Ik heb hoop voor Poels. Die voor Gesink ben ik inmiddels kwijt.quote:Op woensdag 20 maart 2013 17:11 schreef Syntix het volgende:
Is er 1 Nederlandse rijder die wel top 10 kan rijden in een TdF?
Het Klassieker-seizoen is een drie dagen oud en het gejammer begint al weer...quote:Op woensdag 20 maart 2013 17:11 schreef Syntix het volgende:
Nee. Kruijswijk kan niets meer sinds de Ronde van Zwitserland in 2011, en Mollema is het klimmen in het hooggebergte ook verleerd.quote:Op woensdag 20 maart 2013 17:11 schreef Syntix het volgende:
Jij met je TDFquote:Op woensdag 20 maart 2013 17:11 schreef Syntix het volgende:
Wat ik dus vreemd vind, is dat hij eergisteren dan wel weer mee kon. Vind ik behoorlijk apart.quote:
Dat had volgens mij meer met positioneren te maken.quote:Op woensdag 20 maart 2013 17:14 schreef TheArt het volgende:
[..]
Wat ik dus vreemd vind, is dat hij eergisteren dan wel weer mee kon. Vind ik behoorlijk apart.
Dat was toch meer een kwestie van positioneren?quote:Op woensdag 20 maart 2013 17:14 schreef TheArt het volgende:
[..]
Wat ik dus vreemd vind, is dat hij eergisteren dan wel weer mee kon. Vind ik behoorlijk apart.
Was gewoon attent in de afdaling na een cat. 3 berg.quote:Op woensdag 20 maart 2013 17:14 schreef TheArt het volgende:
[..]
Denk het ook, zal wel niet meer terug komen danquote:Op woensdag 20 maart 2013 17:14 schreef franklop het volgende:
Zal t niet wat te maken hebben met zijn beenbreuk van anderhalf jaar terug? Daarna niet echt veel meer laten zien, behalve in de states
Die Gesink wil ik terug. Na overlijden vader en beenbreuk is het nooit meer top geweest.quote:Op woensdag 20 maart 2013 17:15 schreef Ereinion het volgende:
Kunnen jullie je nog de Vuelta van 2009 herinneren, waar Gesink bergop minimaal de evenknie was van Valverde en Rodriguez er op elk moment afreed? 23 was hij toen. Zoals zoveel Nederlanders lijkt Gesink alleen maar zwakker te worden als hij ouder wordt (hoewel 500CC bloed misschien ook het verschil kan zijn).
Nou, dat kost hem gewoon veel meer moeite dan al die anderen... Op hangen en wurgen sluit hij dan aan, terwijl andere mannen lekker beetje meeschuiven alleen... Ziet er allemaal zo geforceerd uit...quote:Op woensdag 20 maart 2013 17:14 schreef TheArt het volgende:
[..]
Ja, in 2011 was hij ook al fors minder. Zijn beenbreuk kwam pas daarna. Jammer, want hij was altijd een leuke renner om te zien, een klimmer die aanvalt, verantwoordelijkheid neemt, en in de klassiekers ook nog goed mee kon. Nu is hij in alles middelmaat.quote:Op woensdag 20 maart 2013 17:15 schreef marcodej het volgende:
[..]
Die Gesink wil ik terug. Na overlijden vader en beenbreuk is het nooit meer top geweest.
quote:Op woensdag 20 maart 2013 17:17 schreef Drebbelman het volgende:
Ach geen nood.. waarschijnlijk had Gesink gewoon weer last van een verkoudheid/lekke band/kuchje/vliegje in zijn oog/eksteroog en morgen vlamt hij weer als eerste de bergen over.
Kan ook nog.quote:Op woensdag 20 maart 2013 17:17 schreef Drebbelman het volgende:
Ach geen nood.. waarschijnlijk had Gesink gewoon weer last van een verkoudheid/lekke band/kuchje/vliegje in zijn oog/eksteroog en morgen vlamt hij weer als eerste de bergen over.
Maar alles ziet er geforceerd uit. Vroeger trok hij ook nog wel bekken, maar nu lijkt bij elke pedaalslag wel zijn tong op zijn schoenen te hangen en zijn lichaam een meter van links naar rechts te schudden.quote:Op woensdag 20 maart 2013 17:16 schreef DeeBee het volgende:
[..]
Nou, dat kost hem gewoon veel meer moeite dan al die anderen... Op hangen en wurgen sluit hij dan aan, terwijl andere mannen lekker beetje meeschuiven alleen... Ziet er allemaal zo geforceerd uit...
Al is dat ook de Vuelta geweest waarin Johnny Hoogerland 12e kon worden.quote:Op woensdag 20 maart 2013 17:15 schreef Ereinion het volgende:
Kunnen jullie je nog de Vuelta van 2009 herinneren, waar Gesink bergop minimaal de evenknie was van Valverde en Rodriguez er op elk moment afreed? 23 was hij toen. Zoals zoveel Nederlanders lijkt Gesink alleen maar zwakker te worden als hij ouder wordt (hoewel 500CC bloed misschien ook het verschil kan zijn).
Vuelta was ook niet dramatisch. Niet super, maar wel veel beter dan wat hij dit jaar tot nu toe laat zien.quote:Op woensdag 20 maart 2013 17:14 schreef franklop het volgende:
Zal t niet wat te maken hebben met zijn beenbreuk van anderhalf jaar terug? Daarna niet echt veel meer laten zien, behalve in de states
Dat klimniveau heeft Hoogerland ook nooit meer gehaald moet daarbij vermeld worden.quote:Op woensdag 20 maart 2013 17:19 schreef Da_Sandman het volgende:
[..]
Al is dat ook de Vuelta geweest waarin Johnny Hoogerland 12e kon worden.
Die etap met Moncoutiequote:Op woensdag 20 maart 2013 17:21 schreef TheArt het volgende:
[..]
Dat klimniveau heeft Hoogerland ook nooit meer gehaald moet daarbij vermeld worden.
Na die Vuelta werd hij in de winter 20 keer door de UCI gecontroleerd, sindsdien komt hij niet meer in de buurt van dat niveau.quote:Op woensdag 20 maart 2013 17:19 schreef Da_Sandman het volgende:
[..]
Al is dat ook de Vuelta geweest waarin Johnny Hoogerland 12e kon worden.
Toen liep er ook nog een dubieuze dokter rond bij Vacansoleil.quote:Op woensdag 20 maart 2013 17:21 schreef TheArt het volgende:
[..]
Dat klimniveau heeft Hoogerland ook nooit meer gehaald moet daarbij vermeld worden.
Bron?quote:Op woensdag 20 maart 2013 17:22 schreef Ereinion het volgende:
[..]
Na die Vuelta werd hij in de winter 20 keer door de UCI gecontroleerd, sindsdien komt hij niet meer in de buurt van dat niveau.
TDF 2010 zou ik nog wel in de buurt van dat niveau willen noemen hoor.quote:Op woensdag 20 maart 2013 17:22 schreef Ereinion het volgende:
[..]
Na die Vuelta werd hij in de winter 20 keer door de UCI gecontroleerd, sindsdien komt hij niet meer in de buurt van dat niveau.
http://www.volkskrant.nl/(...)gen-lontje-aan.dhtmlquote:
quote:Theunisse kan genieten van de druistige stijl van Hoogerland. Anderen hebben bedenkingen bij zijn opvallende ontwikkeling. Hoe kan een renner in zijn eerste profjaar twaalfde worden in de Ronde van Spanje, terwijl iemand als Robert Gesink stapje voor stapje zet op het lange pad naar de top in zijn sport? En hoe kan iemand vervolgens ook nog eens bij het WK bij de beste renners ter wereld wegrijden?
De dopinginstanties vragen het zich kennelijk ook af. Sinds 20 november is Hoogerland rond de twintig keer gecontroleerd, ook buiten wedstrijden om. Het is een aantal waarmee hij kan wedijveren met Lance Armstrong. Maar Hoogerland heeft niets te verbergen. De controleurs zijn welkom in Yerseke, vertelde hij gisteren in De Telegraaf.
Ging over Hoogerlandquote:Op woensdag 20 maart 2013 17:24 schreef TheArt het volgende:
[..]
TDF 2010 zou ik nog wel in de buurt van dat niveau willen noemen hoor.
In de Tirreno van vorig jaar klom hij beter dan in die Vuelta.quote:Op woensdag 20 maart 2013 17:22 schreef Ereinion het volgende:
[..]
Dat kan hij nu ook niet meer, anders krijgt ie een jankende Verhoeven achter zich aan.quote:Op woensdag 20 maart 2013 17:26 schreef wimderon het volgende:
[..]
In de Tirreno van vorig jaar klom hij beter dan in die Vuelta.
Denken dat sky doping gebruiktquote:Op woensdag 20 maart 2013 17:15 schreef DeeBee het volgende:
Echt Syntix...zou wat zijn als Wiggins ook nog even een 'puncheur' finish zou krijgen als Rodriguez en co.
Zou de definitieve belediging zijn voor pogingen om het wielrennen schoner te krijgen...
Dat was ook wel tamelijk opvallend ja.quote:Op woensdag 20 maart 2013 17:26 schreef wimderon het volgende:
[..]
In de Tirreno van vorig jaar klom hij beter dan in die Vuelta.
Wist ik nietquote:Op woensdag 20 maart 2013 17:25 schreef Ereinion het volgende:
[..]
http://www.volkskrant.nl/(...)gen-lontje-aan.dhtml
[..]
[..]
Ging over HoogerlandGesink was denk ik op zijn best in de Ronde van Zwitserland van 2010 en de Tour van dat jaar.
Nee, alleen wielrennen kijken als er Tour de France is normaal gesproken, nu 1x inschakelen en dan jezelf verbazen over het feit dat Wiggins geen tempoversnellingen en bommetjes kan plaatsen en denken dat hij daar nog wel even aan kan 'werken'!quote:
Eigenlijk beide niet. Hoe graag we ook conclusies willen trekken, echt goed kunnen we dat niet doen. Ze hebben beide meer in de lappenmand gelegen dan in topconditie op de fiets gezeten helaas.quote:Op woensdag 20 maart 2013 17:30 schreef Chiappucci het volgende:
Hij heeft wel veel pech gehad de laatste jaren, dus al te veel conclusies kun je nog niet trekken.
twitter:RGUpdate twitterde op woensdag 20-03-2013 om 18:05:14Lost more time than I'd hoped for in today's uphill finish of #VoltaCatalunya but tomorrow there's another chance! #JustRide @Blancocycling reageer retweet
Denken dat ik toevallig vandaag inschakel en alleen TdF kijkquote:Op woensdag 20 maart 2013 17:30 schreef DeeBee het volgende:
[..]
Nee, alleen wielrennen kijken als er Tour de France is normaal gesproken, nu 1x inschakelen en dan jezelf verbazen over het feit dat Wiggins geen tempoversnellingen en bommetjes kan plaatsen en denken dat hij daar nog wel even aan kan 'werken'!
Ten eerste heeft het al super veel te maken met wat voor type renner je bent en valt Wiggins absoluut niet in de categorie puncheurs, dus hij gaat nooit die versnellingen eruit weten te persen... En daarnaast is z'n transformatie van baancoureur naar iemand die mee kan in het hooggebergte al opmerkelijk genoeg ja... En ik heb het laatst ook al gezegd, AL je posts zijn in de trant 'Sky' 'Wiggins rijdt ze kapot
' 'Froome
' 'Ja, in de Tour...' Nogal vermoeiend, als de rest van de mensen wel vaker wielrennen kijkt...
50ste op iets meer dan 2 minuten, rijdt hier ook puur als voorbereiding op de Giro (en hij gaf aan zich nóg meer te focussen dan vorig jaar, voor zover dat mogelijk is..)quote:Op woensdag 20 maart 2013 18:20 schreef Pedroso het volgende:
Is Hesjedal nog ergens gevonden of rijdt ie rond als toerist ?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |