Dat heeft ook echt veel te maken met hoe zij zich gedraagt he.quote:
Klacht én nieuwswaardig.quote:Op woensdag 1 mei 2013 16:09 schreef muhahaha het volgende:
Dubbel: NWS / Dit moet ons vertegenwoordigen zucht
Laat ik het opnieuw formuleren:quote:Op woensdag 1 mei 2013 16:10 schreef vogeltjesdans het volgende:
[..]
Dat heeft ook echt veel te maken met hoe zij zich gedraagt he.
Dronken worden is een ding, je als een volslagen losgeslagen debiel gedragen gaat helemaal nergens meer over. Als ik van bureau jeugdzorg was zou ik nu een actie voorbereiden.quote:
Heb jij Koninginnedag gemist?quote:Op woensdag 1 mei 2013 16:13 schreef vogeltjesdans het volgende:
[..]
Dronken worden is een ding, je als een volslagen losgeslagen debiel gedragen gaat helemaal nergens meer over. Als ik van bureau jeugdzorg was zou ik nu een actie voorbereiden.
Nou nou, het is wat zeg.quote:Op woensdag 1 mei 2013 16:13 schreef vogeltjesdans het volgende:
[..]
Dronken worden is een ding, je als een volslagen losgeslagen debiel gedragen gaat helemaal nergens meer over. Als ik van bureau jeugdzorg was zou ik nu een actie voorbereiden.
Hiervoor Jeugdzorg in willen schakelen en waarschijnlijk tegelijkertijd klagen dat de overheid te veel uitgeeft en de gewone burger naait. Zo een type ben jij.quote:Op woensdag 1 mei 2013 16:13 schreef vogeltjesdans het volgende:
[..]
Was daar ook iemand dronken?quote:
was wel een leuke feestje zo te zienquote:Op woensdag 1 mei 2013 16:22 schreef spierbal het volgende:
Geil feestje, wijven in een champagne bad, daar is zeker wat plat geneukt. Maar ach, iedereen is wel eens dronken. Dat je je hierom druk maakt
Nee, maar je als een debiel gedragen wel. Moet je zien hoe ze met die wijn strooit en bij haar naar binnen giet. En dan als een achterlijke staan krijsenquote:Op woensdag 1 mei 2013 16:20 schreef Cactus1 het volgende:
Want een avond dronken worden op Koniginnedag/nacht maakt je direct een slechte moeder?
Ze verneukt hooguit de kans voor ESF, maar Nederland maakt daar sowieso al nooit kans
Stel je de fuck aan.quote:Op woensdag 1 mei 2013 16:13 schreef vogeltjesdans het volgende:
[..]
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |