quote:Op zaterdag 16 maart 2013 00:35 schreef 3rdRock het volgende:
[..]
ja, dat is minimaal een uur treinen, dan nog bussen en dan bakjes halen. niet echt goedkoop schat
Strak plan!!quote:Op zaterdag 16 maart 2013 00:34 schreef rubbereend het volgende:
tis gewoon tijd voor een 3FM-reeks-tupperware-party
om ff een paar bakjes bij de ikea te halen. dan loop ik liever naar blokker. das max 10min heen en terugquote:
dan liever zo'n lingeriefeestquote:
Nee, gewoon soberso een auto.quote:Op zaterdag 16 maart 2013 00:37 schreef 3rdRock het volgende:
[..]
om ff een paar bakjes bij de ikea te halen. dan loop ik liever naar blokker. das max 10min heen en terug
Dat sla ik per definitie over...quote:
ik henb geen rijbewijs, geen parkeerplaats voor de deur of in de buurt en woon middenin een redelijke grote stad. winkels en werk op loopafstand en het geld groeit niet op mn rug. wat moet ik met een auto? (behalve naar de IKEA voor bakjes natuurlijkquote:
Ik tussen de ¤750 en ¤1000. Life is sweetquote:Op zaterdag 16 maart 2013 00:40 schreef wolfrolf het volgende:
Ik krijg 0 euro terug van de belasting
Drinks on me!
quote:Op zaterdag 16 maart 2013 00:41 schreef minthy het volgende:
[..]
Ik tussen de ¤750 en ¤1000. Life is sweet
Sorry schattebout, dat komt doordat ik m'n opleidingskosten zelf betaal. Een lieve stuiverquote:
Nouja ik troost me er maar mee dat ik ¤3,79 nuttig heb geinvesteerd in usenet voor een maand. Vind alles wat ik nodig heb en het gaat met een bloedgangquote:Op zaterdag 16 maart 2013 00:43 schreef minthy het volgende:
[..]
Sorry schattebout, dat komt doordat ik m'n opleidingskosten zelf betaal. Een lieve stuiver
Kijk, en daar ben ik dan weer stikkend jaloers opquote:Op zaterdag 16 maart 2013 00:44 schreef wolfrolf het volgende:
[..]
Nouja ik troost me er maar mee dat ik ¤3,79 nuttig heb geinvesteerd in usenet voor een maand. Vind alles wat ik nodig heb en het gaat met een bloedgang
Reset je password dan muts!quote:Op zaterdag 16 maart 2013 00:45 schreef minthy het volgende:
[..]
Kijk, en daar ben ik dan weer stikkend jaloers op
JAHAAAA, dat geintje heb ik eens eerder geflikt. Toen zat ik 3 hele dagen zonder internet.quote:
Hoe kan je je inet kwijt zijn als jeje pass voor usenet resetquote:Op zaterdag 16 maart 2013 00:46 schreef minthy het volgende:
[..]
JAHAAAA, dat geintje heb ik eens eerder geflikt. Toen zat ik 3 hele dagen zonder internet.
Je wilt van me af, hè?!?!
Hoe kan je zonder internet zitten als je je wachtwoord van Usenet reset?quote:Op zaterdag 16 maart 2013 00:46 schreef minthy het volgende:
[..]
JAHAAAA, dat geintje heb ik eens eerder geflikt. Toen zat ik 3 hele dagen zonder internet.
moet Pino weer ingrijpen?quote:Op zaterdag 16 maart 2013 00:46 schreef minthy het volgende:
[..]
Omdat Usenet gekoppeld zit aan je provider, mutsje!quote:Op zaterdag 16 maart 2013 00:47 schreef wolfrolf het volgende:
[..]
Hoe kan je je inet kwijt zijn als jeje pass voor usenet reset
cameraquote:Op zaterdag 16 maart 2013 00:47 schreef Pino112 het volgende:
[..]
Hoe kan je zonder internet zitten als je je wachtwoord van Usenet reset?
Niet per definitie.quote:Op zaterdag 16 maart 2013 00:47 schreef minthy het volgende:
[..]
Omdat Usenet gekoppeld zit aan je provider, mutsje!
Nee joh, wolf en ik zijn matties. Twee handen op één buik.quote:
Ik zit aan je tieten dan hoorquote:Op zaterdag 16 maart 2013 00:48 schreef minthy het volgende:
[..]
Nee joh, wolf en ik zijn matties. Twee handen op één buik.
De zijne dan...
Ongelofelijke stinkhufter dat je er bent, dit zou nooit meer genoemd worden!11quote:Op zaterdag 16 maart 2013 00:47 schreef wolfrolf het volgende:
[..]
camera
vinger
happerderhapquote:Op zaterdag 16 maart 2013 00:48 schreef minthy het volgende:
[..]
Nee joh, wolf en ik zijn matties. Twee handen op één buik.
De zijne dan...
Zie je wel, daar gaan we weer...quote:Op zaterdag 16 maart 2013 00:48 schreef wolfrolf het volgende:
[..]
Ik zit aan je tieten dan hoor
die buik kus ik wel
Hm ik kan zonder in te loggen news.tele2.nl gebruiken maar dan maxt ie op 142 kb/squote:
Ja, maar dan moet je al snel aan een payserver en daarvoor gebruik ik het te weinigquote:Op zaterdag 16 maart 2013 00:49 schreef Pino112 het volgende:
[..]
Je kan zelf kiezen waar je hem afsluit.
Da's haasten geblazenquote:Op zaterdag 16 maart 2013 00:53 schreef minthy het volgende:
[..]
Oh ja, ik heb nog maar iets van 10 uur
True ja.quote:Op zaterdag 16 maart 2013 00:52 schreef minthy het volgende:
[..]
Ja, maar dan moet je al snel aan een payserver en daarvoor gebruik ik het te weinig
Ik heb het wel druk ja...quote:
Ik wacht op jequote:Op zaterdag 16 maart 2013 00:55 schreef minthy het volgende:
[..]
Ik heb het wel druk ja...![]()
Zal zo even een potje doen
tieten?quote:
Zeg smurf, ik geef je aandacht. Waarom reageer je niet?!quote:
Aandachtsheeeeeeeeeeeeeee noesje!quote:Op zaterdag 16 maart 2013 01:00 schreef minthy het volgende:
[..]
Zeg smurf, ik geef je aandacht. Waarom reageer je niet?!
Dat vind ik gewoon jammer...quote:
Nooit spotten met de lammen, ik hoop dat hij echt zo lam is als maar kan...quote:Op zaterdag 16 maart 2013 01:03 schreef wolfrolf het volgende:
Zal wel lam zijn en iets random hebben willen roepen, ofzo
dankzij dat vrolijke hertje ga ik vast heerlijk slapenquote:Op zaterdag 16 maart 2013 01:08 schreef minthy het volgende:
[..]
Nooit spotten met de lammen, ik hoop dat hij echt zo lam is als maar kan...
[ afbeelding ]
Lammetje...quote:Op zaterdag 16 maart 2013 01:14 schreef 3rdRock het volgende:
[..]
dankzij dat vrolijke hertje ga ik vast heerlijk slapen
slaap lekker
kun je nagaan hoe moe ik benquote:
Zo lam als de pestquote:Op zaterdag 16 maart 2013 01:17 schreef 3rdRock het volgende:
[..]
kun je nagaan hoe moe ik ben
trusten
Ik ben nog even mijn laatste restje schoolwerk aan het wegwerkenquote:
Duck!!quote:Op zaterdag 16 maart 2013 01:49 schreef Dagoduck het volgende:
Hallo mensen! Weer 3 bandjes gezien! eentje uit Londen zelfs!
niet mijn ideequote:
Van de googoo dolls?quote:
dasoo?quote:Op zaterdag 16 maart 2013 02:23 schreef minthy het volgende:
En het wordt tijd om zo zoetjes aan m'n bed op te zoeken, voorgaande post had ik in het DASOO-topic gepost...![]()
Nog nooit gebeurd
Zo, maak jij me ook nog even in de war!!quote:Op zaterdag 16 maart 2013 02:24 schreef Lemans24 het volgende:
[..]
Van de googoo dolls?
Ja, ik kom hier via het weer topic. TV is dan ook een veel leuker subforum
"De atmosfeer staat op ontploffen", de SC van WKNquote:
Dank je!quote:Op zaterdag 16 maart 2013 02:25 schreef minthy het volgende:
[..]
Zo, maak jij me ook nog even in de war!!![]()
![]()
Die bedoelde ik ja, maar het origineel van hen vind ik een stuk mooier. Dit was live door iemand anders in de studio.
En welkom!! De nootjes staan in de hoek
Iris van Goo Goo Dols is echt totaal kapot gedraaidquote:Op zaterdag 16 maart 2013 02:25 schreef minthy het volgende:
[..]
Zo, maak jij me ook nog even in de war!!![]()
![]()
Die bedoelde ik ja, maar het origineel van hen vind ik een stuk mooier. Dit was live door iemand anders in de studio.
En welkom!! De nootjes staan in de hoek
Doen, wij zijn enorm gezellig!quote:Op zaterdag 16 maart 2013 02:27 schreef Lemans24 het volgende:
[..]
Dank je!
Ik kan nu niet meeluisteren, maar zal dat binnenkort wel eens doen, met dit topic er bij.
Ik mag hem nog steeds graag horen, sorryquote:Op zaterdag 16 maart 2013 02:27 schreef rubbereend het volgende:
[..]
Iris van Goo Goo Dols is echt totaal kapot gedraaid
maar die herinneringen...quote:Op zaterdag 16 maart 2013 02:27 schreef rubbereend het volgende:
[..]
Iris van Goo Goo Dols is echt totaal kapot gedraaid
ik kan er niet meer tegen. Maar ik draaide het nummer al grijs voor het een hit was.... misschien ligt daar het probleem. Van die soundtrack van city of Angels vind ik eigenlijk alleen nog Alanis briljantquote:Op zaterdag 16 maart 2013 02:29 schreef minthy het volgende:
[..]
Ik mag hem nog steeds graag horen, sorry
Mooi, maar ik hoor liever een rauwe, met emoties doorspekte mannenstemquote:Op zaterdag 16 maart 2013 02:30 schreef rubbereend het volgende:
[..]
ik kan er niet meer tegen. Maar ik draaide het nummer al grijs voor het een hit was.... misschien ligt daar het probleem. Van die soundtrack van city of Angels vind ik eigenlijk alleen nog Alanis briljant
Memory Lanequote:
Oh, daar ga ik me toch eens zo smerig in verdiepen, je gaat me nog zat worden daarquote:
Er zijn maar weinig vrouwenstemmen die me echt kunnen bekoren, Sarah Bettens is één van de weinigequote:Op zaterdag 16 maart 2013 02:34 schreef Lemans24 het volgende:
Zelfs ik, als man, hoor liever een mannenstem. Behalve als het in het Spaans is. Of Dido.
quote:Op zaterdag 16 maart 2013 02:34 schreef Lemans24 het volgende:
Zelfs ik, als man, hoor liever een mannenstem. Behalve als het in het Spaans is. Of Dido.
jajaquote:Op zaterdag 16 maart 2013 02:34 schreef minthy het volgende:
[..]
Oh, daar ga ik me toch eens zo smerig in verdiepen, je gaat me nog zat worden daar
Sarahquote:Op zaterdag 16 maart 2013 02:35 schreef minthy het volgende:
[..]
Er zijn maar weinig vrouwenstemmen die me echt kunnen bekoren, Sarah Bettens is één van de weinige
zal je goed je best moeten doenquote:Op zaterdag 16 maart 2013 02:38 schreef minthy het volgende:
[..]
Heus. Hand op m'n hart, je gaat me haten
Ja, als je hier meepost ga je langzaam van me houden. Ik begrijp hetquote:
Kloptquote:Op zaterdag 16 maart 2013 02:51 schreef minthy het volgende:
Domien is zwaar tof in de nacht!!![]()
![]()
Zo, eens iets positiefs over het jong
Ik mag werken!quote:Op zaterdag 16 maart 2013 07:52 schreef Lemans24 het volgende:
[..]
Zo, dat is vroeg!
Vraag me zelf ook af waarom ik al wakker ben hoor.
Wat bizar!!quote:Op zaterdag 16 maart 2013 10:22 schreef Pino112 het volgende:
[..]
Ja, zonet op de dijk. Zomaar. Opeens. Knal.
Samenzwering, scherpschutters ik zweer het je!quote:Op zaterdag 16 maart 2013 10:22 schreef Pino112 het volgende:
[..]
Zou best kunnen, één of andere "grapjas" met een luchtbuks...quote:Op zaterdag 16 maart 2013 10:30 schreef Dagoduck het volgende:
[..]
Samenzwering, scherpschutters ik zweer het je!
zuur...quote:
vaag man! iets kunnen vinden wat er tegen die ruit is gekomen?quote:Op zaterdag 16 maart 2013 10:22 schreef Pino112 het volgende:
[..]
ik zeg: een ban voor jo!quote:Op zaterdag 16 maart 2013 12:12 schreef minthy het volgende:
Ja, nu ben ik de banjo-riedeltjes van M&S meer dan zat!!
Zo slecht, ik zou er haast zo alsnog een ochtendhumeur van krijgenquote:
gelukkig is het al middagquote:Op zaterdag 16 maart 2013 12:14 schreef minthy het volgende:
[..]
Zo slecht, ik zou er haast zo alsnog een ochtendhumeur van krijgen
Dat maakt voor mijn humeur verdomd weinig uitquote:
ja, maar dan kun je het iig geen ochtenhumeur meer noemenquote:Op zaterdag 16 maart 2013 12:15 schreef minthy het volgende:
[..]
Dat maakt voor mijn humeur verdomd weinig uit
Met verlengsnoer?quote:Op zaterdag 16 maart 2013 12:15 schreef 3rdRock het volgende:
[..]
ja, maar dan kun je het iig geen ochtenhumeur meer noemen
dat mag welquote:
hoezo? wat ging er allemaal verkeerd. bij mij gaat het ook niet allemaal goed hoor. net mijn vinger gestoten toen ik mijn shopper uit de keuken naar de kamer werktequote:Op zaterdag 16 maart 2013 12:27 schreef minthy het volgende:
Ontbeten, geluncht, wat zal er nog meer verkeerd gaan vandaag?!
Het feit dat ik eraan gedacht heb dat ik moest ontbijten en lunchen, dat! Ik vergeet het normaal, dus het wijkt af...quote:Op zaterdag 16 maart 2013 12:28 schreef 3rdRock het volgende:
[..]
hoezo? wat ging er allemaal verkeerd. bij mij gaat het ook niet allemaal goed hoor. net mijn vinger gestoten toen ik mijn shopper uit de keuken naar de kamer werkte
nee, Dennis kon er niets aan doenquote:Op zaterdag 16 maart 2013 12:32 schreef minthy het volgende:
[..]
Het feit dat ik eraan gedacht heb dat ik moest ontbijten en lunchen, dat! Ik vergeet het normaal, dus het wijkt af...
Das ook niet fijn, ik hoop dat je Dennis een rotschop hebt verkocht?!
Ja, maar je frustraties moeten er toch uit op één of andere manier...quote:
ik heb heel hard Grutjes! geroepenquote:Op zaterdag 16 maart 2013 12:36 schreef minthy het volgende:
[..]
Ja, maar je frustraties moeten er toch uit op één of andere manier...
er zal wel een meeting zijnquote:Op zaterdag 16 maart 2013 12:36 schreef minthy het volgende:
Wat is het hier trouwens belachelijk rustig...
mm, ik vind dat wel een groot verschil...quote:
Vrij fors verschil... Ik moest er niet aan denkenquote:
quote:Op zaterdag 16 maart 2013 12:42 schreef 3rdRock het volgende:
[..]
mm, ik vind dat wel een groot verschil...
ja, dat vind ik welquote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.And if you think that I've been loosing my way
That's because I'm slightly blinded
And if you think that I don't make too much sense
That's because I'm broken minded
Verdacht dat ze haar gezicht niet laat zien...........................quote:
Je kunt niet naar een ander?quote:Op zaterdag 16 maart 2013 14:06 schreef Pino112 het volgende:
Carglass kan pas na 17u komen
Alsof ze de hele dag enorm druk zijn
Dan ga je toch naar StarAss? Met de enige echte HPX2 Anal Wax!quote:Op zaterdag 16 maart 2013 14:06 schreef Pino112 het volgende:
Carglass kan pas na 17u komen
Alsof ze de hele dag enorm druk zijn
Boe!quote:
quote:Op zaterdag 16 maart 2013 18:29 schreef minthy het volgende:
Twee deuken in m'n auto, fucking hangjeugd in Zwolle!!
Zaterdag schadedagquote:Op zaterdag 16 maart 2013 18:29 schreef minthy het volgende:
Twee deuken in m'n auto, fucking hangjeugd in Zwolle!!
Dat ja. En niet voetballen, met winkelwagentjes smijten of tegen auto's schoppen op een parkeerdek...quote:Op zaterdag 16 maart 2013 18:32 schreef Evertjan het volgende:
[..]mensen moeten ook gewoon met hun poten van andermans spullen afblijven
kan je het verhalen op je verzekering? anders kan het nog wel eens een duur geintje wordenquote:Op zaterdag 16 maart 2013 18:36 schreef minthy het volgende:
[..]
Dat ja. En niet voetballen, met winkelwagentjes smijten of tegen auto's schoppen op een parkeerdek...
Vast, heb casco all-in verzekerd. Of hoe het ook mag heten, het vroegere "all risk".quote:Op zaterdag 16 maart 2013 18:38 schreef Evertjan het volgende:
[..]
kan je het verhalen op je verzekering? anders kan het nog wel eens een duur geintje worden
Bingo! Niet vergoed door de verzekering?quote:
Meer qua rondhangende kutkoters, ik heb zelf nog nooit schade geredenquote:Op zaterdag 16 maart 2013 19:10 schreef themauster het volgende:
Dat Overijssel is maar een wilde provincie qua auto's he.
Knap van je dat lukt de meeste vrouwen nietquote:Op zaterdag 16 maart 2013 19:15 schreef minthy het volgende:
[..]
Meer qua rondhangende kutkoters, ik heb zelf nog nooit schade gereden
Vaker schade gehad, maar altijd door toedoen van anderen. Ik heb sinds m'n 19e m'n rijbewijs.quote:Op zaterdag 16 maart 2013 19:22 schreef themauster het volgende:
[..]
Knap van je dat lukt de meeste vrouwen niet
Mijn vrouw weer omlaag.quote:Op zaterdag 16 maart 2013 19:26 schreef minthy het volgende:
[..]
Vaker schade gehad, maar altijd door toedoen van anderen. Ik heb sinds m'n 19e m'n rijbewijs.
Ik haal het gemiddelde omhoog
Ik heb zelf nog nooit schade gehad, Wel 1 maal een klapband. Gelukkig reed ik niet zo hard, want het gebeurde op een weg waar de 50 km per uur mocht.quote:Op zaterdag 16 maart 2013 19:26 schreef minthy het volgende:
[..]
Vaker schade gehad, maar altijd door toedoen van anderen. Ik heb sinds m'n 19e m'n rijbewijs.
Ik haal het gemiddelde omhoog
Ai, dat lijkt me schrikken!quote:Op zaterdag 16 maart 2013 19:31 schreef MarijeH het volgende:
[..]
Ik heb zelf nog nooit schade gehad, Wel 1 maal een klapband. Gelukkig reed ik niet zo hard, want het gebeurde op een weg waar de 50 km per uur mocht.
Jawel. Was benieuwd hoeveel het zou kosten zonder verzekering, dus ff gevraagd aan de meneer.quote:Op zaterdag 16 maart 2013 19:09 schreef themauster het volgende:
[..]
Bingo! Niet vergoed door de verzekering?
Laat ik daar maar niet op antwoorden.quote:
Daar gebruiken ze nog echte knetterbielen! En krulewaagn'squote:
Goed plan.quote:Op zaterdag 16 maart 2013 19:40 schreef themauster het volgende:
[..]
Laat ik daar maar niet op antwoorden.
Ik hoor mijn schoonvader praten.quote:Op zaterdag 16 maart 2013 19:41 schreef minthy het volgende:
[..]
Daar gebruiken ze nog echte knetterbielen! En krulewaagn's
Moi Maus, ik ben et ok! Doe'jj de afwas vanaomd nog?!quote:Op zaterdag 16 maart 2013 19:43 schreef themauster het volgende:
[..]
Ik hoor mijn schoonvader praten.
Neuj ik heb ja een oafwasapperoat.quote:Op zaterdag 16 maart 2013 19:58 schreef minthy het volgende:
[..]
Moi Maus, ik ben et ok! Doe'jj de afwas vanaomd nog?!
Noe brek mien de klompe... Wat'n frats'n jaaaaquote:Op zaterdag 16 maart 2013 20:00 schreef themauster het volgende:
[..]
Neuj ik heb ja een oafwasapperoat.
quote:Op zaterdag 16 maart 2013 20:02 schreef minthy het volgende:
[..]
Noe brek mien de klompe... Wat'n frats'n jaaaa
Das plat grunnings. Er is een tijdje nog een programma geweest op TV Noord dat zo heette.quote:Op zaterdag 16 maart 2013 20:03 schreef minthy het volgende:
Nog zo'n "leuk" stopzinnetje wat niet uit m'n hoofd wil; "waddapadjaaa"
Ik voel me vaak ook meer Drents dan Overijssels, kom maar op met je liefde!quote:Op zaterdag 16 maart 2013 20:04 schreef themauster het volgende:
[..]![]()
Ik hou van Drenten daarom ben ik ook met 1 getrouwd
.
Ja, vooral de 1e dag was vetttttquote:Op zaterdag 16 maart 2013 18:45 schreef Pino112 het volgende:
SXSW
Wat een geweldig festival
En wat hebben we er van genoten he.
Dag, kriebelkontjequote:
quote:Op zaterdag 16 maart 2013 20:03 schreef minthy het volgende:
Nog zo'n "leuk" stopzinnetje wat niet uit m'n hoofd wil; "waddapadjaaa"
Ook leuk!!quote:Op zaterdag 16 maart 2013 20:14 schreef Pino112 het volgende:
[..]
M'n pa zegt de laatste tijd 'Da heje mooi meuk'n' omdat een klant dat ook steeds zegt
Begin dat nu over te nemen
Niet haten op astridquote:Op zaterdag 16 maart 2013 20:16 schreef minthy het volgende:
De nieuwslezeres op NPONOSNL1 heeft haar boezem helemaal scheef hangen
Ik had je al gesproken, maar goed... Goedenavondquote:
quote:Op zaterdag 16 maart 2013 20:20 schreef minthy het volgende:
[..]
Ik had je al gesproken, maar goed... Goedenavond
Ik haat niet, maar er kan toch gewoon even iemand aan haar bandjes gaan sjorren tijdens een filmpje?!quote:
Piño!quote:
Ik ben moe, lief en wil dat tentoonspreidenquote:Op zaterdag 16 maart 2013 20:20 schreef SilentChaos het volgende:
[..]
Happerdje
Ik ben in een onruststook-bui vandaag
Geen idee, ken de beste man nietquote:Op zaterdag 16 maart 2013 20:24 schreef minthy het volgende:
[..]
Ik ben moe, lief en wil dat tentoonspreiden![]()
![]()
Bovendien hou ik oprecht van benzin, het is zo'n poeperd...
Ik iets beter en ik begrijp hem gewoon zó ontzettend goed... Helaas is hij nog niet op het punt dat hij hulp wil accepteren. Jammer, het jong wordt doodongelukkig van dit soort avondenquote:Op zaterdag 16 maart 2013 20:25 schreef SilentChaos het volgende:
[..]
Geen idee, ken de beste man nietbehalve van naam/verhalen etc...
quote:Op zaterdag 16 maart 2013 20:59 schreef minthy het volgende:
SC, lul dat je er bent!!![]()
Ik word al plat ge-dm'd
Ik klik het dm-scherm weg en zie in MyAT dat ik er alweer 5 hebquote:Op zaterdag 16 maart 2013 21:04 schreef SilentChaos het volgende:
[..]![]()
![]()
![]()
Graag gedaan schat![]()
(ik zei toch dat ik in zo'n bui was)
Goed voor je egoquote:Op zaterdag 16 maart 2013 21:05 schreef minthy het volgende:
[..]
Ik klik het dm-scherm weg en zie in MyAT dat ik er alweer 5 heb![]()
Even om aan te geven hoe zwaar ik het heb
Zou dat het zijn?!quote:Op zaterdag 16 maart 2013 21:08 schreef SilentChaos het volgende:
En voor mijn ego, schijnbaar gaan ze zo erg van mijn woorden uit dat ze het als waarheid zien
Ik ben hun God![]()
![]()
![]()
Overigens ben jij lekker hard to get met je opmerkingen, mensen op Fok! schijnen dat nogal aantrekkelijk te vinden
quote:Op zaterdag 16 maart 2013 21:10 schreef minthy het volgende:
[..]
Zou dat het zijn?!
Hoe harder je wegdrukt, hoe meer er gedramd wordt. Maar als je wat gemakkelijker bent, dat zit je binnen een uur aan een date.
Hoe dan ook; goed doe ik het niet!!
hou op, ik pis zowat in m'n broekquote:Op zaterdag 16 maart 2013 21:11 schreef SilentChaos het volgende:
Kijk ik ben gewoon al relaxed een jaartje ofzo bezig jou te regelen, maar ik push niet en wacht het juiste moment af
Doe je broek ff snel weer omhoog zegquote:
Must. Not. Ask.quote:Op zaterdag 16 maart 2013 21:30 schreef SilentChaos het volgende:
Over 20 minuten heb k m'n filmpje binnen en laat ik jullie met rust
Vrouwenfilmquote:
Ik zal zo opstaan om m'n pc te starten, gehoorzaam monster als ik benquote:
Wat een heerlijk wijf ben je toch ook!quote:Op zaterdag 16 maart 2013 21:35 schreef SilentChaos het volgende:
[..]
Vrouwenfilm
"This is 40"
Geen porno dusdat download ik niet, dat stream ik alleen maar
Soms hou ik gewoon van romantische komedies enzoquote:Op zaterdag 16 maart 2013 21:38 schreef minthy het volgende:
[..]
Wat een heerlijk wijf ben je toch ook!
Welke film?quote:Op zaterdag 16 maart 2013 21:42 schreef SilentChaos het volgende:
Oh de torrent schoot vooruit
Fijne avond allemaalik ga janken met een vrouwenfilm
This is 40quote:Op zaterdag 16 maart 2013 21:43 schreef MarijeH het volgende:
[..]
Welke film?
Veel kijkplezier in ieder geval
Gossie!! Dan gebruik je je tissues ook nog eens ergens anders voorquote:Op zaterdag 16 maart 2013 21:42 schreef SilentChaos het volgende:
Oh de torrent schoot vooruit
Fijne avond allemaalik ga janken met een vrouwenfilm
Joh ik jank zelfs bij een pornofilm met een goed plot hoorquote:Op zaterdag 16 maart 2013 21:45 schreef minthy het volgende:
[..]
Gossie!! Dan gebruik je je tissues ook nog eens ergens anders voor![]()
Veel plezier
+1quote:Op zaterdag 16 maart 2013 21:45 schreef SilentChaos het volgende:
[..]
Joh ik jank zelfs bij een pornofilm met een goed plot hoor
Ik moet de eerste pornofilm met een goede verhaallijn nog zienquote:Op zaterdag 16 maart 2013 21:45 schreef SilentChaos het volgende:
[..]
Joh ik jank zelfs bij een pornofilm met een goed plot hoor
Goedzo.quote:Op zaterdag 16 maart 2013 21:37 schreef minthy het volgende:
[..]
Ik zal zo opstaan om m'n pc te starten, gehoorzaam monster als ik ben
Ja, ik moest lachen!! Positief bedoeldquote:
Het verhaal erachter is echt tofquote:Op zaterdag 16 maart 2013 22:18 schreef minthy het volgende:
[..]
Ja, ik moest lachen!! Positief bedoeld![]()
Het is ook vet waar natuurlijk
Vertel want ik ben geinteresseerd...quote:
Nee, dat klinkt eng!!11 1quote:Op zaterdag 16 maart 2013 22:45 schreef Dagoduck het volgende:
Wie gaat er mee teleporteren naar Dublin?
http://search.earthcam.com/search/ft_search.php?s1=1&term=dublin
BOEHOE, VEEL MENSEN OP ÉÉN PLEK, BOEHOE!!quote:
Preciehies!!!quote:Op zaterdag 16 maart 2013 22:49 schreef Dagoduck het volgende:
[..]
BOEHOE, VEEL MENSEN OP ÉÉN PLEK, BOEHOE!!![]()
![]()
quote:Op zaterdag 16 maart 2013 23:19 schreef Mexicanobakker het volgende:
VBL / NOS Eredivisie # 55: wolfrolf topic
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |