SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Inwoner van Verenigd Limburgia! [i]Waar in 't bronsgroen eikenhout, 't nachtegaaltje zingt.[/i]
quote:Op zaterdag 16 maart 2013 11:11 schreef Fiorano het volgende:
Wie doet er mee?
twitter:Frank_Fiorano twitterde op zaterdag 16-03-2013 om 11:10:58Kunnen we #WewantOlav trending krijgen? Wat een drama is die Ronald van Dam #Sport1 #F1 reageer retweet
Dit.quote:Op zaterdag 16 maart 2013 12:28 schreef Haarklip het volgende:
Ik vond Olav niet per se goed, maar wel fijn om naar te luisteren. Hetzelfde geldt voor Ducrot en Dijkstra tijdens de Tour. Er zullen vast betere commentatoren zijn, vooral op de Belg, maar ik ben zo gewend aan dat stemgeluid dat ik het prima vind.
Precies, ik wil zeker Olav niet terug. Ik wil gewoon SKY kunnen luisteren. Nog beter zou zijn hun volledige uitzending incl voorbeschouwing enzo op dat aparte kanaal (niet die van de onboards, maar nog 1 kanaal verder)quote:Op zaterdag 16 maart 2013 12:02 schreef bloodymary1 het volgende:
Mee eens! Dat Van Dam slecht is wil nu niet ineens zeggen dat Mol ineens goed was he. Ze zijn allebei ruk. Er moet toch wel iemand zijn te vinden die fatsoenlijk commentaar kan geven?
Wie is deze commentator dan?quote:Op zaterdag 16 maart 2013 13:01 schreef tralalala het volgende:
Die motoGP knakker is wel een fijne commentator.
Mwa, kwaliteit is niet al te best. Maar het is te doen.quote:Op zaterdag 16 maart 2013 13:32 schreef LeaderRoel het volgende:
Doet die livestream uit de OP het een beetje goed? Dan kan ik morgen weer met plezier kijken
Frank Weeink. Was daar ook nooit bijster enthousiast over. Mist ook dingen en het eeuwige 'kuip aan kuip'quote:
Goed genoeg om te kunnen volgen maar verwacht geen spectaculaire beeldkwaliteit.quote:Op zaterdag 16 maart 2013 13:32 schreef LeaderRoel het volgende:
Doet die livestream uit de OP het een beetje goed? Dan kan ik morgen weer met plezier kijken
Ow, en die zijn er niet jaren geweest met Molquote:Op zaterdag 16 maart 2013 13:40 schreef Beach het volgende:
[..]
Frank Weeink. Was daar ook nooit bijster enthousiast over. Mist ook dingen en het eeuwige 'kuip aan kuip'
Natuurlijk heb je als commentator/radio DJ enz wel stopwoordjes. Dan heb je periodes dat je dingen heel vaak zegt en opeens is het weg. Bij Mol heb ik het nooit echt storend gevonden, behalve dat "den" bij een verwijzing en in het verleden dat hij vaak Alhier en Aldaar zei.quote:Op zaterdag 16 maart 2013 13:49 schreef Sinister-D- het volgende:
[..]
Ow, en die zijn er niet jaren geweest met Mol
Hoe dom ben je dan als je {vul random F1-coureur in} heet!!! Sodeknetters dan mis je er een paar.
Mag tot nu toe niet klagenquote:Op zaterdag 16 maart 2013 14:04 schreef Sinister-D- het volgende:
BBC1 begint ook net. Eens kijken wat die Suzi Perry ervan kan tov Jake.
01.00quote:Op zaterdag 16 maart 2013 14:16 schreef Black-beauty-babe het volgende:
Iemand enig idee hoe laat de kwalficatie op zondag (op Sport1) verder gaat?
En waarom nu weer? Omdat ie achteruit reed? Dat wat ie mag doen, zolang het is om uit een gevaarlijke situatie te komen.quote:
Ik heb de regels terzake niet paraat, maar op de BBC zeiden ze dat het niet mocht.quote:Op zaterdag 16 maart 2013 14:23 schreef Sinister-D- het volgende:
En waarom nu weer? Omdat ie achteruit reed? Dat wat ie mag doen, zolang het is om uit een gevaarlijke situatie te komen.
In normale omstandigheden. En je kunt wel stellen dat het dat nu niet was. En zeker niet op de manier hoe die op dat moment half op de baan stond.quote:Op zaterdag 16 maart 2013 14:29 schreef Weltschmerz het volgende:
[..]
Ik heb de regels terzake niet paraat, maar op de BBC zeiden ze dat het niet mocht.
Dan had Webber dus ook een straf moeten krijgen voor het achteruitrijden in de VT.quote:Op zaterdag 16 maart 2013 14:29 schreef Weltschmerz het volgende:
[..]
Ik heb de regels terzake niet paraat, maar op de BBC zeiden ze dat het niet mocht.
30.2 Drivers are strictly forbidden to drive their car in the opposite direction to the race unless thisquote:Op zaterdag 16 maart 2013 14:29 schreef Weltschmerz het volgende:
[..]
Dat is wel een heel slechte zaak dan. Hoop voor ze dat er geen echt gevaarlijke situaties ontstaan dit weekend.quote:Op zaterdag 16 maart 2013 14:23 schreef Sinister-D- het volgende:
En om Vosss zijn vraag te beantwoorden van 2 topics terug waarom er geen gele vlaggen gezwaaid werden lampen getoond werden : volgens de mannen op de Beeb werkt het hele systeem gewoon niet dit weekend
De vlaggen wel, maar het in-car ledsyteem niet. Schijnt aan een probleem bij de telemetrie van de FIA te liggen.quote:Op zaterdag 16 maart 2013 15:33 schreef Nattekat het volgende:
Die vlaggen leken het anders nog aardig te doen tijdens de sessies.
quote:FIA schakelt notificatiesysteem cockpit uit
16 maart 2013
De coureurs kunnen dit weekend in Australië niet beschikken over het systeem in de cockpit dat informatie geeft over de vlaggen langs de baan. Een probleem met de telemetrie heeft de wedstrijdleiding ertoe gedwongen het systeem uit te schakelen.
Het probleem heeft meer gevolgen dan alleen het feit dat de coureurs nu alleen op de vlaggen langs de baan moeten vertrouwen. De wedstrijdleiding zal niet in staat zijn om het DRS uit te schakelen indien dat om wat voor reden dan ook nodig zou zijn. Normaal gebeurt dit bijvoorbeeld wanneer er een gele vlag in de DRS-zone hangt. De teams zullen de coureurs hierover nu via de radio moeten informeren.
Mocht er een safety car-situatie zijn, wat in Melbourne niet geheel ondenkbaar is, zal de wedstrijdleiding ook niet in staat zijn de safety car-modus aan te zetten. Hierbij geldt ook dat de teams hun coureurs moeten informeren.
Een ander probleem is dat de computer nu niet kan registreren of een coureur een blauwe vlag negeert. Danny Sullivan en de andere stewards zullen dus gedurende de race goed moeten opletten.
VdG en Massa niet gezien dan?quote:Op zaterdag 16 maart 2013 15:18 schreef MoriniStylr het volgende:
Dat die Mercedes van Hamilton het nog deed na die touche tegen de muur verbaaste me. Dat die nog netjes in zijn achteruit ging ook. Bij schumi hield dat ding vorig jaar met het minste of geringste het al voor gezien.
Dat had ik net ook. Kon vanmorgen niet kijken en had het opgenomen. De hele ochtend angstvallig internet en radio's vermeden en had me net helemaal lekker geinstalleerd op de bank om te gaan kijjken. Was zo klaar.quote:Op zaterdag 16 maart 2013 15:42 schreef THEFXR het volgende:
dit wordt leuk, Voss komt uit het werk, mijd dit topic, denk lekker de quali kunnen te kijken en komt erachter dat de quali om 1 uur s'nachts is, als hij in zijn nest ligt
quote:Op zaterdag 16 maart 2013 15:42 schreef THEFXR het volgende:
dit wordt leuk, Voss komt uit het werk, mijd dit topic, denk lekker de quali kunnen te kijken en komt erachter dat de quali om 1 uur s'nachts is, als hij in zijn nest ligt
Sport1 uitzendschemaquote:
Clarksontwitter:JeremyClarkson twitterde op zaterdag 16-03-2013 om 07:01:56This is meant to be entertainment. Not a health and safety course. reageer retweet
quote:Op zaterdag 16 maart 2013 16:00 schreef Sinister-D- het volgende:
twitter:JeremyClarkson twitterde op zaterdag 16-03-2013 om 07:01:56This is meant to be entertainment. Not a health and safety course. reageer retweet
Ja die van Massa was ook een aardige, die Gutierrez die deed ook hetzelfde als Massa maar die liet hem afslaan oid? Ik krijg er zo weinig van mee in het Duits....quote:
quote:
quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |