LAT telt niet, alleen de LAFT'squote:Op dinsdag 19 maart 2013 14:18 schreef Karina het volgende:
Ligt er aan wat je eronder verstaatDiegene waar ik het nu over had woonde ik niet mee samen, dat was een LAT relatie, vandaar "geen pannen", toen was ik al bij de vorige weg en woonde ik al weer alleen.
Wat zijn dat nou weer?quote:
quote:Op dinsdag 19 maart 2013 17:27 schreef voetbalmanager2 het volgende:
Karina 3e voor de Barbara Barend award
Weet ik, maar ik kom niet zo vaak in dat subforum. Alleen voor info om te managen enzoquote:
Dat laatste dacht ik al aan de username te zienquote:Op dinsdag 19 maart 2013 17:30 schreef voetbalmanager2 het volgende:
[..]
Weet ik, maar ik kom niet zo vaak in dat subforum. Alleen voor info om te managen enzo
Oh...zoveel exenquote:Op dinsdag 19 maart 2013 18:44 schreef Karina het volgende:
[..]
Ooooh nou ja komt op hetzelfde neer eigenlijk he
Wat voor de één veel is is voor de ander weinigquote:Op dinsdag 19 maart 2013 18:48 schreef Karina het volgende:
[..]
Nee man hoe kom je daar nou bijValt best mee hoor
Nou ik noemde er maar 2 hier, dat is sowieso niet veelquote:Op dinsdag 19 maart 2013 19:34 schreef Frutsel het volgende:
[..]
Wat voor de één veel is is voor de ander weinig
toch meer dan éénquote:Op dinsdag 19 maart 2013 19:34 schreef Karina het volgende:
[..]
Nou ik noemde er maar 2 hier, dat is sowieso niet veel
welke 1e liefde?quote:Op dinsdag 19 maart 2013 19:36 schreef Karina het volgende:
[..]
Oh jij bent er zo eentje. Geen seks voor het huwelijk en altijd bij je 1e liefde bljiven.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |