Anouk kent zichzelf blijkbaarquote:Op woensdag 1 mei 2013 15:58 schreef Greys het volgende:
Tis maar wel goed dat ze heeft aangekondigd niet naar die feestjes daar te gaan... als ze dit daar een paar keer doet heeft ze geen stem meer over
VDquote:Op woensdag 1 mei 2013 16:42 schreef Greys het volgende:
[..]
KLB / dat Anouk een achterlijke omhooggevallen bitch was wist ik al
Misschien dat wij dat ook kunnen de 14e na wat limoncello.quote:Op woensdag 1 mei 2013 16:53 schreef yvonne het volgende:
Ze krijst trouwens niet onverdienstelijk na een berg drank.
Tof juistquote:
Jullie hebben er in ieder geval het haar voor.quote:Op woensdag 1 mei 2013 17:07 schreef Greys het volgende:
[..]
Misschien dat wij dat ook kunnen de 14e na wat limoncello.
Proberen?
Als dat nu al niet het geval is.quote:Op woensdag 1 mei 2013 15:58 schreef Greys het volgende:
Tis maar wel goed dat ze heeft aangekondigd niet naar die feestjes daar te gaan... als ze dit daar een paar keer doet heeft ze geen stem meer over
Shangrila en Blijf bij mij, anyone?quote:
Blijf zoals je bentquote:Op woensdag 1 mei 2013 18:30 schreef Cat22 het volgende:
[..]
Shangrila en Blijf bij mij, anyone?
(Dat waren ze toch he?)
quote:Op woensdag 1 mei 2013 16:44 schreef yvonne het volgende:
[..]
VDwat een triest leven heeft die man toch.
O ja, die was het.quote:Op woensdag 1 mei 2013 18:32 schreef Fred_B het volgende:
[..]
Blijf zoals je bent
Hoewel we ook genoeg inzendingen hebben gestuurd van artiesten die nooit een goede stem hebben gehad.
BREAKING NEWS!quote:Op woensdag 1 mei 2013 18:52 schreef Greys het volgende:
Boulevard: "We werden gebeld hoe we aan dat filmpje komen, nou dat mogen we wel zeggen he?? Dat hebben we van Arie Boomsma!"
Ik dezen ook nog niet neequote:Op woensdag 1 mei 2013 19:23 schreef Greys het volgende:
Ik had die andere beelden nog niet gezien, dat ze die champagne in heur giechel giet en weer uitspuugt
Gaan we de 13e ook zo staan lallen mamma ?quote:
Ik weet niet wat jij de 13e gaat doen, maar de 14e gaan we wel mee lallen jaquote:Op woensdag 1 mei 2013 21:52 schreef Jimbo het volgende:
[..]
Gaan we de 13e ook zo staan lallen mamma ?
quote:Oh, Anouk!
Just focus on ESC for the next two weeks. There will be time to booze afterwards.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |