Ja dat idee had ik al. Sudoku snap ik echt geen moer van. Schaken deed ik nog weleens, maar al jaren niet meer gedaan.quote:Op dinsdag 19 maart 2013 21:52 schreef voetbalmanager2 het volgende:
Nee, niet zo'n mariospelletje nee. Vooral oorlogsspelletjes speel ik. Zie het maar als een soort schaken+sudoku ofzo, maar dan leuker.
Stampen op de grond enzo?quote:Op dinsdag 19 maart 2013 21:52 schreef Karina het volgende:
Is wel leuker vind ik. Ik heb alleen een probleem, ik kan niet tegen mijn verlies.
Sudoku is goed voor op de wc.quote:Op dinsdag 19 maart 2013 21:54 schreef Karina het volgende:
[..]
Ja dat idee had ik al. Sudoku snap ik echt geen moer van. Schaken deed ik nog weleens, maar al jaren niet meer gedaan.
Nee het bord omgooien of zo en kwaad wordenquote:Op dinsdag 19 maart 2013 21:55 schreef Specularium het volgende:
[..]
Stampen op de grond enzo?
Ik zou je gewoon schoppen.
Speel af en toe bordspelletjes met mijn nichtjes als ze zich vervelen. Kolonisten van Catan en het eeuwigbestaande monopoly. Blijft leuk.quote:Op dinsdag 19 maart 2013 21:50 schreef Specularium het volgende:
Vroeger ging alles op een bord, nu hoeft dat niet meer.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |