me." - T. Krabbé![]()
Maar alles ziet er geforceerd uit. Vroeger trok hij ook nog wel bekken, maar nu lijkt bij elke pedaalslag wel zijn tong op zijn schoenen te hangen en zijn lichaam een meter van links naar rechts te schudden.quote:Op woensdag 20 maart 2013 17:16 schreef DeeBee het volgende:
[..]
Nou, dat kost hem gewoon veel meer moeite dan al die anderen... Op hangen en wurgen sluit hij dan aan, terwijl andere mannen lekker beetje meeschuiven alleen... Ziet er allemaal zo geforceerd uit...![]()
Al is dat ook de Vuelta geweest waarin Johnny Hoogerland 12e kon worden.quote:Op woensdag 20 maart 2013 17:15 schreef Ereinion het volgende:
Kunnen jullie je nog de Vuelta van 2009 herinneren, waar Gesink bergop minimaal de evenknie was van Valverde en Rodriguez er op elk moment afreed? 23 was hij toen. Zoals zoveel Nederlanders lijkt Gesink alleen maar zwakker te worden als hij ouder wordt (hoewel 500CC bloed misschien ook het verschil kan zijn).'Cause it's easier to fly
In Southern Sun
Vuelta was ook niet dramatisch. Niet super, maar wel veel beter dan wat hij dit jaar tot nu toe laat zien.quote:Op woensdag 20 maart 2013 17:14 schreef franklop het volgende:
Zal t niet wat te maken hebben met zijn beenbreuk van anderhalf jaar terug? Daarna niet echt veel meer laten zien, behalve in de states![]()
Dat klimniveau heeft Hoogerland ook nooit meer gehaald moet daarbij vermeld worden.quote:Op woensdag 20 maart 2013 17:19 schreef Da_Sandman het volgende:
[..]
Al is dat ook de Vuelta geweest waarin Johnny Hoogerland 12e kon worden.![]()
Die etap met Moncoutiequote:Op woensdag 20 maart 2013 17:21 schreef TheArt het volgende:
[..]
Dat klimniveau heeft Hoogerland ook nooit meer gehaald moet daarbij vermeld worden..
'Cause it's easier to fly
In Southern Sun
Na die Vuelta werd hij in de winter 20 keer door de UCI gecontroleerd, sindsdien komt hij niet meer in de buurt van dat niveau.quote:Op woensdag 20 maart 2013 17:19 schreef Da_Sandman het volgende:
[..]
Al is dat ook de Vuelta geweest waarin Johnny Hoogerland 12e kon worden.![]()
Toen liep er ook nog een dubieuze dokter rond bij Vacansoleil.quote:Op woensdag 20 maart 2013 17:21 schreef TheArt het volgende:
[..]
Dat klimniveau heeft Hoogerland ook nooit meer gehaald moet daarbij vermeld worden.Reis ver, drink wijn, denk na, lach hard, duik diep. Kom Terug.![]()
Bron?quote:Op woensdag 20 maart 2013 17:22 schreef Ereinion het volgende:
[..]
Na die Vuelta werd hij in de winter 20 keer door de UCI gecontroleerd, sindsdien komt hij niet meer in de buurt van dat niveau.'Cause it's easier to fly
In Southern Sun
TDF 2010 zou ik nog wel in de buurt van dat niveau willen noemen hoor.quote:Op woensdag 20 maart 2013 17:22 schreef Ereinion het volgende:
[..]
Na die Vuelta werd hij in de winter 20 keer door de UCI gecontroleerd, sindsdien komt hij niet meer in de buurt van dat niveau.![]()
http://www.volkskrant.nl/(...)gen-lontje-aan.dhtmlquote:quote:Theunisse kan genieten van de druistige stijl van Hoogerland. Anderen hebben bedenkingen bij zijn opvallende ontwikkeling. Hoe kan een renner in zijn eerste profjaar twaalfde worden in de Ronde van Spanje, terwijl iemand als Robert Gesink stapje voor stapje zet op het lange pad naar de top in zijn sport? En hoe kan iemand vervolgens ook nog eens bij het WK bij de beste renners ter wereld wegrijden?
De dopinginstanties vragen het zich kennelijk ook af. Sinds 20 november is Hoogerland rond de twintig keer gecontroleerd, ook buiten wedstrijden om. Het is een aantal waarmee hij kan wedijveren met Lance Armstrong. Maar Hoogerland heeft niets te verbergen. De controleurs zijn welkom in Yerseke, vertelde hij gisteren in De Telegraaf.Ging over Hoogerlandquote:Op woensdag 20 maart 2013 17:24 schreef TheArt het volgende:
[..]
TDF 2010 zou ik nog wel in de buurt van dat niveau willen noemen hoor.Gesink was denk ik op zijn best in de Ronde van Zwitserland van 2010 en de Tour van dat jaar.
![]()
In de Tirreno van vorig jaar klom hij beter dan in die Vuelta.quote:Op woensdag 20 maart 2013 17:22 schreef Ereinion het volgende:
[..]
Na die Vuelta werd hij in de winter 20 keer door de UCI gecontroleerd, sindsdien komt hij niet meer in de buurt van dat niveau.![]()
Dat kan hij nu ook niet meer, anders krijgt ie een jankende Verhoeven achter zich aan.quote:Op woensdag 20 maart 2013 17:26 schreef wimderon het volgende:
[..]
In de Tirreno van vorig jaar klom hij beter dan in die Vuelta."Niet-wielrenners. De leegheid van die levens schokt me." - T. Krabbé![]()
Denken dat sky doping gebruiktquote:Op woensdag 20 maart 2013 17:15 schreef DeeBee het volgende:
Echt Syntix...zou wat zijn als Wiggins ook nog even een 'puncheur' finish zou krijgen als Rodriguez en co.
Zou de definitieve belediging zijn voor pogingen om het wielrennen schoner te krijgen...![]()
![]()
Dat was ook wel tamelijk opvallend ja.quote:Op woensdag 20 maart 2013 17:26 schreef wimderon het volgende:
[..]
In de Tirreno van vorig jaar klom hij beter dan in die Vuelta.Reis ver, drink wijn, denk na, lach hard, duik diep. Kom Terug.![]()
Wist ik nietquote:Op woensdag 20 maart 2013 17:25 schreef Ereinion het volgende:
[..]
http://www.volkskrant.nl/(...)gen-lontje-aan.dhtml
[..]
[..]
Ging over HoogerlandGesink was denk ik op zijn best in de Ronde van Zwitserland van 2010 en de Tour van dat jaar.
. Overigens denk ik ook zeker dat hij niets te verbergen heeft, maar goed, ik ben niet geheel objectief.
In Southern Sun
Nee, alleen wielrennen kijken als er Tour de France is normaal gesproken, nu 1x inschakelen en dan jezelf verbazen over het feit dat Wiggins geen tempoversnellingen en bommetjes kan plaatsen en denken dat hij daar nog wel even aan kan 'werken'!quote:
Ten eerste heeft het al super veel te maken met wat voor type renner je bent en valt Wiggins absoluut niet in de categorie puncheurs, dus hij gaat nooit die versnellingen eruit weten te persen... En daarnaast is z'n transformatie van baancoureur naar iemand die mee kan in het hooggebergte al opmerkelijk genoeg ja... En ik heb het laatst ook al gezegd, AL je posts zijn in de trant 'Sky' 'Wiggins rijdt ze kapot
' 'Froome
' 'Ja, in de Tour...' Nogal vermoeiend, als de rest van de mensen wel vaker wielrennen kijkt...
Anyway, top-10 na vandaag:
1 Alejandro Valverde Belmonte (Spa) Movistar Team 12:45:22
2 Joaquim Rodriguez Oliver (Spa) Katusha
3 Bradley Wiggins (GBr) Sky Procycling
4 Michele Scarponi (Ita) Lampre-Merida
5 Przemyslaw Niemiec (Pol) Lampre-Merida
6 Nairo Alexander Quintana Rojas (Col) Movistar Team
7 Robert Gesink (Ned) Blanco Pro Cycling Team
8 David Lopez Garcia (Spa) Sky Procycling
9 Daniel Martin (Irl) Garmin-Sharp
10 Peter Stetina (USA) Garmin-SharpJack does it in real time...![]()
Eigenlijk beide niet. Hoe graag we ook conclusies willen trekken, echt goed kunnen we dat niet doen. Ze hebben beide meer in de lappenmand gelegen dan in topconditie op de fiets gezeten helaas.quote:Op woensdag 20 maart 2013 17:30 schreef Chiappucci het volgende:
Hij heeft wel veel pech gehad de laatste jaren, dus al te veel conclusies kun je nog niet trekken.![]()
twitter:RGUpdate twitterde op woensdag 20-03-2013 om 18:05:14Lost more time than I'd hoped for in today's uphill finish of #VoltaCatalunya but tomorrow there's another chance! #JustRide @Blancocycling reageer retweet
"Niet-wielrenners. De leegheid van die levens schokt me." - T. Krabbé![]()
Denken dat ik toevallig vandaag inschakel en alleen TdF kijkquote:Op woensdag 20 maart 2013 17:30 schreef DeeBee het volgende:
[..]
Nee, alleen wielrennen kijken als er Tour de France is normaal gesproken, nu 1x inschakelen en dan jezelf verbazen over het feit dat Wiggins geen tempoversnellingen en bommetjes kan plaatsen en denken dat hij daar nog wel even aan kan 'werken'!
Ten eerste heeft het al super veel te maken met wat voor type renner je bent en valt Wiggins absoluut niet in de categorie puncheurs, dus hij gaat nooit die versnellingen eruit weten te persen... En daarnaast is z'n transformatie van baancoureur naar iemand die mee kan in het hooggebergte al opmerkelijk genoeg ja... En ik heb het laatst ook al gezegd, AL je posts zijn in de trant 'Sky' 'Wiggins rijdt ze kapot
' 'Froome
' 'Ja, in de Tour...' Nogal vermoeiend, als de rest van de mensen wel vaker wielrennen kijkt...
bitch please...
![]()
Vaker wielrennen kijken en dan nog steeds denken dat Wiggins (zomaar) wel even een type renner als Contador kan worden, bitch please...
En die verschroeiende versnellingen en tempowisselingen bergop, die had en verteerde Bertje ook alleen maar rond '07 en iedereen weet hoe dat zat...
Maar je zal je lol dit jaar wel opkunnen met je 'Sky'-posts, daar twijfel ik niet aan na dit voorjaar, have fun iig.
Is Hesjedal nog ergens gevonden of rijdt ie rond als toerist ?Als je geen kop hebt kan je niet uit het raam kijken.![]()
Is idd zonde dat Gesink bergop niet meer de renner is wat ie is geweest. Zie hem eerlijk gezegd ook niet meer het niveau halen zoals enkele jaren geleden.
Kruiswijk is helemaal huilen met de pet op. Mollema heb ik nog wel hoop op, had een zwakke dag in Tirreno maar verder laat hij nog wel is wat zien bergop.Als je geen kop hebt kan je niet uit het raam kijken.![]()
Doodzonde. Iedereen was er medio 2007-2009 toch wel van overtuigd dat we een kanshebber voor een grote ronde in huis hadden voor de komende 10 jaar.
![]()
Waar zou Gesink zich wel op moeten richten? Zonder echte punch of sprint scoor je niet in de klassiekers en hoe hij momenteel in het hooggebergte rond rijdt zijn kleine en grote rondes ook niet iets waar hij echt kan scoren.![]()
50ste op iets meer dan 2 minuten, rijdt hier ook puur als voorbereiding op de Giro (en hij gaf aan zich nóg meer te focussen dan vorig jaar, voor zover dat mogelijk is..)quote:Op woensdag 20 maart 2013 18:20 schreef Pedroso het volgende:
Is Hesjedal nog ergens gevonden of rijdt ie rond als toerist ?![]()
Zonder echte specialiteit wordt het lastig ja. Hij is nu van alles net niet. Je schiet verder niet op met zesde en zevende plaatsen in de Vuelta en af en toe winnen in Quebec of Emilia.quote:Op woensdag 20 maart 2013 19:52 schreef cavia_temmer het volgende:
Waar zou Gesink zich wel op moeten richten? Zonder echte punch of sprint scoor je niet in de klassiekers en hoe hij momenteel in het hooggebergte rond rijdt zijn kleine en grote rondes ook niet iets waar hij echt kan scoren."Niet-wielrenners. De leegheid van die levens schokt me." - T. Krabbé![]()
Het is lastig te beoordelen omdat je de oorzaak niet weet, maar weer puur richten op klimmen? Dus niet meer echt trainen op tijdrijden en klassementen laten lopen ten faveure van ritzeges?quote:Op woensdag 20 maart 2013 19:57 schreef marcodej het volgende:
[..]
Zonder echte specialiteit wordt het lastig ja. Hij is nu van alles net niet. Je schiet verder niet op met zesde en zevende plaatsen in de Vuelta en af en toe winnen in Quebuec of Emilia.![]()
Vond hem bergop in Suisse een jaar later eigenlijk nóg beter, dat was echt heel goed.quote:Op woensdag 20 maart 2013 17:15 schreef Ereinion het volgende:
Kunnen jullie je nog de Vuelta van 2009 herinneren, waar Gesink bergop minimaal de evenknie was van Valverde en Rodriguez er op elk moment afreed? 23 was hij toen. Zoals zoveel Nederlanders lijkt Gesink alleen maar zwakker te worden als hij ouder wordt (hoewel 500CC bloed misschien ook het verschil kan zijn).
Maar die Gesink hebben we bergop al heel lang niet meer gezien inderdaad, denk dat Dauphiné 2011 de laatste keer was met 2x een podiumplaats bij de aankomsten bergop.![]()
Emilia gaat ie nooit meer winnen zo.quote:Op woensdag 20 maart 2013 19:57 schreef marcodej het volgende:
[..]
Zonder echte specialiteit wordt het lastig ja. Hij is nu van alles net niet. Je schiet verder niet op met zesde en zevende plaatsen in de Vuelta en af en toe winnen in Quebec of Emilia.
Die tweede keer dat hij daar won, vind ik nog steeds zijn beste klimprestatie ooit. Dat gemak en de zelfverzekerdheid waar hij mee toen rondreed...![]()
Het is lastig te beoordelen omdat je de oorzaak niet weet, maar weer puur richten op klimmen? Dus niet meer echt trainen op tijdrijden en klassementen laten lopen ten faveure van ritzeges?
Wellicht is dat een optie en wanneer dat weer goed gaat zich richten een een ak.![]()
Oorzaak lijkt me toch te liggen in de transitie naar het tijdrijden na dat ene jaar waarin het tijdrijden niet liep. Toen pakte hij zijn 'winst' bergop en verloor hij het in de TT. Nu verliest hij steeds een halve tot anderhalve minuut in een bergetappe en beperkt hij relatief de schade in de TT.
Hij kan nog steeds richting de top vijf in een grote ronde. Maar ik heb liever dat hij dat op de eerste manier doet, dan op de tweede. Op de eerste manier heeft hij ook nog eens kans op een etappezege."Niet-wielrenners. De leegheid van die levens schokt me." - T. Krabbé![]()
Op een andere ploeg.quote:Op woensdag 20 maart 2013 19:52 schreef cavia_temmer het volgende:
Waar zou Gesink zich wel op moeten richten? Zonder echte punch of sprint scoor je niet in de klassiekers en hoe hij momenteel in het hooggebergte rond rijdt zijn kleine en grote rondes ook niet iets waar hij echt kan scoren.![]()
Vooral omdat hij echt voor de dubbel Giro-Tour wil gaan.quote:Op woensdag 20 maart 2013 19:56 schreef Marcoss het volgende:
[..]
50ste op iets meer dan 2 minuten, rijdt hier ook puur als voorbereiding op de Giro (en hij gaf aan zich nóg meer te focussen dan vorig jaar, voor zover dat mogelijk is..)![]()
Welke ploeg had je in gedachte en zou hij daar beter van gaan rijden? Ik zou eerder zeggen een andere trainer.quote:Op een andere ploeg![]()
Zie hem wel renderen bij een ploeg als Garmin.quote:Op woensdag 20 maart 2013 20:24 schreef cavia_temmer het volgende:
[..]
Welke ploeg had je in gedachte en zou hij daar beter van gaan rijden? Ik zou eerder zeggen een andere trainer.![]()
Eens. Maar die hebben met Hesjedal, Talansky, Martin ea genoeg in huis.quote:Op woensdag 20 maart 2013 20:28 schreef Marcoss het volgende:
[..]
Zie hem wel renderen bij een ploeg als Garmin.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt."Niet-wielrenners. De leegheid van die levens schokt me." - T. Krabbé![]()
Sky.quote:Op woensdag 20 maart 2013 20:24 schreef cavia_temmer het volgende:
[..]
Welke ploeg had je in gedachte en zou hij daar beter van gaan rijden? Ik zou eerder zeggen een andere trainer."Niet-wielrenners. De leegheid van die levens schokt me." - T. Krabbé![]()
Rellende_Rotscholier
![]()
Robbertje matten met de wouten![]()
Euskaltel heeft ook weer een topjaar.Anton en Nieve ook niet echt ergens te bekennen, om nog maar te zwijgen over toptalent Landa.
Wordt weer een shitload aan buitenlanders binnenhalen aan het eind van het seizoen.Het blijft toch een merkwaardige sport hè, dat wielrennen.![]()
Waarom wordt er bij Gesink plots wel om de hete brij gedraaid?
Andere trainer, herfocussen op het klimmen,... waarom niet het evidenste, namelijk terug aan de doping waar hij in zijn topjaren waarschijnlijk wel aan zat en nu niet meer (of veel minder)?
Begrijp me niet verkeerd, ik prefereer het soort serieuze discussies zoals hierboven, maar ik dacht dat we dat hier niet meer deden?Daarmee blijft hij wel de beste Nederlandse renner, daar zal hij hoe dan ook wel goed z'n geld mee verdienen.quote:Op woensdag 20 maart 2013 19:57 schreef marcodej het volgende:
[..]
Zonder echte specialiteit wordt het lastig ja. Hij is nu van alles net niet. Je schiet verder niet op met zesde en zevende plaatsen in de Vuelta en af en toe winnen in Quebec of Emilia.The average burglar breaks in and leaves clues everywhere. But not me. I'm completely clueless.![]()
Dat Gesink tussen 2008 en 2010 waarschijnlijk niet geheel schoon reed, zeker als je kijkt naar wie hij er in 2009 in de Vuelta afreed, is al eerder geopperd.quote:Op woensdag 20 maart 2013 21:17 schreef SaintOfKillers het volgende:
Waarom wordt er bij Gesink plots wel om de hete brij gedraaid?
Andere trainer, herfocussen op het klimmen,... waarom niet het evidenste, namelijk terug aan de doping waar hij in zijn topjaren waarschijnlijk wel aan zat en nu niet meer (of veel minder)?
Begrijp me niet verkeerd, ik prefereer het soort serieuze discussies zoals hierboven, maar ik dacht dat we dat hier niet meer deden?"Niet-wielrenners. De leegheid van die levens schokt me." - T. Krabbé![]()
Maar het is niet de hoofd-insteek, zoals het hier de laatste maanden vaak wel het geval is. Maar OK, ik wil de discussie niet in de richting sturen die ik zelf beu ben, het is gewoon opmerkelijk. Soms lijkt het alsof het getroll van die THEFXR besmettelijk was.quote:Op woensdag 20 maart 2013 21:22 schreef marcodej het volgende:
[..]
Dat Gesink tussen 2008 en 2010 waarschijnlijk niet geheel schoon reed, zeker als je kijkt naar wie hij er in 2009 in de Vuelta afreed, is al eerder geopperd.
Volgens mij is er iets mis met de opleiding van Rabo. Die renners die daar nog serieuze progressie maken na hun 25e vind ik toch iets te zeldzaam, zoiets hoort de standaard te zijn, niet de uitzondering. Zou me niet verbazen indien Kelderman ergens een jongerenklassement en een kleiner rondje wint en dan ook weer blijft hangen.
Waarmee ik niet bedoel dat ze er het maximum niet uithalen, maar dat ze dat maximum telkens te vroegen bereiken, waardoor er (door de leeftijd) de illusie wordt gewekt dat er nog meer inzit en ze het nooit helemaal lijken waar te maken.The average burglar breaks in and leaves clues everywhere. But not me. I'm completely clueless.![]()
quote:Zeeman: ‘Gesink komt nu nog net tekort’
Woensdag 20 maart 2013
Elite men - Merijn Zeeman zag vandaag in de Ronde van Catalonië zijn kopman Robert Gesink iets meer dan een halve minuut verliezen op etappewinnaar Nairo Quintana. Geen ramp, weet de Blanco-ploegleider. ‘Robert was afgelopen week nog ziek, hij zet iedere dag een stap.’
Gesink wordt vandaag achttiende in de eerste grote bergrit. Valt het mee of tegen?
“We gingen natuurlijk voor het hoogst haalbare, voor de eindoverwinning. Dat gaan we nog steeds, maar het wordt lastig. Robert staat nog wel goed in het klassement. Hij is nu zevende en kan nog wat plaatsjes winnen, maar ook verliezen. De voorbereiding op deze koers was natuurlijk niet ideaal. Robert was afgelopen week nog ziek. Vlak voordat we hier van start gingen, kwam het goede gevoel terug, alleen hij heeft nog wel een achterstand. Gisteren zat hij goed mee, maar je ziet vandaag dat hij op dit moment nog net iets tekort komt op de echte wereldtop. Maar iedere dag zetten we weer een stap.”
Jullie toonden wel initiatief vandaag, dus Robert moet zich goed hebben gevoeld.
“We willen ook echt initiatief tonen, voorin rijden, de wedstrijd naar ons toe trekken. Daar is lef voor nodig en dat hebben we getoond. Op de eerste beklimming, na 65 kilometer, deden we het ook. We wisten dat er gevaarlijke afdaling kwam, dan moet je gewoon de regie in handen nemen zodat je later niet hoeft te reageren. Ik ben een groot voorstander van die manier van koersen. Op de slotklim hebben we dat misschien een beetje overdreven. Daar hadden we ons nog wel iets langer mogen verschuilen. Robert kwam onverwacht op kop, omdat een paar man voor hem afhaakten. Kruijswijk zag dat en is toen weer Robert uit de wind gaan houden. Dat was op dat moment niet nodig, daar hadden we ons nog een beetje moeten wegsteken.”
Bradley Wiggins liet zich vandaag zien. Net als Gesink mikt hij op de Ronde van Italië. Mag deze koers gezien worden als voorbereiding op de Giro?
“Dat is wel waar we uiteindelijk naartoe werken met een gedeelte van deze groep. Na Catalonië gaan we met onder andere Gesink, Kruijswijk, Bobridge en Clement drie weken op hoogtestage. Daarna volgt de Ronde van Romandië en moeten we klaar zijn voor de Giro.""Niet-wielrenners. De leegheid van die levens schokt me." - T. Krabbé![]()
Dat tijdritjaar zou dan 2011 geweest zijn neem ik aan, toen won hij de tijdrit in oman en reed onverwacht goed in Tirreno.quote:Op woensdag 20 maart 2013 20:15 schreef marcodej het volgende:
Oorzaak lijkt me toch te liggen in de transitie naar het tijdrijden na dat ene jaar waarin het tijdrijden niet liep. Toen pakte hij zijn 'winst' bergop en verloor hij het in de TT. Nu verliest hij steeds een halve tot anderhalve minuut in een bergetappe en beperkt hij relatief de schade in de TT.
Hij kan nog steeds richting de top vijf in een grote ronde. Maar ik heb liever dat hij dat op de eerste manier doet, dan op de tweede. Op de eerste manier heeft hij ook nog eens kans op een etappezege.
Toch vind ik dat die grens niet echt te trekken valt. Begin 2009 reed hij namelijk ook al goede tijdritten in Californie en Tirreno. En ook na die transformatie tot tijdrijder heeft hij nog goede dingen bergop laten zien. Dauphine dat jaar (2011) bijvoorbeeld of vorig jaar in de ronde van Californie.![]()
Morgen btw de tweede en laatste finish bergop. Wat dat betreft hebben ze de ritten niet echt mooi gespreid voor het tv-kijkende publiek.The more debt, the better![]()
Bobridge is vooral een tijdrijder (al komt hij daarin tegenwoordig ook niet meer vooruit), maar hij gaf aan dat ze bij Rabo (nu dan Blanco) wilden proberen om van hem een klassementsrenner te maken, beetje Wiggins-style dus..![]()
De ambitie spat ervan af op de facebook van Blanco:quote:We are ready to defend Robert Gesink's 7th place in the overall classification.In the coolest little capital of the world![]()
Hele grote kopgroep van 25 man in de etappe van vandaag:Voorsprong 1'40"quote:7 BETANCUR, Carlos (COL/Ag2R)
15 ARU, Fabio (ITA/Astana)
23 TEN DAM, Laurens (NED/Blanco)
27 KRUIJSWIJK, Steven (NED/Blanco)
36 SANTAROMITA, Ivan (ITA/BMC)
46 SALERNO, Cristiano (ITA/Cannondale)
54 ASTARLOZA, Mikel (ESP/Euskaltel)
68 PICHON, Laurent (FRA/FDJ)
71 HESJEDAL, Ryder (CAN/Garmin)
75 MARTIN, Daniel (IRL/Garmin)
82 LOSADA, Alberto (ESP/Katusha)
87 TROFIMOV, Yury (RUS/Katusha)
97 STORTONI, Simone (ITA/Lampre Merida)
101 VAN DE WALLE, Jurgen (BEL/Lotto)
114 HERRADA, Jesus (ESP/Movistar)
121 BRAMBILLA, Gianluca (ITA/Omega)
125 GOLAS, Michal (POL/Omega)
148 KISERLOVSKI, Robert (CRO/RadioShack)
157 PATE, Danny (USA/Sky)
166 PREIDLER, Georg (AUT/Argos)
171 ROCHE, Nicolas (IRL/Saxo)
184 RUIJGH, Rob (NED/Vacansoleil)
191 ARROYO, David (ESP/Caja Rural)
203 BAGOT, Yohan (FRA/Cofidis)
206 MOLARD, Rudy (FRA/Cofidis)![]()
3 minuten verschil inmiddels.You don't need a weatherman to know which way the wind blows.
Album top 100 2024![]()
Aru en Martin staan nog dicht in het klassement, maar alleen GreenEgde en Sojasun zijn niet vertegenwoordigd in het groepje. Ben benieuwd of ze ruimte krijgen en zo nee wie er dan gaat rijden in het peloton.In the coolest little capital of the world![]()
Movistar zal wel gaan rijden. Die gaan hun klassement niet weggeven voor een waterkansje dat Herrada een ritje kan winnen.The average burglar breaks in and leaves clues everywhere. But not me. I'm completely clueless.![]()
Vergeet Sky niet. Wat moeten die met Pate vooraan.quote:Op donderdag 21 maart 2013 13:20 schreef SaintOfKillers het volgende:
Movistar zal wel gaan rijden. Die gaan hun klassement niet weggeven voor een waterkansje dat Herrada een ritje kan winnen.![]()
Net als vorig jaar in Catalonië dus, al was het toen in de 1ste (of 2de) etappe, nu in de leiderstrui![]()
![]()
Wordt dit eigenlijk ook nog op tv uitgezonden (Sporza of zo?), want ik heb het tot nu toe via streams gekeken. Eurosport dus zoals te lezen in de openingspost.
Ben benieuwd of het peloton en wie er daarvan naar die kopgroep gaat rijden.![]()
Quintana zie ik ook nog wel winnen via de boni's, reed gisteren toch vrij hard weg.quote:Op donderdag 21 maart 2013 15:36 schreef flyguy het volgende:
[..]
Zonde...
Dan wordt het dus Wiggo of Rodriquez voor het GC.![]()
Vergeet ook het duo van Lampre niet dat daar nog heel dichtbij staat.quote:Op donderdag 21 maart 2013 15:38 schreef Marcoss het volgende:
[..]
Quintana zie ik ook nog wel winnen via de boni's, reed gisteren toch vrij hard weg.![]()
Hesjedal, ook niet echt de vorm van vorig jaar Giro, zoals hij daar door Travis Meyer werd gepasseerd.
Heeft veel kopwerk gedaan voor Martin en is sowieso in voorbereiding hier. Denk dat het wel goed komtquote:Op donderdag 21 maart 2013 15:45 schreef DeeBee het volgende:
Hesjedal, ook niet echt de vorm van vorig jaar Giro, zoals hij daar door Travis Meyer werd gepasseerd.![]()
![]()
Gesink rustig meepeddelen, like a boss."Niet-wielrenners. De leegheid van die levens schokt me." - T. Krabbé![]()
Hopelijk niet weer een wanhoopspoging.Reis ver, drink wijn, denk na, lach hard, duik diep. Kom Terug.![]()
Nah ja, wel goed dat hij het doet natuurlijk."Niet-wielrenners. De leegheid van die levens schokt me." - T. Krabbé![]()
Ja liever dit dan kleurloos 15de worden ofzo.Reis ver, drink wijn, denk na, lach hard, duik diep. Kom Terug.![]()
En als ze bij Martin kunnen komen heb je wel een klassegroepje bij elkaar."Niet-wielrenners. De leegheid van die levens schokt me." - T. Krabbé![]()
Niet echt een steil ding, zo te zien."Niet-wielrenners. De leegheid van die levens schokt me." - T. Krabbé![]()
Wel helling op eindigen, dus dat kan het nog leuk maken.quote:Op donderdag 21 maart 2013 16:05 schreef marcodej het volgende:
Niet echt een steil ding, zo te zien.![]()
Gesink en VDB rijden de rest nu toch los. Aardig tempo dus."Niet-wielrenners. De leegheid van die levens schokt me." - T. Krabbé![]()
Alleen Uran en Wiggo nog op kop."Niet-wielrenners. De leegheid van die levens schokt me." - T. Krabbé![]()
Gesink zit er vlak achter zeg."Niet-wielrenners. De leegheid van die levens schokt me." - T. Krabbé![]()
Die motor lekker aan het gangmaken voor het groepje...
Gees zakt er niet helemaal doorheen lijkt het!Jack does it in real time...![]()
Martin lijkt het te redden, klein minuutje voor. Niet parkeren."Niet-wielrenners. De leegheid van die levens schokt me." - T. Krabbé![]()
Toch niet?quote:'Cause it's easier to fly
In Southern Sun
Quintana toch nog een stukje achter hoor."Niet-wielrenners. De leegheid van die levens schokt me." - T. Krabbé![]()
Lijkt metertje voor metertje te verliezen.quote:"Niet-wielrenners. De leegheid van die levens schokt me." - T. Krabbé![]()
Quintana zal er nog zo'n 30 seconden achter Gesink zitten."Niet-wielrenners. De leegheid van die levens schokt me." - T. Krabbé![]()
Ben net thuis. Waarom is Valverde uit koers?Een 2e kut maakt je blut
http://i3.photobucket.com(...)intune/ILbarcode.gif![]()
Gesink naar de top 3, als hij VDB in het zicht houdt?"Niet-wielrenners. De leegheid van die levens schokt me." - T. Krabbé![]()
Gevallen samen met ploeggenoot Capecchi.quote:Op donderdag 21 maart 2013 16:26 schreef Coos het volgende:
Ben net thuis. Waarom is Valverde uit koers?![]()
Op de bek.quote:Op donderdag 21 maart 2013 16:26 schreef Coos het volgende:
Ben net thuis. Waarom is Valverde uit koers?"Niet-wielrenners. De leegheid van die levens schokt me." - T. Krabbé![]()
Martin gaat op weg naar de eindzege zo, tenzij Quintana veel goedmaakt.quote:Op donderdag 21 maart 2013 16:26 schreef marcodej het volgende:
Gesink naar de top 3, als hij VDB in het zicht houdt?![]()
Quintana gaat hard naar Gesink toe."Niet-wielrenners. De leegheid van die levens schokt me." - T. Krabbé![]()
Oké, thx.quote:Op donderdag 21 maart 2013 16:26 schreef TheArt het volgende:
[..]
Gevallen samen met ploeggenoot Capecchi.Een 2e kut maakt je blut
http://i3.photobucket.com(...)intune/ILbarcode.gif![]()
Oei, Martin heeft het zwaar hoor, ik denk dat hij het net niet gaat redden...
Gesink komt weer terug. KOM OP!"Niet-wielrenners. De leegheid van die levens schokt me." - T. Krabbé![]()
Vraag me af wat er achter die vlo gebeurt.Reis ver, drink wijn, denk na, lach hard, duik diep. Kom Terug.![]()
Als Gesink nog een beetje kan volgen zou het mooi zijn."Niet-wielrenners. De leegheid van die levens schokt me." - T. Krabbé![]()
Kom op Robert. Zou zonde zijn als hij helemaal terugvalt."Niet-wielrenners. De leegheid van die levens schokt me." - T. Krabbé![]()
Purito even stukje achterop een motor gezeten denk ja...
Martin, goed hoor!
Erg verdacht, de hele tijd geen camera naar het achterveld gericht en dan ineens is Rodriguez daar.
Robert nog aardig terug gekomen op VDB. Klasse gedaan."Niet-wielrenners. De leegheid van die levens schokt me." - T. Krabbé![]()
Echt klasse van Robert, topkoers gereden.Reis ver, drink wijn, denk na, lach hard, duik diep. Kom Terug.![]()
Jose is wel goed. Maar ik mis Danny wel.quote:"Niet-wielrenners. De leegheid van die levens schokt me." - T. Krabbé![]()
quote:1 - Martin
2 - Rodriguez 35"
3 - Quintana
4 - Vandenbroeck 46"
5 - Gesink 50"
6 - Wiggins 1'01"
7 - Stetina
8 - Scarponi
9 - Danielson
10 - Niemiec 1'22"![]()
Toch wel ja!quote:Op donderdag 21 maart 2013 16:33 schreef marcodej het volgende:
Robert nog aardig terug gekomen op VDB. Klasse gedaan.
Net niet een extra versnelling, maar super geknokt en bij VDB gebleven en ook niet meer teruggepakt door Wiggins en co.
Mooie finale zeg. Man tegen man tegen man. En de Skytrein niet zo machtig."Niet-wielrenners. De leegheid van die levens schokt me." - T. Krabbé![]()
Prachtige finale. En Gesink tof. Geeft hoop.
In Southern Sun
Top vijf denk ik.quote:Op donderdag 21 maart 2013 16:35 schreef Van_Poppel het volgende:
Gesink heeft volgens mij een leuk sprongetje in het klassement gemaakt."Niet-wielrenners. De leegheid van die levens schokt me." - T. Krabbé![]()
Ja ze heeft er op zich wel verstand van, maar toch heb ik liever Danny.quote:Op donderdag 21 maart 2013 16:34 schreef marcodej het volgende:
[..]
Jose is wel goed. Maar ik mis Danny wel.![]()
Uiteindelijk zijn VDB en Gesink steeds op 50 seconden blijven hangen."Niet-wielrenners. De leegheid van die levens schokt me." - T. Krabbé![]()
Robert naar 6 in het klassement (hij gaat Valverde en Niemiec voorbij en wordt gepasseerd door Martin).![]()
Hebben in 12 kilometer een minuutje goed gemaakt op Martin. Die heeft het wel erg goed gedaan.quote:Op donderdag 21 maart 2013 16:37 schreef marcodej het volgende:
Uiteindelijk zijn VDB en Gesink steeds op 50 seconden blijven hangen.![]()
Minuutje eraf gereden, daarna zelfde tempo als Martin inderdaad.quote:Op donderdag 21 maart 2013 16:37 schreef marcodej het volgende:
Uiteindelijk zijn VDB en Gesink steeds op 50 seconden blijven hangen.'Cause it's easier to fly
In Southern Sun
Klopt. Ze kwamen in het begin vrij hard terug, maar blijven daarna hangen.quote:Op donderdag 21 maart 2013 16:39 schreef Ereinion het volgende:
[..]
Hebben in 12 kilometer een minuutje goed gemaakt op Martin. Die heeft het wel erg goed gedaan."Niet-wielrenners. De leegheid van die levens schokt me." - T. Krabbé![]()
Heb tot nu toe wel genoten van het wielerseizoen. Mooie finales elke keer."Niet-wielrenners. De leegheid van die levens schokt me." - T. Krabbé![]()
Zou tof zijn als Martin dit gaat winnen. De enige die wat ballen heeft getoond deze ronde. Ik denk dat die 10 seconden wel genoeg moeten zijn voor hem.![]()
Sky
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Knap van Gesink. Als je niets meer van hem verwacht laat hij toch nog mooie dingen zien.In the coolest little capital of the world![]()
quote:Op donderdag 21 maart 2013 16:47 schreef Zelva het volgende:
[..]
Je mist nog een t in je gebruikersnaam.
Hij was niet voor niets mijn adoptierenner afgelopen Tour![]()
![]()
quote:Op donderdag 21 maart 2013 16:45 schreef Drebbelman het volgende:
Sky
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Knap van Gesink. Als je niets meer van hem verwacht laat hij toch nog mooie dingen zien.![]()
![]()
Gelukkig maar dat ie niet 112de is geworden dan.quote:Op donderdag 21 maart 2013 16:49 schreef Pino112 het volgende:
[..]
Hij was niet voor niets mijn adoptierenner afgelopen Tour![]()
dat zouden we eigenlijk voor t hele seizoen moeten doenquote:Op donderdag 21 maart 2013 16:49 schreef Pino112 het volgende:
[..]
Hij was niet voor niets mijn adoptierenner afgelopen Tour
Al support ik willems en jeandesboz wel het hele jaarCancellara; "Tweede worden is gemakkelijker dan eerste worden"
Ik volg hem buiten de Tour zoals nu wel op zich ja.quote:Op donderdag 21 maart 2013 16:50 schreef franklop het volgende:
[..]
dat zouden we eigenlijk voor t hele seizoen moeten doen
Dat is best een goed idee, gewoon een adoptierenner voor het hele seizoen kiezen.![]()
![]()
ik ben vóór.quote:Op donderdag 21 maart 2013 16:50 schreef franklop het volgende:
[..]
dat zouden we eigenlijk voor t hele seizoen moeten doen
Al support ik willems en jeandesboz wel het hele jaar
zat gisteren al vanaf de bank mijn adoptierenner Edet de berg over te schreeuwen.In the coolest little capital of the world![]()
Gesink prima gereden![]()
Verder was het camerawerk waardeloos zeg. Vanaf de aanval van Quintana was het totaal onduidelijk wat er achter hem gebeurde met Purito, Wiggins cs.![]()
Dan mag iemand het wel opstarten
Cancellara; "Tweede worden is gemakkelijker dan eerste worden"
twitter:RGUpdate twitterde op donderdag 21-03-2013 om 17:16:59That's more like it! #VoltaCatalunya #JustRide @blancocycling reageer retweet
In Southern Sun
Heb wat gemist zo te lezen. Maar ja, er zijn ook nog mensen die moeten werken![]()
Goed te zien dat Gesink weer een beetje vooruit komt. Hoop dat ie zijn topvorm in de Giro te pakken heeft.Als je geen kop hebt kan je niet uit het raam kijken.![]()
Denk dat Rodri via de boni's nog wel de eindzege pakt de komende dagen eigenlijk, vooral zondag met meerdere keren de Montjuic. Al zou het mooi zijn als Martin nog stand kan houden![]()
Forum Opties Forumhop: Hop naar: