quote:
Ze denkt niet altijd voor ze doet, dat is haar probleem...quote:Op woensdag 1 mei 2013 13:44 schreef Greys het volgende:
oh laat maar, heb even gekeken zonder geluid.
wtf was she thinking??????
Het zou de stemmers best kunnen beinvloeden natuurlijk, die het nu een dronken loeder vinden wellicht ipv een leuke zangeres/moederquote:Op woensdag 1 mei 2013 13:50 schreef RenRen- het volgende:
Wat is het probleem dan? Dat ze dronken is en vals zingt? Zou dat mensen zo erg beinvloeden?
Van Arie Boomsma zou je het niet verwachten idd.quote:Op woensdag 1 mei 2013 13:59 schreef miss_dynastie het volgende:
[..]
Ze denkt niet altijd voor ze doet, dat is haar probleem...
Al moet ik daarbij wel eerlijk toegeven dat ik die BN-ers onder elkaar ook niet snap, dit soort filmpjes zet je toch NIET online van elkaar?
Ik denk niet dat het nep is, er is ook een filmpje in omloop waarin ze met champagne speelt, het lijkt niet echt nuchter allemaal...quote:Op woensdag 1 mei 2013 14:12 schreef Greys het volgende:
[..]
Van Arie Boomsma zou je het niet verwachten idd.
Mss is het nep.
Maar dan staat het al wel op youtube en de buitenlandse eurovisieforums ..
Op je 38e wordt zulke aandachttrekkerij een beetje treurig inderdaadquote:Op woensdag 1 mei 2013 14:11 schreef Greys het volgende:
[..]
Het zou de stemmers best kunnen beinvloeden natuurlijk, die het nu een dronken loeder vinden wellicht ipv een leuke zangeres/moeder
Aan de andere kant... ze heeft weer de aandacht. En ach, dan maar zo
Ik snap alleen niet dat ze op haar leeftijd nog steeds zonodig het enfant terrible wil zijn. Beetje sneu.
Vinden mensen haar een leuke zangeres/moeder?quote:Op woensdag 1 mei 2013 14:11 schreef Greys het volgende:
[..]
Het zou de stemmers best kunnen beinvloeden natuurlijk, die het nu een dronken loeder vinden wellicht ipv een leuke zangeres/moeder
Aan de andere kant... ze heeft weer de aandacht. En ach, dan maar zo
Ik snap alleen niet dat ze op haar leeftijd nog steeds zonodig het enfant terrible wil zijn. Beetje sneu.
In het buitenland vinden ze dat wel ja, tenminste op de bekende buitenlande eurovisieforumsquote:Op woensdag 1 mei 2013 14:20 schreef RenRen- het volgende:
[..]
Vinden mensen haar een leuke zangeres/moeder?Anywho, tsja... Zoiets zat er toch al wel aan te komen, toch? Als je niet van aandacht houdt word je geen artiest, denk ik dan.
Prima dat ze lol maakt, maar verkracht dan niet je ESF song 2 weken voor het ESF. Verkracht een van je andere nummers dan ofzo.quote:Op woensdag 1 mei 2013 15:06 schreef yvonne het volgende:
Serieus, ze heeft LOL, op een afterparty, nou nou, haal de fakkels maar tevoorschijn en waaaaaaaaaaaaaaaaaaat ze is 38 en moeder ook!
Tering zeg.
Ik heb liever dat ze de rock chick blijft die ze is dan schijnheilig nu braaf lopen doen.
En die Bosboom is gewoon een uiterst valse nicht.
Dat zegt niet dat ze het niet doen.quote:Op woensdag 1 mei 2013 15:10 schreef Perico het volgende:
Ik vind het beschamend. Ik zie dit niet van andere artiesten. Je kunt alles wel goed praten, maar dit stomdronken gelal.. het is slechte PR, zo'n video gaat viral, wordt in buitenlandse Boulevard programma's vertoond rond het festival..
Je helpt jezelf er niet mee.
quote:
Dit komt op alle eurovisieforums hoor, zeker wetenquote:Op woensdag 1 mei 2013 15:27 schreef Deceit het volgende:
alsof veel mensen in het buitenland dit gaan zien, en als ze het zien en beschamend vinden; who cares!? iedereen heeft weleens een borrel te veel op en krijst alles bij elkaar
Nietquote:Op woensdag 1 mei 2013 15:27 schreef Deceit het volgende:
alsof veel mensen in het buitenland dit gaan zien, en als ze het zien en beschamend vinden; who cares!? iedereen heeft weleens een borrel te veel op en krijst alles bij elkaar
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Op donderdag 21 juli 2011 23:08 schreef Loveless85 het volgende:
Dan heb je safe = condoom
Double dutch = condoom en pil
quadruple Cat = pil, MAP, condoom, castratie, prikpil, spiraaltje, zaaddodende pasta en voor het jodelen de bergen uit
quote:Op woensdag 1 mei 2013 15:48 schreef Cat22 het volgende:
[..]
Niet
Jij krijsen? Yeah rightSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Sometimes you're the windshield
Sometimes you're the bug
Anouk kent zichzelf blijkbaarquote:Op woensdag 1 mei 2013 15:58 schreef Greys het volgende:
Tis maar wel goed dat ze heeft aangekondigd niet naar die feestjes daar te gaan... als ze dit daar een paar keer doet heeft ze geen stem meer over
VDquote:Op woensdag 1 mei 2013 16:42 schreef Greys het volgende:
[..]
KLB / dat Anouk een achterlijke omhooggevallen bitch was wist ik al
Misschien dat wij dat ook kunnen de 14e na wat limoncello.quote:Op woensdag 1 mei 2013 16:53 schreef yvonne het volgende:
Ze krijst trouwens niet onverdienstelijk na een berg drank.
Tof juistquote:
Jullie hebben er in ieder geval het haar voor.quote:Op woensdag 1 mei 2013 17:07 schreef Greys het volgende:
[..]
Misschien dat wij dat ook kunnen de 14e na wat limoncello.
Proberen?
Als dat nu al niet het geval is.quote:Op woensdag 1 mei 2013 15:58 schreef Greys het volgende:
Tis maar wel goed dat ze heeft aangekondigd niet naar die feestjes daar te gaan... als ze dit daar een paar keer doet heeft ze geen stem meer over
Shangrila en Blijf bij mij, anyone?quote:
Blijf zoals je bentquote:Op woensdag 1 mei 2013 18:30 schreef Cat22 het volgende:
[..]
Shangrila en Blijf bij mij, anyone?
(Dat waren ze toch he?)
quote:Op woensdag 1 mei 2013 16:44 schreef yvonne het volgende:
[..]
VDwat een triest leven heeft die man toch.
O ja, die was het.quote:Op woensdag 1 mei 2013 18:32 schreef Fred_B het volgende:
[..]
Blijf zoals je bent
Hoewel we ook genoeg inzendingen hebben gestuurd van artiesten die nooit een goede stem hebben gehad.
BREAKING NEWS!quote:Op woensdag 1 mei 2013 18:52 schreef Greys het volgende:
Boulevard: "We werden gebeld hoe we aan dat filmpje komen, nou dat mogen we wel zeggen he?? Dat hebben we van Arie Boomsma!"
Ik dezen ook nog niet neequote:Op woensdag 1 mei 2013 19:23 schreef Greys het volgende:
Ik had die andere beelden nog niet gezien, dat ze die champagne in heur giechel giet en weer uitspuugt
Gaan we de 13e ook zo staan lallen mamma ?quote:
Ik weet niet wat jij de 13e gaat doen, maar de 14e gaan we wel mee lallen jaquote:Op woensdag 1 mei 2013 21:52 schreef Jimbo het volgende:
[..]
Gaan we de 13e ook zo staan lallen mamma ?
quote:Oh, Anouk!
Just focus on ESC for the next two weeks. There will be time to booze afterwards.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |