Ik heb hoop voor Poels. Die voor Gesink ben ik inmiddels kwijt.quote:Op woensdag 20 maart 2013 17:11 schreef Syntix het volgende:
Is er 1 Nederlandse rijder die wel top 10 kan rijden in een TdF?
Het Klassieker-seizoen is een drie dagen oud en het gejammer begint al weer...quote:Op woensdag 20 maart 2013 17:11 schreef Syntix het volgende:
Nee. Kruijswijk kan niets meer sinds de Ronde van Zwitserland in 2011, en Mollema is het klimmen in het hooggebergte ook verleerd.quote:Op woensdag 20 maart 2013 17:11 schreef Syntix het volgende:
Jij met je TDFquote:Op woensdag 20 maart 2013 17:11 schreef Syntix het volgende:
Wat ik dus vreemd vind, is dat hij eergisteren dan wel weer mee kon. Vind ik behoorlijk apart.quote:
Dat had volgens mij meer met positioneren te maken.quote:Op woensdag 20 maart 2013 17:14 schreef TheArt het volgende:
[..]
Wat ik dus vreemd vind, is dat hij eergisteren dan wel weer mee kon. Vind ik behoorlijk apart.
Dat was toch meer een kwestie van positioneren?quote:Op woensdag 20 maart 2013 17:14 schreef TheArt het volgende:
[..]
Wat ik dus vreemd vind, is dat hij eergisteren dan wel weer mee kon. Vind ik behoorlijk apart.
Was gewoon attent in de afdaling na een cat. 3 berg.quote:Op woensdag 20 maart 2013 17:14 schreef TheArt het volgende:
[..]
Denk het ook, zal wel niet meer terug komen danquote:Op woensdag 20 maart 2013 17:14 schreef franklop het volgende:
Zal t niet wat te maken hebben met zijn beenbreuk van anderhalf jaar terug? Daarna niet echt veel meer laten zien, behalve in de states
Die Gesink wil ik terug. Na overlijden vader en beenbreuk is het nooit meer top geweest.quote:Op woensdag 20 maart 2013 17:15 schreef Ereinion het volgende:
Kunnen jullie je nog de Vuelta van 2009 herinneren, waar Gesink bergop minimaal de evenknie was van Valverde en Rodriguez er op elk moment afreed? 23 was hij toen. Zoals zoveel Nederlanders lijkt Gesink alleen maar zwakker te worden als hij ouder wordt (hoewel 500CC bloed misschien ook het verschil kan zijn).
Nou, dat kost hem gewoon veel meer moeite dan al die anderen... Op hangen en wurgen sluit hij dan aan, terwijl andere mannen lekker beetje meeschuiven alleen... Ziet er allemaal zo geforceerd uit...quote:Op woensdag 20 maart 2013 17:14 schreef TheArt het volgende:
[..]
Ja, in 2011 was hij ook al fors minder. Zijn beenbreuk kwam pas daarna. Jammer, want hij was altijd een leuke renner om te zien, een klimmer die aanvalt, verantwoordelijkheid neemt, en in de klassiekers ook nog goed mee kon. Nu is hij in alles middelmaat.quote:Op woensdag 20 maart 2013 17:15 schreef marcodej het volgende:
[..]
Die Gesink wil ik terug. Na overlijden vader en beenbreuk is het nooit meer top geweest.
quote:Op woensdag 20 maart 2013 17:17 schreef Drebbelman het volgende:
Ach geen nood.. waarschijnlijk had Gesink gewoon weer last van een verkoudheid/lekke band/kuchje/vliegje in zijn oog/eksteroog en morgen vlamt hij weer als eerste de bergen over.
Kan ook nog.quote:Op woensdag 20 maart 2013 17:17 schreef Drebbelman het volgende:
Ach geen nood.. waarschijnlijk had Gesink gewoon weer last van een verkoudheid/lekke band/kuchje/vliegje in zijn oog/eksteroog en morgen vlamt hij weer als eerste de bergen over.
Maar alles ziet er geforceerd uit. Vroeger trok hij ook nog wel bekken, maar nu lijkt bij elke pedaalslag wel zijn tong op zijn schoenen te hangen en zijn lichaam een meter van links naar rechts te schudden.quote:Op woensdag 20 maart 2013 17:16 schreef DeeBee het volgende:
[..]
Nou, dat kost hem gewoon veel meer moeite dan al die anderen... Op hangen en wurgen sluit hij dan aan, terwijl andere mannen lekker beetje meeschuiven alleen... Ziet er allemaal zo geforceerd uit...
Al is dat ook de Vuelta geweest waarin Johnny Hoogerland 12e kon worden.quote:Op woensdag 20 maart 2013 17:15 schreef Ereinion het volgende:
Kunnen jullie je nog de Vuelta van 2009 herinneren, waar Gesink bergop minimaal de evenknie was van Valverde en Rodriguez er op elk moment afreed? 23 was hij toen. Zoals zoveel Nederlanders lijkt Gesink alleen maar zwakker te worden als hij ouder wordt (hoewel 500CC bloed misschien ook het verschil kan zijn).
Vuelta was ook niet dramatisch. Niet super, maar wel veel beter dan wat hij dit jaar tot nu toe laat zien.quote:Op woensdag 20 maart 2013 17:14 schreef franklop het volgende:
Zal t niet wat te maken hebben met zijn beenbreuk van anderhalf jaar terug? Daarna niet echt veel meer laten zien, behalve in de states
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |