Top vijf denk ik.quote:Op donderdag 21 maart 2013 16:35 schreef Van_Poppel het volgende:
Gesink heeft volgens mij een leuk sprongetje in het klassement gemaakt.
Ja ze heeft er op zich wel verstand van, maar toch heb ik liever Danny.quote:Op donderdag 21 maart 2013 16:34 schreef marcodej het volgende:
[..]
Jose is wel goed. Maar ik mis Danny wel.
Hebben in 12 kilometer een minuutje goed gemaakt op Martin. Die heeft het wel erg goed gedaan.quote:Op donderdag 21 maart 2013 16:37 schreef marcodej het volgende:
Uiteindelijk zijn VDB en Gesink steeds op 50 seconden blijven hangen.
Minuutje eraf gereden, daarna zelfde tempo als Martin inderdaad.quote:Op donderdag 21 maart 2013 16:37 schreef marcodej het volgende:
Uiteindelijk zijn VDB en Gesink steeds op 50 seconden blijven hangen.
Klopt. Ze kwamen in het begin vrij hard terug, maar blijven daarna hangen.quote:Op donderdag 21 maart 2013 16:39 schreef Ereinion het volgende:
[..]
Hebben in 12 kilometer een minuutje goed gemaakt op Martin. Die heeft het wel erg goed gedaan.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Knap van Gesink. Als je niets meer van hem verwacht laat hij toch nog mooie dingen zien.In the coolest little capital of the world
quote:Op donderdag 21 maart 2013 16:47 schreef Zelva het volgende:
[..]
Je mist nog een t in je gebruikersnaam.
quote:Op donderdag 21 maart 2013 16:45 schreef Drebbelman het volgende:
Sky
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Knap van Gesink. Als je niets meer van hem verwacht laat hij toch nog mooie dingen zien.![]()
Gelukkig maar dat ie niet 112de is geworden dan.quote:Op donderdag 21 maart 2013 16:49 schreef Pino112 het volgende:
[..]
Hij was niet voor niets mijn adoptierenner afgelopen Tour
dat zouden we eigenlijk voor t hele seizoen moeten doenquote:Op donderdag 21 maart 2013 16:49 schreef Pino112 het volgende:
[..]
Hij was niet voor niets mijn adoptierenner afgelopen Tour
Ik volg hem buiten de Tour zoals nu wel op zich ja.quote:Op donderdag 21 maart 2013 16:50 schreef franklop het volgende:
[..]
dat zouden we eigenlijk voor t hele seizoen moeten doen
ik ben vóór.quote:Op donderdag 21 maart 2013 16:50 schreef franklop het volgende:
[..]
dat zouden we eigenlijk voor t hele seizoen moeten doen
Al support ik willems en jeandesboz wel het hele jaar
twitter:RGUpdate twitterde op donderdag 21-03-2013 om 17:16:59That's more like it! #VoltaCatalunya #JustRide @blancocycling reageer retweet
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |