quote:Op zaterdag 16 maart 2013 00:35 schreef 3rdRock het volgende:
[..]
ja, dat is minimaal een uur treinen, dan nog bussen en dan bakjes halen. niet echt goedkoop schat
Strak plan!!quote:Op zaterdag 16 maart 2013 00:34 schreef rubbereend het volgende:
tis gewoon tijd voor een 3FM-reeks-tupperware-party
om ff een paar bakjes bij de ikea te halen. dan loop ik liever naar blokker. das max 10min heen en terugquote:
dan liever zo'n lingeriefeestquote:
Nee, gewoon soberso een auto.quote:Op zaterdag 16 maart 2013 00:37 schreef 3rdRock het volgende:
[..]
om ff een paar bakjes bij de ikea te halen. dan loop ik liever naar blokker. das max 10min heen en terug
Dat sla ik per definitie over...quote:
ik henb geen rijbewijs, geen parkeerplaats voor de deur of in de buurt en woon middenin een redelijke grote stad. winkels en werk op loopafstand en het geld groeit niet op mn rug. wat moet ik met een auto? (behalve naar de IKEA voor bakjes natuurlijkquote:
Ik tussen de ¤750 en ¤1000. Life is sweetquote:Op zaterdag 16 maart 2013 00:40 schreef wolfrolf het volgende:
Ik krijg 0 euro terug van de belasting
Drinks on me!
quote:Op zaterdag 16 maart 2013 00:41 schreef minthy het volgende:
[..]
Ik tussen de ¤750 en ¤1000. Life is sweet
Sorry schattebout, dat komt doordat ik m'n opleidingskosten zelf betaal. Een lieve stuiverquote:
Nouja ik troost me er maar mee dat ik ¤3,79 nuttig heb geinvesteerd in usenet voor een maand. Vind alles wat ik nodig heb en het gaat met een bloedgangquote:Op zaterdag 16 maart 2013 00:43 schreef minthy het volgende:
[..]
Sorry schattebout, dat komt doordat ik m'n opleidingskosten zelf betaal. Een lieve stuiver
Kijk, en daar ben ik dan weer stikkend jaloers opquote:Op zaterdag 16 maart 2013 00:44 schreef wolfrolf het volgende:
[..]
Nouja ik troost me er maar mee dat ik ¤3,79 nuttig heb geinvesteerd in usenet voor een maand. Vind alles wat ik nodig heb en het gaat met een bloedgang
Reset je password dan muts!quote:Op zaterdag 16 maart 2013 00:45 schreef minthy het volgende:
[..]
Kijk, en daar ben ik dan weer stikkend jaloers op
JAHAAAA, dat geintje heb ik eens eerder geflikt. Toen zat ik 3 hele dagen zonder internet.quote:
Hoe kan je je inet kwijt zijn als jeje pass voor usenet resetquote:Op zaterdag 16 maart 2013 00:46 schreef minthy het volgende:
[..]
JAHAAAA, dat geintje heb ik eens eerder geflikt. Toen zat ik 3 hele dagen zonder internet.
Je wilt van me af, hè?!?!
Hoe kan je zonder internet zitten als je je wachtwoord van Usenet reset?quote:Op zaterdag 16 maart 2013 00:46 schreef minthy het volgende:
[..]
JAHAAAA, dat geintje heb ik eens eerder geflikt. Toen zat ik 3 hele dagen zonder internet.
moet Pino weer ingrijpen?quote:Op zaterdag 16 maart 2013 00:46 schreef minthy het volgende:
[..]
Omdat Usenet gekoppeld zit aan je provider, mutsje!quote:Op zaterdag 16 maart 2013 00:47 schreef wolfrolf het volgende:
[..]
Hoe kan je je inet kwijt zijn als jeje pass voor usenet reset
cameraquote:Op zaterdag 16 maart 2013 00:47 schreef Pino112 het volgende:
[..]
Hoe kan je zonder internet zitten als je je wachtwoord van Usenet reset?
Niet per definitie.quote:Op zaterdag 16 maart 2013 00:47 schreef minthy het volgende:
[..]
Omdat Usenet gekoppeld zit aan je provider, mutsje!
Nee joh, wolf en ik zijn matties. Twee handen op één buik.quote:
Ik zit aan je tieten dan hoorquote:Op zaterdag 16 maart 2013 00:48 schreef minthy het volgende:
[..]
Nee joh, wolf en ik zijn matties. Twee handen op één buik.
De zijne dan...
Ongelofelijke stinkhufter dat je er bent, dit zou nooit meer genoemd worden!11quote:Op zaterdag 16 maart 2013 00:47 schreef wolfrolf het volgende:
[..]
camera
vinger
happerderhapquote:Op zaterdag 16 maart 2013 00:48 schreef minthy het volgende:
[..]
Nee joh, wolf en ik zijn matties. Twee handen op één buik.
De zijne dan...
Zie je wel, daar gaan we weer...quote:Op zaterdag 16 maart 2013 00:48 schreef wolfrolf het volgende:
[..]
Ik zit aan je tieten dan hoor
die buik kus ik wel
Hm ik kan zonder in te loggen news.tele2.nl gebruiken maar dan maxt ie op 142 kb/squote:
Ja, maar dan moet je al snel aan een payserver en daarvoor gebruik ik het te weinigquote:Op zaterdag 16 maart 2013 00:49 schreef Pino112 het volgende:
[..]
Je kan zelf kiezen waar je hem afsluit.
Da's haasten geblazenquote:Op zaterdag 16 maart 2013 00:53 schreef minthy het volgende:
[..]
Oh ja, ik heb nog maar iets van 10 uur
True ja.quote:Op zaterdag 16 maart 2013 00:52 schreef minthy het volgende:
[..]
Ja, maar dan moet je al snel aan een payserver en daarvoor gebruik ik het te weinig
Ik heb het wel druk ja...quote:
Ik wacht op jequote:Op zaterdag 16 maart 2013 00:55 schreef minthy het volgende:
[..]
Ik heb het wel druk ja...![]()
Zal zo even een potje doen
tieten?quote:
Zeg smurf, ik geef je aandacht. Waarom reageer je niet?!quote:
Aandachtsheeeeeeeeeeeeeee noesje!quote:Op zaterdag 16 maart 2013 01:00 schreef minthy het volgende:
[..]
Zeg smurf, ik geef je aandacht. Waarom reageer je niet?!
Dat vind ik gewoon jammer...quote:
Nooit spotten met de lammen, ik hoop dat hij echt zo lam is als maar kan...quote:Op zaterdag 16 maart 2013 01:03 schreef wolfrolf het volgende:
Zal wel lam zijn en iets random hebben willen roepen, ofzo
dankzij dat vrolijke hertje ga ik vast heerlijk slapenquote:Op zaterdag 16 maart 2013 01:08 schreef minthy het volgende:
[..]
Nooit spotten met de lammen, ik hoop dat hij echt zo lam is als maar kan...
[ afbeelding ]
Lammetje...quote:Op zaterdag 16 maart 2013 01:14 schreef 3rdRock het volgende:
[..]
dankzij dat vrolijke hertje ga ik vast heerlijk slapen
slaap lekker
kun je nagaan hoe moe ik benquote:
Zo lam als de pestquote:Op zaterdag 16 maart 2013 01:17 schreef 3rdRock het volgende:
[..]
kun je nagaan hoe moe ik ben
trusten
Ik ben nog even mijn laatste restje schoolwerk aan het wegwerkenquote:
Duck!!quote:Op zaterdag 16 maart 2013 01:49 schreef Dagoduck het volgende:
Hallo mensen! Weer 3 bandjes gezien! eentje uit Londen zelfs!
niet mijn ideequote:
Van de googoo dolls?quote:
dasoo?quote:Op zaterdag 16 maart 2013 02:23 schreef minthy het volgende:
En het wordt tijd om zo zoetjes aan m'n bed op te zoeken, voorgaande post had ik in het DASOO-topic gepost...![]()
Nog nooit gebeurd
Zo, maak jij me ook nog even in de war!!quote:Op zaterdag 16 maart 2013 02:24 schreef Lemans24 het volgende:
[..]
Van de googoo dolls?
Ja, ik kom hier via het weer topic. TV is dan ook een veel leuker subforum
"De atmosfeer staat op ontploffen", de SC van WKNquote:
Dank je!quote:Op zaterdag 16 maart 2013 02:25 schreef minthy het volgende:
[..]
Zo, maak jij me ook nog even in de war!!![]()
![]()
Die bedoelde ik ja, maar het origineel van hen vind ik een stuk mooier. Dit was live door iemand anders in de studio.
En welkom!! De nootjes staan in de hoek
Iris van Goo Goo Dols is echt totaal kapot gedraaidquote:Op zaterdag 16 maart 2013 02:25 schreef minthy het volgende:
[..]
Zo, maak jij me ook nog even in de war!!![]()
![]()
Die bedoelde ik ja, maar het origineel van hen vind ik een stuk mooier. Dit was live door iemand anders in de studio.
En welkom!! De nootjes staan in de hoek
Doen, wij zijn enorm gezellig!quote:Op zaterdag 16 maart 2013 02:27 schreef Lemans24 het volgende:
[..]
Dank je!
Ik kan nu niet meeluisteren, maar zal dat binnenkort wel eens doen, met dit topic er bij.
Ik mag hem nog steeds graag horen, sorryquote:Op zaterdag 16 maart 2013 02:27 schreef rubbereend het volgende:
[..]
Iris van Goo Goo Dols is echt totaal kapot gedraaid
maar die herinneringen...quote:Op zaterdag 16 maart 2013 02:27 schreef rubbereend het volgende:
[..]
Iris van Goo Goo Dols is echt totaal kapot gedraaid
ik kan er niet meer tegen. Maar ik draaide het nummer al grijs voor het een hit was.... misschien ligt daar het probleem. Van die soundtrack van city of Angels vind ik eigenlijk alleen nog Alanis briljantquote:Op zaterdag 16 maart 2013 02:29 schreef minthy het volgende:
[..]
Ik mag hem nog steeds graag horen, sorry
Mooi, maar ik hoor liever een rauwe, met emoties doorspekte mannenstemquote:Op zaterdag 16 maart 2013 02:30 schreef rubbereend het volgende:
[..]
ik kan er niet meer tegen. Maar ik draaide het nummer al grijs voor het een hit was.... misschien ligt daar het probleem. Van die soundtrack van city of Angels vind ik eigenlijk alleen nog Alanis briljant
Memory Lanequote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |